Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei 2T in motorina pentru lubrifierea injectoarelor recomandat sau nu ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se redeschide la cererea userilor. Daca aveti ceva constructiv de spus, postati. Fara contre si atacuri reciproce. Este ultimul avertisment.

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • Felicitari ! .
      Sper ca si colegul Alex sa treaca peste micile nimicuri ale vietii si sa revina pe forum .

      On topic .
      Astazi am vorbit din nou cu prietenul taximetrist despre 2T .
      Dupa o luna de folosinta , nicio deosebire fata de ce era inainte . Nici scadere de consum , nici marire de putere , "zvac" la demaraj sau chestii din acestea .
      Singura speranta ar fi ceva ungere mai buna la sistemul de injectie .
      Vorba aceea , "nici nu te face bine dar nici nu te omoara" .
      Omul este hotarat sa continue cu 2T in rezervor .

      Comment


      • Da, am revenit, multumesc moderatorilor. Urmeaza sa fac alte filme dupa ce termin rezervorul cu ulei 2T. M-am gandit si la niste teste de ardere a uleiului cand ajung pe la tara si sunt in aer liber.

        Comment


        • Am facut o diagnoza astazi la mastermario71 ( e pe sectiunea Bursa - va recomand cu incredere sa apelati la dansul ). Problema a fost un furtun spart care pierdea presiune la turatii mari.
          Ceea ce a fost fabulos au fost valorile la injectoare. Cel mai mult am avut 0,41 , celelalte au fost sub 0,3. In rest toate valorile sunt perfecte la toate componentele, am vazut cu ochii mei. Deci nu au fost efecte negative dupa 7 luni de functionare cu ulei 2T.
          Last edited by Alex_w203_C2005; 07-06-2013, 14:55 PM.

          Comment


          • Originally posted by Alex_w203_C2005 View Post
            Deci nu au fost efecte negative dupa 7 luni de functionare cu ulei 2T.
            Pai asta era sopul, doar sa nu fie efecte negative?! Ma gandeam ca pui ulei ca sa obtii ceva efecte pozitive, nu ca sa fii fericit ca nu s-a stricat nimic .

            Comment


            • Eh, testul lui este deosebit, cine a mai testat in asemenea conditii de laborator cu un furtun spart comportamentul unui motor turbo?

              Comment


              • Sunt si efecte pozitive. Scade consumul, trage un pic mai tare, merge mai rotund, dar trebuie sa nimeresti uleiul potrivit, eu am obtinut rezultatele cele mai bune cu Agip 2T-TEC.

                In orice caz, dupa 8 ani de functionare si 139500 km , sa ai valori asa de mici la injectoare e foarte ok.

                Furtunul s-a spart acum 4 zile, stiam despre ce e vorba pentru ca aruncase cu ulei, am pus-o pe tester ca sa vad daca are si altceva.
                Last edited by Alex_w203_C2005; 07-06-2013, 15:15 PM.

                Comment


                • Originally posted by Alex_w203_C2005 View Post
                  Sunt si efecte pozitive. Scade consumul, trage un pic mai tare, merge mai rotund.
                  Trage un pic mai bine in baza carei masuratori, sau e vorba doar de feeling?

                  Scade consumul, dar masurat in ce conditii? Ca doar din stilul de condus poti reduce semnificativ consumul.

                  Zici ca motorul merge mai rotund. Adica inainte nu mergea rotund? Poate (de fapt nu poate ci sigur) aveai ceva probleme la motor, ca un motor in stare buna trebuie sa mearga rotund.

                  Cu alte cuvinte, s-ar putea spune ca de fapt nu a fost nici o imbunatatire

                  Acum mai multi ani eu impreuna cu un amic ne-am pus in motoare un aditiv, Slick 50 parca. Pe cutie era ca un panaceu universal: scadea consumul, crestea puterea, reducea uzurile.

                  Am tot asteptat sa vad imbunatatirile, dar nu s-a intamplat absolut nimic. La vreo luna ma intalnesc cu amicul si-l intreb daca el a sesizat vreo imbunatatire. Raspunsul lui a fost epocal: Da, la mine s-au simtit efectele. Am simtit cum s-a prelungit viata motorului .

                  Adica nimic, zero barat. Ca si in cazul tau cu uleiul

                  Comment


                  • Tot ce am spus mai sus am argumentat in posturile precedente, consumul s-a facut mereu la pompa fara sa tin cont de valorile afisate de calculator, traseele au fost identice.
                    Am postat si filmuletul cu sunetul motorului. Ce mai ramane de facut e un dyno test care costa ceva bani si nu stiu daca se merita.

                    Nu imi imaginez nimic, uleiul functioneaza.

                    Comment


                    • Originally posted by Alex_w203_C2005 View Post
                      Da, am revenit, multumesc moderatorilor. Urmeaza sa fac alte filme dupa ce termin rezervorul cu ulei 2T. M-am gandit si la niste teste de ardere a uleiului cand ajung pe la tara si sunt in aer liber.
                      Ce fel de teste de ardere a uleiului vrei sa faci? (daca nu e secret)

                      Comment


                      • Vreau sa ard diferite tipuri de ulei , atat 2T cat si ulei normal de motor, sa vedem ce cantitate de cenusa ramane in urma arderii. Ceva de genul asta:

                        Comment


                        • M-a umflat rasul, serios ) Tu stii la ce temperatura functioneaza un motor? )

                          Comment


                          • Te arde rasul degeaba. Scopul experimentului e sa vedem ce se intampla cu uleiul 2T care ARDE impreuna cu motorina in amestec. Teoretic ar trebui sa ramana mult mai putina cenusa decat in cazul unui ulei normal, care nu e facut sa mearga in amestec.

                            Comment


                            • In mod sigur nu te-ai gandit ce se intampla intr-un motor.
                              Stii cum e conceput un ulei si pentru ce intervale de temperatura e gandit? Stii cum functioneaza aprinderea intr-un motor diesel?
                              Tu nu ai cum sa iti faci in gradina un mediu controlat de temperatura si presiune care sa imite nici 0.1% conditiile reale dintr-un motor,
                              ceea ce te-ai gandit tu, scuza-mi sinceritatea, este pur ingenuu si absolut irelevant
                              Cum sa nu rad?

                              Comment


                              • Originally posted by Siegfried View Post
                                M-a umflat rasul, serios ) Tu stii la ce temperatura functioneaza un motor? )
                                Dom' profesor, ne oprim si noi aici?

                                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF