Announcement

Collapse
1 din 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 din 2 < >

Regulament general ClubMercedes

Regulament

1. Reguli generale de postare
1.1. Limba română
Forumul se adresează vorbitorilor de limba română. Toate subiectele și mesajele trebuie să fie scrise în limba română și textul trebuie să fie cât mai îngrijit:
  1. Literă mare la început de propoziție. Semne de punctuație se folosesc de fiecare dată când este nevoie.
  2. Un singur spațiu după fiecare semn de punctuație (nu înainte).
  3. Fără prescurtări, cu excepția celor clasice: dvs., dl., șamd, etc. - cred că ar trebui să mai completăm lista dacă ne mai vin idei
  4. Folosirea diacriticelor nu este obligatorie, însă nu se acceptă înlocuirea lor cu alte grupuri de literă de genul sh în loc ș, tz în loc de ț sau alte combinații.

Nu se acceptă scuze pentru nerespectarea acestor reguli. Nu contează cât ești de grăbit sau cât ești de obișnuit să scrii prescurtat.

Până la urmă dorim să fim o comunitate a oamenilor posesori și/sau pasionați de Mercedes Benz, nu o adunătură de analfabeți.

Echipa de moderatori încearcă să corecteze și să editeze pe cât posibil.

1.2. Căutați înainte de a posta
Pentru a nu deschide mai multe topicuri despre aceiași problemă. Astfel toate informațiile despre o problemă vor fi mult mai ușor de găsit pe viitor într-un singur loc, și nu împrăștiată pe zeci de topicuri. Dacă ati gasit ceea ce doreați, asigurați-va ca ați parcurs tot topicul, pentru a nu pune o întrebare al cărei raspuns exista deja.
1.3. Alegeți titluri sugestive pentru subiectele nou create
În cazul în care ați respectat regula 1.2 și nu ați găsit nimic asemănător cu problema dumneavoastră, creați un topic nou cu nume cât mai sugestiv și care să descrie cât mai bine problema avută sau informația postată. Astfel veți avea mai mari șanse ca cineva să intre să vă ajute sau să stârniți interesul celorlalți.

Nu sunt recomandate și nici admise topicuri de genul: "Probleme, help!", "X probleme la mașină, ajutați-mă".
1.4. Topicuri separate pentru probleme multiple
În cazul în care aveți mai multe probleme la mașină trebuie să deschideți câte un topic/subiect nou pentru fiecare în parte (asta după ce vă asigurați că nu există deja subiecte de discuție pe aceste teme - vezi punctul 1.2). Astfel discuțiile vor fi mult mai ușor de urmărit și nu se creează o "varză" generală în răspunsuri. De asemenea, pe viitor, vor putea să posteze și alții care au una sau mai multe probleme comune și rezolvările problemelor vor fi mult mai ușor de găsit și înțeles.

Excepție de la această regulă se face pe topicurile de la bursă unde vânzarea / cumpărarea mai multor produse se recomandă a fi făcută într-un singur subiect / topic.
2. Publicitatea pe forum
2.1. Descriere
Crearea secțiunii de publicitate și permiterea postării de anunțuri este o facilitate oferită membrilor cu activitate susținută și cu minimum 50 de postari utile pentru a se ajuta între ei. Această secțiune însă nu face parte din scopul acestui forum.

Nu sunt acceptate link-uri catre nume de firme sau pagini personale, branduri, poze sau video in mesaje, cu scopul de a face reclama. Acestea pot fi permise numai in anumite cazuri si numai cu acordul administratorilor sau al moderatorilor.

Pentru a nu ne abate de la scopul inițial al acestei secțiuni, echipa de moderare/administrare are responsabilitatea de a descuraja și sancționara utilizatorii a căror înscriere pe forum a avut ca scop numai postarea de anunțuri.
2.2. Secțiunea dedicată
Forumul are definită o secțiune specială dedicată anunțurilor de vânzare/cumpărare/schimburi. Postarea unui anunț de acest gen în orice altă secțiune este interzisă.

Secțiunile unde pot fi postate anunțuri sunt:

2.3. Mențiuni obligatorii în cadrul unui anunț
Orice anunț trebuie să conțină următoarele detalii:
  1. Date de contact. Acestea pot fi număr de telefon, adresă de email, id-ul de messenger (sau orice alt instrument de chat/mesagerie instant)
  2. Preț (fie el și informativ). Pentru dezmembrări mașini complete se poate specifica prețul doar pentru anumite piese (de exemplu: prețul pentru motor complet, cutie, uși etc).
  3. Poze
  4. VIN (seria de șasiu) - unde este cazul
  5. Starea produsului: nou, second-hand, defect, funcțional, problemele care le are, etc
  6. An de fabricație, număr de kilometri - unde este cazul

De asemenea, titlul anunțului trebuie să conțină acțiunea (vând/cumpăr) cât și produsul/produsele vizate.

În cazul vânzării mai multor produse, se grupează toate într-un singur topic, urmând ca la scrierea listei să fie trecute prețurile individuale.


2.4. Actualizarea anunțurilor: UP/Bump
"UP"-ul sau "Bump"-ul este un post care nu aduce nimic nou, și are doar scopul de a readuce anunțul in actualitate. Fiecare utilizator are voie să posteze un UP o dată la 7 zile. Cele 7 zile se contorizeaza de la ultimul post al inițiatorului topicului, indiferent de natura acestui post (bump sau informații).

Excepție de la această regulă se face atunci când utilizatorul răspunde întrebărilor sau când vine cu informații importante pentru topicul respectiv:
  • Poze noi (dacă topicul nu are deja poze, sau pozele noi sunt mult mai relevante decât cele vechi) Aici am modificat puțin. Înainte era voie să postezi pozele la 24 de ore de la postarea anunțului. Eu cred că sunt binevenite oricând - dacă lipsesc sau de fiecare dată când sunt relevante (poze cu defectele sau alte lucruri care merită menționate și nu se văd în pozele postate anterior)
  • Modificări de preț (diferența trebui să fie mai mare de 10% făță de prețul vechi)
  • Alte informații utile. De exemplu: a apărut defectul X, am reparat X defect

Sunt sancționabile și UP-urile mascate (de exemplu: mai am X bucăți) sau orice alte postări inutile chiar dacă nu vin din partea inițiatorului topicului.

2.4. Vânzarea produselor cu copyright/ilegale
Pe acest forum este interzisă punerea la vânzare de produse provenite din actiuni ilegale (furturi) sau supuse legii copyright-ului sau altor legi cu caracter special aflate în vigoare (de exemplu: manuale de service, software de navigație pentru care vânzătorul nu are licență de la producător etc).

Dacă un user posedă așa ceva și vrea să îi ajute pe ceilalți utilizatori, e liber să stabilească detalii legate de livrarea acestor produse folosind alte modalități (mesagerie privată, telefon, email). Totul făcându-se pe proprie răspund, fără a aduce prejudicii forumului. Pentru vânzarea acestor produse ilegale există site-uri mult mai permisive cu normele proprietății intelectuale, vă rugăm să le folosiți pe acelea.

De asemenea, cerintele pentru codul radio se fac postand doar seria de caroserie (VIN). Sunt interzise seriie aparatelor. (S/N)

2.5. Bișnița
Este interzisă punerea în vânzare a unui produs (cumpărat de pe acest forum), la un preț mai mare decât cel cu care a fost cumpărat dacă ulterior cumpărării produsului respectiv nu i s-au adus modificări suplimentare care să justifice diferența de preț.

2.6. Comentariile
În cadrul bursei sunt interzise comentariile negative în legătură cu produsele vândute sau prețul cerut / oferit. Nimeni nu e obligat să cumpere sau să vândă la prețul stabilit. Piața liberă se reglează de la sine pe baza cererii și ofertei, altfel de comentariile sunt inutile.

2.7. Piese și autoturisme non-Mercedes
Postarea anunțurilor de vânzare/cumpărare cu produse ce nu au legătură cu Mercedes-Benz este interzisă, iar anunțurile de acest fel vor fi șterse.

2.8. Aprobarea anunțurilor
Toate anunțurile postate în secțiunea de anunțuri, va trebui aprobat de către un moderator înainte de a fi vizibil tuturor. Nu are rost să trimiteți același anunț de mai multe ori la intervale de câteva minute, deoarece doar unul din ele va fi aprobat.

În cazul în care un anunț nu este aprobat așteptați până la 24 de ore înainte de a posta încă o dată, sau încercați să luați legătura cu unul din moderatorii pentru a vedea motivul pentru care nu a fost aprobat cel inițial.

Aprobarea sau ștergerea anunțurilor noi se face pe baza respectării regulilor postate mai sus. În 90% din cazuri motivul ștergerii unui anunț este lipsa de informații obligatorii (preț, date de contact).
3. Comunitate
3.1. Bunul simț
Orice comunitate, inclusiv aceasta funcționează pe baza bunului simț și respectului reciproc al utilizatorilor. Utilizatorilor le este interzis să aducă injurii de orice fel celorlalți utilizatori.


3.2. Respectarea regulamentului și sancționări
Orice nerespectare a regulilor de mai sus poate fi sancționată în funcție de gravitatea faptei cu "avertizare" ("warning") sau chiar interzicerea accesului pe forum ("ban").

Regulamentul de mai sus reprezintă regulile principale de conduită pe care membrii trebuie să le respecte, însă pot fi sancționate orice acțiuni sau postări, care nu sunt menționate în regulament, dar care dau dovadă de lipsă de respect față de comunitate sau afectează în orice fel bunul mers al lucrurilor, prin postari succesive, identice, agresive ca frecventa, sau de natura sa creeze polemici sau dezordine.

3.3. Sesizări
Dacă sesizați abateri de la regulament, sau orice alte probleme cu unul din posturi, puteți trimite o sesizare folosind butonul de "Report"/"Raportează", aflat în partea stângă (sub avatarul utilizatorului).

De asemenea, puteți contacta unul din moderatori sau administratori, lista o puteți găsi pe pagina aceasta.

3.4. Proprietatea intelectuală
Forumul este un spatiu privat. Materialele publicate de membri, poze sau alte fișiere atașate, devin automat proprietatea intelectuală a acestui forum. Toti membrii forumului raspund personal pentru continutul propriilor mesaje postate.
Orice fel de mesaj existent poate fi sters oricand de catre administratori/moderatori daca se considera necesar, fara explicatii suplimentare.

See more
See less

GPL auto, tipuri de instalatii si eficienta lor

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • inseamna a daca esti multumit in august ii vizitez si eu!
    Originally posted by XBG View Post
    Asta ar fi

    Pentru moment au ales lumina albastra. Va fi nevoie sa construiesc o prisma triunghiulara pentru a aseza butonul in acelasi plan cu priza de deasupra, iar la prima vizita la service voi schimba culoarea pe orange.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • Ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat?

      Sa explic cum sta treaba la mine, C180 W202...

      Pe masina din dotare am instalatie GPL Bi Gas, montata in Italia, care functioneaza fara probleme de cand am luat eu masina (Octombrie 2012) si am parcurs personal cu ea in jur de 120.000 Km (din cei aproape 400K cati are masina). Am schimbat pana acum la instalatie doar cea ce tinea de revizie (filtre si conducte) si de doua ori senzorul de presiune (primul pus, care nu era identic cu cel avut pe masina, nu a rezistat nici macar 1 an, cel de-al doilea, identic cu ce avusese masina cand a ajuns la mine, functioneaza de peste 2 ani fara probleme).

      De o vreme incoace masina porneste greu dupa ce sta mai mult de 5 minute, adica trebuie sa dau la automat circa 3-5 secunde pana "o ia". Se pare ca membrana de la vaporizator scapa si intra gaz pe sistemul de injectie. Am sunat la service-ul GPL din zona mea (sunt doar 2 in Arad, pe "multipunct", dar numai unul se baga pe BiGas) iar tipul de acolo mi-a zis sa opresc alimentarea de la butelie si sa vad daca in lipsa GPL-ului masina porneste mai bine (sa nu fie de la altceva problema). Nu a mai fost nevoie sa opresc gazul, am ramas intr-o zi fara GPL si bineinteles ca masina a pornit fara probleme, "la sfert"...

      OK, e clar, trebuie kit revizie mebrana ... Ma uit pe net, sunt destule la vanzare... 70-90 de lei (plus transportul). Pret decent, acceptabil...

      Sun la service, sa ma programez dar... tipul de acolo imi zice ca el nu schimba KIT DE REVIZIE MEMBRANE, ca nu sunt bune, ca nu tin, ca o sa vin inapoi cu masina ca nu o sa mearga... ca nu imi da garantie, ca pe aici, ca pe dincolo... Ah, ca el nu are de unde sa faca rost de KIT... Ii propun sa ii comand eu kit-ul de pe net si sa mi-o monteze doar... El nu si nu! Ca imi recomanda sa schimb vaporizatorul cu totul... 550 de lei, cu montaj, garantie... Eu insist cu KIT-ul, pana la urma accepta si imi zice scorul pentru manopera: 200 de lei montajul kit-ului de revizie...

      Deci, dilema mea e mare... De ce nu e bun KIT-ul acela dedicat BiGas care se poate comanda de pe internet de la mai multi furnizori, si daca schimbul membranelor chiar justifica pretul de 200 de lei pentru manopera? (e chiar asa de greu?)

      Sau, sa merg pe mana lor si sa imi pun alt vaporizator?

      Imi cer scuze pentru povestea lunga dar va rog sa ma "luminati" si pe mine care e varianta cea mai buna si de ce...
      Last edited by dan500se; 07-15-2017, 18:57 PM.
      1981 W123 280E Blue Green Metallic SOLD

      1983 W126 280SE Champagne Metallic SOLD
      1985 W126 280SE Blue-Black Metallic SOLD
      1991 W126 500SE Midnight Dark Blue SOLD

      1996 W202 C180T Tourmaline Green Metallic DAILY DRIVER
      1999 W202 C220T CDI Tourmaline Green Metallic SOLD



      https://www.facebook.com/Dan500SE-787970731257750/

      Comment


      • Salut, poti pune kit-ul fara probleme. Membranele vor tine cam 80.000 de km daca le monteaza ca la carte. La un vaporizator nou cam tot atat vor tine membranele dar este destul scump in Arad de obicei vaporizatoarele Brc si alte marci costa 400-450 de lei, iar la Brc un kit de membrane cu montaj si garantie costa 250 de lei.


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • Aceleasi simptome le am si eu la una dintre masini. Nu m-am gândit ca de la asta ar putea fi. Simptomele se întâlnesc daca masina sta oprita intre aproximativ 10 min si 1 ora. Daca o pornesc dupa o ora nu se mai manifesta.

          Peste 2 săptămâni voi încerca sa găsesc cauza.

          Din cate inteleg eu principiul de finctionare al instalatiilor GPL, cauza nu ar putea fi membrana vaporizatorului, rolul vaporizatorului fiind acela de încălzire si reglare a presiunii GPL.

          Eu mai degrabă as vedea defectiunea la injectoare. Unul sau mai multe injectoare care nu inchid bine pot scăpa GPL in galeria de admisie si astfel putem avea prea mult combustibil in cilindri.

          Pentru injectoare exista kituri de reparatie si se pot face calibrari.

          Comment


          • Originally posted by Crazyady View Post
            Salut, poti pune kit-ul fara probleme. Membranele vor tine cam 80.000 de km daca le monteaza ca la carte. La un vaporizator nou cam tot atat vor tine membranele dar este destul scump in Arad de obicei vaporizatoarele Brc si alte marci costa 400-450 de lei, iar la Brc un kit de membrane cu montaj si garantie costa 250 de lei.


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Asa m-am gandit si eu... Dar nu vad de ce insista "mesterul" sa pun vaporizator nou... Ma gandesc ca e mai simplu pentru el, scoate si el un ban de doi din pretul vaporizatorului, daca tot zici ca pare scump. O sa ma bag pe net sa caut, sa vad cu cat se vand cele identice cu ce am eu pe masina.

            Originally posted by XBG View Post
            ...Din cate inteleg eu principiul de finctionare al instalatiilor GPL, cauza nu ar putea fi membrana vaporizatorului, rolul vaporizatorului fiind acela de încălzire si reglare a presiunii GPL.

            Eu mai degrabă as vedea defectiunea la injectoare. Unul sau mai multe injectoare care nu inchid bine pot scăpa GPL in galeria de admisie si astfel putem avea prea mult combustibil in cilindri...
            Nu contest ca cea ce afirmi sa nu fie adevarat (scapare de gaz la injectoare) dar imediat ce am spus simptomele la telefon la tipul de la service a pomenit de schimbarea membranelor, nici decum nu a zis nimic de injectoare.




            Originally posted by XBG View Post
            ...Pentru injectoare exista kituri de reparatie si se pot face calibrari.
            Garantat exista, sper sa nu fie totusi nevoie de a umbla pe acolo!
            1981 W123 280E Blue Green Metallic SOLD

            1983 W126 280SE Champagne Metallic SOLD
            1985 W126 280SE Blue-Black Metallic SOLD
            1991 W126 500SE Midnight Dark Blue SOLD

            1996 W202 C180T Tourmaline Green Metallic DAILY DRIVER
            1999 W202 C220T CDI Tourmaline Green Metallic SOLD



            https://www.facebook.com/Dan500SE-787970731257750/

            Comment


            • Sigur sunt membranele, la mine a facut la fel cu 3 zile inainte de a iesi instalatia gpl din garantia de 2 ani. Mi- au inlocuit vaporizatorul pe garantie. Facusem 80.000 de km pe gpl si de la ei am aflat treaba cu membranele.


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • Vazand ca nu am sanse cu service-ul din Arad am contactat (prin e-mail) un service GPL din Timisoara (cica cel mai tare, dupa cum scrie pe site-ul lor, importand instalatii si piese de schimb direct din Italia, nu dat totusi nume...) pentru a rezolva aceasta problema cu schimbul de membrane + revizia aferenta.

                Mi-au si raspuns a doua zi cerand specificatiile sitemului meu GPL. Le-am dat toate detaliile (desi initial completasem si un formular la ei pe site). Raspunsul ce l-am primit a fost stupefiant (pentru mine cel putin): nu reusesc sa gaseasca kit de membrane pentru tipul meu de instalatie si imi recomanda o alta procedura pentru a rezolva problema. Le-am cerut explicatii suplimentare, mai ales in legatura cu ce alta solutie ar putea gasi pentru a nu schimba membranele de la vaporizator si cum de nu gasesc kit de membrane cand doar pe un simplu "search" pe Google apar cateva doar la noi in Romania, nepunand la socoteala "tara mama" a instalatie, Italia.

                Eu doar vreau sa schimb membranele, sa fac revizia si sa schimb filtrele GPL, eventual, daca nu exista alta solutie, schimb vaporizatorul cu totul! Ce alta solutie ar putea fi?!?

                Bineinteles, nu mi-au mai raspuns la ultimul e-mail!


                Noroc ca masina merge bine, lasand la o parte pornirea greoaie... si mi-a consumat la ultima "ieseala" din acest week-end 33 de l de GPL la 340 Km (calcul facut de la plin la plin), 2 persoane, greutate apreciabila si in portbagaj, mers pe drumuri de tot felul (neasfaltate, judetene, nationale, serpentine, autostrada, orase-sate).
                1981 W123 280E Blue Green Metallic SOLD

                1983 W126 280SE Champagne Metallic SOLD
                1985 W126 280SE Blue-Black Metallic SOLD
                1991 W126 500SE Midnight Dark Blue SOLD

                1996 W202 C180T Tourmaline Green Metallic DAILY DRIVER
                1999 W202 C220T CDI Tourmaline Green Metallic SOLD



                https://www.facebook.com/Dan500SE-787970731257750/

                Comment


                • Pai hai sa o luam babeste...Din ce citisem mai demult tu ai pe masina instalatie BiGas.Firma asta era pe undeva in Reggio Emilia la vreo 50 de km de mine dar a dat faliment de cativa ani...Cand am dat jos in primavara instalatia mea ca tot BiGas era asta a fost doar unul din motive...Pe Italia nici filtrele nu le-am mai gasit (ma refer la cele originale).Nu vad cum se poate vinde asa ceva in Romania din moment ce in stoc in Italia este zero...Daca spuneai buba prin martie primeai plamnul meu care era perfect.
                  Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                  Comment


                  • Originally posted by broscutza2001 View Post
                    Pai hai sa o luam babeste...Din ce citisem mai demult tu ai pe masina instalatie BiGas.Firma asta era pe undeva in Reggio Emilia la vreo 50 de km de mine dar a dat faliment de cativa ani...Cand am dat jos in primavara instalatia mea ca tot BiGas era asta a fost doar unul din motive...
                    Asa deja povestea incepe sa capete sens (de ce nu se gasesc membrane originale si de ce cel din Arad nu vrea sa puna aftermarket si de ce cel din Timisoara nu gaseste piese in Italia).

                    Originally posted by broscutza2001 View Post
                    ...Nu vad cum se poate vinde asa ceva in Romania din moment ce in stoc in Italia este zero...

                    Dupa cum am scris mai sus, pe producator (aftermarket).


                    Originally posted by broscutza2001 View Post
                    ...Daca spuneai buba prin martie primeai plamanul meu care era perfect.
                    Asta e, ce sa-i faci acum? Trebuia sa ma "expun" si eu mai repede!
                    1981 W123 280E Blue Green Metallic SOLD

                    1983 W126 280SE Champagne Metallic SOLD
                    1985 W126 280SE Blue-Black Metallic SOLD
                    1991 W126 500SE Midnight Dark Blue SOLD

                    1996 W202 C180T Tourmaline Green Metallic DAILY DRIVER
                    1999 W202 C220T CDI Tourmaline Green Metallic SOLD



                    https://www.facebook.com/Dan500SE-787970731257750/

                    Comment


                    • Originally posted by broscutza2001 View Post
                      ...BiGas... a dat faliment de cativa ani...
                      Nu stiu ce sa zic... Intamplator am gasit asta pe internet:

                      http://www.bigas.it/en/


                      Se pare ca sunt foarte bine!!!
                      1981 W123 280E Blue Green Metallic SOLD

                      1983 W126 280SE Champagne Metallic SOLD
                      1985 W126 280SE Blue-Black Metallic SOLD
                      1991 W126 500SE Midnight Dark Blue SOLD

                      1996 W202 C180T Tourmaline Green Metallic DAILY DRIVER
                      1999 W202 C220T CDI Tourmaline Green Metallic SOLD



                      https://www.facebook.com/Dan500SE-787970731257750/

                      Comment


                      • Divizia de baza a falimentat iti spun sigur!Nu mai ai asistenta si nici piese de schimb.


                        Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • Buna ziua, am si eu o intrebare. Am instalatie Ocotec pe un s203 1.8kompresor si se manifesta tot la fel adica am pornirea greoaie. As putea schimba vaporizatorul cu altul (alta marca) sau trebuie schimbat tot cu Ocotec. Intreb deoarece nu gasesc pe piata vaporizator ocotec.
                          Multumesc

                          Comment


                          • Salutare
                            Sunt nou pe site, dar vrea sa ajut putin.
                            Am un ml 320 /2001 cu instalatie prins.
                            Incepuse sa faca figuri maxime pe gz, daca modificam poziitia acceleratiei.
                            Cumparat diagnoza prins, rezultat un senzor presiune defect.
                            Schimbat senzor, acceasi poveste.
                            Ca sa scurtez, dupa multa bataie de cap , buba descoperita: fire rupte in instalatia de gaz.
                            Lipite si voila, totul in regula.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF