Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

GPL auto, tipuri de instalatii si eficienta lor

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by nora-marian View Post
    In Bucuresti, sub 3000 ron nu am gasit. Este adevarat ca ai garantie, dar din momentul in care un service de acest gen face montaj cu piesele clientului, trebuie sa faca si setarile respective, poate inlocui un furtun, conducta, cablu. Exista si o garantie de montaj dar nu exista garantia subansamblelor (calculator, supape, electrovalve, senzori). Montajul unei instalatii si reglajul ei nu depaseste 500 de ron.
    Cauta SEBI GAZ BUZAU eu cu ei am vorbit aceeasi masina ca a ta.Si mi-au dat pret 2300 ron cu butelie mare 80 l . Instalatie Landi Renzo . Cunosc personal un inginer care monteaza gpl ,care nu a fost de acord cu instalatie secventiala sh . Din aia tip Dacie merge ,nu ridica probleme .

    Comment


    • Cu siguranta nu se gandea colegul la "din aia tip Dacie". Nu tre' sa fi inginer ca sa sti ca nu poti pune o instalatie de pe masina pe carburator pe una cu injectie multipunct.
      Ideea era cu siguranta de a lua ceva de exemplu de pe un E de italia sau Olanda fie cu instalatie din fabrica ....un Prins sau Landi Renzo cum spuneai si a o monta...sau indiferent de provenienta ceva dedicat.
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • Acu` vreo ora am terminat cu schimbatul membranelor din vaporizator, dar maine dimineata e momentul probei cand ii mai racoare afara..acum nu se pune chiar daca pare ca merge fara probleme.
        Sper sa se fi rezolvat.

        Comment


        • Originally posted by adidc View Post
          Cu siguranta nu se gandea colegul la "din aia tip Dacie". Nu tre' sa fi inginer ca sa sti ca nu poti pune o instalatie de pe masina pe carburator pe una cu injectie multipunct.
          Ideea era cu siguranta de a lua ceva de exemplu de pe un E de italia sau Olanda fie cu instalatie din fabrica ....un Prins sau Landi Renzo cum spuneai si a o monta...sau indiferent de provenienta ceva dedicat.
          Mi se pare mie ,sau ma banuiesti de retard ? Se poate monta instalatie prin absorptie pe masina cu injectie multipunct,conditia este sa aiba galerie de aluminiu,nu plastic . Exemplu Cielo.

          Comment


          • Nu m-am fotarat la o instalatie anume. Un vecin are un tomasetto pe un Renault si este foarte multumit. Dar vad ca voi imi sugerati alte marci. O sa iau legatura cu firma aceea din Buzau. Am mai primit recomandari sa ma interesez prin Buzau.
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • Originally posted by Titel View Post
              Mi se pare mie ,sau ma banuiesti de retard ?
              ...ti se pare. Nu am obiceiul sa banuiesc...
              De ce ai pune o astfel de instalatie, cata vreme exista dedicata pentru multipunct si cu performante foarte bune?
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • Originally posted by nora-marian View Post
                Nu m-am fotarat la o instalatie anume. Un vecin are un tomasetto pe un Renault si este foarte multumit. Dar vad ca voi imi sugerati alte marci. O sa iau legatura cu firma aceea din Buzau. Am mai primit recomandari sa ma interesez prin Buzau.
                Si pana la urma o sa fie una noua?

                Comment


                • Momentan nu am suficienti bani pentru una noua. Daca gasesc una SH si cadem la o intelegere in ce priveste montatul (montez instalatia si este functionala), o iau. Dar daca nu merge, plateste el deranjul. Altfel nu facem afacerea.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • Vezi la sh sa nu pui ca defect major un vaporizator cu membrane coapte sau rampa/injectoarele care incep sa faca ``galagie``, vreun senzor de presiune pentru ca astea sunt primele lucruri care incep sa cada si nu costa mult remedierea lor, un ex: mebranele la mine au costat 80 de lei si le-am schimbat in``regie proprie``, iar un injector/rampa pleaca de la 100 si ceva de lei. Membranele se duc fie ca folosesti fie ca nu masina pentru ca este ca si un cauciuc care se coace, injectoarele cad de la km multi, iar senzorii decat sa schimbi mai bine anulezi din ei( aici ma refer doar la cei ce nu afecteaza siguranta) ex: senzorul de presiune pe langa ca ii scump..in fine doua fire unite si gata, sta pe dreapta- singurul lucru ar fi ca nu mai trece singura pe gaz cand se gata, dar asta sa fie ultima grija.
                    Astea au fost asa ca niste exemple cu ce te-ai putea confrunta prima oara la o instalatie sh, fara sa punem la socoteala prima luna cand o sa faci cateva vizite la cel ce ti-a montat instalatia pentru calibrarile de rigoare.

                    Comment


                    • Salutam!
                      "Dupa ani si ani" a aparut o problema la instalatia GPL de pe masina. Motor 2000 benzina, 90 KW(M102963). instalatia este Landi Renzo cu mixer, vaporizator SE81, trecerea pe gaz se face la o anumita turatie. Problema acum este ca "nu vrea" sa mai treaca pe gaz. La turatia care ar trebui sa treaca pe gaz, taie pompa de benzina si apoi moare motorul. Electrovalvele, alimentate separat, lucreaza. La trecerea pe gaz, nu cupleaza(lipsa tensiune, nu au +). Filtrul de gaz este curat.
                      Masina a mers bine pe gaz pana am oprit-o. Dupa un timp(2-3 ore)am pornit-o pe benzina, iar la incercarea de trecere pe gaz nu a mai trecut. Pe benzina merge, sa zicem, perfect. Oare sa fi cedat vreun releu? Cam astea sunt releele de pe instalatie.
                      Attached Files
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • Salutam!
                        Azi le-am luat din nou la verificat. Daca decuplarea pompei se face, m-am gandit ca releul si comutatorul functioneaza. Am pornit motorul pe benzina si la incercarea de trecere pe gaz puneam mana pe fiecare electrovalva(babeste). Asa am observat ca totusi electrovalvele functioneaza. Singura care am observat ca nu se simte, era cea de pe acel regulator de volum(start petrol solenoid valve: http://www.landi.it/layout.jsp?idz=1006 … rodotto=13 ). Dupa cum am mai spus, la o alimentare cu 12V ele se auzeau cum fac clik. I-am anulat bobina si pistonasul interior dupa care motorul a trecut frumusel pe gaz. Posibil ca arcul interior sa fi facut vreo "figura" si bloca pistonasul. Deocamdata l-am rezolvat pe acesta, dar cred ca va trebui sa fac rost de un regulator de volum manual si o reductie de la diametru de 19 la diametru de 16(intrarea in regulator este de 19 si iesirea de 16). Cred ca lipsa plusului se datora incercarii mele sa pornesc direct pe GPL, crezand ca asa ar trebui sa am tensiune la electrovalve. In fine, bine ca s-a rezolvat fara costuri. Numai bine va doresc!
                        Poza cu Start petrol solenoid valve:
                        Attached Files
                        Last edited by tumar; 03-10-2015, 16:34 PM.
                        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                        Comment


                        • Salutare,

                          Am achizitionat si eu de curand un C200 kompresor w203 din 2001 cu instalatie BRC secventiala care merge impecabil pana acum.
                          As dorii totusi sa-i fac o revizie si in Sibiu nu prea am gasit nici un montator de BRC...
                          Schimbul de filtre il pot face si singur dar cu reglajul din soft e mai complicat...
                          Stiti cumva vreun meserias bun care sa cunoasca BRC in Sibiu sau judete limitrofe :Alba,Deva,Brasov,Mures?
                          Multumesc.O seara faina.

                          Comment


                          • Atata timp cat el nu da eroare in timpul functionarii gen sa bipaie sau za decupleze aiurea, sau relantiul il mentine fix nu are rost sa umbli la calculator.E deajuns schimbul de filtru, verificarea tehnica propriu zisa o data la 10 ani se face.
                            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                            Comment


                            • Multumesc de raspuns.
                              Functioneaza f bine cu gaz.
                              Mi s-a cuplat pe benzina si sunat alarma doar cand era pe gata butelia
                              Dar nu era goala complet(dupa ceasul de pe butelie) pentru ca daca cuplam inapoi pe gaz mai mergea, pana acceleram ,cand trecea din nou pe benzina si suna alarma.O fi normal?
                              La reincarcarea buteliei a intrat maximul posibil iar apoi a functionat din nou bine.
                              Trage masina cand o accelerez,merge perfect la relanti, nu simt practic diferenta benzina, gaz.
                              Mentionez ca masina are cam 20k rulati cu gaz .
                              Ma gandeam la un meserias bun in caz ca voi avea probleme.
                              Am dat o tura scurta prin orasul de bastina Sibiu si montatori la care am fost mi-au spus ca nu au soft,nu cunosc BRC si nu ma pot ajuta...

                              Comment


                              • Salut, eu am tot instalatie BRC secventiala pe kompresorul meu din 2006.
                                Montatori si service foarte bun Gpl pentru BRC si Landi Renzo sunt cei de la Progaz Buzau. Am fost placut impresionat de promptitudinea si profesionismul lor cand am montat instalatia pe masina mea.


                                Sent from my iPad using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF