Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

GPL auto, tipuri de instalatii si eficienta lor

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu a depins de mine
    o instalatie am montat-o prin grivita si alta in drumul gazarului
    sant instalatii diferite: prima era pentru motoare de 180kw
    a doua este pentru 80kw, cu sonda lambda

    si... nu aveam de unde sa stiu, cum se comporta ultima...
    poate daca as gasi un cap din asta, l-as incerca sa vad cum se comporta...

    Comment


    • Incearca sa cautzi la aia unde ai montat instalatzia la 126. Din cite shtiu eu, mixerul ala din poza ta da cel mai bine raportul stoechiometric.

      Comment


      • Originally posted by doktor4carz View Post
        Probabil modelul nou, injectzie Siemens-VDO, d-ala cu fir cald...
        Inseamna ca era vorba de alta masina, am intes eu gresit, ca a inlocuit masuratorul mecanic cu unu electronic.
        ...da, injectie LH...

        Originally posted by Geo18 View Post
        acest mixer l-am avut pe 126 cu motor de 280... si nu am avut parte timp de 5 ani de nici un rateu...

        Acum am pe un 190e cu motor de 1800 unul rotund si m-a acrit cu exploziile...
        am dat cu silicon dupa cum a-ti explicat mai sus, dar... degeaba
        Pare mai adevarat mixerul tau din poza.
        La 190, daca a explodat prima data, e foarte probabil sa se fi spart membrana de cauciuc de sub masuratorul de aer si de-aia nu mai scapi de explozii( la fel am patit si eu cu membrana, tot am modificat mixerul,dar degeaba). Membrana fiind dintr-un cauciuc tare, cateodata sta bine, prinde putin aer fals(nemasurat de mixer), altadata se deschide mult, intra mult aer fals si ....bum. Ca sa verifici membrana trebuie sa demontezi tot ansamblu masurator/distribuitor, verifica si furtunele de la regulatorul de relanti.
        MB 380SE 2.6

        Comment


        • Originally posted by ic252 View Post
          Pare mai adevarat mixerul tau din poza.
          La 190, daca a explodat prima data, e foarte probabil sa se fi spart membrana de cauciuc de sub masuratorul de aer si de-aia nu mai scapi de explozii( la fel am patit si eu cu membrana, tot am modificat mixerul,dar degeaba). Membrana fiind dintr-un cauciuc tare, cateodata sta bine, prinde putin aer fals(nemasurat de mixer), altadata se deschide mult, intra mult aer fals si ....bum. Ca sa verifici membrana trebuie sa demontezi tot ansamblu masurator/distribuitor, verifica si furtunele de la regulatorul de relanti.
          Salut ic!Imi suna foarte cunoscut filmul asta!Am facut treaba asta de zeci de ori!
          Geo,du-te pe Chitila si vezi ca pe partea stanga,cum vii de la podul Constanta,cam la vreo 300 m, e un magazin cu piese de GPL,acolo gasesti mixerul din poza.Dupa ce-l pui, du-te sa-ti faca si un reglaj,fiindca s-ar putea sa ai si amestecul sarac la ralanti.

          Comment


          • Salut bulgaru! Suna a repros sau mi se pare? Poate la tine mixerul nu era potrivit si intr-adevar puteai etansa peste tot galeria de admisie ca tot nu iti mergea motorul cum trebuia. Geo poate sa schimbe mixerul sa-si faca un reglaj la amestec si dupa un timp sa inceapa iar bombardamentul ... Pana la urma sunt strans legate una de cealalta, dimensionarea corecta a mixerului (constructiv fiind mai multe variante, fiecare avand la baza aceeasi algoritmi de calcul), etanseitatea galeriei de admisie... Cu alte cuvinte poti sa ai un super revolutionar mixer, foarte bine calculat, foarte aratos (in poze ) , daca ai o gaura in membrana de care spuneam (sau altele, furtune sparte sau sarite de la locul lor), niciodata n-o sa-ti mearga motorul... poti sa-i faci o mie de reglaje !!!
            MB 380SE 2.6

            Comment


            • Nu ic,ce sa-ti reprosez?Discutia cu tine m-a luminat,nu mi-a facut rau.Abia dupa ce am inteles de la tine cat de important e vacuumul in mixer si amestecul corect, am reusit sa-i dau de cap.
              Spuneam ca treaba cu iesitul membranei am "experimentat-o" si eu de n ori.Si intradevar e o situatie perversa,fiindca dupa un rateu poate sa stea doar putin iesita afara,motorul sa porneasca, dar pe urma,cand se incalzeste si se mai lasa ralantiul,te trezesti ca iar face bum.Trebuie in primul rand sa fi sigur de membrana si furtune.
              In ce priveste mixerul,experienta mea cu o mizerie poloneza de plastic,m-a facut sa caut mixerul din poza lui Geo,pe care mai intai am vazut-o pusa de tine!Dupa ce am luat mixerul ala,baiatul de la GPL mi-a mai majorat trei gauri din sase si mi-a mai umblat la surubul cu imbus de pe regulator.Culmea e, ca la regulatorul meu, (BRC) cursa surubului nu a fost de ajuns ca sa citeasca o valoare minima la co2 si a trebuit sa mai taie din el!
              Deci, tot respectul meu,ic!
              Last edited by bulgaru; 08-30-2008, 18:44 PM.

              Comment


              • Poate va mai amintiti cat ma chinuiam si ce dileme aveam in legatura cu GPL montat pe W201, mi-am luat inima in dinti si am montat instalatia GPL un BRC de 100 Kw automat (cu calculator) butelie de 80l.
                Cateva ilustrate ca sa va faceti o idee si sa va dati cu parerea fiecare ce a avut sau are si eventuale recomandari.
                Attached Files

                Comment


                • Acum ca ai ceva timp de cind mergi cu el zi-ne si ce consum scoti la diversele regimuri de viteze...

                  Comment


                  • Originally posted by asfalttango View Post
                    Acum ca ai ceva timp de cind mergi cu el zi-ne si ce consum scoti la diversele regimuri de viteze...
                    Extraurban avand in vedere problema cu sonda lambda am un consum de 10l/100Km, in cartea tehnica are specificat un consum de benzina:
                    1. Intraurban 11,0 l/100 km
                    2. 90 km/h 7,0 l/100 km
                    3. 120 km/h 8,8 l/100 km
                    Cand o sa-i remediez problemele atunci voi stii sigur daca intradevar a fost din cauza sondei sau doar o chestie de reglaj.
                    10l/100km imi pare un consum destul de mare pentru un motor 1,8... are momente cand se simte miros de GPL ne ars atunci nu lucreaza sonda si amestecul este dupa voia Domnului.
                    Cand au legat calculatorul de la GPL au constatat ca sonda lambda da eroare (avand momente cand nu lucreaza), dupa spusele lor sonda lambda masoara emisia de noxe si trimite informatia la ECU care regleaza amestecul de carburant cu oxigen.

                    Comment


                    • M-ai cam zapacit....Zi-ne consumul de GPL facut live cu masina ta la diverse regimuri...
                      La mine spre exemplu:

                      oras 12-13 in functie de starea de spirit

                      exterior 90km/h 11%
                      appx 120km/h 12-13%
                      appx 150km/h 14%
                      appx 180-200km/h fara a scadea sub 180km/h 16-16,5%
                      Motorul il stii...

                      Comment


                      • Am spus ca am un consum extraurban de 10/100Km, nu am mers cu o viteza constanta peste 130km/h si nu stiu ce consum are, dar la 80-90km/h are un 8, 8 si ceva in functie de demaraje mai nervoase, in oras nu stiu cat consuma pe GPL ca merg mai mult pe benzina si nu am facut un consum deocamdata.

                        Revin cu detalii de consum (am avut timp sa fac si asta) am alimentat in Pitesti cu Gpl in valoare de 50 ron:
                        Luni dimineata am mers pe autostrada spre Bucale cu 130 constant, Militari-Drumul Taberei-Str Brasov-B-dul Iuliu Maniu-apoi Autostrada, iar pe la jumatate asa am ramas fara GPL.
                        La revenire in Pitesti luni dimineata am alimentat cu GPL in valoare de 30 ron cu care am facut 93 de Km urban.
                        Last edited by Andreas; 09-03-2008, 20:24 PM.

                        Comment


                        • Poate o sa fiu off topic, dar am gasit locul potivit sa postez

                          Problema mea este urmatoarea:
                          Am montata o instalatie Gpl secventiala Stargas, cu vaporizator Stargas Hercules,Calculator Stargas Elios ,injectoare(rampe) Stargas, pe un Mb W202, C200, 100KW, an 1995,motor 111.941, montata in Italia in 2001.
                          Peste tot pe unde merg sa imi reglez instalatia, ma lovesc de aceasi problema, nimeni nu are interfata si soft pentru instalatia mea Stargas,
                          -pentru a o putea pune pe tester.
                          Ca si orice "improvizatie" la motor , GPL-ul merge cand-cum, mai bine sau mai prost, de aia as vrea sa ii fac o verificare/reglare ca la carte, pentru ca mi-am tot bagat eu mainile prin ea.
                          Ati putea careva sa imi dati un sfat sau o mana de ajutor, pentru un reglaj mai professional al instalatiei mele?

                          On topic,
                          In toti acesti ani si km,aprox 200.000km facuti 90%pe gpl,acum masina are 305.000km,motorul si masina s-au comportat ok,a mai si atins viteze de 180-200 km/h pe gpl,a mai si facut cateva drumuri de Italia pe GPL, a mai fost si "bajocorita" putin prin cerculete si drifturi, tot pe GPL
                          -in "zona" GPL au fost schimbate doar filtre si rampele(injectoarele) si niciodata nu a fost reglata pe tester, din motivul amintit
                          -motorul nu da semne ca ar fi gata, desi are o mica/mare bataie, care o sa o rezolv prin schimbarea tachetilor,
                          -ulei papa cam 3 litri la 10.000 km, 10W40, dar o sa trec la 15W40 si o sa rezolv partial si problema asta
                          Eu sunt de parere ca daca alegi o instalatie buna si compatibila tipului de motor pe care urmeaza sa fie montata,si o montezi la niste baietzi proceputi si ii faci reglajele/verificarile si schimbul de consumabile la timp, este bine venita si te scoate de la niste costuri
                          -bineinteles fiecare cu parerea lui

                          Exceptand momentele de "nebunie" a instalatiei sunt multumit de ea,mai ales ca imi permit sa circul dublu pe aceiasi bani
                          -desi am inteles ca Stargas nu este o firma super adevarata,
                          -in 2001 instalatia a costat 1500 euro in Italia, totul inclus,
                          Last edited by marele_alb; 06-06-2009, 08:21 AM.
                          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                          Comment


                          • La instalatiile secventiale cu calculator,(fara mixer), ce reglaje si de unde se pot face pentru un mers bun al motorului atat in sarcina cat si la relantii, si un consum acceptabil,

                            Instalatie Stargaz, Vaporizator Hercules, Calculator Elios, Injectoare(rampe)Stargas.
                            Masina C200,W202, 100kw, an 1995.
                            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                            Comment


                            • Exprimarea e inexacta,dar inteleg intrebarea-doar prin interfata dedicata-ai niste parametrii de baza,apoi ai altii la care te poti juca ca sa personalizezi comportamentul masinii..

                              Comment


                              • Mersi, stiam ca pe tester se face setarea exacta si buna, dar credeam ca mai pot jongla cate ecva de pe undeva
                                Dupa cum am mai zis cred ca instalatia va ramane asa pana la moarte pentru ca nimeni in Romania nu are interfata pentru Stargas- ul naibii.

                                Multumesc.
                                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF