Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare!
    Stie cineva unde pot gasi si cam la ce pret un kit de discuri de ambreiaj pt o cutie automata in 5 rapoarte, tiptronik, de pe un E 220 CDi din 2004?
    Multumesc!

    Comment


    • Originally posted by automaticul View Post
      Buna seara ,in primul rand sa clarificam un lucru, nivelul maxim la orice cutie automata , se regleaza sau ar trebui sa fie la maxim ,cand uleiul din cutie ajunge la temperatura de 80 de grade celsius.
      La tine peste maxim este cand motorul are 80 de grade ?, deoarece uleiul din cutie nu se incalzeste chiar atit de repede cum se incalzeste motorul.
      Se poate merge cu ulei peste maxim , DAR SA NU DEPASEASCA 5MM PE JOJA DE ULEI CAND ULEIUL DIN CUTIE ARE 80 DE GRADE adica ce inseamna lucrul acesta , de la semnul de maxim nu trebuie sa ai mai mult ulei pe joja , max 5mm, daca ai mai mult , in unele cazuri ,da ceva anomali in mers sau il arunca pe la supraplin, adica este un orificiu de ventilare a cutiei.
      OK, o sa intrebati de unde aflati temperatura uleiului din cutie, in cazul cutiilor eletronice il puteti vedea cu testerul, in cazul celor hidraulice temperatura uleiului ajunge la 80 de grade dupa 15-30 de minute dupa ce motorul a ajuns la temperatura de 80 de grade.
      In ceea ce priveste modelul de cutie , nu este cutie pentru 201 si cutie pentru 124 sau 202, cutiile sunt clasificate dupa modelul de cutie , adica 722.3 este un model de cutie care s-a pus pe mai multe modele de masini si camionete, 722.4 este alt model de cutie care s-a pus pe alte modele de masini si camionete, 722.6 este un model care s-a pus pe turisme , sprintere jeepuri , sang yong este o masina care are cutie de mercedes,
      Va voi pune la dispozitie cataloage cu modele de cutii de viteze automate , in care ve-ti vedea modelul de masina ,anul fabricatiei si ce model de cutie are fiecare masina.www.transtec.com/selector_guide/Mercedes.htm
      www.transtec.com/selector_guide/Volkswagen.htm
      /www.transtec.com/selector_guide/Chrysler.htm
      www.transtec.com/selector_guide/Jeep.htm
      /www.transtec.com/selector_guide/Ford.htm
      www.transtec.com/selector_guide/Lexus.htm
      Buna ziua , nu pot sa zic decat jos palaria !
      As vrea sa stiu si eu ce fel de cutie am pe masina mea dar in linkul ala nu este specificat. Eu am un w204 diesel c220.
      Inca o data felicitari !

      Comment


      • Originally posted by diesell View Post
        Buna ziua , nu pot sa zic decat jos palaria !
        As vrea sa stiu si eu ce fel de cutie am pe masina mea dar in linkul ala nu este specificat. Eu am un w204 diesel c220.
        Inca o data felicitari !
        Buna ziua, pe 204 ,220 cdi avem cutie 722.6 , dar cu soft de 7-g tronic, ceea ce le face un pic mai deosebite .
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • M-am uitat si eu pe link-ul urmator : www.transtec.com/selector_guide/Mercedes.htm si am vazut ca la slk 350 cat si la 320 cdi figureaza 722.9 . Intrebarea mea este daca cutiile difera ca si limita de cuplu, (360 Nm benzina vs 540 diesel) nu de alta dar sunt curios pentru un upgrade ulterior.
          '90 G300 TD - W460
          '01 C220 CDI - W203
          '08 SLK 350 - R171
          '06 S320 CDI - W221
          '08 ML320 CDI - W164

          Comment


          • Originally posted by Bogdanc View Post
            M-am uitat si eu pe link-ul urmator : www.transtec.com/selector_guide/Mercedes.htm si am vazut ca la slk 350 cat si la 320 cdi figureaza 722.9 . Intrebarea mea este daca cutiile difera ca si limita de cuplu, (360 Nm benzina vs 540 diesel) nu de alta dar sunt curios pentru un upgrade ulterior.
            Buna seara, bineinteles ca difera, vezi BMW care a pus cutie de benzina pe diesel .
            Chiar daca vorbim de acelasi model de cutie,722.9, sunt diferente in interiorul lor ,incepand de la numarul de discuri si pana la valvele din blocul hidraulic,
            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
            TEL 0722623721.

            Comment


            • Buna ziua tuturor. Am incercat si am cautat tot ce se putea pe acest forum dar tot nu sunt lamurit in legatura cu buna-functionare a unei cutii automate.
              Masina este w210 300td 1997 cutie automata. Cand am cumparat masina cutia m-a lasat, adica s/a blocat in viteza a-2-a si nu mai schimba.Cei de la reprezentanta din Valencia au zis ca nu am ce sa ii mai fac ca nu mai avea ulei deloc si trebuie schimbata cutia.Am schimbat cutia,o gramada de timp pierdut si de bani, a mers f frumos si lin.
              Totul a inceput de ieri cand plecat la un drum mai lungulet cam 500km am observat anomalii la cutie. Adica in sarcina si in special atunci cand urc un deal nu mai e asa agila,parca nu mai trage cum trebuie, nu mai schimba imediat in treapta inferioara, trebuie sa accelarez foarte mult.La fel si la schimbarea vitezelor in regim normal de mers, imi schimba undeva la 1900-2000rpm dar parca imi schimba de doua ori.Nu stiu cum sa fiu mai exact imi schimba la 2000rp turometul scade la 1700 si parca schimba iar.Plus ca atunci cand am vrut sa ma bag intr/o intersectie am accelarat brusc a schimbat dar apoi cand sa schimbe in treapta superioara a plafonat dupa care a schimbat cu o smucitura.Am facut resetare de accelaratie dar nici o schimbare.
              Uleiul din cutie are cam 40000km, e la nivel, e galben, pare curat.Am schimbat in 'w' si aici totul merge normal.
              Astept un sfat.O zi placuta tuturor.

              Comment


              • Buna ziua domnu' Automaticul.
                Detin un s350td (balena) 1994. Dupa schimbarea unor piese in cutia de viteza (care, cand am cumparat masina refuza sa mearga inapoi), am urmatoarele simptome: pornesc masina rece, plec de pe loc iar cutia schimba la 3.000 rotatii (chiar cu o apasare lina a pedalei). Dupa un timp (dupa ce se incalzeste), plec de pe loc fara pic de demaraj (parca cu a-3-a de pe loc-deoarece schimbarea se face pe la 70 km/h) iar masina ,bineanteles ca nu are putere...am o acceleratie 0-100km/h de 25 sec. De asemenea, la cuplarea din N in D si din N in R am socuri destul de maricele.Am facut tot ce este posibil: reglare cablu kick down, am schimbat din nou ulei si filtru. VIN: WDB140134A201439. Poate ma puteti ajuta.Mii de multumiri.

                Comment


                • Originally posted by capicapitan View Post
                  Buna ziua tuturor. Am incercat si am cautat tot ce se putea pe acest forum dar tot nu sunt lamurit in legatura cu buna-functionare a unei cutii automate.
                  Masina este w210 300td 1997 cutie automata. Cand am cumparat masina cutia m-a lasat, adica s/a blocat in viteza a-2-a si nu mai schimba.Cei de la reprezentanta din Valencia au zis ca nu am ce sa ii mai fac ca nu mai avea ulei deloc si trebuie schimbata cutia.Am schimbat cutia,o gramada de timp pierdut si de bani, a mers f frumos si lin.
                  Totul a inceput de ieri cand plecat la un drum mai lungulet cam 500km am observat anomalii la cutie. Adica in sarcina si in special atunci cand urc un deal nu mai e asa agila,parca nu mai trage cum trebuie, nu mai schimba imediat in treapta inferioara, trebuie sa accelarez foarte mult.La fel si la schimbarea vitezelor in regim normal de mers, imi schimba undeva la 1900-2000rpm dar parca imi schimba de doua ori.Nu stiu cum sa fiu mai exact imi schimba la 2000rp turometul scade la 1700 si parca schimba iar.Plus ca atunci cand am vrut sa ma bag intr/o intersectie am accelarat brusc a schimbat dar apoi cand sa schimbe in treapta superioara a plafonat dupa care a schimbat cu o smucitura.Am facut resetare de accelaratie dar nici o schimbare.
                  Uleiul din cutie are cam 40000km, e la nivel, e galben, pare curat.Am schimbat in 'w' si aici totul merge normal.
                  Astept un sfat.O zi placuta tuturor.
                  Buna seara, scrie-mi seria de caroserie sa aflam ce motor si cutie are masina , dupa care vedem ce se poate face.

                  Originally posted by priest View Post
                  Buna ziua domnu' Automaticul.
                  Detin un s350td (balena) 1994. Dupa schimbarea unor piese in cutia de viteza (care, cand am cumparat masina refuza sa mearga inapoi), am urmatoarele simptome: pornesc masina rece, plec de pe loc iar cutia schimba la 3.000 rotatii (chiar cu o apasare lina a pedalei). Dupa un timp (dupa ce se incalzeste), plec de pe loc fara pic de demaraj (parca cu a-3-a de pe loc-deoarece schimbarea se face pe la 70 km/h) iar masina ,bineanteles ca nu are putere...am o acceleratie 0-100km/h de 25 sec. De asemenea, la cuplarea din N in D si din N in R am socuri destul de maricele.Am facut tot ce este posibil: reglare cablu kick down, am schimbat din nou ulei si filtru. VIN: WDB140134A201439. Poate ma puteti ajuta.Mii de multumiri.
                  Buna seara,din ce am citit, se pare ca avem o problema destul de serioasa , chiar daca voi incerca sa explic ce anume ar trebui sa se faca , la cutie , tare mie frica ca nu se va intelege mare lucru , de ce spun asta :in astfel de situatii cand cineva umbla in cutie si mai grav, schimba piese si cutia nu merge, cum trebuie ,pe langa faptul ca :cutia avea o problema ,acum are mai multe , si ce este mai important ,ca cineva si-a bagat degetele si dumnezeu stie cum a montat , o bila ,valva , sau cine stie ce piesulica prin cutie , acesta este cel mai mare calvar al unei reparatii .
                  In cazul de fata, trebuie sa verifici , vacuumul la capsula vacuumatica, presiunea la capsula vacuumatica (de lucru a cutiei), valve din blocul hidraulic, pozitionarea corecta a supapelor si bilelor dintre bloc si carcasa cutiei, governorul sa nu fie blocat si sa functioneze corect, dupa care piesele din interiorul cutiei , daca ceva nu este la locul lui , nu sunt sanse sa te bucuri de masina .
                  Sincer, imi este imposibil sa iti spun in momentul de fata ,schimba surubul X si masina va merge, mai ales ca s-a umblat in cutie , SI S-A UMBLAT .
                  Daca vrei sa te pot ajuta mai mult , v-a trebui sa vii la atelier pentru a face sapaturi ,adanci, nu este o chestie simpla , care pocnesti din degete si se rezolva.
                  Citeste in aceasta carte de la pagina 100 ,aici gasesti diferite defectiuni si remedierile lor http://avtopedia.ru/akpp/722-3%20722-4.pdf.
                  Last edited by Luxian; 12-18-2011, 23:45 PM.
                  Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                  TEL 0722623721.

                  Comment


                  • Buna seara. Astazi nu a mai schimbat asa urat, dar nici frumos ca inainte si simt ca trebuie sa apas mult mai mult pe accelaratie ca sa se miste comparativ cu ciupitul de dinainte cand se infigea foarte bine.
                    Seria este WDB 210025-1A-482432. Motorul este 606.
                    Multumesc frumos. O seara buna tuturor.

                    Comment


                    • Cam ce am lucrat azi: Am dat jos de pe cutie blocul de valve, l-am desfacut si...stupoare apar piese in plus (o valva). Ma uit pe toate schemele mele si observ ca la cutia de pe masina mea (722.3), valva aceea nu este prezenta (in scheme apare la 722.4). In plus de asta una dintre bile, parasise locasul ei. De asemenea, garnitura de metal dintre cele 2 parti ale blocului de valve avea uzura. Fug repede la un turc si iau un bloc de valve si, in final reusesc sa refac blocul meu cu niste piese bune. Noroc ca, m-am inscris pe forumul acesta si niste minti luminate au reusit sa-mi ofere documentatie. Va dati seama domnule automaticul cam ce meseriasi sunt la noi la Romanica...sa nu stii ce fel de cutie are din fabrica o masina! In fine...asta este. Sper ca maine, dupa ce voi monta "creierul", sa functioneze. Eu, ca inginer, am respectat intocmai schemele.Multumesc mult pentru documentatie.

                      Comment


                      • Referitor la capsula vacuumatica (cea ptr cutie): Tot cu ajutorul forumului, acum 6 luni am primit documentatia referitoare la vacuum. Am inceput de la pompa (cea da la motor) si am refacut intreg traseul. Am schimbat capsula deoarece stutul de cauciuc imbatranise si devenise casant.Am folosit un manovacuumetru, obtinand astfel valorile trecute in documentatie. Inainte de reglarea capsulei vacuumatice, cutia schimba cu socuri, dar, odata cu reglajul capsulei, cutia schimba lin, aproape imperceptibil. Toata problema era cred din blocul de valve (cred) atata timp cat in aceasta erau prezente greseli de montaj (vis -a-vis de schema pe care mi-ati dat-o dumneavoastra) si uzura a subansamblelor (valve, garnitura de metal). Am lucrat "farmacie" sper sa mearga. Oricum nu ma las. Masina arata foarte bine si imi place foarte mult.

                        Comment


                        • Acum am terminat cutia. Am mai reglat capsula vacuumatica si...surpriza: cutia schimba EXCEPTIONAL. Fara smucituri, nu patineaza, nu se tureaza aiurea...incredibil ptr o masina de 17 ani. Sunt chiar fericit de reusita. Multumesc domnului automaticul pentru scheme. Au fost de un real folos.

                          Comment


                          • Originally posted by capicapitan View Post
                            Buna seara. Astazi nu a mai schimbat asa urat, dar nici frumos ca inainte si simt ca trebuie sa apas mult mai mult pe accelaratie ca sa se miste comparativ cu ciupitul de dinainte cand se infigea foarte bine.
                            Seria este WDB 210025-1A-482432. Motorul este 606.
                            Multumesc frumos. O seara buna tuturor.
                            Buna seara, sa o luam cu inceputul;inainte de a aparea acest simptom , ai umblat pe la motor , reparatie ceva sau ai umblat pe la fire , furtune de vacuum ,chestii de genul acesta?SAU asa dintr-o data a aparut simptomul?
                            Problema ta este de fapt la motor nu la cutie , si anume ca motorul nu mai are acel sprint sau avans nu mai este destul de fasnet, nu se mai accelereaza destul de repede fata de dinainte , de ce spun asta, cutia este electronica 722608 00 473797,si orice anomalie ,de genul electric sau hidraulic ,trebuia sa fie sesizata de calculator si atunci ar fi intrat in avarie .
                            Este destul de dificil pentru majoritatea, sa deosebeasca intr-un ansamblu motor -cutie automata, care este de fapt cel care nu functioneza la parametri corecti.
                            Mergi la cineva care stie , motoare mercedes de acest gen si verifica , sistemul de la turbina ,sa ai vacuum suficient la convertoarele de vacuum , si turbina sa functioneze corect, verificat EGR, debimetrul de aer , sistemul de injectie ,. adica pompa de injectire, avans, vacuumuri, reglaje ale pompei .
                            Ideea este ca motorul sa fie mai viu , sa nu fie asa domol ,probabil daca esti atent putin la motor, vei sesiza ca se ambaleza un pic mai greoi ii trebuie ceva timp pana ajunge in turatie si aici vorbesc , cand esti cu cutia in P nu in mers , el se manifesta ca si cum nu ar mai avea turbina , de aici si impresia ca, cutia nu ar mai schimba corect .
                            Baga un ochi prin documentele astea si vezi despre ce este vorbahttp://ww2.justanswer.com/uploads/eurotec/2010-09-10_225908_ifi_description.pdf.
                            http://mercedes-bulgaria.com/Download/repairs/Diagnostic/Diesel%20Engines/In-line%20Fuel%20Injection%20-%20IFI/Engine%20606.962,%20Model%20210,as%20of%20producti on%20start-up%2003-97%20-Model%20year%201998.pdf.
                            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                            TEL 0722623721.

                            Comment


                            • Buna seara.Multumesc de raspuns.
                              Multumesc pentru documentatie, o sa o studiez atent. Inteleg ce incercati sa imi explicati si chiar m-as bucura sa am o problema la motor decat sa am iar bataie de cap la cutie. Data trecuta cand mi-a picat cutia nu s-a manifestat in nici un fel avea o singura ciudatenie,dar eu cum nu mai mersesem cu nici o masina automata nu am bagat-o in seama. Ciudatenia era ca atunci cand bagam in "R" intra destul de dur, smucit rau si cu sunet ciudat. Apoi intr-o dimineata m-a lasat pur si simplu fiind pe drum, nu a mai vrut sa schimbe {a ramas probabil in treapta a doua }si nici sa intre in "R". Am fost cu ea la mercedes am lasat-o acolo si m-au sunat ca nu mai are gram de ulei, ca o sa il completeze si o sa vada cum merge.
                              Au completat dar nu a mers si a trebuit sa cumpar alta cutie.
                              Acum de frica stiti cum se spune"sufli si in iaurt", nu vreau sa o patesc iar.Nu am schimbat, sau umblat la motor absolut deloc, bineinteles doar consumabile{ulei,filtre,antigel}.La vacuume nu am umblat,nici fire absolut nimic.Asa dintr-o data mi se pare ca nu mai schimba cum trebuie. Masina in "P" sau "N" se accelareaza foarte bine, intra sigur turbina. Doar ca atunci cand plec de pe loc si mai ales cand decelerez parca imi schimba de doua ori si bineinteles lipsa de putere dar sa nu va inchipuiti ca este o diferenta mare de putere,dar eu o simt.Si faptul ca atunci cand m-am dat mai tare la ea a schimbat cu o pauza mare,lucru care nu s-a mai intamplat niciodata.La cardan sau grup presupun ca nu are nimic ca s-ar fi auzit zgomote,batai.
                              Multumesc inca o data de raspuns.O seara placuta tuturor.

                              Comment


                              • Buna ziua, verisoara mea are un Mercedes Clasa A, a170 diesel cu cutie automata.
                                Se poate pune o cutie manuala pe acest model?
                                Costul reparatiei este foarte mare pentru ea, mai pe scurt cu banii aia se gandeste sa isi ia alta
                                Va multumesc!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF