Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

GPL auto, tipuri de instalatii si eficienta lor

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Apropos de gaz ,eu de o saptamana ma rad dintr-un Cielo care a fost al meu si l-am vandut la unu` si acum l-am luat inapoi din diferite motive (stie Dok) si masina are instalatie de gaz turceasca originala dar omu` ia facut motorul si nu l-a mai lasat pe gaz si m-am gandit eu sa-l reactivez (gazul) ca am observat ca Cielo pe benzina mananca cat balena mea .
    Bun ,ma duc la unii de monteaza gaz ,imi baga la loc firele alea pe la injectoare si bag la alimentat ca imi arata ca nu are deloc gaz cand surpriza nu intra nici un gram de gaz .
    S-a suparat mesterul si a desfacut toata instalatia 1000 de valve si de suruburi si nimic pana la urma descopera ca instalatia mea era plina cu aer ..direct !
    I-a pus niste fire pe acolo ,a scos o mufa si a dat drumul la tot aerul din butelie .
    Si a tot fost aer ca am asteptat 45 min sa se goleasca dupa care am umplut-o ,mi-a reglat ala un pic la ea si merge brici !
    Acum masina merge super pe gaz dar cand o trec pe benzina merge intrerupt ca si cum ar intrerupe bujiile (bujii noi) .
    Baiatul de acolo a zis ca a gasit un electromagnet dus si masina va porni un pic mai greu ,asta daca o las pe gaz si cand o pornesc si cand o opresc , + cutiuta aia (ca nu mai stiu cum se numeste ) cu electronica in ea cica din cauza ei ar face figuri pe benzina.
    Daca ii pun mufele masinii direct la injectoare merge bine si pe benzina .
    Vreau sa spun ca acest Cielo cat timp a fost la mine a mers numai pe gaz inclusiv iarna din momentul in care l-am montat si pana l-am vandut adica 2 ani cca 50 000km si in afara de reglaje nu i-am schimbat nimic nimic nimic iar instalatia este full "made in Turkey" iar baiatul care a luat masina de la mine a mers numai pe benzina si in 3 luni i-a facut 30 000km numai pe benzina si a rupt-o in gura non-stop pana i-a spart un piston si de aia i-a facut motorul.
    Intr-un final eu sunt pro GPL si precizez ca nu am auzit nici un rateu la aceasta masina doar un usor disconfort cand trebuia reglat si uneori miros de gaz si comportament mai obosit !
    Nu stiu cat mananca pe gaz dar oricum la bani iesi mai bine decat pe benzina !
    Last edited by Mercedes-Benz; 06-07-2009, 20:24 PM.
    Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
    Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
    ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

    Comment


    • Am o intrebare?
      Am vazut ca pentru instalatiile cu mixer, daca obturezi putin gura de admisie a filtrului de aer, merge mai bine motorul pe gpl, oare la cele fara mixer, secventiale, are vreun efect?
      -intreb asta pentru ca inca nu am reusit sa testez

      Inca ceva, cand merg pe gpl, si ii dau talpa, peste 3500rot/min ,asa dintr-o data si dupa aia scot la liber, moare motorul, cum as putea rezolva teaba asta oare?
      -asta nu se intampla tot timpul, dar se intampla si ma dispera,

      Studiind pe Gplclub am gasit un document cu reglarea instalatiilor GPL secventiale,
      -am incercat sa il pun dar este prea mare
      -daca este cineva interesat sa imi dea un PM si il trmit pe mail
      Pentru cei logati pe Gplclub pun linkul


      Toate cele bune,
      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

      Comment


      • Da Doktore, asa o fi...
        -insa deocamdata nu am bani sa fac 1500 de km,plus alte cheltuieli,dar poate va veni si vremea,

        Toate bune,
        W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
        http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

        Comment


        • Aducem la viatza topicul,
          Off. oare pe unde umbla Doctorul nostru (Fane DOK) ca nu l-am vazut in ultima vreme nici pe forum nici pe messenger...

          Sa trecem la ale topicului
          Ce ziceti de instalarea GPL pe un W202 2000cmc kompressor de 192 CP,
          Oare complica mult treaba ,compresorul si restul auxiliarelor puse,in plus fatza de motorul aspirat?
          Asta asa,...am inteles ca se vor scumpi in draci RCA-urile si impozitele, si tanjesc de mult dupa niste cai si Nm in plus

          Toate cele bune,
          W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
          http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

          Comment


          • Salut colegii care citesc acest topic

            Sant posesor de w124 200E Carburatie - pierburg 175cd .Dupa ce am intrebat in stanga si in dreapta mai de nevoie ,mai de ,,frica " )

            ...
            Originally posted by sebaa View Post
            omule.. ai 200 E ( Einspritz..nush ce) inseamna injectie in Germana!!
            nu ai carburator!!
            daca ai cutie de diesel pe benzinar las-o asa ..e prea tare..bagi viteza calumea la turatii mai mici
            Bag-o pe gaz..nu fa transformarea asta..prea multi bani dati pe omologari!!!
            si in plus..vin si te bat cu mana mea daca distrugi un benzinar si pui un diesel aspirat.. E PACAT DE EL!!!
            ... am ajuns sambata dimineatza la Ultragaz in prelungire FERENTARI unde i-am facut cadou masinii un plaman Marini o butelie Tomasso de 90 L si restul accesoriilor la modestul pret de 1110 ron.
            Service-ul propriu zis = un garaj dar spre surprinderea mea baietii au lucrat ingrijit .Am iesit in probe ,au mai reglat-o ( la ochi ) si au zis ca ne vedem la revizia de 1000 km .Singura mea nemultumire a fost ca masina nu statea in relanti dupa ambreiere in mers ( cadea in 500 ture si se oprea ) ei au zis ca trebuie sa se lase (rodeze membrana) ?si ca sa ma mai joc eu cu surubelnitza la reglaj .De sambata si pana aseara am citit toate posturile de pe forumul GPL si de aici

            Am intors furtunul de la carcasa filtrului de aer inspre parbriz
            Am ridicat turatia la 1200 (mers pe gaz la 80 grade) din clapeta de acceleratie
            Inarmat cu o surubelnitza am tot mesterit la suruburile de reglaj de pe plaman

            Concluzia : motorul merge rotund in 1200 ture , la reducerea vitezei la semafor sau franare in trafic si calcarea ambreiajului ,turometul cade ,se ridica la 2000 rotatii fara ca motorul sa se ambaleze apoi cade din nou in 1200. In marea parte a timpului ramane in 1200-1300 dar se intamppla sa cada si in 700 si sa inceapa sa tremure ca piftia in stationare in ralanti ,trebuie sa o corectez din pedala de acceleratie usor pana plec de pe loc

            Cine ma poate ajuta cu ceva sfaturi ?
            De la ce aceste variatii de turatie ? pe acelasi reglaj al clapetei de acceleratie ?

            Comment


            • Intii iti trebuie un carburatorist ce spala tot si stie sa puna la loc cu reglajele aferente pe benzina ,dupa care se regleaza pe gaz....pe motorul cu carbelitor nu ar trebui sa ai deloc probleme.....rabda pina cind au zis ei,apoi ia-i de ousoare daca in urma reviziei nu merge bine...

              Comment


              • Carburatorul desi e jegos ( pe dinafara ) in relanti sta batut in cuie la 1000 ture , in principiu cred ca merge in parametri :

                Oras 1-1500 ture treapta 3 max /60km /H 13%
                Afara 90 km /H 8 %
                90 -110 km/H 10 %

                o problema are sigur : la pornirea AC scade in turatie nu ii functioneaza ,,acel ceva " care sa il tina in 1000 ture

                Comment


                • Nu cumva cu sau fara aer pornit trebuie sa stea sub 1000 ture?Cauta-l pe Fane,ex-femeia de servici a forumului,daca vrea sa ti-l regleze sau cauta pe unul DORU,de prin zona BELU,trebuie sa-l stie vreun forumist.....era cinstit si priceput,daca ajungi la el spune-i ca te-am trimis eu....

                  Comment


                  • Cred ca i-am dat de cap

                    asa cum am scris in postul anterior am tot surubarit la instalatie de sambata si pana azi
                    Azi am inercat sa fac un consum ( am alimentat din nou) ,
                    la un calcul estimativ prima data am bagat 27 L am facut 140km urban + reglajele pe loc adunat cred ca ajungeam la un aprox 160-170km facuti adica 15-16L gaz/100, urban sincer nu i-mi vine sa cred ,o sa reiau calculele din nou de cite ori alimentez sa vad daca sint facute bine

                    Am reusit sa descopar si cauza mersului neregulat in relanti azi la service-ul unde mi-au montat instalatia :

                    M-am dus la ei si le-am explicat fenomenul : caderea turatiei la franare la 600 rot/min ca dupa aprox 1 min sa revina in 1200

                    Au reglat ei instalatia din nou ( pe tester de data asta ) si surpriza supapa de pe furtunul de la servo era imbatranita si avea fisuri minuscule ,cind am pus mana pe ea am ramas cu ea in mana ,am schimbat supapa si bucurie mare ,sta batut in cuie la 1200 )
                    Last edited by florineasca; 10-15-2009, 18:26 PM.

                    Comment


                    • Originally posted by papini View Post
                      Cred ca i-am dat de cap

                      asa cum am scris in postul anterior am tot surubarit la instalatie de sambata si pana azi
                      Azi am inercat sa fac un consum ( am alimentat din nou) ,
                      la un calcul estimativ prima data am bagat 27 L am facut 140km urban + reglajele pe loc adunat cred ca ajungeam la un aprox 160-170km facuti adica 15-16L gaz/100, urban sincer nu i-mi vine sa cred ,o sa reiau calculele din nou de cite ori alimentez sa vad daca sint facute bine

                      Am reusit sa descopar si cauza mersului neregulat in relanti azi la service-ul unde mi-au montat instalatia :

                      M-am dus la ei si le-am explicat fenomenul : caderea turatiei la franare la 600 rot/min ca dupa aprox 1 min sa revina in 1200

                      Au reglat ei instalatia din nou ( pe tester de data asta ) si surpriza supapa de pe furtunul de la servo era imbatranita si avea fisuri minuscule ,cind am pus mana pe ea am ramas cu ea in mana ,am schimbat supapa si bucurie mare ,sta batut in cuie la 1200 )

                      1200 de ce? de rot/min?
                      Mie m-i se pare foarte mult sa stea un relantiu la 1200 rot/min,

                      Eu stiu ca trebuie sa stea undeva la 670- 700 rot/min,dupa ce motorul ajunge la temperatura de lucru, nu mai mult
                      Normal ca ai consum imens daca sta la asemenea turatie,

                      Bafta
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • Asta e ca nu am am 15-16 L % consum urban pe GPL !!! pe benzina aveam relantiul la 1000 rot /min si consumul era de 13 % urban ,mai jos de 1000 intra motorul in fibrilatii( la mine cel putin ) )

                        Comment


                        • Inca ai ralantiul mare,tinere...Si despre fibrilatii,te inseli,e sindrom de preexcitatie ventriculara....pentru detalii vorbesti cu Ionut_ng,el e in tema...

                          Comment


                          • Am rezolvat si cu ralantiul azi dupa ce m-am rugat de ea sa porneasca dimineatza cam 10 min la servici i-am scos filtrul de aer si prin metoda ,,Dacia " (palma pe gura carburatorului si accelerat) am reusit sa-i desfund carburatorul ,la intoarcere am avut 700 mers rotund fie gaz fie benzina , incerc de 2 zile la telefon la cei de la Pantelimon dar nu raspunde nimeni la numarul dat de ei ,as vrea sa il curat/calibrez pe banc la ei ( asta daca se pricep )

                            Comment


                            • Mi-am luat inima in dinti si am dat carburatorul jos
                              Ce am descoperit :
                              1.Difuzorul de gaz nu era etans pe carburator (s-a folosit silicon) i-am facut o garnitura de carton
                              2.In mecanismul socului cel putin in jurul pistonasului am gasit o mizerie de nedescris
                              Nu am reusit sa o aduc in parametri ,avea un mers infranat ,chinuit care se simtea cel mai bine pe gaz ,ca atare am continuat sa fac sapaturi si surpriza!!!!!



                              Daca cineva poate sa i-mi explice cum a mers saraca cu asa ceva ....

                              Am schimbat luleaua si surpriza : toate problemele au incetat :

                              probat pornirea pe gaz dimineatza pe racoare = merge
                              pornit pe benzina = socul sta in 1200 motor rece ,merge
                              mers pe gaz mai bine ca pe benzina ,turatie in relanti 700 ture stabila ,trage se infige fara caderi de relanti

                              Ramane sa ii fac consumul in stadiul actual dar cred ca va fi cu sigurantza mai mic decit cel de pana acum

                              Comment


                              • Salutare, am un CLK 200, motor 2000cc, 136cp ,an 1999 si am instalatie GPL GENIUS secventiala,care banuiesc ca a fost montata intre 1999 si 2001 pentru ca din 2001 am cumparat-o eu si avea instalatia. Pana in 2008 nu am folosit instalatia GPL decat foarte rar. Mentionez ca nu am schimbat nimic (filtre sau piese) la instalatia de gaz si nici nu am incercat sa o reglez pentru ca nu ma pricep.Din 2008 am inceput sa merg la drumurile lungi cu GPL (economia frate). Am intrebat la mai multe ateliere GPL din tara (Vrancea, Buzau), daca pot face o verificare , reglare , revizie la acest model de instalatie GPL. Nu a avut nimeni mufa sau interfata pentru acest model. In ultimul timp, in mers pe GPL imi da niste rateuri (explozii), mai ales in oras sau cand e subturata si vreau sa accelerez, patesc treaba asta si pe benzina dar foarte rar, la drum intins, la viteze mari, merge struna si pe gaz si pe benzina.Daca intru in oras si trebuie sa merg incet (semafoare ) opriri - plecari , cateodata dupa ce merg 150 -200 km cu viteza 150-180km/h, la un moment dat,merge in trei pistoane, opresc motorul stau 1-2min. si pornesc... surpriza... merge perfect. Ma poate indruma cineva spre un atelier care sa-i poata da de cap si sa-i faca o verificare la instalatia GPL modelul mai sus mentionat si o testare la motor? Multumesc anticipat.
                                Last edited by LOPY; 02-11-2010, 20:25 PM.
                                200 CLK; 1998cc; 100Kw;

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF