Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ddg View Post
    Bună ziua domnule "automatic",

    Doresc să montez o cutie automată pe un W202, motor 1.8, din 1996, cutie manuală în 5 trepte, și aș vrea să mă sfătuiți. Deci, cumpăr cutia, pragul pedadier cu pedala lată de frână și mai ce? Aveți cumva o cutie de acest tip pe care să o montați NUMAI dumneavoastră? Și dacă da, cam la ce preț am putea discuta? Vă rog să-mi dați un mesaj privat, sau dacă îmi permiteți, v-aș suna în seara aceasta.
    Vă mulțumesc.
    Buna seara, chiar daca am vorbit la tel , vreau sa raspund si pentru cei care poate sunt interesati de subiect, voi vorbi despre ambele motoare , diesel - benzina.
    Pentru a face aceasta modificare , avem nevoie de multe piese;ce inseamna asta :incepem cu volanta , care trebuie sa fie pentru motorul care il are masina, dar de pe unul care are cutie automata.
    Cutia trebuie sa fie dupa o masina asemanatoare ca si motor pentru a reusi sa prindem converterul pe volanta si pentru a prinde si cutia corect pe motor.
    Timoneria acceleratiei , pentru a prinde si regla cum trebuie cablu de kickdown.
    Pentru motoarele diesel este mai problematic cu vacuumul care trebuie sa vina de la pompa de injectie si pilotul automat.
    Timoneria de la maneta de schimbare din masina sau EWM ,ESM , depinde de model daca are buton pentru E , S , W ,mai avem nevoie de un solenoid care se pune pe vaccumul de la cablul de kickdown.
    Pedala de frana , daca vrei poti sa o schimbi cu una lata, daca nu ,o poti lasa pe a masinii, dar trebuie sa scoti pedala de ambreiaj , sau o poti lasa la locul ei depide de varianta.
    Traversa cutiei si tamponul , trebuie sa fie pentru cutia automata .
    Cardanul , este si el o problema , poate fi nevoie de a schimba partea din fata sau in totalitate in functie de modelul masinii.
    Diferentialul spate nu trebuie uitat , in functie de model si raport se vor face schimbari astfel incat modificarea sa fie una profesionala.
    In general, pentru a face o astfel de modificare , este bine sa luati piesele dupa o masina asemanatoare cu cea care o detineti , astfel veti scapa de o multime de necazuri, de ce spun asta , trebuie tinut cont de raportul motor -cutie -diferential , ca in final sa te poti bucura de masina .
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • buna, o problema la o cutie 722.699, la plecarea de pe loc smuceste 1-2 dupa care schimba normal pana 4-5 dupa care se blocheaza in 4 si nu mai vrea nici inferioara nici superioara. daca accelerez puternic sau o supun la efort in 1 sau marsalier se aude un fas fas fas din cutie. masina este un E200 cdi vin WDB2100071B335457. prima data cand a facut probleme cutia, iesea din viteza cand faceam o depasire mai in forta, dupa ce am fost la casa auto tm, au schimbat 4 litri de ulei si filtrul, nu mai sarea din viteza mergea bine ,dupa 2 luni a inceput sa smuceasca din 1-2 puternic pe S iar pe W nu se simtea prea tare doar cand plecam in forta, asta cand era uleiul din cutie rece, dupa ce se incalzea la 80grade smucea puternic si in W, am schimbat uleiul orig 236.10, desfacut bloc valve si scurs aprox 6 litri, fara efect tot la fel facea. acum are mai multe probleme, cand accelerez puternic si vrea sa schimbe din mica in mare parca infraneaza si apoi schimba, parca cumva greu, toate vitezele la fel doar cand merg lejer le schimba mai usor. am citit si niste coduri de erroare din ea , P2500,P2502,P2503, P2203, P2311, P2312. multumesc!

      Comment


      • Pentru problema cu zgomotul la motor, trebuie sa verifici de unde vine acel zgomot, role, intinzator, alternator, injectoare , capace de plastic, carcasa filtrului de aer, tampoane de motor, s,a,m,d.
        Daca ai placere si vrei sa vii la atelier pentru a ne arunca o privie, ar fi foarte bine , asa lamurim problema.

        buna ziua.as veni cu mare placere la dumeavoastra la service dar stau la 400 km de Bucuresti.role,intinzator,alternator, injectoare ,capace de plastic, carcasa filtrului de aer, tampoane de motor se schimba la un anumit interval de km?va multumesc

        Comment


        • Buna ziua!
          Va aduc la cunostinta o problema la cutia de viteze de la masina tatalui meu, un C klasse din 2001 cu seria WDB2032041F111665. Problema este urmatoarea: in mers, la schimbarea treptelor de la a 3-a la a 4-a, motorul se tureaza un pic mai mult (ca si cum ar patina "ambreiajul"). Tin sa precizez ca problema a aparut cu foarte multi km in urma, undeva pe la vreo 140.000km, iar acum masina are 246.000km. Tot ca un simptom precizez si faptul ca de 2 ori s-a intamplat ca la mers in sarcina, respectiv la urcare in rampa masina sa sara din viteza, dupa care a reintrat singura in normal (sarit din viteza pentru circa 3-4 secunde). Astazi a fost schimbat uleiul la cutie in Suceava la reprezentanta Mercedes si uleiul din cutie arata foarte bine, fara urme de pilitura, curat ca lacrima, cu toate ca nu mai fusese schimbat de la circa 155.000km. Mecanicul a zis ca uleiul in cutie arata foarte bine si nu crede sa existe probleme mecanice in interiorul cutiei. Dupa diagnoza a aparut codul de eroare " P2500- cutia de viteze are un raport de transmisie nepermis". Codul era stocat cica de cand sarise masina din viteza ultima data.
          Rugamintea mea este sa-mi spuneti cam care ar fi problema si o posibila remediere cu un cost estimat in mare. Va multumesc anticipat!

          Comment


          • Originally posted by gabi_d View Post
            buna, o problema la o cutie 722.699, la plecarea de pe loc smuceste 1-2 dupa care schimba normal pana 4-5 dupa care se blocheaza in 4 si nu mai vrea nici inferioara nici superioara. daca accelerez puternic sau o supun la efort in 1 sau marsalier se aude un fas fas fas din cutie. masina este un E200 cdi vin WDB2100071B335457. prima data cand a facut probleme cutia, iesea din viteza cand faceam o depasire mai in forta, dupa ce am fost la casa auto tm, au schimbat 4 litri de ulei si filtrul, nu mai sarea din viteza mergea bine ,dupa 2 luni a inceput sa smuceasca din 1-2 puternic pe S iar pe W nu se simtea prea tare doar cand plecam in forta, asta cand era uleiul din cutie rece, dupa ce se incalzea la 80grade smucea puternic si in W, am schimbat uleiul orig 236.10, desfacut bloc valve si scurs aprox 6 litri, fara efect tot la fel facea. acum are mai multe probleme, cand accelerez puternic si vrea sa schimbe din mica in mare parca infraneaza si apoi schimba, parca cumva greu, toate vitezele la fel doar cand merg lejer le schimba mai usor. am citit si niste coduri de erroare din ea , P2500,P2502,P2503, P2203, P2311, P2312. multumesc!
            Buna seara, problema este destul de incalcita , , masina a fost taxi si se pare are destui km , codurile sunt legate de ceva patinaj in cutie si placa de sensori de pe blocul hidraulic,DAR nu trebuie exclus converterul care poate sa faca ceva probleme ,mai poate fi si garniturile de teflon din interior de pe axe.
            Incearca sa stergi codurile de gresala si dupa aceea sa mergi cu masina calda , adica uleiul din cutie sa fie cald (dai ceva cox inainte ), dupa care mergi constant cu 60km/h si 1200-1300 rot/min si vezi daca oscileaza acul turometrului.
            Citeste cu atentie ultimile pagini postate si vei gasi un coleg de pe forum care are cam aceleasi simptome cu ale tale cand masina este rece , este un 211 daca nu ma insel .

            Originally posted by hamilton04 View Post
            Pentru problema cu zgomotul la motor, trebuie sa verifici de unde vine acel zgomot, role, intinzator, alternator, injectoare , capace de plastic, carcasa filtrului de aer, tampoane de motor, s,a,m,d.
            Daca ai placere si vrei sa vii la atelier pentru a ne arunca o privie, ar fi foarte bine , asa lamurim problema.

            buna ziua.as veni cu mare placere la dumeavoastra la service dar stau la 400 km de Bucuresti.role,intinzator,alternator, injectoare ,capace de plastic, carcasa filtrului de aer, tampoane de motor se schimba la un anumit interval de km?va multumesc
            Buna seara, NU se schimba la un anumit interval de km ,ci pur si simplu este nevoie sa le inlocuiesti , de exemplu carcasa filtrului de aer nu sta cum trebuie la locul ei, se mai rup macinici de cauciuc care tine carcasa ,tampoanele se taseaza si transmit zgomotul motorului in habitaclu si atunci apare acel zgomot care deranjeza in interiorul masinii , de regula se aude in partea dreapta la picioarele pasagerului,intinzatorul de curea mai oboseste si el , fulia de alternator care este cu frai sau unisens , se blocheaza si apare acel zgomot in parte din fata a motorului , ca un zbarnait de coarda a unui contrabas care are o tonalitate joasa.
            Sunt destule chesti care pot crea zgomote neplacute in zona motorului , numai lovindu-te de ele iti poti da seama de unde sunt.
            Last edited by Luxian; 12-18-2011, 23:49 PM.
            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
            TEL 0722623721.

            Comment


            • am facut asta cu mersul constant si nu oscileaza, converterul l-am schimbat dar cu altul second, cred ca mai vechi pt ca are buson, la fel se blocheaza, schimba cand greu cu infranare cand usor fara sa simti, dar intrun final se blocheaza, intra in avarie. cu converterul ei parca nu intra asa repede in avarie dar cand se incalzea bine patina cand schimba 3-4 la inceput si dupa 2-3, asta in W, in S era aproape imposibil de mers, smuceste tare si patineaza, cel putin in oras e imposibil de mers. am desfacut blocul cu valve am curatat, schimbat inelele o de la valve dupa care o scurta perioada a mers aproape bine in W in S smucea 1-2 nu asa tare la rece violent la cald, mai ales cand plec in forta de pe loc, o tine mult in 1 dupa care dchimba brusc in 2 de unde si smuceala.

              Comment


              • Originally posted by Adry View Post
                Buna ziua!
                Va aduc la cunostinta o problema la cutia de viteze de la masina tatalui meu, un C klasse din 2001 cu seria WDB2032041F111665. Problema este urmatoarea: in mers, la schimbarea treptelor de la a 3-a la a 4-a, motorul se tureaza un pic mai mult (ca si cum ar patina "ambreiajul"). Tin sa precizez ca problema a aparut cu foarte multi km in urma, undeva pe la vreo 140.000km, iar acum masina are 246.000km. Tot ca un simptom precizez si faptul ca de 2 ori s-a intamplat ca la mers in sarcina, respectiv la urcare in rampa masina sa sara din viteza, dupa care a reintrat singura in normal (sarit din viteza pentru circa 3-4 secunde). Astazi a fost schimbat uleiul la cutie in Suceava la reprezentanta Mercedes si uleiul din cutie arata foarte bine, fara urme de pilitura, curat ca lacrima, cu toate ca nu mai fusese schimbat de la circa 155.000km. Mecanicul a zis ca uleiul in cutie arata foarte bine si nu crede sa existe probleme mecanice in interiorul cutiei. Dupa diagnoza a aparut codul de eroare " P2500- cutia de viteze are un raport de transmisie nepermis". Codul era stocat cica de cand sarise masina din viteza ultima data.
                Rugamintea mea este sa-mi spuneti cam care ar fi problema si o posibila remediere cu un cost estimat in mare. Va multumesc anticipat!
                Buna seara,problema se afla in blocul hidraulic , sunt valve care nu vor sa mai munceasca , ca si cost pentru remediere ,undeva la 500 ron .
                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                TEL 0722623721.

                Comment


                • Multumesc mult pentru raspunsul dat. Sunt din Suceava, dar cum am primul drum la Bucuresti vin cu masina si o sa va caut. Sper sa o pot repara la dumneavoastra pentru ca sunt foarte putine persoane pricepute in acest domeniu la noi in tara. Va salut!

                  Comment


                  • erori cutia de viteze c220

                    Buna seara tuturor
                    Va rog sa ma ajutati pentru rezolvarea unor probleme.
                    Posed un C CLASS an 2001 cutie automata
                    .Sesizand ceva probleme la cutia de viteze i-am facut o diagnoza in urma careia au aparut urmatoarele erori;
                    1, 110 the speed comparison of y3/6n2 to y3 6n3 is sporadically implausible ->resistance is to low
                    2, 146 the transmission has sporadically and impermissible transmissione ratio -> resistance is too high
                    3, 147 the gear is sporadically implausible or the transmission slips sporadically -> resistance is too high
                    Seria de caroserie este WDC 2030062R021344
                    Va multumesc anticipat.

                    Comment


                    • Originally posted by merc 220 View Post
                      Buna seara tuturor
                      Va rog sa ma ajutati pentru rezolvarea unor probleme.
                      Posed un C CLASS an 2001 cutie automata
                      .Sesizand ceva probleme la cutia de viteze i-am facut o diagnoza in urma careia au aparut urmatoarele erori;
                      1, 110 the speed comparison of y3/6n2 to y3 6n3 is sporadically implausible ->resistance is to low
                      2, 146 the transmission has sporadically and impermissible transmissione ratio -> resistance is too high
                      3, 147 the gear is sporadically implausible or the transmission slips sporadically -> resistance is too high
                      Seria de caroserie este WDC 2030062R021344
                      Va multumesc anticipat.


                      Buna seara, problemele au aparut asa din senin sau s-a umblat pe la masina , pentru inceput verifica nivelul de ulei in cutie, dupa care sterge codurile si mergi cu masina , daca mai are ceva simptome ,dupa ,atunci pune un tester si vezi ce coduri au mai aparut.
                      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                      TEL 0722623721.

                      Comment


                      • intrebare

                        Buna ziua
                        In primul rind, multumiri d-lui Automaticul ptr. ceea ce face aici, si nu numai.
                        Am citit cam tot topicul, dar tot nu sunt lamurit de o treaba...
                        Detin un ML270 automat, vin WDC1631132X732915, despre care colegul w124researcher m-a informat ca are cutie 722661. Am mai citit pe aici ca cutia se `invata` dupa proprietar, ca ar fii adaptiva....etc...
                        Poate puteti sa ma ( sa ne) lamuriti cum `devine problema`
                        Am inteles ca e cutie comandata electronic (gresesc?) retine stilul de conducere sau....????
                        Si as mai avea o intrebare ptr. dl. Automaticul, poate putin off-topic, sper sa nu supar pe nimeni!
                        Detin o motocicleta Honda, CM450A, cu C.V. semi-automata, ( citeam pe undeva ca-i zice hondamatica) fara ambreiaj, dar cu schimbator si 2 viteze, cu convertor de cuplu. Acelasi ulei se foloseste si in motor si in cutie, nu are baie separata. Intentionam sa folosesc aditiv, SUPER DURA-LUBE, si nimeni nu a stiut sa-mi zica daca strica sau nu la C.V. Am inteles ca ar fii niste discuri de frictiune in cutie, la care DURA-LUBE-ul nu ar fii indicat.
                        Aveti vreo idee?? pot folosii sau nu???
                        Cu multumiri anticipate....

                        Comment


                        • Originally posted by hondamaticu View Post
                          Buna ziua
                          In primul rind, multumiri d-lui Automaticul ptr. ceea ce face aici, si nu numai.
                          Am citit cam tot topicul, dar tot nu sunt lamurit de o treaba...
                          Detin un ML270 automat, vin WDC1631132X732915, despre care colegul w124researcher m-a informat ca are cutie 722661. Am mai citit pe aici ca cutia se `invata` dupa proprietar, ca ar fii adaptiva....etc...
                          Poate puteti sa ma ( sa ne) lamuriti cum `devine problema`
                          Am inteles ca e cutie comandata electronic (gresesc?) retine stilul de conducere sau....????
                          Si as mai avea o intrebare ptr. dl. Automaticul, poate putin off-topic, sper sa nu supar pe nimeni!
                          Detin o motocicleta Honda, CM450A, cu C.V. semi-automata, ( citeam pe undeva ca-i zice hondamatica) fara ambreiaj, dar cu schimbator si 2 viteze, cu convertor de cuplu. Acelasi ulei se foloseste si in motor si in cutie, nu are baie separata. Intentionam sa folosesc aditiv, SUPER DURA-LUBE, si nimeni nu a stiut sa-mi zica daca strica sau nu la C.V. Am inteles ca ar fii niste discuri de frictiune in cutie, la care DURA-LUBE-ul nu ar fii indicat.
                          Aveti vreo idee?? pot folosii sau nu???
                          Cu multumiri anticipate....
                          Buna seara, hai sa lamurim si acest aspect, care este gresit inteles de majoritatea , ne vom referi la modelul de cutie 722.6.
                          Ce inseamna acesta adaptare ,este de fapt optimizarea schimbarii ,sa fie cat mai confortabila cat mai lina, dar acest lucru nu se intampla in cutie efectiv , nu fiarele din cutie se aseaza pe acolo si gata cutia schimba bine , CI TOTUL se intampla in CALCULATOR, el este cel care adapteaza , timpul de schimbare, timpul de umplere,presiunea de umplere,si activarea torque converterului.
                          Adica , in calculator este o harta ,memorie ,mapa, valori prestabilite dupa care cutia trebuie sa schimbe, si acum intervine adaptarea , in cutie apar uzuri ,ale discurilor , valvelor, solenoizilor, lock-up clucth, cand repari o cutie , si faci distantele la discuri ," cine le face", avem tolerante in care trebuie sa ne incadram ,E ce face calculatorul, calculatorul preia aceste uzuri si tolerante astfel incat cutia sa schimbe cat mai confortabil.
                          Cand se face aceasta adaptare,calculatorul tine cont de multi parametri ,care sunt necesari acestei proceduri, cutia nu se adapteaza asa ca vrem noi ,CI cand vrea ea si cum vrea ea.
                          Treaba cu stilul de condus ,ca memoreaza cutia cum conduci tu , fas,, este o chestie de marketing,cand a aparut tiptronic era la moda dar nimeni nu stia de fapt ca era o cutie automata , la care i-a pus un buton la maneta de schimbare si iata cum a aparut tronic .
                          Totul se rezuma la timpul de schimbare al cutiei , cu cat schimba mai repede, cu atit se face economie de carburant , turatia motorului este din ce in ce mai bine gestionata, tocmai pentru a reduce consumul de carburant.
                          Un exemplu , la 204 s-a pus cutie 722.6 cu ai si tu pe masina , DAR softul din calculator este de la 722.9, mult mai complex din punct de vedere al gestionarii motorului si al masinii in general, la masina ta lock-up clutch intra din treapta 3 , la 204 cu aceeasi cutie intra din treapta 1 , ce inseamna asta?, fiecare rotatie a motorului trebuie sa fie gestionata la sange , de ce ?pentru a reduce consumul de carburant.
                          Referitor la motocicleta , din ce am citit pe net , postez aici ,and a 2-speed transmission with a torque converter. It was not a full automatic, however, because the rider had to manually shift between low and high. It is called automatic because there is no clutch required due to the torque converter. The chain-driven CM450A had a top speed of 85 miles per hour (135km/h) and weighed 390 lb (180 kg).[citation needed] In 1983 the CM450A had a top speed of 100 miles per hour.[citation needed] .
                          Deci este ceva automat dar nu este , sfatul meu este sa o lasi in pace ,si sa pui uleiul care trebuie in ea , din ce stiu eu motocicletele sunt destul de pretentioase. daca te ajuta am gasit ceva, http://www.cmsnl.com/honda-cm450a-hondamatic-1982-us_model1050/partslist/ .
                          Last edited by automaticul; 05-23-2011, 20:31 PM.
                          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                          TEL 0722623721.

                          Comment


                          • Prompt, ca intotdeauna, dl. Automaticul !!
                            Ai facut putina `lumina in sat` , am mai invatat ceva ( cel putin eu)
                            Inca o data, multumiri....
                            m

                            Comment


                            • Domnul automatic, am o problemă.Sper că d-voastră să mă lămuriţi.
                              Am un w202 cu cutie automată, motor 1.8, din an 1994, cutia este cu 4 viteze, şi când comut din orice viteză, mă refer din P în N, N în D, şi aşa mai departe, simt un mic şoc.Are o problemă?Vitezele le schimbă bine, şi kickdown-ul merge de minune când îi dau "talpă".Precizez că numai ce am cumpărat maşina, are 200 de mii de km.Ce ar trebui să fac?Să mă îngrijorez sau nu?Îmi cer scuze că nu am citit tot topicul...am citit doar primele 10 pagini.

                              UPDATE: Am scris greşit.Doar în D şi R are şocul.
                              Last edited by Luxian; 12-18-2011, 23:50 PM.
                              " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                              Regulament forum.

                              Comment


                              • Originally posted by Tyler
                                Domnul automatic, am o problemă.Sper că d-voastră să mă lămuriţi.
                                Am un w202 cu cutie automată, motor 1.8, din an 1994, cutia este cu 4 viteze, şi când comut din orice viteză, mă refer din P în N, N în D, şi aşa mai departe, simt un mic şoc.Are o problemă?Vitezele le schimbă bine, şi kickdown-ul merge de minune când îi dau "talpă".Precizez că numai ce am cumpărat maşina, are 200 de mii de km.Ce ar trebui să fac?Să mă îngrijorez sau nu?Îmi cer scuze că nu am citit tot topicul...am citit doar primele 10 pagini.
                                Buna seara, in primul rand sa verifici daca s-a mai schimbat uleiul prin cutie si CE ,ulei s-a pus, dupa care o verificare vizuala a tampoanelor de motor si cel de cutie .
                                Daca dupa aceste verificari este ok , trebuie verificat vacuumul si presiunea de la capsula vacuumatica , adica acea capsula sa nu fie fisurata, si cu un ceas de presiune se verifica presiunea , care difera de la serie de cutie la serie .
                                Daca socul nu este chiar atat de deranjant , nu face obiectul unei anchete , A si inca ceva ,ai mare grija cu "talpa".
                                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                                TEL 0722623721.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF