Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by enescu View Post
    Buna seara si felicitari pentru acest thread. Din cate vad si am citit posturile dumneavoastra inteleg ca sunteti un adevarat impatimit al CV automate.
    As dori sa va adresez si eu o intrebare legata de un mercedes W210 model E290, echipat cu CV seria 722.613.
    De ceva vreme ma confrunt cu o problema bizara si anume in momentul in care cuplez in R sau D nu mai cupleaza lin ci cu o mica smacitura. Daca merg mai sportiv in momentul in care sunt pe loc si cuplez in D sau R masina pleaca si merge in socuri.Daca tin frana calcata toata masina vibreaza si se misca ca si cum ar vrea sa plece. Daca decuplez in N sau P motorul merge normal si nu mai se zrancina masina inainte si inapoi.
    Intrebarea mea este ce sa ii vrific si cam ce sa ii reglez, uleiul si filtrul au fost schimbate acum 20.000km. In momentul in care calc frana nu trebuie sa decupleze Cv? Simtoma ar fi ca si cum nu ar vrea sa mai decupleze.
    Un mic sfat astept de la dumnezvoastra daca se poate

    Cu stima...
    Buna seara, verifica tampoanele de motor si cel al cutiei, probabil cel din stanga cum stai in masina este rupt, iar cel din dreapta este tasat si transmite vibratia motorului in toata caroseria, cutia nu se decupleaza in momentu in care esti in D sau R , sunt modele de masini care stiu sa faca asa ceva , dar nu este vorba de bunicuta ta.
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

    Comment


    • Problema este ca masina daca este in D sau R pleaca in socuri nu are un mers lin (dupa ce se incalzeste putin sau merg mai sportiv). Daca calc frana se intampla ca masina sa stea pe loc dar primeste socuri ar vrea sa plece dar nu poate si primeste socuri continuu. Daca schimb in N sau P motorul merge normal. Se mai intampla stand pe loc, daca cuplez in D si nu accelerez apare o decelerare si s-a intamplat chiar sa se opreasca motorul. O sa verific si tampoanele motorului si ale cutiei sa vedem ce se intampla.
      Va multumesc ! si bafta in ceea ce faceti

      Comment


      • @automaticul Bună seara!
        Am văzut că la unii le zici istoricul mașinilor, majoritatea cazurilor că au fost taxi în orașul cutare firma cutare. Când ai un pic de timp poți să verifici și mașina mea după următoarele date?: W211 E220 CDI din 2002 cu 150 CP automat WDB2110061A042458. ÃŽți mulțumesc anticipat!

        Comment


        • Originally posted by enescu View Post
          Problema este ca masina daca este in D sau R pleaca in socuri nu are un mers lin (dupa ce se incalzeste putin sau merg mai sportiv). Daca calc frana se intampla ca masina sa stea pe loc dar primeste socuri ar vrea sa plece dar nu poate si primeste socuri continuu. Daca schimb in N sau P motorul merge normal. Se mai intampla stand pe loc, daca cuplez in D si nu accelerez apare o decelerare si s-a intamplat chiar sa se opreasca motorul. O sa verific si tampoanele motorului si ale cutiei sa vedem ce se intampla.
          Va multumesc ! si bafta in ceea ce faceti
          Buna ziua, cred ca este vorba de converter, dar nu reusesc sa inteleg aceste simptome , daca ai ajunge cu masina la mine mi-ar fi mai usor de dat cu parerea, nu vreau sa dau un diagnostic care nu este corect.

          Originally posted by Alexei_D_Vinari View Post
          @automaticul Bună seara!
          Am văzut că la unii le zici istoricul mașinilor, majoritatea cazurilor că au fost taxi în orașul cutare firma cutare. Când ai un pic de timp poți să verifici și mașina mea după următoarele date?: W211 E220 CDI din 2002 cu 150 CP automat WDB2110061A042458. ÃŽți mulțumesc anticipat!
          Buna ziua, in cazul tau se pare ca nu avem de aface cu un taxi, masina este facuta pentru Germania,
          214L DORTMUND BRANCH
          280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
          2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
          354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
          382 PORTABLE CTEL
          486 SPORTS SUSPENSION
          423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
          910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
          M646 R4-DIESEL ENGINE OM646
          Deci masina este ok, astea sunt cateva din optiunile masinii , dar nu iti pot spune , daca km sunt cei reali sau ce s-a mai schimbat pe la masina pentru a afla astfel de date trebuie sa mergi la Mercedes Benz Romania cu actele de proprietate si sa ceri un istoric al masinii , adica prin ce ateliere Mercedes autorizate a fost masina si ce s-a facut la ea,
          Last edited by Luxian; 01-15-2012, 14:13 PM.
          Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
          TEL 0722623721.

          Comment


          • Originally posted by automaticul View Post
            Buna ziua, in cazul tau se pare ca nu avem de aface cu un taxi, masina este facuta pentru Germania
            ÃŽți mulțumesc mult de această informație!

            Comment


            • Buna seara, la aceste cutii 722.613 converterul este cel dintre cutie si motor? Cum stiu daca are buson de golire? cand s-a facut schimbul uleiului in cutie a curs vre-o 5l si s-a pus tot atat. Am gasit un site de unde sa comand un manual pentru acest tip de cutie, dar mai dureaza pana o sa intru in posesia lui. Am mai gasit Interfata Mercedes Benz Carsoft 7.4 Multiplexer - Citeste/sterge codurile de eroare, Codari si adaptari pe module, Citeste parametrii in timp real. Nu stiu ce sa fac sa ma incurc cu asa ceva sau s-ar putea strica ceva pe la calculator.

              Va multumesc pentru sfaturi, am verificat tampoanel motor si se pare ca cel din stanga ar fi mai moale. Tot respectul pentru acest thread.

              Comment


              • Pt @automaticul :

                As dori sa achizitionez un Mercedes e 290 td din 1996. Are urmatoarea serie WDB2100171A198517. Te rog sa imi spui ce tip de cutie automata are si cu cite trepte : 4 sau 5. Multumesc anticipat

                Comment


                • Originally posted by eli View Post
                  Pt @automaticul :

                  As dori sa achizitionez un Mercedes e 290 td din 1996. Are urmatoarea serie WDB2100171A198517. Te rog sa imi spui ce tip de cutie automata are si cu cite trepte : 4 sau 5. Multumesc anticipat
                  Buna seara, masina are cutie 722613 00 059344 , adica cea cu 5 trepte electronica, motorul este 602982 02 001049 .
                  Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                  TEL 0722623721.

                  Comment


                  • Salut Automaticul

                    Buna seara,as vrea sa te intreb la un bmw 728i 1996 la cutia automata cu d/s si + - manual la ce perioada de km trebuie schimbat uleiul si cam ce tip ar trebui folosit?

                    Cu respect

                    Comment


                    • Originally posted by edwardmihail View Post
                      Buna seara,as vrea sa te intreb la un bmw 728i 1996 la cutia automata cu d/s si + - manual la ce perioada de km trebuie schimbat uleiul si cam ce tip ar trebui folosit?

                      Cu respect
                      Buna seara, perioada de schimb a uleiului este cam la fel, la toate masinile care au cutie automata, uleiul care trebuie folosit in cazul de fata este Oil ESSO LT 71141, este un ulei de culoare galben - verzui , nivelul se face cu motorul pornit in P , temperatura uleiului 30 - 35 de grade.
                      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                      TEL 0722623721.

                      Comment


                      • Buna seara, tuturor posesorilor de cate o cutie automata, am cateva fotografii pentru cei care tin neaparat sa schimbe tot uleiul din cutie ,ba chiar si pe cel din radiatorul de racire al cutiei , de pe conducte , daca se poate si ultima picatura de ulei din cutie.
                        Numai ca, oricat de mult ne dorim sa schimbam tot uleiul din cutie , acest lucru , nu se poate , decat daca demontam cutia.
                        Foarte multe masini, au foarte multi km , care din pacate pentru ele ,nu se vad acei km, degeaba vrem noi acum sa schimbam tot uleiul , DACA, pana acum nu la schimbat nimeni si in cutie s-a depus mizerie, mal ,span, in multe din cazuri , schimbul de ulei poate provoca probleme cutiei .
                        Pentru a intelege, ce se intampla in momentul in care pui ulei curat in cutie cand faci schimbul si in cutie sunt deja depuneri, chiar daca ai scos tot uleiul din cutie , ganditiva ca aveti un pahar , in el am pus o lingurita de cacao , dupa care punem lapte si il amestecam , acel lapte nu isi v-a pastra culoarea,si v-a antrena toate particulele de cacao prin tot paharul , acelasi lucru se intampla si in interiorul unei cutii automate, uleiul curat si frumos care il punem noi , v-a incepe sa miste din loc toate depunerile care sunt in cutie .
                        Fotografiile sunt de la o cutie din 2005 an de fabricatie , cu 140000 de km , nu se stie daca a fost sau nu schimbat uleiul din ea, ce este important de vazut ,sunt acele depuneri care , oricat de mult ne dorim sa schimbam tot uleiul din cutie , nu vom reusi sa scoatem acea depunere,
                        Attached Files
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • Buna Ziua/Seara/Dimineata

                          Incep cu inceputul, WDB2100251A905111

                          380.000km, sunt proprietar de 3000km (cunosc istoricul vechiului proprietar in proportie de 90%, ce a facut, ce n-a facut).

                          Probleme, nemultumiri:
                          1.Masina ma smuceste rau (ca si cum ar fi intrat cineva in mine din spate) la intrarea treptei a 2a (cred eu, daca numar bine). Cand intru intr-un sens giratoriu, colt de strada etc.....intra cu a 3a (in functie de viteza), nu accelerez, iau curba fara acceleratie, cand ies din curba si apas acceleratia uneori nu cupleaza din prima treapta inferioara, o ridica pe la 2000-2500de ture si de abea atunci cupleaza cu o zmucitura groaznica. Daca ating pedala de acceleratie sa se turez putin si ii dau drumul imediat, atunci pot accelera din nou linistit pentru ca intra in treapta a2a la urmatoarea apasare de pedala si nu mai zmuceste.
                          2. La deal (exemplu: pe serpentine la Predeal), in conditii de mers normal masina se comporta in regula(cu exceptia punctului 1). Daca "ii dau gaz" se tureaza, 3000,3500,4000 ture....vitezometrul creste ca si cum as accelera normal(unul cu un Matiz trece glont pe langa mine)
                          3. In urma informatiilor din posturile anterioare (descrierile dragului nostru automaticul), atunci cand schimb la semafor din N in D, are un balans, o mica bruscare,..... nu stiu cum sa descriu exact (mai am un Subaru Forester benzina 2.5 din 2009,de la firma, cutie automata, dar nu la acea masina nu se simte absolut nimic, e ca si cum n-ar avea cutie de viteze, zici ca-i electrica).

                          Alte detalii: Am gasit prin portbagaj o sticla de ulei ARAL, pentru cutia de viteze (din care vechiul proprietar a completat el....odata....ca asa i-a zis cineva de la service). Nu detin informatii sa se fi schimbat uleiul din cutie pana acum.

                          Consumul mixt este de 8.5-9%(mers mai mult in oras),probabil o sa spuneti ca sunt nebun, dar nu am nici un motiv sa mint.
                          Turatia la relanti este de 600de ture (atat pe ceasul din bord cat si pe sistemul de clima).

                          Vreau sa schimb uleiul din cutia de viteze, detin cateva cunostinte de mecanica (de profesie inginer electronist). Ce tip de ulei imi trebuie (cel de la reprezentanta nu mi-l permit cu 80lei litrul, asa mi-au spus ei)? Mi-au mai spus ca manopera pentru schimbul de ulei ar fi 140lei(cu tot cu filtre si garnituri) dar imi trebuie 10l de ulei deoarece ii fac "spalare". I-am intrebat si de uleiul din convertizor, daca se schimba,daca e separat....acelasi raspuns: "facem un proces de spalare". Astia140lei nu ar fi o problema atata de mare dar pretul uleiului ma omoara. Castrol dex2? dex3? e ok?

                          Pot face eu schimbul? Cum? (nelamurirea o am la torque converter, in caz ca are buson, dau jos uleiul si de acolo....... pun busonul la loc, pun 3litri la inceput, il las sa se incalzeasca la 80C, verific cu un termometru infrarosu temperatura, mai torn ulei pana ajunge la nivelul potrivit).

                          Iti multumesc si imi cer scuze ca am scris aici un roman dar am vrut sa fiu cat mai explicit.

                          Ca sa evit unele comentarii de genul: de ce ti-ai luat mercedes daca n-ai bani, de ce modelu asta.....masina este mostenire si vreau sa o pun la punct incet incet.
                          Last edited by r0ckerdude44; 01-20-2012, 16:13 PM.

                          Comment


                          • Daca nu ma insel, acest ulei este fix uleiul de la MB?
                            Specificatiile: Auto Trans Fluid. Mineral-based oil. Meets MB 236.10 Specifications
                            Part Number: J0100-107773
                            Attached Files

                            Comment


                            • Originally posted by r0ckerdude44 View Post
                              Daca nu ma insel, acest ulei este fix uleiul de la MB?
                              Specificatiile: Auto Trans Fluid. Mineral-based oil. Meets MB 236.10 Specifications
                              Part Number: J0100-107773
                              Buna seara, in primul rand verificati nivelul de ulei in cutie , dupa care trebuie pus testerul pentru a vedea ce coduri sunt memorate sau actuale in calculatoru de cutie , dupa care se remediaza problema ,
                              Uleiul care trebuioe folosit la modelul de cutie pe care o are masina 722608 01 477040, este unul dintre acestea ,Trebuie sa stiti ca blatul de ulei care se foloseste pentru cutiile 722.6 este cel care l-am postat aici, adica 236.14 http://bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?navigation_path=bevolisten&blat t=236.14&content_action=show
                              FEBI nu are de a face cu Mercedesul, Blatul 236.10 se foloseste numai pentru modelul de cutie 722.7 de pe A classe.
                              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                              TEL 0722623721.

                              Comment


                              • Multumesc pentru raspuns, nivelul uleiului se masoara folosind testerul? Specific ca nu am nici o panglica, sarma, indicator sub capacul de la tubul prin care se pune uleiul, l-am desfacut acum sa ma uit si era doar capacul , fara nimic altceva.
                                Last edited by r0ckerdude44; 01-20-2012, 22:59 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF