Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumim pentru informatii, vad ca norma 325.0 acopera toata gama de motoare inclusiv cele Om 600.

    Norma http://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/326.0_en.html 326.0 fata de 325.0 se refera la aceleasi tipuri de motoare, doar ca este vorba de antigel gata pregatit ? Asta ar fi interesant

    Comment


    • Colegule automaticul, mi-e si rusine de cate ori te necajim cu aceleasi probleme si aceleasi intrebari. Imi poti spune te rog la w210 E220cdi (WDB2100062B314656) ce ulei pt cutie sa-mi achizitionez? As dori sa marca sa fie Aral ( mai ok la pret fata de OEM).
      Mail : emi@koket.org
      Tel : 0757 233 231
      Reparatii electrice auto Iasi
      Electrical Center Iasi

      Comment


      • Decat Aral mai bine cauti Ravenol.

        Comment


        • Originally posted by thekoket View Post
          Colegule automaticul, mi-e si rusine de cate ori te necajim cu aceleasi probleme si aceleasi intrebari. Imi poti spune te rog la w210 E220cdi (WDB2100062B314656) ce ulei pt cutie sa-mi achizitionez? As dori sa marca sa fie Aral ( mai ok la pret fata de OEM).
          Buna ziua, poti folosi unul dintre aceste uleiuri, http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&blat t=236.14&content_action=show
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • Mersi de raspuns, Aral Getriebeöl ATF M14 o sa utilizez, pe site la ARAL daca imi configurez dupa ei ar trebui Aral Getriebeöl ATF M 12. Asta imi era mie dilema.
            Mail : emi@koket.org
            Tel : 0757 233 231
            Reparatii electrice auto Iasi
            Electrical Center Iasi

            Comment


            • 325.0 si 326.0 au cumva aceeasi aplicabilitate doar ca 325.0 sunt concentrate si 326.0 sunt gata diluate ?

              Comment


              • Originally posted by E200CDI View Post
                325.0 si 326.0 au cumva aceeasi aplicabilitate doar ca 325.0 sunt concentrate si 326.0 sunt gata diluate ?
                Buna seara pentru 325.0
                325.0 Anticorrosion/antifreeze agents (Specification 325.0)
                Passenger vehicles and cross-country vehicles, passenger vehicle engines in commercial vehicles: prescribed for all engines
                Commercial vehicles and industrial engines: usable for all engines

                Pentru 326.0
                326.0 Premixed coolant (Specification 326.0)
                Application in vehicles/major assemblies refer to Sheet 223.1.
                Sincer nu cred ca are vreo importanta daca este diluat sau nediluat , ideea este sa fie antigel de care spune fabricantul.
                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                TEL 0722623721.

                Comment


                • Buna Ziua d-le AUTOMATICUL !
                  Sunt posesorul unui MB A140 din 2004 , VIN WDD1680312K013387.Am probleme cu cutia de viteze.
                  Sa va povestesc ce am patit: Eram in trafic si din cauza aglomeratiei a trebuit sa opresc, cand sa plec de pe loc masina a plecat brusc ca si cum dai drumul la pedala de ambreaj dintr-o data. In rest nici un zgomot sau alceva. La a doua oprire la fel. !!! Dupa aceea la alte opriri totul a fost normal. Am mai circulat aproximativ 30 - 40 de m. totul perfec. La o intersectie, pur si simplu masina nu a mai vrut sa plece ca si cum nu intra in viteza. Am dat pe R totul era perfect, am dat din nou pe D nu voia sa plece.Intr-un final am reusit sa plec dar masina mergea ca si cum eram intr-o treapta superioara. M-am uitat in bord si pe displey mi-a aparut litera F. Acasa cand am ajuns dupa mai multe manevre mergea numai in treapta 1. Am ajuns cu masina la service si La FTC 2 la Codul 2530 scrie: The hydraulic pressure in component Y3/7y1 ( Pluse width modulated solenoid valve 1/4 shift ) and (or) at regulating valve 2/5/R is too high or at regulating valve 2/5/R to low .
                  Am uitat sa mentionez ca locuiesc in Anglia, iar cei de la services mi-au spus o suma pentru reparatie de si acum "vorbesc singur".
                  Am vorbit cu un prieten care are un atelier ( dar este la aproximativ 100 m de unde stau eu ) si m-a sfatuit sa ma duc la el sa-mi reseteze computerul.
                  Intrebari, rugaminte, sfat. 1. Este posibil ca dupa resetare sa apara vreo schimbare, sau fac durmul degeaba ?
                  2. Daca pun o cutie second am inteles ca trebuie configurat calculatorul masini cu noua cutie, este o operatiune care merita sau doar ma aflu in treaba ?
                  3. Daca ajung la un mecanic si desfac cutie sa repar ce este defect ? Ar fi o solutie ?
                  4. Ce sfat poti sa-mi dai ? Ce as putea sa-i fac ... sau ii dau foc ?!
                  Multumesc anticipat pentru tot.

                  Comment


                  • Originally posted by criscotman View Post
                    Buna Ziua d-le AUTOMATICUL !
                    Sunt posesorul unui MB A140 din 2004 , VIN WDD1680312K013387.Am probleme cu cutia de viteze.
                    Sa va povestesc ce am patit: Eram in trafic si din cauza aglomeratiei a trebuit sa opresc, cand sa plec de pe loc masina a plecat brusc ca si cum dai drumul la pedala de ambreaj dintr-o data. In rest nici un zgomot sau alceva. La a doua oprire la fel. !!! Dupa aceea la alte opriri totul a fost normal. Am mai circulat aproximativ 30 - 40 de m. totul perfec. La o intersectie, pur si simplu masina nu a mai vrut sa plece ca si cum nu intra in viteza. Am dat pe R totul era perfect, am dat din nou pe D nu voia sa plece.Intr-un final am reusit sa plec dar masina mergea ca si cum eram intr-o treapta superioara. M-am uitat in bord si pe displey mi-a aparut litera F. Acasa cand am ajuns dupa mai multe manevre mergea numai in treapta 1. Am ajuns cu masina la service si La FTC 2 la Codul 2530 scrie: The hydraulic pressure in component Y3/7y1 ( Pluse width modulated solenoid valve 1/4 shift ) and (or) at regulating valve 2/5/R is too high or at regulating valve 2/5/R to low .
                    Am uitat sa mentionez ca locuiesc in Anglia, iar cei de la services mi-au spus o suma pentru reparatie de si acum "vorbesc singur".
                    Am vorbit cu un prieten care are un atelier ( dar este la aproximativ 100 m de unde stau eu ) si m-a sfatuit sa ma duc la el sa-mi reseteze computerul.
                    Intrebari, rugaminte, sfat. 1. Este posibil ca dupa resetare sa apara vreo schimbare, sau fac durmul degeaba ?
                    2. Daca pun o cutie second am inteles ca trebuie configurat calculatorul masini cu noua cutie, este o operatiune care merita sau doar ma aflu in treaba ?
                    3. Daca ajung la un mecanic si desfac cutie sa repar ce este defect ? Ar fi o solutie ?
                    4. Ce sfat poti sa-mi dai ? Ce as putea sa-i fac ... sau ii dau foc ?!
                    Multumesc anticipat pentru tot.
                    Buna seara, ar trebui sa gasesti pe cineva care sa stie cutii din astea , sa demonteze cutia si sa schimbe K1 este un tambur cu un pachet de discuri care se rup la modelele astea de cutie , daca vrei sa pui o cutie SH v-a trebui sa iei calculatorul de pe cutia masinii si sa il pui pe cutia SH ca sa poti porni fara probleme .baga un ochi pe aici si vezi cum iei deciziilehttp://www.benzworld.org/forums/w168-class/1632858-class-auto-problems-updated-1st-gear.html.
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • Multumesc frumos pentru informatii .
                      Deci sa inteleg sa treaba cu resetarea calciulatorului cade, adica ma duc degeaba

                      Comment


                      • Buna ziua

                        Dl Automaticul, iti trimit mai jos o eroare aparuta pe testarea cu star 3.

                        GRM Gear recognition module:
                        Code: P1819-005, Text: External faults: Component A61 (electronic selector lever module (gear recognition module)) has detected a failure of the supply voltage of the "R/P lock" output.
                        In romaneste ar fi cam asa: Componenta A61 (modulul electronic al selectorului de viteze (modul de recunostere a - cred eu - treptei de viteza) a detectat o defectiune a tensiunii de alimentare pe iesirea "blocarii R/P".

                        VIN-ul este WDB 1680311J091391
                        Adevarul este ca, avand motorul pornit, pot schimba vitezele fara a apasa pedala de frana... am constatat la inceput cand... obisnuit sa schimb intr-a 3-a m-am trezit ca bag in marsarier. Evident ca m-am trezit imediat si am pus maneta la locul ei in D, inainte sa se intample ceva.
                        Vreau sa mai adaug ca dupa mine, masina merge foarte bine si cutia la fel.
                        Intrebarile mele sunt:
                        - defectiunea este grava? pot circula asa daca utilizez corect schimbarea vitezelor? cat timp ar putea merge fara sa ajung la tine?
                        Multumesc.
                        Chiar imi place masinuta asta!

                        Comment


                        • salut automaticul,
                          Tin sa mentionez ca nu sunt un fan al forumurilor sau al cluburilor (in principal datorita timpului) am tot respectul pentru AUTOMATICUL (desi nu il cunosc personal ) m-a ajutat din pasiune, asadar ... JOS PALARIA pt AUTOMATICUL sau lumea care ajuta doar si cu un sfat fara interes aici. Tot respectul meu DOMNILOR!
                          Acum vin si cu problema :
                          am un mercedes W115 din 1975 diesel automat (cumparat pentru ca mi-a placut acest model si dupa ce l-am luat ce sa vezi .... ne-am si indragostit ), masina am luat-o pentru sufletul meu si nu pt parada si o folosesc zilnic ca pe o masina normala (cu diferenta ca ii acord mai multa grija si atentie decat celalalt merc al meu din 1995). In ultima perioada CROCODILUL (asa ii zic botului de cal al meu) a inceput sa faca mici probleme la cutia de viteze.
                          Am rugamintea sa vb direct (telefonic daca se poate) cu automaticul sa ma lamuresc anumite detalii tehnice.
                          Inca odata, respectul meu pentru acei putini romani de buna credinta care se ajuta fara interes pe aici. ( app am 4 usi de mercedes bot de cal model 1972-1975 de rezerva, pe care le dau cui are nevoie fara pretenti).
                          Multumesc!

                          Comment


                          • Cutie automata Mercedes W164

                            Buna seara,

                            Va scriu in legatura cu o problema cu care ma confrunt.

                            Am un ML w164, achizitionat recent din Germania, 320 cdi 224 Cp, fabricatie 2006.

                            S-a efectuat schimbul de ulei al cutiei de viteze, cutia de viteze merge fara pb( nu are socuri, etc), insa la schimbarea treptelor 3 spre 4 se simte o vibratie in sensul ca se "chinuie" sa schimbe viteza.
                            Precizez faptul ca doar din treapta 3 in 4 se simte vibratia in rest cutie merge f bine.
                            Nu inteleg de ce la schimbarea manuala de pe padele nu se mai simte nici o vibratie, schimbul de viteze se efectueaza lin, inclusiv treapta 3-4 .
                            Care ar putea fi problema?
                            Sa nu fi fost aerisita cutia inaintea schimbului?
                            Sa nu fie ulei insuficient?
                            Sa aibe bule de aer in cutia de viteze sau ulei mai vechi combinat cu cel schimbat?


                            Va rog sa imi dati un sfat pentru ca am auzit o multime de variante si nu stiu ce sa mai inteleg.

                            Va multumesc.

                            Comment


                            • Originally posted by mariusraducan View Post
                              Buna seara,

                              Va scriu in legatura cu o problema cu care ma confrunt.

                              Am un ML w164, achizitionat recent din Germania, 320 cdi 224 Cp, fabricatie 2006.

                              S-a efectuat schimbul de ulei al cutiei de viteze, cutia de viteze merge fara pb( nu are socuri, etc), insa la schimbarea treptelor 3 spre 4 se simte o vibratie in sensul ca se "chinuie" sa schimbe viteza.
                              Precizez faptul ca doar din treapta 3 in 4 se simte vibratia in rest cutie merge f bine.
                              Nu inteleg de ce la schimbarea manuala de pe padele nu se mai simte nici o vibratie, schimbul de viteze se efectueaza lin, inclusiv treapta 3-4 .
                              Care ar putea fi problema?
                              Sa nu fi fost aerisita cutia inaintea schimbului?
                              Sa nu fie ulei insuficient?
                              Sa aibe bule de aer in cutia de viteze sau ulei mai vechi combinat cu cel schimbat?


                              Va rog sa imi dati un sfat pentru ca am auzit o multime de variante si nu stiu ce sa mai inteleg.

                              Va multumesc.
                              Buna seara, de fapt ai schimbat uleiul crezand ca rezolvi problema , dar si dupa schimb persista si atunci ai inceput sa iti pui intrebari,
                              Nici una din cauzele enumerate de tine nu are de a face cu simptomul, mergi la dealer si cere un up-date de soft motor+cutie de viteze , si o readaptare a cutiei +converter, daca dupa aceea nu se simte nici o schimbare , va trebui sa iti faci griji.
                              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                              TEL 0722623721.

                              Comment


                              • Intrebare

                                Originally posted by automaticul View Post
                                Buna seara, de fapt ai schimbat uleiul crezand ca rezolvi problema , dar si dupa schimb persista si atunci ai inceput sa iti pui intrebari,
                                Nici una din cauzele enumerate de tine nu are de a face cu simptomul, mergi la dealer si cere un up-date de soft motor+cutie de viteze , si o readaptare a cutiei +converter, daca dupa aceea nu se simte nici o schimbare , va trebui sa iti faci griji.

                                Poti sa imi detaliezi "sa iti faci griji"?

                                Iti multumesc.

                                Am vb si sapt viitoare ma duc la autoklass pentru resoftare.

                                Ms.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF