Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna ziua.
    Sunt posesorul unui E 200 kompressor, benzina 184 CP, an fabricatie 2007- facelift.
    As dori sa-l intreb pe domnul Cristi (Automaticul) cand si daca se efectueaza schimbul uleiului la diferential si la compresorul mecanic (al motorului). Care este tipul de ulei recomandat si cantitatea necesara?
    Va rog sa acceptati scuzele de rigoare pentru offtopic.
    Cu multumiri.

    Comment


    • Originally posted by cocodum View Post
      Buna ziua.
      Sunt posesorul unui E 200 kompressor, benzina 184 CP, an fabricatie 2007- facelift.
      As dori sa-l intreb pe domnul Cristi (Automaticul) cand si daca se efectueaza schimbul uleiului la diferential si la compresorul mecanic (al motorului). Care este tipul de ulei recomandat si cantitatea necesara?
      Va rog sa acceptati scuzele de rigoare pentru offtopic.
      Cu multumiri.
      Buna seara, la compresorul mecanic al motorului nu avem ce sa cautam , el nu are nevoie de ulei pentru ungere , suprafetele sunt teflonate mai bine zis melcul din interior este teflonat si nu are nevoie de ulei .
      Pentru diferential de spate , nu este un nr de km specificat pentru schimbul de ulei , il poti schimba cand doresti 70-80 de mii de km , in functie de cum isi ingrijeste fiecare masina si daca dispune de resurse pentru acest lucru , uleiul poate sa difere in functie de seria de caroserie si optiunile masinii , modelul de diferential , daca scrii o serie de caroserie iti pot spune ce tip de ulei iti trebuie la diferential .
      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
      TEL 0722623721.

      Comment


      • Originally posted by automaticul View Post
        Buna seara, la compresorul mecanic al motorului nu avem ce sa cautam , el nu are nevoie de ulei pentru ungere , suprafetele sunt teflonate mai bine zis melcul din interior este teflonat si nu are nevoie de ulei .
        Pentru diferential de spate , nu este un nr de km specificat pentru schimbul de ulei , il poti schimba cand doresti 70-80 de mii de km , in functie de cum isi ingrijeste fiecare masina si daca dispune de resurse pentru acest lucru , uleiul poate sa difere in functie de seria de caroserie si optiunile masinii , modelul de diferential , daca scrii o serie de caroserie iti pot spune ce tip de ulei iti trebuie la diferential .
        Seria de caroserie este WDB2110411B236875.
        Multumesc pentru raspuns.

        Comment


        • Salutare colegul Automaticul!
          Am vorbit ieri la telefon in legatura cu cutia 7226 de pe w210.
          Sa incep cu inceputul am dat cutia defecta jos si am pus alta cutie 7226 de Anglia.A mers perfect pana am oprit motorul dupa care a intrat in protectie!Daca o resetez merge din nou perfect pana opresc motorul.
          Acum zilele astea am schimbat la ea placa electronica,electrovalvele si blocul de electrovalve.Fara nici un rezultat,face exact la fel!
          Ai zis sa verific cablajul pana la calculatorul cutiei,o sa il verific in cursul zilei de astazi!
          Nu am reusit sa ii mai fac un test aseara ca sa iti dau codurile de erori.
          Am facut testul azi cu ceva tester spaniol si imi da codurile astea :
          008
          055
          104
          151
          Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
          Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
          Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
          Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

          Comment


          • Am verificat cablajul de la cutie la calculator,am schimbat maneta selectoare de viteze!

            Am facut inca un test in care mi-au ramas doar 2 erori 055 si 151 la care imi da cauze posibile vezi poza.
            Numai bine!
            Attached Files
            Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
            Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
            Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
            Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

            Comment


            • Promleme cutie automata SOS

              Buna ziua,am un Mercedes ML320cdi w164[WDC1641221A195972]din 2006. De la un timp a inceput cutia sa faca probleme.Primele simtome au inceput cind am bagat piciorul,mai tare in pedala.A ramas pur si simplu intro viteza nu stiu care doar ca se tura si nu mai scimba vitezele .Atunci am oprit si repornit masina,dupa care si-a revenit.Dar m-ai curios ieste ca daca merg mai multi km,cu viteze diferite ea schimba vitezele,dar daca ma opresc fara sa opresc motorul ramane cred eu cuplata intro viteza mare ca deabea mai pleaca de pe loc.Atunci trebuie sa repornesc motorul si revine la normal. Daca puteti sa ma ajutatii cu un sfat .Va multumesc.

              Comment


              • Originally posted by GoguL View Post
                Am verificat cablajul de la cutie la calculator,am schimbat maneta selectoare de viteze!

                Am facut inca un test in care mi-au ramas doar 2 erori 055 si 151 la care imi da cauze posibile vezi poza.
                Numai bine!

                Buna seara, deci trebuie sa verifici

                055 I5I PO 730 Selected gear not attained,
                transmission is in electrical limphome-
                mode.
                ATF oil filter not installed.
                Harness is damaged, has abrasion damage,
                or is short circuited.
                Shift pressure regulating solenoid
                valve (Y3/6y2) stuck due to foreign matter.
                Command or Regulating, Shift Control Valves
                stuck due to foreign matter.
                Spring for regulating valve pressure control
                valve
                i
                Up to transmission number 6341191097
                Install ATF oil filter
                Test harness for short circuits to ground (–).
                Replace (Y3/6y2).
                Check valves for full travel and ease of
                movement, if necessary free up valves as
                needed.
                Replace spring with P/N 140 993 58 01

                V-a trebui sa verifici foarte bine cablajul de la cutie pana la calculator , dupa care blocul hidraulic .
                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                TEL 0722623721.

                Comment


                • Originally posted by ML21 View Post
                  Buna ziua,am un Mercedes ML320cdi w164[WDC1641221A195972]din 2006. De la un timp a inceput cutia sa faca probleme.Primele simtome au inceput cind am bagat piciorul,mai tare in pedala.A ramas pur si simplu intro viteza nu stiu care doar ca se tura si nu mai scimba vitezele .Atunci am oprit si repornit masina,dupa care si-a revenit.Dar m-ai curios ieste ca daca merg mai multi km,cu viteze diferite ea schimba vitezele,dar daca ma opresc fara sa opresc motorul ramane cred eu cuplata intro viteza mare ca deabea mai pleaca de pe loc.Atunci trebuie sa repornesc motorul si revine la normal. Daca puteti sa ma ajutatii cu un sfat .Va multumesc.
                  Buna seara, in primul rand trebuie sa puneti un tester pe masina, pentru a vedea ce coduri sunt memorate pe calculatoarele masinii , cu atentie pe cel de cutie , dupa care se poate spune ce este de facut .
                  Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                  TEL 0722623721.

                  Comment


                  • Originally posted by cocodum View Post
                    Seria de caroserie este WDB2110411B236875.
                    Multumesc pentru raspuns.
                    Buna seara, poti folosi unul dintre aceste uleiuri , http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&blat t=235.7&content_action=show.
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • Automaticu poti sa imi zici cat ulei intra intr o cutie automata de ML270 w163 an 2003

                      Comment


                      • Buna ziua,
                        Astazi la diagnoza (w210) a dat o eroare la cutie - placa senzori. Pana acum nu am avut probleme ( doar in 2 situatii nu dadea nici un semn la cheie pana nu am schimbat din P in N).Este obligatoriu sa schimb placa? ( ar fi vreo 400E cu tot cu ulei si manopera) Multumesc

                        Comment


                        • Originally posted by Srj View Post
                          Automaticu poti sa imi zici cat ulei intra intr o cutie automata de ML270 w163 an 2003

                          Buna seara, la schimb 4,5 litri , adica demontat baia de ulei si demontat filtru , daca vrei sa schimbi 8 litri trebuie sa gaseti persoana care stie cum se face acest lucru ,
                          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                          TEL 0722623721.

                          Comment


                          • Originally posted by Salo View Post
                            Buna ziua,
                            Astazi la diagnoza (w210) a dat o eroare la cutie - placa senzori. Pana acum nu am avut probleme ( doar in 2 situatii nu dadea nici un semn la cheie pana nu am schimbat din P in N).Este obligatoriu sa schimb placa? ( ar fi vreo 400E cu tot cu ulei si manopera) Multumesc
                            Buna seara, verifica nivelul de ulei in cutie , cu joja de Mercedes , sa fie OK si daca intra in avarie mai des , adica devine enervanta situatia , de abia atunci faci diagnoza sa vezi daca intardevar sunt sensorii defecti , sunt cauze care pot genera coduri de sensori defecti , nu intotdeauna ce spune testerul este si adevarat.
                            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                            TEL 0722623721.

                            Comment


                            • Multumesc pentru raspuns. Intre timp vad ca simptomele se accentueaza: schimba uneori greu din viteza I -cupleaza brusc la peste 3000 de ture la plecare de pe loc. Daca ar pierde ulei nu ar lasa pata?
                              Last edited by Salo; 02-14-2013, 08:26 AM.

                              Comment


                              • Originally posted by automaticul View Post
                                Buna seara, deci trebuie sa verifici

                                055 I5I PO 730 Selected gear not attained,
                                transmission is in electrical limphome-
                                mode.
                                ATF oil filter not installed.
                                Harness is damaged, has abrasion damage,
                                or is short circuited.
                                Shift pressure regulating solenoid
                                valve (Y3/6y2) stuck due to foreign matter.
                                Command or Regulating, Shift Control Valves
                                stuck due to foreign matter.
                                Spring for regulating valve pressure control
                                valve
                                i
                                Up to transmission number 6341191097
                                Install ATF oil filter
                                Test harness for short circuits to ground (–).
                                Replace (Y3/6y2).
                                Check valves for full travel and ease of
                                movement, if necessary free up valves as
                                needed.
                                Replace spring with P/N 140 993 58 01

                                V-a trebui sa verifici foarte bine cablajul de la cutie pana la calculator , dupa care blocul hidraulic .
                                Mersi mult colegu,am rezolavat pana la urma.
                                Numai bine.
                                Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                                Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                                Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                                Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF