Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ulei 2T in motorina pentru lubrifierea injectoarelor recomandat sau nu ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by als View Post
    Sa inteleg ca nu e bun? Un amic baga de drujba si nu are probleme.
    La Euro 3 ai catalizator ca si mine,baga ulei JASO-FC/FD si nu vei avea nici o durere de cap sau vre-o gaura la buzunare alta decat costul uleiului 2T.
    ML270 CDI 2004

    Comment


    • Nu mai are CAT demult

      Comment


      • Am incercat si eu "aditivul" ulei 2T si singura diferenta masurabila, cel putin pana acum, a fost schimbarea mirosului gazelor evacuate. In rest nu am sesizat nicio diferenta de zgomot.

        Comment


        • Am citit toate paginile din topic si deoarece am un injector care este cam pe duca(incepe sa scape motorina pe retur,porneste mai greu la cald,la rece pleaca la sfert)am luat hotatarea de a incerca "aditivarea"motorinei cu ulei 2T.
          Teoretic ar trebui ca sa se vada o ameliorare a respectivului injector sau macar sa nu mai avanseze in pierderea pe retur.....vom vedea...revin cu impresii.

          Comment


          • Hai sa zic si eu doua vorbe: m-am documentat pe tzashpe forumuri referitor la 2T in motorina. Am si pus de cateva ori in rezervor. Singurul rezultat vizibil a fost ceva mai mult fum, prin urmare am renuntat total. Concluzia mea este ca toti aditivii, fie ei de combustibil sau de ulei, sunt de evitat, in conditiile unui motor intretinut.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • Originally posted by cutaresku View Post
              Hai sa zic si eu doua vorbe: m-am documentat pe tzashpe forumuri referitor la 2T in motorina. Am si pus de cateva ori in rezervor. Singurul rezultat vizibil a fost ceva mai mult fum, prin urmare am renuntat total. Concluzia mea este ca toti aditivii, fie ei de combustibil sau de ulei, sunt de evitat, in conditiile unui motor intretinut.
              O sa incerc si vedem daca iese ceva.
              De multi ani bag motorina numai prin palnie cu sita fina,vad ce bag ,vad ce vascozitate si ce culoare are,adevarul este ca motorina din ziua de azi e subtire rau de tot,fata de cea de acum cativa ani.

              La Sprinterul meu la cateva luni,pica cate un injector,mai ales vara cand este cald,iarna nu am avut probleme de genul asta,o fi numai o coincidenta...cine stie...
              Injectoarele le reconditionez,dar parca prea repede se strica.

              Am facut si niste calcule financiare,daca ar fi sa bag mereu ulei de 2 T in motorina,as iesi mult mai scump decat daca reconditionez chiar cate 1 inj.la 6 luni....o sa incerc si vad rezultatele...daca se merita..bine..daca nu nu mai bag.

              Comment


              • Revin cu impresii dupa 1200 km facuti cu motorina si 1/200 ulei de amestec luat de la Mol(Sprint 2 T) Jaso-FD.
                Nimic deosebit nici la consum nici la pornirea la cald mai dificila datorita unui injector cu scapari pe retur.....
                O sa schimb injectorul oricum.
                Chestia cu uleiul de 2 T cred ca este un tratament de lunga durata.

                Comment


                • O sa fac in continuare aceasta"aditivare"a motorinei si vedem cum se comporta sistemul de injectie.

                  Comment


                  • Originally posted by cruiser View Post
                    2T cred ca este un tratament de lunga durata.
                    Corect !, s-a mai spus asta.
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • Originally posted by cutaresku View Post
                      Hai sa zic si eu doua vorbe: m-am documentat pe tzashpe forumuri referitor la 2T in motorina. Am si pus de cateva ori in rezervor. Singurul rezultat vizibil a fost ceva mai mult fum, prin urmare am renuntat total. Concluzia mea este ca toti aditivii, fie ei de combustibil sau de ulei, sunt de evitat, in conditiile unui motor intretinut.
                      S-a mai spus si mai sus....chestia cu aditivatul cu ulei 2T e pt fiabilitate si nimic mai mult...pt o diferenta semnficativa la zgomot ar trebui un amestec atat de bogat in ulei incat ar ar trebui a curatam toba o data pe an ca la motorete...
                      Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                      Comment


                      • Eu ii bag regulat 250 ml la un rezervor, imi place cum merge iar motorul abia il aud din habitaclu.Am facut de 2 ori drumul Nice-Munchen si retur si pot sa spun ca fum nu prea am in spate, doar cand ii dau kick-down iese un abur mai persistent.
                        Am gasit aici la Carrefour 2T -FD de la ELF cu 6,99Euro, o delicatesa.....
                        Motorina o cumpar de la Total (statia galbena) cu 1,29 E/l la statia rosie este 1,39...D-zeu stie de ce diferenta asta, am bagat de la amandoua fara sa sesizez diferenta!
                        Last edited by emanoeladrian; 08-01-2014, 16:11 PM.
                        ML270 CDI 2004

                        Comment


                        • Acum cateva zile mi-am luat un diesel common rail euro 4.Nu fac reclama la marca,dar injectia este considerata cea mai proasta(Delphi)
                          Ca fost si actual posesor de diesel pot spune urmatoarele:
                          Am mers cu diesel euro 3(injectie Delphi) din 2006(masina noua,5 km la bord) pana in 2008.La fiecare alimentare de 50 litri puneam in rezervor 1 litru de ulei 2 t.Masina a rulat fara probleme 165.000 km.Nu am schimbat nimic la injectie,cand service-urile erau pline de masini identice cu probleme.Cand am vandut masina,noul client a facut test de injectoare.Sincer aveam indoieli,dar spre surprinderea mea testul a iesit perfect !Masina a avut EGR "suspendat",ca urmare temperatura in cilindrii era putin mai mare,uleiul ardea fara reziduuri in cilindrii,iar catalizatorul a fost perfect.Masina nu scotea fum excesiv specific diesel-ului.
                          Noul client merge si acum cu masina pe aceeasi metoda.Nu stiu cati km a facut in cei 6 ani ,dar a fcaut ceva.Nu a inlocuit nimic !
                          Acum la noua rabla folosesc aceeasi metoda.Am anulat EGR,am inceput cu ulei 2T in motorina.
                          Masina are 107.000 km ,am facut testul de injectie,sistemul este in parametrii.Sper ca macar 100.000 km sa nu pun mana la nimic !
                          Pot spune ca la orice diesel(euro3-4) common rail voi folosi ulei 2T.La euro 5 este foarte posibil ca dpf-ul sa aiba de suferit !

                          Comment


                          • Originally posted by robertino View Post
                            La fiecare alimentare de 50 litri puneam in rezervor 1 litru de ulei 2 t.
                            2% este proportia pentru motoare in 2 timpi, fara alt sistem de ungere.
                            Mi se pare enorm pentru un aditiv la un motor in 4 timpi si, in mod normal, la proportia asta scoteai fum ca un Trabant.

                            Comment


                            • Masina nu scoate fum in plus fata de cat scotea inainte.Arde tot fara probleme ,mai ales acum cand temperatura arderii in cilindrii este mai mare!Proportia este corecta 1:50.Asa scrie si pe recipient !
                              Uleiul nu este "aditiv" Este ulei....

                              Comment


                              • Proportia de 2% (1:50) este pentru motoarele in doi timpi. Pe cutia uleiului scrie proportia pentru motoarele carora le e destinat.

                                Tu il folosesti pe post de aditiv, la un motor in 4 timpi, care are sistem de lubrefiere separata si care a fost conceput sa functioneze fara nicio ungere suplimentara "pe sus".

                                Sper ca nu e nevoie sa ma apuc sa explic diferenta intre doi timpi si 4 timpi.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF