Va salut.
Schema de mentenanta este personala dupa cum am observat ca este necesar. Mai jos exemplific.
Schimb ulei motor si filtrul: in cartea tehnica scrie 'Functionare normala 40000 km' 'Functionare in conditii dificile 20000 km'; la reprezentanta mi-l schimbau pe la 25000 km, eu il schimb intre 15000 si 20000 km depinzand de cand este disponibila masina. Pun ulei Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30, ulei ce respecta norma MB 229.51. Filtre foloseam Mahle, dar acum am trecut pe Hengst.
Schimb ulei transmisie cutie de viteze: in caietul de service scrie 'O data la 10 ani sau dupa parcurgerea a maxim 320000 km'; eu schimb la 100000 km cu Liqui Moly Hochleistungs-Getriebeöl (GL3+) SAE 75 W-80 ulei ce respecta MB 235.10, 235.11; la mine cutia a avut initial o cantitate mica de ulei, eu am umplut pana la nivelul gaurii de umplere si functioneaza excelent; in specificatie cred ca scrie 2,5 l, dar nu am masurat, pur si simplu am pus ulei pana cand a curs de pe gaura de umplere.
Schimb ulei transmisie diferential spate: in caietul de service scrie 'O data la 10 ani sau dupa parcurgerea a maxim 320000 km', eu schimb la 100000 km cu LM Hypoid-Getriebeöl TDL SAE 75 W-90 ulei ce este conform MB 235.0.
Referitor la aditivul pentru uleiul de motor, pun 3 'doze' la 11 l de ulei pentru ca o 'doza' de 300 ml se pune in 5 l de ulei, asa scrie pe cutie. Gasiti in link fisa tehnica. http://www.liqui-moly.de/liquimoly/m...a%20Tec_EN.pdf
Schema de mentenanta este personala dupa cum am observat ca este necesar. Mai jos exemplific.
Schimb ulei motor si filtrul: in cartea tehnica scrie 'Functionare normala 40000 km' 'Functionare in conditii dificile 20000 km'; la reprezentanta mi-l schimbau pe la 25000 km, eu il schimb intre 15000 si 20000 km depinzand de cand este disponibila masina. Pun ulei Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30, ulei ce respecta norma MB 229.51. Filtre foloseam Mahle, dar acum am trecut pe Hengst.
Schimb ulei transmisie cutie de viteze: in caietul de service scrie 'O data la 10 ani sau dupa parcurgerea a maxim 320000 km'; eu schimb la 100000 km cu Liqui Moly Hochleistungs-Getriebeöl (GL3+) SAE 75 W-80 ulei ce respecta MB 235.10, 235.11; la mine cutia a avut initial o cantitate mica de ulei, eu am umplut pana la nivelul gaurii de umplere si functioneaza excelent; in specificatie cred ca scrie 2,5 l, dar nu am masurat, pur si simplu am pus ulei pana cand a curs de pe gaura de umplere.
Schimb ulei transmisie diferential spate: in caietul de service scrie 'O data la 10 ani sau dupa parcurgerea a maxim 320000 km', eu schimb la 100000 km cu LM Hypoid-Getriebeöl TDL SAE 75 W-90 ulei ce este conform MB 235.0.
Referitor la aditivul pentru uleiul de motor, pun 3 'doze' la 11 l de ulei pentru ca o 'doza' de 300 ml se pune in 5 l de ulei, asa scrie pe cutie. Gasiti in link fisa tehnica. http://www.liqui-moly.de/liquimoly/m...a%20Tec_EN.pdf
Comment