Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna seara domnul Automaticul , am observat ca vreti sa ajuta-ti oamanii care au probleme cu masinile lor , nu multi ar fii facut ceea ce faceti dvs. Am gasit ceva interesant zic eu si as vrea sa il vada si colegii dupa forum , poate asa vor intelege cat de cat cum sta treaba cu cutiile automate. Va rog sa ma scuzati daca nu am facut ceea ce trebuie. Vizualizati urmatoarele filmulete dragi colegi .


    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

    Comment


    • inainte de reparatie, schimba in D cu socuri in toate treptele, in R nu mergea deloc, nu pleca de pe loc.
      WDB1401341A201439
      Multumesc. Poate ma ajutati.

      Comment


      • Am omis o treaba: la mine cand am reglat cablul de kick down, cand l-am intins, schimba sus (peste 3.000) iar slab, mai jos.

        Comment


        • E 220 2004 cutie automata

          salut tuturor
          multumesc pentru acest review care l-ai scris este foarte interesant.
          E 220 2004 cutie automata. de ceva vreme observ cand pornesc masina si dau pe D , se tureaza fortat pana la peste 3000 de turatii ca sa intre in viteza a doua. iar daca cand dau pe D si o las vreo 3 secunde asa pe frana fara sa o misc din loc ( se simte ca un fel de vibratie a masini ) si nu mai face problema aceasta se schimba bine vitezele.
          Iar ieri cand am dat-o iara pe D si m-am grabit sa plec , masina nu se mai misca din loc ca si cum aceleram in gol. am puso pe P si apoi pe D si dupa a mers.

          Care ar fi cauzele : ori ca nu am schimbat ulei la cutie ori ca treapta 1 patineaza ambreieajele in ea ?
          sau ce cauze ar mai putea fi , ai mai patit cineva aceste simtome ? masina o sa o duc la reparat dar sincer nu vreau sa ma fraiereasca cei de acolo sa imi spuna ca trebuie alta cutie cea ce ar costa probabil peste 1000 euro.

          Comment


          • buna seara aceasta e serie de caroserie WDB2100202A031248
            nu stiu nimic despre aceasta masina,desi am cumparat-o acum o luna
            ma puteti ajuta cu ceva date?
            as vrea sa schimb uleiul la cutie,ce ulei recomandati,ce pot sa-l gasesc in magazine

            Comment


            • Parerea mea Raulll este ca patineaza. Cu vibratia...convertizorul.

              Comment


              • Am si eu o problema la cutia unui w203 din 2001, 220 cdi, automata. Schimba foarte frumos, dar la cald la schimbarea din treapta 3 in 4 parca patineaza un pic pana sa schimbe(cam cu 2-3 sute de turatii fata de normal), dupa care schimba normal din nou. Precizez ca am ceva ulei pe baia de la cutie se pare ca de acea mufa pe unde pierd toate cand se uzeaza.Maine sau poimaine merg sa schimb uleiul si conectorul acela dar totusi as vrea sa stiu ce sa ma astept in legatura cu acel patinat din viteza 3 in 4.Precizez ca la rece nu are nici o treaba schimba perfect fara nici un patinaj.Multumesc anticipat!

                Comment


                • Originally posted by priest View Post
                  Parerea mea Raulll este ca patineaza. Cu vibratia...convertizorul.
                  am inteles ca cutia are 5 viteze iar la mine problema ar fi treapta 1, trebuie schimbata ceva piesa care ar fi vreo 500 ron iar manopera vreo 100 euro. astea ar fi in cel mai fericit caz , iar + schimbatul de ulei 8 litri , m-am scos

                  Comment


                  • Originally posted by priest View Post
                    inainte de reparatie, schimba in D cu socuri in toate treptele, in R nu mergea deloc, nu pleca de pe loc.
                    WDB1401341A201439
                    Multumesc. Poate ma ajutati.
                    Buna seara,trebuie sa verifici vacuumul de la motor care merge la cutie, la motor pe pompa de injectie trebuie sa ai un fel de capsula care regleaza vacuumul spre cutie ,dupa care scoti cablul de kickdown din timoneria acceleratiei si faci probe sa vezi cum schimba cutia , daca cutia schimba undeva mai jos in ture, atunci verifici cablu de kickdown daca este bine montat in cutie , daca schimba tot asa de sus in ture atunci , trebuie verificat blocul hidraulic si cum s-au montat fiarele prin cutie , nu neglija nici capsula vacuumatica, mai jos atasez poza cu pompa de injectie si acea capsula care se regleaza si ea.
                    Am mai atasat niste poze pe paginile din urma unde ,poti vedea cum se regleaza si la ce turatie trebuie sa schimbe cutia.
                    Attached Files
                    Last edited by automaticul; 03-13-2011, 21:09 PM.
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • Originally posted by raulll View Post
                      salut tuturor
                      multumesc pentru acest review care l-ai scris este foarte interesant.
                      E 220 2004 cutie automata. de ceva vreme observ cand pornesc masina si dau pe D , se tureaza fortat pana la peste 3000 de turatii ca sa intre in viteza a doua. iar daca cand dau pe D si o las vreo 3 secunde asa pe frana fara sa o misc din loc ( se simte ca un fel de vibratie a masini ) si nu mai face problema aceasta se schimba bine vitezele.
                      Iar ieri cand am dat-o iara pe D si m-am grabit sa plec , masina nu se mai misca din loc ca si cum aceleram in gol. am puso pe P si apoi pe D si dupa a mers.

                      Care ar fi cauzele : ori ca nu am schimbat ulei la cutie ori ca treapta 1 patineaza ambreieajele in ea ?
                      sau ce cauze ar mai putea fi , ai mai patit cineva aceste simtome ? masina o sa o duc la reparat dar sincer nu vreau sa ma fraiereasca cei de acolo sa imi spuna ca trebuie alta cutie cea ce ar costa probabil peste 1000 euro.
                      Buna seara,"se tureaza fortat" se tureaza singura sau o turezi tu??, incearca sa vezi nivelul de ulei in cutie , si daca s-a schimbat vre-o data uleiul in cutie ,posibil sa fie filtrul infundat.
                      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                      TEL 0722623721.

                      Comment


                      • Originally posted by feraru3333 View Post
                        buna seara aceasta e serie de caroserie WDB2100202A031248
                        nu stiu nimic despre aceasta masina,desi am cumparat-o acum o luna
                        ma puteti ajuta cu ceva date?
                        as vrea sa schimb uleiul la cutie,ce ulei recomandati,ce pot sa-l gasesc in magazine
                        Buna seara,mergi la pagina 20 , data de 02-27- 2011, acolo gasesti link-urile cu ce ulei trebuie sa pui in cutie, cutia ta este 722.438,
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • Originally posted by totel View Post
                          Am si eu o problema la cutia unui w203 din 2001, 220 cdi, automata. Schimba foarte frumos, dar la cald la schimbarea din treapta 3 in 4 parca patineaza un pic pana sa schimbe(cam cu 2-3 sute de turatii fata de normal), dupa care schimba normal din nou. Precizez ca am ceva ulei pe baia de la cutie se pare ca de acea mufa pe unde pierd toate cand se uzeaza.Maine sau poimaine merg sa schimb uleiul si conectorul acela dar totusi as vrea sa stiu ce sa ma astept in legatura cu acel patinat din viteza 3 in 4.Precizez ca la rece nu are nici o treaba schimba perfect fara nici un patinaj.Multumesc anticipat!
                          Buna seara, pentru problema cu 3-4 ,trebuie sa demontezi blocul hidraulic, si sa-l cureti de mizerie , valvele de schimbare 3-4 se afla undeva deasupra , catre in spate, unde se scurge uleiul din cutie si pe ele se depun mizerie, si nu mai lucreaza cum trebuie de asta face acea pauza intre 3-4.
                          Mai jos atasez poza cu valvele care trebuie sa le demontezi ,sa le cureti locasele in care culiseaza ele , valvele trebuie sa se miste foarte usor , fara sa se agate , nu incerca cu smirghel gros sa cureti acele locase,(se curata locasul nu se da cu smirghel pe valva niciodata) ci cu unul foarte fin si nu insista foarte mult, doar cat sa mearga valvele usor , astfel risti sa deteriorezi blocul de valve , pentru aceasta operatie trebuie sa desfaci blocul in doua, ca pe un pepene , DAR ATENTIE ,la pozitia bilelor si supapelor din bloc, daca nu le pui cum trebuie la loc , te vei lua cu mainile de par, si dupa aceea sa vezi distractie .
                          Pentru a curata blocul trebuie sa ai o tava cu benzina curata,si un pistol cu aer comprimat pentru a sufla mizeria din bloc, dupa ce slefuiesti locasul valvei speli bine cu benzina si dupa aia sufli cu aer , dupa care bagi valva curata in locas si vezi cum merge, daca culiseaza usor este ok daca nu mai cureti cu smirghel fin fin , dupa care speli si tot asa pana merge cum trebuie . Operatia trebuie sa fie facuta de cineva care cunoaste ceva la cutiile automate sunt lucruri de mare finete, daca slefuiesti mai mult decat trebuie poti arunca blocul la gunoi .
                          Attached Files
                          Last edited by automaticul; 03-13-2011, 23:13 PM.
                          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                          TEL 0722623721.

                          Comment


                          • Multumesc mult de informatie, sper sa nu fie o operatiune foarte complicata pentru service-ul unde vreau sa merg, o sa sun inainte sa intreb oricum daca se pricep, daca nu sa caut pe altcineva...Mersi inca o data! ( si eu care ma gandeam ca scap numai cu shimbatul uleiului :P )

                            Comment


                            • Capsula este noua. Am refacut in totalitate tot circuitul de vacuum. Tot nou. Voi scoate cablul de kick down din nuca aceea. Sa vad cum schimba, dupa care voi relata cele intamplate. Multam

                              Comment


                              • Originally posted by automaticul View Post
                                Buna seara,"se tureaza fortat" se tureaza singura sau o turezi tu??, incearca sa vezi nivelul de ulei in cutie , si daca s-a schimbat vre-o data uleiul in cutie ,posibil sa fie filtrul infundat.
                                se tureaza singura de la sine apasand eu acceleratia pana intra in viteza a doua la peste 3000 de turati iar dupa aceia intra in a doua si printro smucire.

                                normal ar trebui sa intre in viteza a doua asa usor pana in 2000 de turati.
                                uleiul nu stiu daca a fost schimbat acuma are 170000 kilometri eu am cumparato la 130000 kilometri.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF