Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna seara, va deranjez cu o intrebare. Dar mai intai sa va detaliez masina, E290 2.9l OM602 - 129cp, CV automata 722.6. Acuma urmeaza si intrebarea. Cine comanda cutia de viteze?
    Acest motor are pompa de injectie rotativa cu comanda electronica si vreau sa ii pun o pompa de injectie in linie tot de motor OM 602 dar 2,5l.
    O sa imi afecteze cutia de viteze?

    Comment


    • Originally posted by enescu View Post
      Buna seara, va deranjez cu o intrebare. Dar mai intai sa va detaliez masina, E290 2.9l OM602 - 129cp, CV automata 722.6. Acuma urmeaza si intrebarea. Cine comanda cutia de viteze?
      Acest motor are pompa de injectie rotativa cu comanda electronica si vreau sa ii pun o pompa de injectie in linie tot de motor OM 602 dar 2,5l.
      O sa imi afecteze cutia de viteze?
      Buna seara, scrie seria de caroserie pentru a stii ce trebuie facut
      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
      TEL 0722623721.

      Comment


      • Buna seara. Problema suna in felul urmator. Am un e200 din 2006 cu cutie automata(722.6 in 5 trepte) . Cand este rece motorul, masina merge sacadat , in sensul ca se tureza ca si cum daca ar fi manuala ai tine acceleratia constanta dar ai apasa din cand in cand ambreiajul putin , cat sa se tureze masina dar sa nu creasca viteza. Dupa ce apa ajunge in jur de 70-80 de grade nu mai are nici o problema, schimba vitezele frumos accelereaza frumos. Este cumva de la convertizor? Daca da , imi poate spune cineva cam cat ar costa?

        Comment


        • Originally posted by tigerash View Post
          Buna seara. Problema suna in felul urmator. Am un e200 din 2006 cu cutie automata(722.6 in 5 trepte) . Cand este rece motorul, masina merge sacadat , in sensul ca se tureza ca si cum daca ar fi manuala ai tine acceleratia constanta dar ai apasa din cand in cand ambreiajul putin , cat sa se tureze masina dar sa nu creasca viteza. Dupa ce apa ajunge in jur de 70-80 de grade nu mai are nici o problema, schimba vitezele frumos accelereaza frumos. Este cumva de la convertizor? Daca da , imi poate spune cineva cam cat ar costa?
          Buna seara,in principiu ar fi de la converter, DAR asta nu inseamna ca este de acolo, trebuiesc facute niste teste pentru a fi clar de unde vine cauza , ca pret un converter poate costa 4000-5000 lei la dealer sau reparat 650-700 euro , preturile nu sunt fixe , ele pot varia in functie de pravalie , model de cutie si alte chestii la care adaugi 8 litri ulei cutie , filtru , garnitura la baie .manopera pentru aceasta operatiune poate si ea sa varieze in functie de cel care face operatia.
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • Buna seara am revenit cu seria de caroserie WDB2102171A315972.Motorul este echipat cu pompa de injectie rotativa cu actionare electronica si doresc sa o inlocuiesc cu o pompa de injectie in linie mecanica. Cu aceasta pompa in linie a fost echipat mercedesul w124 E250 turbo diesel fabricatie 1993-1995 care are acelasi bloc motor. Doresc sa stiu daca anulez acceleratia electronica mai merge cutia de viteze.
            Va doresc o seara buna.

            Comment


            • Originally posted by enescu View Post
              Buna seara am revenit cu seria de caroserie WDB2102171A315972.Motorul este echipat cu pompa de injectie rotativa cu actionare electronica si doresc sa o inlocuiesc cu o pompa de injectie in linie mecanica. Cu aceasta pompa in linie a fost echipat mercedesul w124 E250 turbo diesel fabricatie 1993-1995 care are acelasi bloc motor. Doresc sa stiu daca anulez acceleratia electronica mai merge cutia de viteze.
              Va doresc o seara buna.
              Buna seara, nu se poate pune o pompa mecanica , datorita electronicii de pe pompa masinii , calculatorul de motor comunica cu cel al cutiei de viteze , daca nu mai primeste date de la motor , nu mai schimba vitezele , pentru a te convinge scoate mufele de la pompa si vezi ce se intampla cu masina .
              O avea motorul acelasi bloc DAR sistemul de injectie este mai avansat , asa ca trebuie sa pastrezi pompa masinii , sau sa schimbi cu alta la fel.
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • Buna ziua, vreau sa vand o cutie de viteze 722.6 cu toate acesoriile ei, calculator, selector de viteze, convertizor si tot ce mai are. Este in stare buna si uleiul a fost schimbat acum 20 000km. Va rog sa imi spuneti si mie un pret informativ.

                Comment


                • Buna ziua.
                  O intrebare pentru domnul automaticul:Am un ML 270 din 2003,cutia schimba foarte frumos si lin nici nu simt cand se trece la alta treapta,am schimbat uleiul si se comporta la fel de bine ca si inainte,toate astea cu masina goala sau doua trei persoane inauntru.
                  Dar cu multe bagaje in portbagaj,nu stiu greutatea dar statea lasata de spate,si 4 persoane,la schimbarea treptelor simt un mic soc,aproape insesizabil,il simt in ceafa ca sa ma exprim pe inteles...in fine nu schimba asa de lin ca atunci cand este goala.
                  Este normal?

                  Comment


                  • Originally posted by tesdan8 View Post
                    Buna ziua.
                    O intrebare pentru domnul automaticul:Am un ML 270 din 2003,cutia schimba foarte frumos si lin nici nu simt cand se trece la alta treapta,am schimbat uleiul si se comporta la fel de bine ca si inainte,toate astea cu masina goala sau doua trei persoane inauntru.
                    Dar cu multe bagaje in portbagaj,nu stiu greutatea dar statea lasata de spate,si 4 persoane,la schimbarea treptelor simt un mic soc,aproape insesizabil,il simt in ceafa ca sa ma exprim pe inteles...in fine nu schimba asa de lin ca atunci cand este goala.
                    Este normal?
                    Buna seara, este un lucru normal in comportamentul masinii

                    Originally posted by enescu View Post
                    Buna ziua, vreau sa vand o cutie de viteze 722.6 cu toate acesoriile ei, calculator, selector de viteze, convertizor si tot ce mai are. Este in stare buna si uleiul a fost schimbat acum 20 000km. Va rog sa imi spuneti si mie un pret informativ.
                    Buna seara, cei care dezmembreaza te pot ajuta mai mult , cu privire la pret.
                    Last edited by Luxian; 08-15-2012, 18:02 PM. Reason: 2 in 1
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • Buna seara, si multumesc mult de tot pentru amabilitatea de care ati dat dovada in diagnosticarea cutiei mele bolnave de zgomot acut. Maine la prima ora (dupa cafea) sunt la dvs cu agregatul, ca sincer, n-am curaj sa o mai las asa.

                      Si acum, o mica intrebare: pe cutia mea de viteze, este un comutator C/S. Vanzatorul masinii, zicea ca este Confort /Sport. Insa tot vanzatorul zicea ca nu are nici o problema, asa ca nu prea stiu ce sa cred... Este ca in manual Winter / Summer, sau este intr-adevar Confort / Sport?

                      Multumesc mult inca odata.

                      Comment


                      • Originally posted by stefanivlad View Post
                        Buna seara, si multumesc mult de tot pentru amabilitatea de care ati dat dovada in diagnosticarea cutiei mele bolnave de zgomot acut. Maine la prima ora (dupa cafea) sunt la dvs cu agregatul, ca sincer, n-am curaj sa o mai las asa.

                        Si acum, o mica intrebare: pe cutia mea de viteze, este un comutator C/S. Vanzatorul masinii, zicea ca este Confort /Sport. Insa tot vanzatorul zicea ca nu are nici o problema, asa ca nu prea stiu ce sa cred... Este ca in manual Winter / Summer, sau este intr-adevar Confort / Sport?

                        Multumesc mult inca odata.
                        Buna seara, C/S este confort si standard (sport), in C pleaca cu viteza 2 de pe loc ,iar in S pleaca cu viteza 1 de pe loc , poate sa plece si in C cu viteza 1 de pe loc daca apesi pedala de acceleratie la fund .
                        Eu personal recomand sa se mearga pe S , indiferent de modelul masinii.
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • Buna ziua si multumesc domnului Automatic pentru lamuriri.
                          Am constatat urmatorul lucru: cand sunt cu 100 km/h si intru in depasire , dau maneta in stanga , intra in treapta a 4-a(asa imi arata pe bord) si creste turatia cu 500(de la 2000 la 2500) . Apas pedala la fund si masina se duce la 4500 , binenteles ,mancand asfaltul si demarajul se simte considerabil in comparatie cu demarajul in treapta D cand fac acelasi lucru. Am mai vazut acelasi lucru la un bmw x 6 , diferenta era ca soferul cand dadea maneta in stanga intra pe s. La mercedes cand dai in stanga intra pe manual. Precizez ca eu tin cutia tot timpul pe s si nu fac lucrul acesta decat in putine momente. Acum : cat de mult dauneaza acest lucru cutiei ?

                          Comment


                          • Originally posted by pascalhoratiu View Post
                            Buna ziua si multumesc domnului Automatic pentru lamuriri.
                            Am constatat urmatorul lucru: cand sunt cu 100 km/h si intru in depasire , dau maneta in stanga , intra in treapta a 4-a(asa imi arata pe bord) si creste turatia cu 500(de la 2000 la 2500) . Apas pedala la fund si masina se duce la 4500 , binenteles ,mancand asfaltul si demarajul se simte considerabil in comparatie cu demarajul in treapta D cand fac acelasi lucru. Am mai vazut acelasi lucru la un bmw x 6 , diferenta era ca soferul cand dadea maneta in stanga intra pe s. La mercedes cand dai in stanga intra pe manual. Precizez ca eu tin cutia tot timpul pe s si nu fac lucrul acesta decat in putine momente. Acum : cat de mult dauneaza acest lucru cutiei ?
                            Buna seara, se pare ca soferul de pe BMW mai are de citit carti de utilizare ale masinii si posibil banii mai multii in cont.
                            Nu se intampla nimic grav la cutie pentru ca este protejata electronic, insa manevra nu este chiar ata de bine venita , de ce spun asta , ,,cu cat dam kickdown-uri mai multe si facem astfel de manevre , uleiul din cutie se incalzeste mai tare , fapt care nu il dorim .
                            Daca vrei sa tisneasca masina de sub tine cand esti la 100 de km/h , nu trebuie decat sa apesi pedala de acceleratie instant la fund ,atunci cutia v-a schimba singura 1 sau 2 trepte inapoi dupa care o v-a zbughi de sub tine , daca ai si motor sa te duca , nu face comparatie intre motorul tau si cel al BMW-ului care este de 2 ori mai mare .
                            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                            TEL 0722623721.

                            Comment


                            • Motorul de bmw x6 era de 3.3 iar al meu este de 2.2 dar intr-adevar diferenta este mare . Oricum am condus mult timp si un bmw x3 2.0 diesel si cand ii dadeam pe s avea un demaraj mult mai puternic ca mercedesul meu . Problema era ca la 50.000 km il bagasem de 3 ori in service pt nu stiu ce problema la turbina (o problema destul de nasoala) , ori mercedesul meu are 230.000 si pana acum nici o problema (simt ca merge ca uns). Deci, durata de viata a pieselor , cam asta este principala diferenta dintre bmw si mercedes.
                              Inca o data multumim mult pentru sfaturi (sunteti de mare ajutor).

                              Comment


                              • Am o nelamurire

                                salut,astazi mi-am facut toate schimburile la un mercedes w204 C220,si a intrat cam 3,5litri in cutia de viteze automata,este bine sau trebuie sa intre mai mult,si cam la cati km se schimba uleiul din cutie?
                                Multumesc persoanei care imi va da un raspuns concret!
                                O seara buna tuturor!

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF