Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna. Converterul pe o parte are culoarea normala dar pe cealata vad ca e cam rosiatiatic, pe partea catre motor, nu imi pot da seama daca blocul de valve daca e ok , el arata ca nou nu e gram de mizerie in el, maine dupamasa desfac si cutia caci nu am reusit sa desfac coada de randunica caci nu am avut cheie si am cumparat o inelara cu cot dar trebuie putin polizata si am sa o desfac , dar la vedere cutia arata impecabil macinatura de aluminiu se vede foarte multa catre parte de convertizor unde sa prinde blocul de valve catre converter, am sa pun poze maine cu cutia si am gasit in ea . Stima

    Comment


    • Originally posted by justmyplay View Post
      Salut. Detin un merceds w211 e220 din 2003. Am si eu o problema la cutia de viteze. Am unele socuri la schimbarea vitezelor , cel mai pronuntat este la urcarea in rampa cu acceleratia constanta pana la jumatate. Daca accelerez mai mult nu se mai simt asa tare. Schimburile de ulei au fost facute la timp ultimul acum 3000km cu ulei original la reprezentanta. Nu am avut niciodata pilitura, span sau alte mizerii.
      Am fost la reprezentanta mercedes din Suceava si diagnosticul a fost convertizorul asta dupa ce au iesit in probe cu convertizorul activat si dezactivat. Nu am avut nici un fel de erori stocate. I-am intrebat daca nu este posibil sa am antigel in cutie si mi-au raspuns foarte ferm...exclus la modelul asta. Trebuie schimbat convertizorul.
      Nu stiu ce sa fac acuma, sa fie intradevar numai convertizorul?
      La ce pret ajunge unul nou? Manopera? Se recomanda second? Banuiesc ca nu se pot repara.
      Buna seara, nu este exclusa prezenta antigelului in cutie , la orice model de Mercedes ,la orice an de fabricatie poate apare acest fenomen , mai devreme sau mai tarziu .
      De regula este bine sa se verifice , inainte de a schimba-repara cutia ,sau alte subansamble ale cutiei.
      Nu recomand SH , pretul difera de la firma la firma , vezi cine ofera mai bine calitate - pret.
      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
      TEL 0722623721.

      Comment


      • Program "W" si "S"cutie automatica

        Salutare tuturor.
        de curand am cumparat MB c classe 220 cdi din 2001 cu cutie automatica. Langa maneta cutiei (schimbator) are un buton W- S . Puteti sa-mi dati detali despre aceste programe ale cutiei . Cum se folosesc ? Ce diferente sunt intr-e ele? Cum influenteaza consumul de combustibil? Va multumesc.

        Comment


        • Buna. Am pus ceva poze cu toate pachetele de discuri pe care am reusit sa le desfac momentan , maine desfac si restul caci trebuie sa fac rost de o tubulara. Nu reusesc sa desfac piulita din spate de la coada de randunica, la blocul de valve trebuie sa mai desfac 6 suruburi ca s-au deteriorat , dar le voi desface pana maine si pe acelea si am se revin si cu restul de poze. Din ce am desfacut pana acum din cutie, facand exceptie de la convertizor, cam totul este la locul lui, nimic stricat.... Cum spal piesele ? Astept o parere si din partea dumneavoastra domnul automatic. Stima!
          Attached Files

          Comment


          • Salutare la toti !
            Am un 220 Cdi din 2007. Serie WDD2040081F015835. Am citit vreo aproape tot acest topic despre cutii automate, evident pentru ca am unele probleme cu cutia.Am aflat atitea lucruri pe care daca le stiam inainte de achizitie renuntam la avantajul cutiei automate. Pentru ca imi place sa am o masina pe care sa ma pot baza vreau sa preintampin eventuale probleme mai mari. Deci, din cite am inteles un usor soc abia perceptibil, la pedala, in momentul in care pleci de pe loc este dat de converter. Va trebui schimbat probabil. Intrebarea este: exista un pericol sa mai merg cu masina inca o perioada, sa zicem pina cind socul devine mai suparator ? Acum nu il simt decit eu ca sofer. Mai exista o scadere a turatiei si o vibratie in caroserie (in modul C) cind stai la un stop si cutia este in Drive. Turatia creste si vibratiile se mai atenueaza cind o treci in P sau N dar nu sunt eliminate decit cind treci pe modul S. Multumesc mult pentru raspuns...
            PS. Ulei si filtru cutie MB236.10, schimbat la reprezentanta in 2011 la 88000 Km. Acum are 111000.

            Comment


            • Originally posted by Ghita 33 View Post
              Salutare tuturor.
              de curand am cumparat MB c classe 220 cdi din 2001 cu cutie automatica. Langa maneta cutiei (schimbator) are un buton W- S . Puteti sa-mi dati detali despre aceste programe ale cutiei . Cum se folosesc ? Ce diferente sunt intr-e ele? Cum influenteaza consumul de combustibil? Va multumesc.
              Salut !
              Eu am un buton cu C si S corespunzatoare modului Comfort si Sport. Pe modul sport schimba la turatii mai ridicate. Daca te uiti in paginile anterioare sigur gasesti abordat acest subiect inclusiv despre treapta de viteza cu care pleaca de pe loc functie de tipul de cutie. Salutari !

              Comment


              • Originally posted by IBF View Post
                Salutare la toti !
                Am un 220 Cdi din 2007. Serie WDD2040081F015835. Am citit vreo aproape tot acest topic despre cutii automate, evident pentru ca am unele probleme cu cutia.Am aflat atitea lucruri pe care daca le stiam inainte de achizitie renuntam la avantajul cutiei automate. Pentru ca imi place sa am o masina pe care sa ma pot baza vreau sa preintampin eventuale probleme mai mari. Deci, din cite am inteles un usor soc abia perceptibil, la pedala, in momentul in care pleci de pe loc este dat de converter. Va trebui schimbat probabil. Intrebarea este: exista un pericol sa mai merg cu masina inca o perioada, sa zicem pina cind socul devine mai suparator ? Acum nu il simt decit eu ca sofer. Mai exista o scadere a turatiei si o vibratie in caroserie (in modul C) cind stai la un stop si cutia este in Drive. Turatia creste si vibratiile se mai atenueaza cind o treci in P sau N dar nu sunt eliminate decit cind treci pe modul S. Multumesc mult pentru raspuns...
                PS. Ulei si filtru cutie MB236.10, schimbat la reprezentanta in 2011 la 88000 Km. Acum are 111000.
                Buna seara, in cazul tau si al modelului W204 simptomul este normal , masina nu are nimic grav sau ingrijorator , masina are cutie cu 5 trepte 722.6 , diferenta o face converterul care este de la 7 trepte + softul care si el este de la 7 trepte , toate au acea cuplare mai promta sau mai dura sa zic asa , asta nu inseamna ca are o problema , asa a fost gandit sa functioneze masina pentru economie de combustibil ,
                Uleiul este 236.14 / A001 989 68 03 sau Mobil1 ATF134 http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&blat t=236.14&content_action=show.
                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                TEL 0722623721.

                Comment


                • Am uitat sa va intreb daca spal piesele si montez inapoi nu trebuie dat pe ele cu nimic le bag la loc uscate?Stima.

                  Comment


                  • Originally posted by gabytzu1983 View Post
                    Am uitat sa va intreb daca spal piesele si montez inapoi nu trebuie dat pe ele cu nimic le bag la loc uscate?Stima.
                    Buna seara, piesele se spala cu benzina , se lasa sa se usuce sau le sufli cu aer, dupa care la montaj se foloseste vaselina pentru montajul cutiilor automate , dar la vreme de seceta este buna si ploaia cu piatra , poti pune vaselina de la rulmenti , nu foarte multa cat sa stea rulmentii axiali la locul lor , discurile de frictiune dupa ce le speli si le usuci le pui intr-un vas cu putin ulei de cutie pentru a se imbiba si pentru a nu se arde cand pornesti prima data cand ii pui ulei , si pentru a nu te pacali cand faci distanta la discuri .
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • Originally posted by Ghita 33 View Post
                      Salutare tuturor.
                      de curand am cumparat MB c classe 220 cdi din 2001 cu cutie automatica. Langa maneta cutiei (schimbator) are un buton W- S . Puteti sa-mi dati detali despre aceste programe ale cutiei . Cum se folosesc ? Ce diferente sunt intr-e ele? Cum influenteaza consumul de combustibil? Va multumesc.
                      Buna seara, consumul de combustibil nu este influentat de cele doua butoane , W- winter , adica iarna si S standard, sport , cum vrei tu este acelasi lucru .
                      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                      TEL 0722623721.

                      Comment


                      • Originally posted by automaticul View Post
                        Buna seara, piesele se spala cu benzina , se lasa sa se usuce sau le sufli cu aer, dupa care la montaj se foloseste vaselina pentru montajul cutiilor automate , dar la vreme de seceta este buna si ploaia cu piatra , poti pune vaselina de la rulmenti , nu foarte multa cat sa stea rulmentii axiali la locul lor , discurile de frictiune dupa ce le speli si le usuci le pui intr-un vas cu putin ulei de cutie pentru a se imbiba si pentru a nu se arde cand pornesti prima data cand ii pui ulei , si pentru a nu te pacali cand faci distanta la discuri .
                        Nu stiu daca ati vazut mai sus pozele pe care le-am postat sa imi spuneti parerea dumneavoastra. A desfacut bucati blocul de valve dar nu imi pot da seama de mare lucru , cam ce marime au bilele? Stima

                        Comment


                        • Originally posted by gabytzu1983 View Post
                          Nu stiu daca ati vazut mai sus pozele pe care le-am postat sa imi spuneti parerea dumneavoastra. A desfacut bucati blocul de valve dar nu imi pot da seama de mare lucru , cam ce marime au bilele? Stima
                          Buna seara, baga un ochi cu mare atentie si rabdare prin cartea asta http://www.scribd.com/doc/37436253/722-6.
                          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                          TEL 0722623721.

                          Comment


                          • Originally posted by automaticul View Post
                            Buna seara, baga un ochi cu mare atentie si rabdare prin cartea asta http://www.scribd.com/doc/37436253/722-6.
                            Multumesc. Superb pdf-ul. Ideea este ca nu gasesc un cod pt kitul de garnituri si ce tip de ulei sa comand, si cati litri?
                            Last edited by gabytzu1983; 11-16-2012, 19:27 PM.

                            Comment


                            • Originally posted by gabytzu1983 View Post
                              Multumesc. Superb pdf-ul. Ideea este ca nu gasesc un cod pt kitul de garnituri si ce tip de ulei sa comand, si cati litri?
                              Buna seara, cauta-l pe asta A1402706500- set garnituri cva , 8 litri de ulei , care il gaseti dintre astea http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&blat t=236.14&content_action=show.
                              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                              TEL 0722623721.

                              Comment


                              • Originally posted by automaticul View Post
                                Buna seara, cauta-l pe asta A1402706500- set garnituri cva , 8 litri de ulei , care il gaseti dintre astea http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&blat t=236.14&content_action=show.
                                Multumesc frumos. Sunteti de mare ajutor, tot respectul. Stima

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF