Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna seara. Stimate domn automaticul, felicitari pentru initiativa dvs. de a ajuta cei care nu stiu cum se intretin cutiile automate. As avea si eu o intrebare pt dvs. :
    Un amic de a meu si-a cumparat de la dezmembrari o cv automata pentru un mercedes E220d din 96. Am condus masina inainte sa se strice cutia, si de schimbat, schimba foarte decent, masina mare si grea, accelera destul de greu, si dintr-odata s-a stricat viteza a 4-a si a trebuit alta. Acuma ca a schimbat cutia, uleiuri, filtre, are o problema care zic eu ca e destul de mare: are un soc puternic de fiecare data cand cutia schimba viteza. E interesant faptul ca la kickdown nu sunt la fel de puternice aceste socuri, si masina trage mult mult mult mai bine fata de cum tragea inainte. Vreau sa zic ca e chiar socant cum trage acum masina, de parca ar avea 150 de cai (desi nu are numai 95). Nu am mai multe informatii despre modelul de cutie dar stiu ca are doar 4 viteze si e cutia dinainte de tiptronic. Intrebari:
    1. De unde ar fii aceste socuri la cutia automata? Se pot remedia?
    2. Masina mea nu trage chiar atat de bine ca a lui in acest moment desi are cu 21 de cai in plus. Din ce cauza ar fi asta, si cum ar trebui sa se remedieze acest lucru.
    Multumesc pentru raspunsuri dvs. Cu stima!

    Comment


    • Multumesc.Toate cele bune!

      Comment


      • Originally posted by SirDeadline View Post
        Buna seara. Stimate domn automaticul, felicitari pentru initiativa dvs. de a ajuta cei care nu stiu cum se intretin cutiile automate. As avea si eu o intrebare pt dvs. :
        Un amic de a meu si-a cumparat de la dezmembrari o cv automata pentru un mercedes E220d din 96. Am condus masina inainte sa se strice cutia, si de schimbat, schimba foarte decent, masina mare si grea, accelera destul de greu, si dintr-odata s-a stricat viteza a 4-a si a trebuit alta. Acuma ca a schimbat cutia, uleiuri, filtre, are o problema care zic eu ca e destul de mare: are un soc puternic de fiecare data cand cutia schimba viteza. E interesant faptul ca la kickdown nu sunt la fel de puternice aceste socuri, si masina trage mult mult mult mai bine fata de cum tragea inainte. Vreau sa zic ca e chiar socant cum trage acum masina, de parca ar avea 150 de cai (desi nu are numai 95). Nu am mai multe informatii despre modelul de cutie dar stiu ca are doar 4 viteze si e cutia dinainte de tiptronic. Intrebari:
        1. De unde ar fii aceste socuri la cutia automata? Se pot remedia?
        2. Masina mea nu trage chiar atat de bine ca a lui in acest moment desi are cu 21 de cai in plus. Din ce cauza ar fi asta, si cum ar trebui sa se remedieze acest lucru.
        Multumesc pentru raspunsuri dvs. Cu stima!
        Buna seara, cutia a fost luata de pe o masina cu motor pe benzina?si ati pus-o voi pe diesel ?.
        Cel care a schimbat cutia trebuia sa fie atent la vacuumul care vine la capsula vacuumatica de pe cutie sau sa verifice capsula de pe cutia care a montat-o pe masina, si mai trebuia sa regleze cablul de kickdown .
        Pe scurt, trebuie reglata capsula si cablu de kickdown.
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • Originally posted by automaticul View Post
          Buna seara, cutia a fost luata de pe o masina cu motor pe benzina?si ati pus-o voi pe diesel ?.
          Cel care a schimbat cutia trebuia sa fie atent la vacuumul care vine la capsula vacuumatica de pe cutie sau sa verifice capsula de pe cutia care a montat-o pe masina, si mai trebuia sa regleze cablul de kickdown .
          Pe scurt, trebuie reglata capsula si cablu de kickdown.
          Din cate stiu eu, cutia nu a fost luata de pe benzinar, pentru ca i-a dat-o dupa seria VIN. Din ce cauza cutia mea nu trage chiar atat de bine? E posibil ca sa imi fie pe duca ambreiajele din cutie? Sau ar fi alte motive pentru care sa traga mai slab? Mentionez ca cutia mea e tiptronic cu 5 viteze si functioneaza aproape perfect (are mici vibratii in D cand stau pe loc cu motorul rece, in rest perfect). Se poate monta o cutie de pe benzinar pe diesel? Multumesc inca odata!

          Comment


          • Salut ,revin cu un test facut la masina mai demult,ca sa stiti cam ce are masina si eventual sa o aduc la d-voastra.

            P1221 CAN reception form ASR?\/ETC
            P0703 Stop loght switch
            P 1470 Boost control
            P 0600 CAN
            P0100 Mass air flow sensor
            P1615 Control Module supply voltage
            P1610 Novoltage supply or relay module K1

            Pe (ABS) ASR:
            C1022 Fault in CAN commmunication with 3/9
            C 1200 BRAKE light switch

            Pe cutia automata: EGS
            106 Sporadically Valves supply voltage
            132 Sporadically CAN communication with Engine

            Comment


            • Originally posted by SirDeadline View Post
              Din cate stiu eu, cutia nu a fost luata de pe benzinar, pentru ca i-a dat-o dupa seria VIN. Din ce cauza cutia mea nu trage chiar atat de bine? E posibil ca sa imi fie pe duca ambreiajele din cutie? Sau ar fi alte motive pentru care sa traga mai slab? Mentionez ca cutia mea e tiptronic cu 5 viteze si functioneaza aproape perfect (are mici vibratii in D cand stau pe loc cu motorul rece, in rest perfect). Se poate monta o cutie de pe benzinar pe diesel? Multumesc inca odata!
              Buna seara, vorbim despre doua masini diferite din punct de vedere al cutiilor ,scrie-mi cele doua serii de caroserie si vom lamuri lucrurile .
              Se poate pune cutie de pe benzina pe diesel , DAR numai un cazul cutiilor hidraulice 722.3 , 722.4 , ATENTIE ,asta nu inseamna acum ca puteti pune orice cutie care va cade in mana ,se fac calcule pentru raport si alte chestii.

              Originally posted by ediskan89 View Post
              Salut ,revin cu un test facut la masina mai demult,ca sa stiti cam ce are masina si eventual sa o aduc la d-voastra.

              P1221 CAN reception form ASR?\/ETC
              P0703 Stop loght switch
              P 1470 Boost control
              P 0600 CAN
              P0100 Mass air flow sensor
              P1615 Control Module supply voltage
              P1610 Novoltage supply or relay module K1

              Pe (ABS) ASR:
              C1022 Fault in CAN commmunication with 3/9
              C 1200 BRAKE light switch

              Pe cutia automata: EGS
              106 Sporadically Valves supply voltage
              132 Sporadically CAN communication with Engine
              Buna seara, sincer , eu nu iau in seama aceste coduri , din experienta stiu ca nu tot ce spune testerul este si adevarat , cand te hotarasti sa vii ,poti da un tel sau mesaj,eu sunt de luni pana vineri de la 8,30 - 17 , atelierul este in strada IZBICENI 102, Bucuresti.
              Last edited by Luxian; 12-18-2011, 23:51 PM.
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • Originally posted by automaticul
                Buna seara, nu trebuie un tratament special pentru acest lucru , doar sa scoti borna de la baterie , pentru a nu consuma bateria , si atat , in momentul in care o veti porni peste un an ,trebuie schimbate toate lichidele (uleiurile),lichidul de frana si antigelul.
                multumesc!daca ma puteti ajuta si cu o identificare:WDB2032061F365504,masina am cumparat-o de curand si din carte rezulta ca are schimbate uleiurile la motor si cutie cu 8000km in urma anul trecut.de atunci masina a stat.trebuie sa-l schimb din nou?masina e cumparata din italia si vreau sa o duc acasa in jur de 2000km.

                Comment


                • Originally posted by borea73 View Post
                  multumesc!daca ma puteti ajuta si cu o identificare:WDB2032061F365504,masina am cumparat-o de curand si din carte rezulta ca are schimbate uleiurile la motor si cutie cu 8000km in urma anul trecut.de atunci masina a stat.trebuie sa-l schimb din nou?masina e cumparata din italia si vreau sa o duc acasa in jur de 2000km.
                  Buna seara,daca are mai mult de un an de cand sta ii schimbi uleiul de motor+filtru acolo ,de unde vrei sa o cumperi , daca are mai putin de un an ,poti veni cu masina linistit si cand ajungi in tara atunci poti face toate schimburile de lichide si lubrifianti.
                  Nu se poate face o verificare a ceea ce s-a facut la masina pentru ca este din alta tara, daca era din Romania si masina a facut reviziile pe la dealer atunci era altceva.
                  Poti verifica seriile de la motor si de la cutie care sunt mai jos.

                  Engine number: 611962 30 624060.

                  Transmission number: 722699 03 955112.

                  Code Designation
                  287 Through-loading feature
                  293 Sidebag in rear left and right
                  345 Windscreen wiper with rain sensor
                  414 Electric sunroof, glass version
                  423 5-speed automatic transmission
                  580 Automatic air conditioning
                  669 Spare wheel / folding wheel
                  673 High-capacity battery
                  756 Radio MB Audio 10 CD with VK/RDS
                  803 Technical modifications
                  988 COC paper and registration certification
                  M22 CAPACITY 2.2 LITRE
                  744 Brilliant silver metallic.
                  Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                  TEL 0722623721.

                  Comment


                  • multumesc pentru informatii si sper sa auzim de bine

                    Comment


                    • Buna seara, ceva nu este in regula , in mod normal orice diferente de turatie motor-cutie sunt sesizate de calculatoare si atunci cutia intra in avarie , fapt care duce la un altfel de comportament al masinii, ai schimbat cumva anvelopele?

                      buna seara.turatia nu variaza la 120km/h are 2300 rot/min ii normal sa nu schimbe in trepta a 5 de viteza?motorul mi se pare ca suna c-am tare din exterior are un ''trancanit'' care se aude la relanti ii normal?multumesc

                      Comment


                      • Bună ziua domnule "automatic",

                        Doresc să montez o cutie automată pe un W202, motor 1.8, din 1996, cutie manuală în 5 trepte, și aș vrea să mă sfătuiți. Deci, cumpăr cutia, pragul pedadier cu pedala lată de frână și mai ce? Aveți cumva o cutie de acest tip pe care să o montați NUMAI dumneavoastră? Și dacă da, cam la ce preț am putea discuta? Vă rog să-mi dați un mesaj privat, sau dacă îmi permiteți, v-aș suna în seara aceasta.
                        Vă mulțumesc.

                        Comment


                        • Salutare d-le Automaticul. Imi permit sa deranjez c-o intrebare simpla ptr cunoscatori si destul de complicata ptr mine. Detin un W210, cutie automata 722.6 si vreau sa-mi spune-ti daca uleiul Repson Matic ATF care indeplineste specifiacatia MB 236.7 este ok ptr cutia mea. In speranta ca ocoliti solicitarea mea, multumesc anticipat.

                          Comment


                          • Originally posted by ddg View Post
                            Bună ziua domnule "automatic",

                            Doresc să montez o cutie automată pe un W202, motor 1.8, din 1996, cutie manuală în 5 trepte, și aș vrea să mă sfătuiți. Deci, cumpăr cutia, pragul pedadier cu pedala lată de frână și mai ce? Aveți cumva o cutie de acest tip pe care să o montați NUMAI dumneavoastră? Și dacă da, cam la ce preț am putea discuta? Vă rog să-mi dați un mesaj privat, sau dacă îmi permiteți, v-aș suna în seara aceasta.
                            Vă mulțumesc.
                            Este foarte probabil sa ai nevoie de volanta si cardan de pe una automata ca a ta.

                            Comment


                            • Originally posted by hamilton04 View Post
                              Buna seara, ceva nu este in regula , in mod normal orice diferente de turatie motor-cutie sunt sesizate de calculatoare si atunci cutia intra in avarie , fapt care duce la un altfel de comportament al masinii, ai schimbat cumva anvelopele?

                              buna seara.turatia nu variaza la 120km/h are 2300 rot/min ii normal sa nu schimbe in trepta a 5 de viteza?motorul mi se pare ca suna c-am tare din exterior are un ''trancanit'' care se aude la relanti ii normal?multumesc
                              Buna seara, deci revin , hai sa ne intelegem: se pare ca de fapt ai numai o problema la masina , si aceea ar fi ,ca este cam zgomotoasa, fapt care te face sa crezi ca cutia nu ar schimba toate treptele de viteza.
                              Sa le luam pe rand:daca cutia nu ar schimba treptele ,indiferent de treapta 1,2,3,4,5,lock-up , ar intra in avarie , de ce ?: calculatorul este cel care decide cand si cum sa schimbe cutia, treptele de viteza , cutia nu schimba singura de capul ei ,ci comandata de calculator, in momentul in care calculatorul ii spune cutiei , sa schimbe treapta de viteza, cutia o schimba , DACA, cutia nu face ce spune calculatorul , ATUNCI , baga cutia in avarie , ADICA , cutia nu mai schimba nici o treapta de viteza.
                              In cazul cutiilor cu calculator (gen 722.6 , 722.7 ,722.8 ,722.9 ), ORICE , diferenta de turatie , probleme electrice , hidraulice ,este controlata de calculator , in memoria calculatorului este o harta (o memorie ), dupa care trebuie sa mearga cutia de viteze, DACA, nu merge, atunci calculatorul sisteaza toata activitatea cutiei, o paralizeaza.
                              Pentru problema cu zgomotul la motor, trebuie sa verifici de unde vine acel zgomot, role, intinzator, alternator, injectoare , capace de plastic, carcasa filtrului de aer, tampoane de motor, s,a,m,d.
                              Daca ai placere si vrei sa vii la atelier pentru a ne arunca o privie, ar fi foarte bine , asa lamurim problema.

                              Originally posted by marcos_E420 View Post
                              Salutare d-le Automaticul. Imi permit sa deranjez c-o intrebare simpla ptr cunoscatori si destul de complicata ptr mine. Detin un W210, cutie automata 722.6 si vreau sa-mi spune-ti daca uleiul Repson Matic ATF care indeplineste specifiacatia MB 236.7 este ok ptr cutia mea. In speranta ca ocoliti solicitarea mea, multumesc anticipat.
                              Buna seara, nu ocolesc nici o solicitare , ba din potriva ,acum am posibilitatea sa fac mult mai multe dacat pana acum vreme.
                              Valabil pentru toate cutiile 722.6, numai aceste uleiuri sunt acreditate de Mercedes , adica cele din acesta, lista care este a producatorului http://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/236.14_en.html , este bine sa va informati foarte bine cu privire la acest aspect , pe bidoane poate scrie orice , ca indeplineste norma lui papapius de la roma , asta nu inseamna ca este si adevarat.
                              Last edited by Luxian; 12-18-2011, 23:51 PM.
                              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                              TEL 0722623721.

                              Comment


                              • Originally posted by automaticul View Post
                                Buna seara, nu ocolesc nici o solicitare , ba din potriva ,acum am posibilitatea sa fac mult mai multe dacat pana acum vreme.
                                Valabil pentru toate cutiile 722.6, numai aceste uleiuri sunt acreditate de Mercedes , adica cele din acesta, lista care este a producatorului http://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/236.14_en.html , este bine sa va informati foarte bine cu privire la acest aspect , pe bidoane poate scrie orice , ca indeplineste norma lui papapius de la roma , asta nu inseamna ca este si adevarat.
                                Buna seara. Cu tot respectul cuvenit, imi plec capul in fata dumneavoastra si va multumesc la cel mai sincer mod. Stima

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF