Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cel mai fiabil benzinar Mercedes ?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Intotdeauna am fost adeptul motorului 'multiplu de trei'.
    Nu prea au 'timpi mortzi', shi cel mai cel, il consider V6. Asa am invatat in scoala militara. Acest 'multiplu de trei' (decalat la 120 grade RAC) are cel mai bun cuplu motor. Foarte bun e 6 in linie, dar mai bun e V12, sau 42 in stea. Clar... eu vorbesc de motoare navale, facute de rushi..., dar gandesc totusi ca inginerii germani si nu numai au gasit un foarte bun compromis in motorul V6. Parerea mea. Oricum..., cel mai bun motor+cutie+grup, e acela pe care il cunoshti pt a-l putea exploata in 'cuplu maxim', indiferent de terenul pe care esti.
    Toate bune !!!

    Comment


    • #17
      Originally posted by vladruse View Post
      Pentru cei ce nu stiu M111 este 2.000 benzina cu toate variantele sale....2.3 pe ML, cu kompressor , fara......C180.....etc.etc
      Motorul M111, nu cumva este 2200 cmc?

      Comment


      • #18
        Am auzit acu vreo 1-2 ani despre motorul "W 12" al mercedesului (nu stiu tipul exact, ci ca a fost echipat si SLR-u sigur) ca ar fi fost declarat cel mai tare din parcare motor (comparatia s-a facut cu motoare ale masinilor de generatie recenta). Criteriile folosite au fost sigur putere, consum, zgomot, noxe emise. Nu stiu daca si fiabilitatea a fost inclusa.

        Comment


        • #19
          W12 este produs de Volkswagen si Audi. Mercedes n-a avut niciodata decat V12 , nu dubluve 12......
          SLR are doar motor V8 supraalimentat...

          Comment


          • #20
            Ce parere aveti de pe W210 320 benz?dupa parerea mea e reusit

            Comment


            • #21
              Originally posted by ionutc View Post
              Ce parere aveti de pe W210 320 benz?dupa parerea mea e reusit
              Daca te referi la V6-le M112 inseamna ca este ca al meu.Primul V6 produs de Mercedes. A fost "Motorul anului" 4 ani la rand (1998,1999,2000,2001)...asa ca eu zic ca-i reusit !!! Multe inovatii aduse in industrie cu acest motor.
              Descriere amanuntita aici: http://www.whnet.com/4x4/new_V6.html
              Foarte interesant....merita citit...

              Comment


              • #22
                Nici 103 u nu e de lepadat ... am fiert eu unu de vreo 30 de ori si nu avea nici pe dracu ...
                1991 R129 300SL-24
                1991 w124 300CE-24
                1993 w202 C280
                1978 w116 450SEL 6.9
                1987 w201 190E 2.0
                1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                Comment


                • #23
                  Al meu V8 3,5 1978 de 205 cp are presiune de ulei 3 bar adica max, deja la 3-4 sec dupa ce dau la cheie. Asta in cazul in care nu porneste, ca nu functioneaza aceleasi reglaje la cald/rece. Dar si daca porneste...
                  http://www.youtube.com/watch?v=pHmuDq-OmT8 CAM asa da la roata
                  http://www.youtube.com/watch?v=GpTykczYUwQ Limitator la 6300rpm
                  BENZ G, altceva ce ?

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by STEFAN V8 View Post
                    Al meu V8 3,5 1978 de 205 cp are presiune de ulei 3 bar adica max, deja la 3-4 sec dupa ce dau la cheie. Asta in cazul in care nu porneste, ca nu functioneaza aceleasi reglaje la cald/rece. Dar si daca porneste...
                    http://www.youtube.com/watch?v=pHmuDq-OmT8 CAM asa da la roata
                    http://www.youtube.com/watch?v=GpTykczYUwQ Limitator la 6300rpm

                    La orice motor presiunea de ulei este mare cand este motorul rece,presiunea de ulei se verifica numai dupa ce uleiul ajunge in jurul temperaturii de 80 grade,cam in acelasi timp cu apa...orientativ.

                    Comment


                    • #25
                      M 112

                      Aspecte tehnice ale motorului V6 benzina 3.200 cmc M 112 :






                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Edy_AMG View Post
                        La orice motor presiunea de ulei este mare cand este motorul rece,presiunea de ulei se verifica numai dupa ce uleiul ajunge in jurul temperaturii de 80 grade,cam in acelasi timp cu apa...orientativ.
                        aici iti dau dreptate

                        Comment


                        • #27
                          M 104.941 benzina,2800ccm, 6 cil. in linie,194cai,270nm...cum vi se pare? Am 250k,cam 1,2l la 10000km consum ulei.Probleme doar cu sonde si senzori ,la nr de km explicabil ,in schimb dpdv mecanic sta f bine,compresie 14 pe toti 6cil. masurati cu ceasul personal. Din pacate nu e un motor des intalnit pe la noi,asa ca informatii doar de pe benzworld.org
                          Pun o poza cu M104 de pe C36 AMG pentru recunoastere.
                          Attached Files
                          Mercedes-Benz w202, C280, 1996
                          Honda Accord 2.0MT, benzina ,2007

                          Comment


                          • #28
                            Ce-a mai reusita capacitate cilindrica este de 3000cm cu +/- si acele motoarele sunt :280, 300, 320, 350 ... in general motorul in 6 pistoane.
                            Cu S-ul nu te pui.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by vladruse View Post
                              Vreo parere despre cele in 12 cilindrii ?


                              Am primit o oferta mai zilele trecute de a face un schimb de masina, adica sa dau la schimb masina mea W124.133 / 603.960, 300D turbo din 90 pe un w140 600 Sel V12 din 93.... V12-le avea nici mai mult nici mai putin de 170.000 de km., a mea are 260.000km. si am fost tentat in primul moment. Dupa mai multe momente de ezitare m-am hotarat sa nu fac schimbul mai ales dupa canntitatea de miros de benzina nearsa ce ramanea dupa V 12-le, si rotile alea Lorisner cu cauciucuri de 235/17/nustiucat mi-am dat seama ca mai confortabil si mai ieftin stai in sofa acasa decat in sofaua lui V12

                              Comment


                              • #30
                                Daca te gandesti ca numai impozitul pentru V12 ala este aprox 40 de milioane/an, si iti papa de rupe, eu zic ca ai facut bine.

                                Scuze, abia acum am vazut ca tu esti in Spania, dar nici acolo ma gandesc ca nu este mai ieftin de tzinut un monstru in 12 cilindri.
                                -cu toate ca este masina suprema de la Mercedes.
                                Last edited by marele_alb; 05-13-2009, 23:45 PM.
                                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF