Originally posted by ddg
View Post
Pentru a face aceasta modificare , avem nevoie de multe piese;ce inseamna asta :incepem cu volanta , care trebuie sa fie pentru motorul care il are masina, dar de pe unul care are cutie automata.
Cutia trebuie sa fie dupa o masina asemanatoare ca si motor pentru a reusi sa prindem converterul pe volanta si pentru a prinde si cutia corect pe motor.
Timoneria acceleratiei , pentru a prinde si regla cum trebuie cablu de kickdown.
Pentru motoarele diesel este mai problematic cu vacuumul care trebuie sa vina de la pompa de injectie si pilotul automat.
Timoneria de la maneta de schimbare din masina sau EWM ,ESM , depinde de model daca are buton pentru E , S , W ,mai avem nevoie de un solenoid care se pune pe vaccumul de la cablul de kickdown.
Pedala de frana , daca vrei poti sa o schimbi cu una lata, daca nu ,o poti lasa pe a masinii, dar trebuie sa scoti pedala de ambreiaj , sau o poti lasa la locul ei depide de varianta.
Traversa cutiei si tamponul , trebuie sa fie pentru cutia automata .
Cardanul , este si el o problema , poate fi nevoie de a schimba partea din fata sau in totalitate in functie de modelul masinii.
Diferentialul spate nu trebuie uitat , in functie de model si raport se vor face schimbari astfel incat modificarea sa fie una profesionala.
In general, pentru a face o astfel de modificare , este bine sa luati piesele dupa o masina asemanatoare cu cea care o detineti , astfel veti scapa de o multime de necazuri, de ce spun asta , trebuie tinut cont de raportul motor -cutie -diferential , ca in final sa te poti bucura de masina .
Comment