Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by cristi_fulger View Post
    Adevarat a Inviat!
    Imi permit sa va adresez o intrebare pentru ca dumneavoastra va pricepeti cel mai bine la cutii automate. Am un w211 220 CDI din 2004 tiptronik. De la o vreme iarna si dimineata cand este rece afara, primii cativa km simt o smucitura la trecerea din treapta I in II. Mai departe nu. Dupa ce merg un pic si se incalzeste uleiul, schimba lin. Uleiul si filtrul a fost schimbat la reprezentanta si pus cam 4 litri ulei Mercedes( cat a curs, completat la loc, masurat). Dar tot asa face cand e rece. Baietii de acolo nu se prea pricep asa bine la cutii automate dar mi-au spus ca cel mai probabil este senzorul de turatii de vina. Cica este o placa cu niste valve si fire... Acum va rog sa imi spuneti dumneavoastra ce credeti? Si cat ma costa acest ansamblu? Sau daca poate fi reparat/reconditionat. Seria este WDB2110061A402960. Va multumesc anticipat!
    Buna seara, nu cred ca poate fi vorba de blocul hidraulic al cutiei,v-a trebui sa faci niste verificari ,adica :dimineata cand este rece si pleci prima data cu masina, pleaca cu cutia pe manual si (butonul sa fie pe S) schimbi tu treapta de viteza dar o schimbi ca si cum ar face-o masina automat ,adica pe la 2000 rot min/min , DAR aici trebuie sa fii atent , in momentul in care esti in treapta 1 pana sa schimbi tu treapta va trebui sa vezi daca masina mai face acel soc ca si cum ar schimba treapta dar de fapt nu o schimba , ci are o scapare cutia dar se manifesta ca si cum ar schimba treapta de viteza.
    Se mai pot face verificari cu Starul , dar sunt un pic mai delicate ,in sensul ca trebuie sa stii unde sa te uiti, la ce valori ale cutiei pentru a vedea daca converterul nu face ceva boacane.
    Mai incearca sa incalzesti bine de tot cutia , adica ceva tapli serioase si niste kickdown-uri gen liniuta pentru a incalzi bine uleiul din cutie ,dupa care mergi cu masina constant 60km/h si 1200-1400rot/min in acel moment uita-te atent la acul turometrului si vezi daca are oscilatii , masina se comporta ca si cum motorul nu ar merge rotund , s-ar balbai.
    Astfel vei vedea daca converterul este cu probleme , multe simptome ale cutiilor automate nu le poti gasi cu testerul , numai stiind ce se intampla in interiorul cutiei si cum functioneza de abia atunci esti la inceput de drum in meserie.
    Last edited by automaticul; 04-26-2011, 20:45 PM.
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • Sa stii ca asa este: dimineata cand plec de pe loc imediat se simte acea smucitura si imediat apoi schimba treapta. Eu am zis ca ea schimba I-II cu smucitura si apoi imediat II-III normal. Dar dupa ce imi spui imi dau seama ca defapt smuceste inainte de a schimba... Cand am schimbat uleiul la reprezentanta, au pus si tester-ul dar a iesit totul ok. Maine dimineata plec in manual pe S si fac cum mi-ai zis tu. Dar din cate citesc acum se intampla exact cum descrii tu... Incerc sa vad daca reusesc si partea cu kickdown-ul. Oricum m-ai speriat cu convertizorul.... Am sa scriu maine ce observ si am sa te mai deranjez sa gasim cea mai buna solutie. Multumesc si o seara buna!

      Comment


      • Hristos a Inviat ! Scuze codul este WDB2110161A321706.Da am urme de ulei in vas. Am schimbat si uleiul si filtrul la cutie si am gasit si pilitura si urme de antigel in cutie. Mai stiu si faptul ca tre sa schimb radiatorul de apa pt ca sunt sparte conductele de racire ale cutiei. Deocamdata am "resuscitat-o" si inca merge. Dilema mea este cat o sa mai tina ? Daca n-as stii de problema cu antigelul, nu mi-as da seama ca are vreo probl.

        Comment


        • Am facut cum mi-ai zis tu in dimineata asta si intr-adevar, asa cum am banuit si eu din cele spuse de tine, smuceste inainte sa schimbe treapta II. Pe la pranz m-am dus pe faleza si am incins-o apoi am rulat cu 60 km/ora constant. Nu am sesizat nicio variatie la turometru. Cum se incalzeste putin uleiul, nu smuceste deloc sau insesizabil. Deja sunt speriat cand ma gandesc ca este convertizorul... Ce imi recomanzi ca e mai bine sa fac in mai departe?
          Multumesc anticipat si o zi buna in continuare!
          Last edited by cristi_fulger; 04-27-2011, 15:49 PM.

          Comment


          • Originally posted by cristi_fulger View Post
            Am facut cum mi-ai zis tu in dimineata asta si intr-adevar, asa cum am banuit si eu din cele spuse de tine, smuceste inainte sa schimbe treapta II. Pe la pranz m-am dus pe faleza si am incins-o apoi am rulat cu 60 km/ora constant. Nu am sesizat nicio variatie la turometru. Cum se incalzeste putin uleiul, nu smuceste deloc sau insesizabil. Deja sunt speriat cand ma gandesc ca este convertizorul... Ce imi recomanzi ca e mai bine sa fac in mai departe?
            Multumesc anticipat si o zi buna in continuare!
            Buna seara,ai 2 variante :1, sa schimbi converterul cu unul nou, nu cu SH pentru ca poate fi mai rau ca al tau.
            2:sa mergi asa cu masina si sa treci cu vederea acea smucire,pana se va deteriora mai profund,adica pana va fi destul de deranjant simptomul.

            Originally posted by viorel_s1@me.co View Post
            Hristos a Inviat ! Scuze codul este WDB2110161A321706.Da am urme de ulei in vas. Am schimbat si uleiul si filtrul la cutie si am gasit si pilitura si urme de antigel in cutie. Mai stiu si faptul ca tre sa schimb radiatorul de apa pt ca sunt sparte conductele de racire ale cutiei. Deocamdata am "resuscitat-o" si inca merge. Dilema mea este cat o sa mai tina ? Daca n-as stii de problema cu antigelul, nu mi-as da seama ca are vreo probl.
            Buna seara , ai stiut de la bun inceput ce are masina, dar probabil ai vrut sa testezi calitatile mele tehnice , cel la care ai fost si a pus testerul nu ti-a dat si solutia ??
            Mai sunt pe forum colegi care cred ca anumite solutii pe care le dau eu, cu privire la antigelul in cutie nu sunt cele mai bune din punct de vedere financiar,Romanul este invatat sa se carpeasca si mai rau se rupe, in astfel de cazuri este bine ca omul sa fie lasat in pace sa se loveasca cu capul de grinda de sus pentru a o vedea pe cea de jos.
            Last edited by Luxian; 12-18-2011, 23:56 PM.
            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
            TEL 0722623721.

            Comment


            • Am inceput sa caut azi pe net si am dat de cineva din Brasov care are cutii automate sh si un convertizor pt modelul meu. Mi-a zis ca nu garanteaza, ma duc, il schimbam imediat ca are service, il probez. Daca e ok ramane pe masina, daca nu, pierd banii de drum. Deocamdata problema nu este asa deranjanta si mai ales ca tine putin pana se incalzeste uleiul. Imi este frica numai sa nu stric si altaceva pe langa el.
              Sa trag totusi o fuga la Brasov sa vad daca e bun ce are omul? Si daca se pierde din ulei cand il schimbam? Multumesc! O seara buna!

              Comment


              • Salut
                Nu am vrut sa-ti testez calitatiile tehnice.Din cat am citit pe forum sunt convins de ce stii tu sau de ce esti in stare,chiar te-am recomandat cu caldura la diferiti colegi de suferinta.De problema cu antigelul stiam din 2008 de la reprezentanta mercedes,dar poate nu o credeam,pt ca in timpul asta eu nu am simtit nimic la masina si nici nu mi-a scazut nivelul la antigel ca sa trebuiasca sa-l completez. Testerul eu l-am pus si de aia te-am intrebat pe tine,pt ca eu nu stiam foarte bine sa interpretez codurile de eroare (mai ales ala de pe motor si nici nu l-am gasit nicaieri pe net). Solutia care mi-a fost oferita de cel care a schimbat uleiul a fost "simpla" : 2200 euro (radiator, discuri de frictiune,convertizor,set reparatie garnituri,ulei filtru+manopera 450 eur).Eu vroiam doar sa mai aud o parere de la cineva avizat.Iti multumesc.

                Comment


                • Originally posted by cristi_fulger View Post
                  Am inceput sa caut azi pe net si am dat de cineva din Brasov care are cutii automate sh si un convertizor pt modelul meu. Mi-a zis ca nu garanteaza, ma duc, il schimbam imediat ca are service, il probez. Daca e ok ramane pe masina, daca nu, pierd banii de drum. Deocamdata problema nu este asa deranjanta si mai ales ca tine putin pana se incalzeste uleiul. Imi este frica numai sa nu stric si altaceva pe langa el.
                  Sa trag totusi o fuga la Brasov sa vad daca e bun ce are omul? Si daca se pierde din ulei cand il schimbam? Multumesc! O seara buna!
                  Buna seara,eu personal am recomandat de fiecare data ,cand se schimba converterul ,piesa sa fie noua,si am sa spun si de ce:in primul rand din punct de vedere al principiului de functionare ,in interiorul converterului ,ai un pachet de discuri asemanator cu cele din cutie , NUMAI CA , acest pachet de discuri din converter merge in mare parte din timpul de functionare, PATINAT.
                  Ce inseamna asta? FRECARE, unde este frecare apare si uzura, si de aici si acele simptome ,de curiozitate intreaba prieteni sau posesori de masini BMW, Mercedes, Audi , VW, si altii , majoritatea au aceeasi probleme.
                  Imagineaza-ti ca mergi cu o cutie manuala ,dar nu dai drumul de tot la pedela de ambreiaj , ci o tii patinata, cam cat crezi ca va merge acel ambreiaj.
                  Deci o piesa ca aceasta nu se merita sa o cumperi SH , doar daca vrei sa vinzi masina , cum fac majoritatea .
                  Dupa ce schimbi converterul trebuie sa faci nivelul de ulei in cutie , in converter intra cam 3-3,5 L.
                  Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                  TEL 0722623721.

                  Comment


                  • Am inteles. Ai perfecta dreptate. Va ramane asa deocamdata si cand o fi sa se agraveze, am sa iau unul nou. Bine ca stiu acum exact care este problema. Multumesc inca o data pentru sfaturi! Numai bine!

                    Comment


                    • Pt. 722.7 nu ai?

                      Pt. 722.7 nu ai?
                      Originally posted by automaticul View Post
                      Buna seara, posesorilor de automobile marca Mercedes Benz, am observat in ultima perioada ca se discuta aprig pe tema cantitatii de ulei care se schimba la cutie , majoritatea sustin "cum domnule in cutia mea intra 8 L, intr-a mea intra 10 L" si asa mai departe , fiecare vrea sa-si impuna punctul de vedere.
                      Eu personal NU cred ca este importanta cantitatea de ulei care se schimba , ci CAND SE SCHIMBA si CE ULEI PUNEM IN CUTIE, atita timp cit cautam ulei ieftin si fel de fel de marci de ulei , CANTITATEA NU mai inseamna nimic.


                      Aici am postat un tabel la intimplare cu modele de cutii si cantitatile care sunt necesare la schimbarea uleiului,se pare ca 99,99% NU realizeaza ce inseamna calitatea si intervalul de schimbare al uleiului, fiecare vrea sa dea bani mai putini pe intretinerea masini.
                      Cind doriti sa cumparati ulei de motor, se face un studiu de fezabilitate amanuntit, dar cind vrei sa schimbi uleiul de cutie cauti un ulei ieftin si sa :mearga", de abia dupa ce apar problemele , incepeti sa cautati uleiul care trebuie pentru acea cutie, si 100% cred ca daca schimba uleiul la cutie se rezolva TOATE problemele, falsa impresie , si in final ajungeti sa descoperiti cum se intretine o CUTIE AUTOMATA.

                      Comment


                      • Originally posted by cristianholdun View Post
                        Pt. 722.7 nu ai?
                        Buna seara, pentru aceste modele de cutii nu se gasesc date foarte multe ,sunt putine ca si numar de masini cu acest model de cutie , cantitatea de ulei la schimb este de 4-5 L, stiu ca filtru de ulei vine modificat si atunci trebuie schimbata baia de ulei a cutiei ,poate te ajuta acest linkhttp://www.aclassinfo.co.uk/mypage.59a.htm.
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • sal. Am un 124 benzina 2300cm si se modifica turatia la relanti.Daca este in P si are 900 in D are 50o .Poate avea legatura cu cutia??

                          Comment


                          • Originally posted by sorin nik View Post
                            sal. Am un 124 benzina 2300cm si se modifica turatia la relanti.Daca este in P si are 900 in D are 50o .Poate avea legatura cu cutia??
                            Buna seara, scrie o serie de caroserie si ceva detalii , adica :de cand a aparut acest simptom ?s-a umbalat la masina sau s-a inlocuit ceva la ea?
                            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                            TEL 0722623721.

                            Comment


                            • sal, o intrebare te rog! uleiul asta A0019894603, 236.20, galben, atf 28-cvt, poate inlocui 236.14? sau 236.10 eu din asta am nevoie. am gasit la cineva original la super pret! sau pot sa pun mobil atf 320? stiu ca nu e in lista lor cu compatibilitati. multumesc!

                              Comment


                              • Socuri cutie automata W211

                                Salutare! Am un 220CDI din 2006, cutie automata, cumparata SH de la reprezentanta, cu reviziile le zi. De ceva timp am observat niste socuri deranjante la plecarea de pe loc din trafic, fara ca masina sa fie in rampa. Uneori, aceste socuri se resimt si la momentul in care cuplez din R in D. La ultima revizie, cei de la reprezentanta au baiguit ceva ca ar fi blocul de valve, ca pe modul Confort pleaca din a 2-a si ca de aia asa ar fi normal, ba ca ar fi normal la 125000km blabla si ca sa o mai las sa vedem daca se accentueaza. As vrea sa stiu parerile voastre vizavi de normalitatea acestui comprtmanet al cutiei si daca ar fi cazul sa caut un service cu oameni mai priceputi. Nu de alta dar masina este inca in garantie. Multam fain de opinii!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF