Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

GPL auto, tipuri de instalatii si eficienta lor

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W203 C230 K (dati clic pe tab-ul fuel consumption)
    The second-generation C-Class saw the arrival of a completely redesigned vehicle with a longer, curvier nose and a sport...


    W202 C230 K (dati clic pe tab-ul fuel consumption)
    Mercedes-Benz upgraded the first generation of the C-Class at the end of 1996 for the 1997 model year, bringing not just...


    W202 C180 (dati clic pe tab-ul fuel consumption)
    In 1993, Mercedes-Benz changed the designation name for its compact-class lineup. The successful 190 model had to retire...


    Daca adaugam 20% in plus peste oricare din aceste consumuri plus anii vechime cred ca obtinem niste cifre aproape de realitate. Subliniez din nou ca 9% pare de neatins.
    Din experienta conducerii unui W202 care a fost foarte aproape de o instalatie GPL, imi sustin din nou consumul de 13 % in oras ca fiind unul absolut normal.
    Cel mai mic consum inregistrat cu C-ul a fost 12.2% urban mers la consum.
    In Timisoara cel mai bun pret obtinut pentru montaj instalatie cu alimentarea ascunsa langa busonul de benzina si rezervor toroidal a fost 2800 lei...Milan.

    Revin asupra afirmatiei de mai sus, pe care am facut-o in mod ironic. Imi vine greu sa-mi cer scuze dar o fac. Scuze (public) pentru abordarea de mai sus.
    Reformulez afirmatia de mai sus:
    Daca intr-adevar ai reusit sa scoti un consum de 9% urban PE GAZ, mentinand puterea specifica acestui tip de alimentare, atunci postarea ta devine cea mai tare postare pe care am citit-o pe forum.
    Doresc din partea colegului o specificatie: ce model de C-klass conduce (cu motor V8?).

    Mai adaug: aceasta este ultima mea postare pe acest subiect (afirmatie supusa unor termene si conditii).
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • S-a facut putina curatenie, insemnand stergerea unor posturi ce au generat discutii dincolo de limita admisa.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
        Stimate coleg ,ma numar si eu printre cei care folosesc Gpl ul pe Mb ( iar daca o sa te uiti la profil o sa intelegi ca la mine benzina e obtionala ,nu o folosesc nici macar la pornire ,rezervorul facand paianjeni inauntru de cand masina a fost dotata cu gaz ) ,eu am un 124 2000cc carburatie ,in mod normal neamtul da tipul meu de masina cu un consum de 11% oras ( in vremuri demult apuse ) ,daca la cei 11% mai adaug inca 20 % in plus la consumul pe gaz pe care ii vezi in aproape orice reclama a celor care monteaza GPL ajung undeva la 13 % gaz in oras.(Bucuresti ) .Intradevar ,am ajuns la un 13 % in oras dar dupa ce am schimbat mixerul gpl( folosind un mixer special cu conuri de dispersie gpl) si grupul masinii de la 3.42 la 3.67.
        Ca atare sincer ma uimeste consumul postat de tine cateva posturi mai sus pentru 2300cc.
        Un lucru trebuie sa il intelegi ; acei cai de subt capota trebuiesc hraniti cu ceva ( fie Gpl /benzina sau motorina ) cu cat le dai mai putin de mancare cu atat mai mult refuza sa traga la ham,de unde concluzia mea ( poate gresita ) ca ori la ora actuala mai ai in jur de 50 cai echivalentul unui motor de dacie(care are consumul dat de tine ) ori consumul e eronat
        Singura posibilitate pe care o vad la consumul dat de tine e ca electrovalva de benzina sa nu-ti inchida bine si sa mergi cu GPL + benzina

        Nu vreau sa ma intelegi gresit nu vreau sa fac polemica dar dupa cat s-a discutat aici pe forum despre consum ceea ce ai afirmat tu e chiar utopie . Nu cred ca esti singurul care ai acel tip de instalatie pe masina ,dar cred ca esti singurul care ai acel consum pe masina



        Imi cer scuze fata de moderator daca am sarit calul si postul meu e considerat flame.
        N-ai motive, posturile tale sunt exemplu de decenta si de contributie reala la forum.
        Nu poti compara in nici un fel o instalatie pentru motor pe carburatie cu una care are injectoare secventiale,ECU separat legat la sondele lambda ale motorului care este construita special pentru o performanta cat mai buna la un consum cat mai redus,iti vine sa crezi sau nu eu stiu perfect cu ce se mananca CP deoarece detin un service unde printre altele modificam motoarele aspirate in motoare supra alimentate.
        In concluzie,pentru un amestec optim ai nevoie de 1g benzina la 14,8 g aer,o valoare mai mica sau mai mare rezulta un amestec prea bogat sau prea sarac..un motor de 1800 cmc cum avea colegul si un consum de 16% este anormal de aberant deoarece in acel volum poate intra o cantitate limitata de aer si toata cantitatea de gpl peste volumul de ardere al aerului rezulta combustibil nears..poate decat schimbat treptele numai la 6000rpm,dar consumul unei masini se calculeaza la o utilizare normala fara demaraje sau turatii peste limita.Este un fapt ca GPL-ul are cifra octanica mai mare decat benzina iar diferenta de consum de 1l/100km se datoreaza diferentei de volum.
        Cand o sa am timp am sa fac un filmulet in care am sa arat cum se seteaza din soft pentru un consum optim si cum pot fi modificati timpii de injectie.
        Motoarele pe injectie isi optimizeaza consumul in functie de presiunea atmosferica,temperatura exterioara a aerului,masurarea exacta a volumului de aer care intra in motor,masurarea amestecului la iesirea din motor prin cele 2 sonde lambda..instalatiile GPL secventiale beneficiaza de toate aceste calcule facute de ECU al masinii pentru un consum cat mai mic la performanta cat mai buna...ca cei care monteaza instalatiile pe masini si nu fac reglaje in mers in diferite regimuri de turatie etc asta este alta problema.
        Eu cand am montat instalatia mi-au facut autocalibrarea la relanti si gata,a doua zi mi se prea motorul la intersectii sau cand porneam clima..consumul mediu nu scadea sub 14%,am inceput sa ma documentez,mi-am cumparat o interfata pentru ECU,softurile necesare si acum am un consum mediu de 9-10% MEDIU nu in oras sau afara.
        Precizez inca o data ca nu am scris nicaieri ca am un consum pe gpl de 9% afara si 10% in localitate peste tot am trecut 9-10% consum pe gpl km facuti combinat si in afara localitatii si in localitate.
        Last edited by b86dtm; 03-10-2012, 09:15 AM.

        Comment


        • Originally posted by b86dtm View Post
          Precizez inca o data ca nu am scris nicaieri ca am un consum pe gpl de 9% afara si 10% in localitate peste tot am trecut 9-10% consum pe gpl km facuti combinat si in afara localitatii si in localitate.
          Salutam!
          Nu am vrea sa te superi, dar chiar asa ai specificat.
          Mai conteaza? Media tot pe acolo iasa(9,5%,deci intre 9 si 10).
          Consumul este super.
          Originally posted by b86dtm View Post
          ...nu inteleg de unde scoateti voi consumuri de 15 in oras..eu pe benzina scot sub 10 in aglomeratia din Bucuresti,iar in afara am scos si consum de 6,4%.Pe GPL consumul este undeva la 9 afara si 10 in localitate,cu reglajul facut de atelierul unde am montat instalatia aveam consum mediu de 14% ... .
          Numai bine!
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • salutare tuturor. am de putin timp un c 180,din 1994, cu instalatie gpl. montata, si omologata. masina merge foarte bine, porneste usor, dar a aparut o mica problema. am facut 345 km.cu 40 litri de gpl. drum mixt, galati- tulcea, oras, si invers. problema este urmatoarea.
            am alimentat si benzina de 100 lei, am facut doar o proba sa vad cum merge, am mutat comutatorul pe gpl, si de atunci, am mers numai pe gpl. am ramas surprins sa constat, ca nu mai am benzina in rezervor. ce se poate intampla, vre-o valva defecta, sau poate stiti dintre voi mai bine. si inca o mica dilema, la plecare de pe loc, dar foarte rar, se aude un rateu in toba, sau in coloana de evacuare. multumesc anticipat .

            Comment


            • Originally posted by george_man16 View Post
              salutare tuturor. am de putin timp un c 180,din 1994, cu instalatie gpl. montata, si omologata. masina merge foarte bine, porneste usor, dar a aparut o mica problema. am facut 345 km.cu 40 litri de gpl. drum mixt, galati- tulcea, oras, si invers. problema este urmatoarea.
              am alimentat si benzina de 100 lei, am facut doar o proba sa vad cum merge, am mutat comutatorul pe gpl, si de atunci, am mers numai pe gpl. am ramas surprins sa constat, ca nu mai am benzina in rezervor. ce se poate intampla, vre-o valva defecta, sau poate stiti dintre voi mai bine. si inca o mica dilema, la plecare de pe loc, dar foarte rar, se aude un rateu in toba, sau in coloana de evacuare. multumesc anticipat .
              Salut. Ar putea fi comutatorul de trecere benzina/gpl sau cum a zis Eugen G. mai sus, vreo electrovalva de benzina defecta si astfel mergi cu gpl+benzina - asta daca ai instalatie cu ``plaman``, sau ii problema cu emulatorul( cel ce are rolul de a inchide injectoarele cand trece pe gaz), poate sa nu functioneze corect si sa i-ti bage in vreun cilindru si gaz si benzina.
              Cat despre rateuri vezi si tu ce face aprinderea aia, incepe cu bujiile ca nu is o avere, cu cca. 40 de lei le schimbi toate(ex. NGK si te tin vre 20k pe gaz fara probleme).
              Last edited by mariusbmm; 03-11-2012, 16:28 PM.

              Comment


              • multumesc de promptitudine.am sa verific maine cu un aparat de masura daca comutatorul este in regula, si daca electrovalva care inchide benzina functioneaza . instalatia este cu plaman, daca asa se numeste acea piesa ca o servo-frana, si care are o conducta care duce la clapeta de acceleratie,
                tot maine schimb si bujiile, si sa vedem dupa ce fac aceste operatii ce se intampla. va tin la curent. toate cele bune.

                Comment


                • Am si eu o intrebare. Pe alte forumuri - MB - am citit despre parerea unor membri despre sumele cheltuite cu reparatia supapelor dupa 2 - 3 ani de folosire GPL. Ca si cele despre folosirea benzinei fara plumb pe motoare proiectate pentru benzina cu plumb. Cautau solutii pentru ca reparatia a depasit economia facuta in timp. Chiar nimeni nu ne poate spune daca au ajuns si la noi in aceasta situatie?

                  Comment


                  • Mi-aduce aminte de folosirea gazolinei la Dacii... Ieftina si buna: tzacanea avansul, nu tragea, la 1-2 ani set motor nou.
                    Insa intrebarea ta poate fi abordata doar de posesorii de GPL.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • Originally posted by epurare_coco View Post
                      Am si eu o intrebare. Pe alte forumuri - MB - am citit despre parerea unor membri despre sumele cheltuite cu reparatia supapelor dupa 2 - 3 ani de folosire GPL. Ca si cele despre folosirea benzinei fara plumb pe motoare proiectate pentru benzina cu plumb. Cautau solutii pentru ca reparatia a depasit economia facuta in timp. Chiar nimeni nu ne poate spune daca au ajuns si la noi in aceasta situatie?
                      Originally posted by cutaresku View Post
                      Mi-aduce aminte de folosirea gazolinei la Dacii... Ieftina si buna: tzacanea avansul, nu tragea, la 1-2 ani set motor nou.
                      Insa intrebarea ta poate fi abordata doar de posesorii de GPL.
                      Va salut. Odata cu aparitia instalatiilor secventiale(care au si un pret de achizitie pe masura), multe din probleme s-au rezolvat, iar in ceea ce priveste folclorul cu ``problemele`` ce apar din cauza folosirii GPL`ului-fie instalatie clasica sau secventiala, ii las pe cei ce intaresc acest lucru(adica exceptiile) sa le comenteze...chit ca nu prea vor fi multi care sa se planga de probleme in urma folosirii gpl-ului pe Mercedesuri-poate vor reclama probleme aparute ce nu prea au legatura cu GPL-ul in sine , ci cu uzura masinii(fizica si morala, avand o caruta de ani in spate).Inca o precizare: la instalatia de GPL trebuie sa ii faci revizia necesara periodic,adica la 10000 de km(filtre si alte cele) daca nu se face ..atunci orice masina ai avea-pana la urma tot apare vreo buba. Numai bine.

                      Comment


                      • Din ce m-am documentat,probleme la supape nu sunt prezente la MB....

                        Comment


                        • Salut.
                          Ma intereseaza si pe mine daca are cineva gpl pe vreun motor mai mare de 3500 si aici fac referire la cel de 3700, si daca da, ce firma, daca nu are nimeni ce imi puteti recomanda.
                          Va multumesc.
                          P.S. la ce consum de gpl ar trebui sa ma astept?
                          Last edited by cutaresku; 04-07-2012, 00:20 AM.

                          Comment


                          • Am o intrebare in legatura cu consumu: computeru de bord ce consum arata cand masina merge pe gpl? Arata tot la fel ca si atunci cand ar merge pe benzina? Si atunci in cazu asta la consumu pe gpl ar cam trebui sa adaugam cam 1 L la acel consum dat de computer?

                            Comment


                            • Originally posted by Popeles View Post
                              Am o intrebare in legatura cu consumu: computeru de bord ce consum arata cand masina merge pe gpl? Arata tot la fel ca si atunci cand ar merge pe benzina? Si atunci in cazu asta la consumu pe gpl ar cam trebui sa adaugam cam 1 L la acel consum dat de computer?
                              E cam vechi postul dar o sa raspund eu.
                              La mine computerul de bord arata diferit cand se merge benzina / gpl. Si diferenta e cam de 2 litri.
                              Am vazut asta si la un passat din 91.

                              Stima!

                              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                              Comment


                              • Va salut sperr ca nu am gresit threadul daca am facut-o va rog sa me redirectionati spre cel bun!
                                Am un Mercedes W140 S 320... am o instalatie de gaz veche pe ea.. asa ma luat-o am urmatoarea problema!
                                Da rateuri foarte mari... daca o iau incet nu are probleme in momentul in care accelerez mia tare da rateuri si nu trage deloc! fiind instalatie secventiala standard am gasit un singur tester la Ilioara insa nu a stiut sa regleze (restul nu au softul pt ea) !!
                                Am schimbat Bujii filtre dar degeaba poate are cineve o idee!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF