Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by vlad22 View Post
    salut,astazi mi-am facut toate schimburile la un mercedes w204 C220,si a intrat cam 3,5litri in cutia de viteze automata,este bine sau trebuie sa intre mai mult,si cam la cati km se schimba uleiul din cutie?
    Multumesc persoanei care imi va da un raspuns concret!
    O seara buna tuturor!
    Buna seara, este o cantitate corecta , cand schimbi filtru , garnitura la cutie dar nu dai drumul la uleiul din converter, daca s-ar fi scos si cel din converter , ar fi fost necesari 8 litri de ulei , apropo ce ulei ai folosit???
    Intervalul de schimbare este de 60000 km.
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • ce este Component N15/3 ?

      Buna ziua!
      Ce rol are " Component N15/3 " in cutia de viteze automata? Ce este acest "component"? Este un senzor (si daca da, ce masoara?) ori altceva?
      Intreb acest lucru deoarece in urma unei diagnoze efectuate cu STAR, a aparut eroarea:

      ETC - Electronic transmission control - f -
      MB number
      0245458232
      Code Text Status
      65 Component N15/3 (ETC [EGS] control unit) is faulty. STORED

      -eroare care a fost stearsa si a reapatut; eroare pe care nu stiu cum sa o traduc, nu am gasit pe nimeni care sa ma poata ajuta si de aceea va intreb pe Dvs.
      Mentionez ca uneori cutia nu schimba cum ar trebui: la apasarea brusca a pedalei de acceleratie, indiferent de rpm (fie 2000, 3000rpm) cutia nu retrogradeaza (nu trece in treapta inferioara) ci se tureaza incet, constant pana in zona rosie - dupa care schimba in tr. superioara. Are momente in care "kik-down-ul" este mort. (apas pedala maxim in podea si nu retrogradeaza)

      Pe langa eroarea mai sus mentionata, la tester a aparut si:
      ME2-SFI - Motor electronic s 2 - F -
      MB number
      0285457132 4
      P0170-022 Selfadaptation of mixture formation ME-SFI control module (N3/10): 'part load' for right bank of cylinders at limit value
      Current and stored
      P0130-015 G3/4 (Right O2 sensor, before TWC [KAT]) Not defined
      -pt aceasta voi schimba sonda lambda.


      Masina este MB CLK 200 (208.335), an 2000, benzina, 136 cp,
      -uleiul din cutie, mufa si filtrul de la cutie au fost schimbate in urma cu aprox. un an (30 000km)


      Asadar, ce este Component N15/3 ? Ce rol are?

      Va multumesc anticipat pt raspunsul Dvs.
      http://www.w204.ro

      Comment


      • Originally posted by Mr.M View Post
        Buna ziua!
        Ce rol are " Component N15/3 " in cutia de viteze automata? Ce este acest "component"? Este un senzor (si daca da, ce masoara?) ori altceva?
        Intreb acest lucru deoarece in urma unei diagnoze efectuate cu STAR, a aparut eroarea:

        ETC - Electronic transmission control - f -
        MB number
        0245458232
        Code Text Status
        65 Component N15/3 (ETC [EGS] control unit) is faulty. STORED

        -eroare care a fost stearsa si a reapatut; eroare pe care nu stiu cum sa o traduc, nu am gasit pe nimeni care sa ma poata ajuta si de aceea va intreb pe Dvs.
        Mentionez ca uneori cutia nu schimba cum ar trebui: la apasarea brusca a pedalei de acceleratie, indiferent de rpm (fie 2000, 3000rpm) cutia nu retrogradeaza (nu trece in treapta inferioara) ci se tureaza incet, constant pana in zona rosie - dupa care schimba in tr. superioara. Are momente in care "kik-down-ul" este mort. (apas pedala maxim in podea si nu retrogradeaza)

        Pe langa eroarea mai sus mentionata, la tester a aparut si:
        ME2-SFI - Motor electronic s 2 - F -
        MB number
        0285457132 4
        P0170-022 Selfadaptation of mixture formation ME-SFI control module (N3/10): 'part load' for right bank of cylinders at limit value
        Current and stored
        P0130-015 G3/4 (Right O2 sensor, before TWC [KAT]) Not defined
        -pt aceasta voi schimba sonda lambda.


        Masina este MB CLK 200 (208.335), an 2000, benzina, 136 cp,
        -uleiul din cutie, mufa si filtrul de la cutie au fost schimbate in urma cu aprox. un an (30 000km)


        Asadar, ce este Component N15/3 ? Ce rol are?

        Va multumesc anticipat pt raspunsul Dvs.
        Buna seara, scrieti-mi seria de caroserie si va explic tot ce vreti sa stiti despre coduri
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • Colegule automaticul, seara asta am fortat putin masina implicit si cutia cu vreo 5-6 plecari cu kick down si mi-a intrat cutia in limp-mode. Sa fie de la nivelul uleiului??Sau calitatea proasta?
          Mail : emi@koket.org
          Tel : 0757 233 231
          Reparatii electrice auto Iasi
          Electrical Center Iasi

          Comment


          • Originally posted by thekoket View Post
            Colegule automaticul, seara asta am fortat putin masina implicit si cutia cu vreo 5-6 plecari cu kick down si mi-a intrat cutia in limp-mode. Sa fie de la nivelul uleiului??Sau calitatea proasta?
            Buna seara, macar te-ai clasat pe un loc fruntas la concursul de liniute ????
            Glumesc, este posibil ,sa fie de la nivel dar trebuie verificat nivelul si pus un star pe masina si vazut de unde vine buba ce coduri apar .
            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
            TEL 0722623721.

            Comment


            • Buna seara!
              Seria caroseriei este WDB2083*351*F152462 (fara stelute).
              Va multumesc mult!
              http://www.w204.ro

              Comment


              • Originally posted by Mr.M View Post
                Buna ziua!
                Ce rol are " Component N15/3 " in cutia de viteze automata? Ce este acest "component"? Este un senzor (si daca da, ce masoara?) ori altceva?
                Intreb acest lucru deoarece in urma unei diagnoze efectuate cu STAR, a aparut eroarea:

                [ETCB] - Electronic transmission control[/B] - f -
                MB number
                0245458232
                Code Text Status
                65 Component N15/3 (ETC [EGS] control unit) is faulty. STORED

                -eroare care a fost stearsa si a reapatut; eroare pe care nu stiu cum sa o traduc, nu am gasit pe nimeni care sa ma poata ajuta si de aceea va intreb pe Dvs.
                Mentionez ca uneori cutia nu schimba cum ar trebui: la apasarea brusca a pedalei de acceleratie, indiferent de rpm (fie 2000, 3000rpm) cutia nu retrogradeaza (nu trece in treapta inferioara) ci se tureaza incet, constant pana in zona rosie - dupa care schimba in tr. superioara. Are momente in care "kik-down-ul" este mort. (apas pedala maxim in podea si nu retrogradeaza)

                Pe langa eroarea mai sus mentionata, la tester a aparut si:
                ME2-SFI - Motor electronic s 2 - F -
                MB number
                0285457132 4
                P0170-022 Selfadaptation of mixture formation ME-SFI control module (N3/10): 'part load' for right bank of cylinders at limit value
                Current and stored
                P0130-015 G3/4 (Right O2 sensor, before TWC [KAT]) Not defined
                -pt aceasta voi schimba sonda lambda.


                Masina este MB CLK 200 (208.335), an 2000, benzina, 136 cp,
                -uleiul din cutie, mufa si filtrul de la cutie au fost schimbate in urma cu aprox. un an (30 000km)


                Asadar, ce este Component N15/3 ? Ce rol are?

                Va multumesc anticipat pt raspunsul Dvs.
                Buna seara, hai sa ne lamurim putin, Component N15/3 (ETC [EGS] control unit) is faulty[/U][/I]. STORED
                Acest cod se refera la calculatorul cutiei de viteze , care spune el ca ar fii defect, faptul ca nu sterge codul insemna ca avem o problema , dar asta nu inseamna ca ,, chiar este defect.
                Faza cu sonda de oxigen , nu te grabi sa o schimbi , la motoarele 111 este o problema de ulei pe cablajul motorului , care genereaza astfel de coduri , adica intra ulei in interiorul firelor care compun cablajul motorului ,si ajung prin mufe , la calculatorul de motor , la sonda de oxigen si asa mai departe , poti schimba piese si dupa o perioada apar din nou aceleasi coduri de eroare .
                Nu te grabi sa schimbi piese la masina , pana nu se face o diagnoza corecta , nu tot ce spune testerul este si adevarat.
                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                TEL 0722623721.

                Comment


                • Buna seara!
                  Seria caroseriei este WDB2083*351*F152462 (fara stelute).
                  Va multumesc mult!

                  Primul test efectuat cu STAR in urma cu aprox 30 de zile a aratat:
                  (1)
                  ETC - Electronic transmission control - f -
                  MB number
                  0245458232
                  Code Text Status
                  [B]65[/B] Component N15/3 (ETC [EGS] control unit) is faulty. STORED
                  [B]116[/B] Component Y3/6b1 (Transmission oil temperature sensor) or component Y3/6s1 (Starter
                  lockout contact) is sporadically faulty or both.

                  STORED
                  135 CAN communication with the engine system is sporadically disturbed. STORED

                  (2)
                  ME2-SFI - Motor electronics 2 - F -
                  MB number
                  0285457132
                  Code Text Status
                  P0170-022 Selfadaptation of mixture formation ME-SFI control module (N3/10): 'part load' for right
                  bank of cylinders at limit value

                  Current and stored
                  [B]P0130-015[/B] G3/4 (Right O2 sensor, before TWC [KAT]) Not defined

                  Am resetat erorile, am mers cu masina aproximativ 1500 km in ~20 de zile, dupa care am refacut testul si acum arata:

                  (1)
                  ETC - Ele c tronic transmission control - f -
                  MB number
                  0245458232
                  Code Text Status
                  65 Component N15/3 (ETC [EGS] control unit) is faulty. STORED

                  (2)
                  ME2-SFI - Motor electronics 2 - F -
                  MB number
                  0285457132
                  Code Text Status
                  P0170-022 Selfadaptation of mixture formation ME-SFI control module (N3/10): 'part load' for right
                  bank of cylinders at limit value

                  Current and stored
                  [B]P0130-015[/B] G3/4 (Right O2 sensor, before TWC [KAT]) Not defined
                  http://www.w204.ro

                  Comment


                  • Buna seara, citeste cu atentie ce am scris mai sus
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • Multumesc tare mult pentru raspunsul Dvs. Voi verifica toate contactele/mufele calculatorului de cutie, ale celui de motor si ale sondei lambda.
                      Pentru calculatorul cutiei de viteza (Component N15/3), cum se poate verifica mai in amanunt? Tot cu STAR ori ar trebui vazut de un electrician/electronist?

                      *imi cer scuze pentru postul dublu, am vrut sa editez (ori sa sterg) dar nu am mai putut
                      http://www.w204.ro

                      Comment


                      • Originally posted by Mr.M View Post
                        Multumesc tare mult pentru raspunsul Dvs. Voi verifica toate contactele/mufele calculatorului de cutie, ale celui de motor si ale sondei lambda.
                        Pentru calculatorul cutiei de viteza (Component N15/3), cum se poate verifica mai in amanunt? Tot cu STAR ori ar trebui vazut de un electrician/electronist?

                        *imi cer scuze pentru postul dublu, am vrut sa editez (ori sa sterg) dar nu am mai putut
                        Buna seara, se pare ca nu ai inteles , nu ai nevoie de un electronist pentru a verifica contacte sau calculatoare, poti sa desfaci toata masina si nu vei gasi nimic .
                        trebuie sa stii si sa cauti unde trebuie , ce provoaca acele coduri, chiar daca desfaci calculatorul de cutie, crezi ca cel mai experimentat electronist va vedea ceva in el ???, si tu daca desfaci toate conexiunile instalatiei electrice vei vedea ceva???.
                        Nu asa se pune problema, gata verific mufe si rezolv problema , FALS, nu mai tratati diagnosticarea unor coduri , cu asa usurinta , poate fi un singur cod , DAR cauze cu sutele.
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • Buna seara!
                          Domnule automaticul, va rog sa ma ajutati cu un sfat pentru problema mea, cu toate ca nu este vorba despre o cutie automata. Masina este un A140 benzina din 1999 cu o cutie semi-automata. Problema este la treapta a doua de viteza, mai exact agata de multe ori cand dau a doua. Am observat ca nu "ägata" doar daca in mers, scot din treapta I si astept putin sa apara "N" pe bord, dupa care ii dau a doua. De cateva ori a agatat chiar si asa, dar doar la viteze mai mari de 20km/h. Tot ce inseamna viteze de pana la 20-25km/h, cu procedura de schimbare descrisa mai sus nu agata. Mentionez ca aceasta agatare suna ca la o masina normala manuala cu ambreiaj atunci cand nu apesi bine pedala sau nu nimeresti exact viteza. Toata "agatarea" asta este numai la treapta 2, celelalte trepte schimbandu-se extrem de frumos. Mai precizez ca am pus masina pe Star si nu are nici un fel de eroare.
                          Sper sa ma puteti ajuta. Va multumesc!

                          Comment


                          • Originally posted by Adry View Post
                            Buna seara!
                            Domnule automaticul, va rog sa ma ajutati cu un sfat pentru problema mea, cu toate ca nu este vorba despre o cutie automata. Masina este un A140 benzina din 1999 cu o cutie semi-automata. Problema este la treapta a doua de viteza, mai exact agata de multe ori cand dau a doua. Am observat ca nu "ägata" doar daca in mers, scot din treapta I si astept putin sa apara "N" pe bord, dupa care ii dau a doua. De cateva ori a agatat chiar si asa, dar doar la viteze mai mari de 20km/h. Tot ce inseamna viteze de pana la 20-25km/h, cu procedura de schimbare descrisa mai sus nu agata. Mentionez ca aceasta agatare suna ca la o masina normala manuala cu ambreiaj atunci cand nu apesi bine pedala sau nu nimeresti exact viteza. Toata "agatarea" asta este numai la treapta 2, celelalte trepte schimbandu-se extrem de frumos. Mai precizez ca am pus masina pe Star si nu are nici un fel de eroare.
                            Sper sa ma puteti ajuta. Va multumesc!
                            Buna seara, trebuie pus un Star si reivatata cutia cu ambreiajul, cu toate ca mare lucru nu se va intampla , nu schimba uleiul ca nu ajuta , daca dupa invatare se comporta la fel , v-a trebui sa demontezi cutia si sa schimbi pinionul +sincronul vitezei a 2 -a , dupa care sa pui ulei original in cutie , sa o reinveti sa mearga .
                            Ai grija ca nu toata lumea stie cu ce se mananca semiautomatele .
                            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                            TEL 0722623721.

                            Comment


                            • Buna seara, colegule automaticul iar te sacai. Nu am apucat sa ajung la un STAR, si nici joja de verificat niv. la ulei nu am gasit. Azi inca o buba, am plecat din curte , am mers 15-20 km usor sa se incalzeasca totul, si dupa i-am dat talpa vreo 10-20km. La un deal cand am facut o depasire mi-a sarit din viteza, am observat ca daca o tin pe winter, cand e in a 4-5a treapta si are nevoie de a 3-a sare din viteza. Pe S(summer banuiesc) mai rar a facut asta, dar pe W(winter banuiesc din nou) o face mult mai des. Sper ca ultimul schimb de ulei(mobil) sa nu fi distrus ceva de prin cutie.
                              Mail : emi@koket.org
                              Tel : 0757 233 231
                              Reparatii electrice auto Iasi
                              Electrical Center Iasi

                              Comment


                              • Originally posted by automaticul View Post
                                Buna seara, este o cantitate corecta , cand schimbi filtru , garnitura la cutie dar nu dai drumul la uleiul din converter, daca s-ar fi scos si cel din converter , ar fi fost necesari 8 litri de ulei , apropo ce ulei ai folosit???
                                Intervalul de schimbare este de 60000 km.
                                Salut,AUTOMATICUL,uleiul din convertor nu se poate scoate,i-am pus febi bilstein,acest ulei mi-au recomandat baietii de unde am facut comanda,este made in germany uleiul.Ar fi bun sau imi poti recomanda tu ceva mai bun!?
                                Multumesc de raspuns anterior!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF