Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cu ce tratam rugina?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
    Acel grund pe baza de minium de plumb nu cred ca mai ai sanse sa il gasesti pe piata ,am luat eu un grund rosu de la Practiker care s-a dovedit a fi bataie de joc ,dat pe tabla curata s-a uscat frumos si promitator doar ca dupa stratul de vopsea cam la o saptamana asa ( nu chiar din prima ) a inceput sa se umfle si sa sara vopseaua cu tot cu grund lasand in urma tabla curata..Adica mi-am facut de munca din nou singur
    Dap, e foarte rar......eu am cautat si pe oser ca sa iau cat mai mult pt ca stiu sigur ca nu se mai fabrica si inca nu am gasit inca! Spre norocul meu mai am acasa aprox 10-15kg care imi ajung sigur pt ce mai mesteresc pana plec din tzara. Treaba e ca, totusi de tehnologia reactionarii plumbului cu tabla de fier s-au prins mai nou, mai precis de 5-6 ani incoace pt ca am vazut tot mai multe masini accidentate la care tabla galvanizata cu Pb nu mai rugineste chiar daca sta in ploaie si umezeala luni de zile(fiatu lui varu-mio chiar peste 1 an) si la fel si aripile si usile de la unele BMW-uri, inclusiv usa de la E-klasse model 2002 are astfel de tratament......banuiesc ca si mai multe marci si modele au acest tratament la tabla, dar eu doar exemplele de mai sus le cunosc sigur.
    Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

    Comment


    • #62
      Sincer chiar nu mai am incredere si pune-te in situatia mea si o sa-mi dai dreptate: nu l-am cumparat de la coltul strazii ci de la practiker ,dupa ce am muncit sa curat 1 km patrat de caroserie la flex si perie de sarma de am facut-o oglinda ,am dat grund pe ea la pistol -ok ,s-a apucat vopsitorul de a pus chit si l-a frecat -ok ,a dat vopseaua -ok si la o saptamana a inceput sa se exfolieze lasand in urma tabla curata ,aveti cuvantul meu ca-mi venea sa torn benzina pe ea si sa ii dau foc ...

      Acum stau si ma gandesc serios de a ma apuca de curatat din nou toata masina la tabla si sa o iau de la capat cu munca de sisif ,alt grund ,alt chit ,alta vopsea pentru ca nu ma pot risca sa repar ce s-a exfoliat acum si peste 2 luni sa se umfle iar

      P.S. tot de la practiker am folosit un spray grund care pe el scrie ca protejeaza bine impotriva ruginei si formeaza o suprafata buna de vopsit .Am inceput cu capota motor pe care am curatat-o iar la tabla si am folosit 2 spray-uri pe ea si am lasat-o asa sa vad cum reactioneaza ,nu s-a exfoliat ci doar au inflorit puncte de rugina prin grund ...
      Last edited by Eugen Gaftoneanu; 08-21-2010, 22:41 PM.

      Comment


      • #63
        Grundul nu adera practic deloc la suprafete metalice fine.....chiar mai bine adera pe suprafete ruginite dar uscate, si tine si mai mult in timp, si anume pana la 4-5 ani daca a fost aplicat corect. Crede-ma daca o sa gasesti minium de Pb o sa-l recunosti, si merita sa iei si de la tzigani, atata ca nush daca o sa gasesti ieftin.Spre ex eu cat mai am nu l-as da fara minim 100Ron/kg tocmai pt ca stiu cat de greu se poate procura, si imi mai trebuie si mie cat de cat....
        Totusi eu avand o oroare fantastica pt rugina de nu e adevarat iti mai dau o solutie tot scumpa, dar mult mai realista: decupeaza partea ruginita pe o portiune cat mai mare si inlocuieste-o cu tabla de inox de 1mm pe care f usor o poti suda in argon de partea sanatoasa de tabla. Totusi are si inoxul un neajuns si anume acela ca, la fel ca si pe tabla galvanizata, vopseaua adera tot la fel de greu si se scorojeste usor, de aceea eu reomand sa aplici tabla de inox doar acolo unde e necesar si unde bate tot timpul apa si e umezeala si anume la praguri si in special in apropierea rotilor.
        Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

        Comment


        • #64
          Am si eu probleme pe la usi, bandouri, si aripi...colegii din Arad, imi puteti recomanda un service bun, cu niste preturi decente?
          Mersi
          1994...Mercedes Benz...w202, c180
          Dragoste la prima vedere...

          http://www.clubmercedes.ro/w202-merc...2.html?t=10022

          Comment


          • #65
            Am citit multe postari aici, legate de rugina. Precum si chinuiala de a "transforma rugina in fier". Ca unul, care toata viata am lucrat cu metale, va spun ca asa ceva nu exista! Curatarea mecanica ramane solutia de baza. Curatarea chimica se aplica doar acolo unde nu se poate ajunge cu scula mecanica, dar stratul gros (aschios) trebuie indepartat. Feruginolul este foarte bun, dar se aplica doar acolo unde poate urma o buna neutralizare prin spalare cu apa.

            Comment


            • #66
              Grundul rosu -Deruginloul, este facut pe baza de minium de plumb! De ce sa te complici sa faci ceva inventat de mult, si care are si aditivi de aderenta si intarire?

              Niciodata! Niciodata nu faci o combinatie intre tabla de inox si tabla de otel. In primul rand ca se va ruginii unde este mai slaba -cea veche de care ai sudat inoxul. Plus, ca, la inox, problema la vopsit. Se repara cu tabla decapata, de grosimea celei de fabricatie. Exceptie la subansamble de rezistenta, unde se poate folosi tabla mai groasa, dar tot otel.

              Comment


              • #67
                Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                Sincer chiar nu mai am incredere si pune-te in situatia mea si o sa-mi dai dreptate: nu l-am cumparat de la coltul strazii ci de la practiker ,dupa ce am muncit sa curat 1 km patrat de caroserie la flex si perie de sarma de am facut-o oglinda ,am dat grund pe ea la pistol -ok ,s-a apucat vopsitorul de a pus chit si l-a frecat -ok ,a dat vopseaua -ok si la o saptamana a inceput sa se exfolieze lasand in urma tabla curata ,aveti cuvantul meu ca-mi venea sa torn benzina pe ea si sa ii dau foc ...

                Acum stau si ma gandesc serios de a ma apuca de curatat din nou toata masina la tabla si sa o iau de la capat cu munca de sisif ,alt grund ,alt chit ,alta vopsea pentru ca nu ma pot risca sa repar ce s-a exfoliat acum si peste 2 luni sa se umfle iar

                P.S. tot de la practiker am folosit un spray grund care pe el scrie ca protejeaza bine impotriva ruginei si formeaza o suprafata buna de vopsit .Am inceput cu capota motor pe care am curatat-o iar la tabla si am folosit 2 spray-uri pe ea si am lasat-o asa sa vad cum reactioneaza ,nu s-a exfoliat ci doar au inflorit puncte de rugina prin grund ...
                Niciodata sa faci o tabla ce urmeaza sa fie vopsita "oglinda"! O tabla ce urmeaza sa fie vopsita in primul strat, trebuie slefuita cu smirghel de 120 (pe panza) cu masina de slefuit, sau manual, dupa care se curata de praf (spalare si stergere/uscare) pe urma ii dai spritz chitul. Se slefuieste cu smirghel de 400 (de apa) se curata din nou, si se aplica stratul se spritz ce precede vopsirea. Slefuirea acestuia se face cu smirghel de la 600 in sus (dupa cum doresti finisajul).

                Comment


                • #68
                  Originally posted by molioa View Post
                  Grundul rosu -Deruginloul, este facut pe baza de minium de plumb! De ce sa te complici sa faci ceva inventat de mult, si care are si aditivi de aderenta si intarire?
                  Nu m-as complica nici eu daca mi-ai spune unde se mai gaseste in ziua de azi minium de plumb. Ecologistii au presupus ca acesta polueaza mai mult decat CET-urile, tancurile si avioanele, etc. asa ca au reusit sa obtina interzicerea lui.

                  Comment


                  • #69
                    Nu stiu unde se gaseste minim de plumb, dar pot sa-ti spun ca se utilizeaza in industrie la fabricarea sticlei-cristal. Deci, daca ai prin zona o fabrica de sticla cristal, ai putea sa-ti procuri. Eu folosesc grund rosu, fabricat la Targoviste, si este f. bun.


                    Originally posted by dr_krl View Post
                    Nu m-as complica nici eu daca mi-ai spune unde se mai gaseste in ziua de azi minium de plumb. Ecologistii au presupus ca acesta polueaza mai mult decat CET-urile, tancurile si avioanele, etc. asa ca au reusit sa obtina interzicerea lui.

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by molioa View Post
                      Grundul rosu -Deruginloul, este facut pe baza de minium de plumb! De ce sa te complici sa faci ceva inventat de mult, si care are si aditivi de aderenta si intarire?

                      Niciodata! Niciodata nu faci o combinatie intre tabla de inox si tabla de otel. In primul rand ca se va ruginii unde este mai slaba -cea veche de care ai sudat inoxul. Plus, ca, la inox, problema la vopsit. Se repara cu tabla decapata, de grosimea celei de fabricatie. Exceptie la subansamble de rezistenta, unde se poate folosi tabla mai groasa, dar tot otel.
                      Grundul asta mai nou e eco vezi-domne, si deci nu are Pb, e pe baza de ceva acrilati ....totusi am inteles ca, tablele mai noi pt a se proteja impotriva ruginirii sunt acoperite cu o foita subtire de Pb.

                      Stai linistit ca, daca tabla e peste 4mm nu are nici un bai, treaba testata de mine la o scula improvizata care sta in conditii grele de deteriorare chimica. De 5-6 ani nu are nimic inca, totusi zona sudurii am calit-o termic in ulei prin incalzire si racire brusca si nu a ruginit practic deloc deocamdata....
                      Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                      Comment


                      • #71
                        ce sfaturi imi puteti da?

                        Salut,
                        Am si eu un G Class 280GE din 1984. A fost adus din UK, unde a locuit intr-o curte vreo 4 ani fara a fi pornit. Dupa cum multi dintre voi stiti, nivelul umiditatii in Uk e destul de ridicat. Drept urmare rugina a aparut cam peste tot. Am atasat cateva poze ca sa vedeti stadiul in care se afla masina, in speranta ca voi putea primi de la profesionisti niste sfaturi pentru a scapa de rugina. Am ridicat si presurile din masina si am gasit si acolo rugina. In rest las fotografiile sa vorbeasca.
                        Cu stima,
                        Edi

                        LE. As dori sa precizez ca sunt interesat in achizitia unui motor 2800 benzina pentru ca cel de pe masina e cam terminat. Eventual un alt motor care merge transplantat pe G. Mentionez pentru admini ca am incercat sa postez in sectiunea Bazar, dar se cere un min de 20 posturi...
                        Attached Files
                        Last edited by traznet; 11-28-2010, 19:53 PM.
                        1984 280GE G-Klasse

                        Comment


                        • #72
                          Din pacate la starea avansata in care se gaseste singura "solutie de tratare" este flexul. Se decupeaza zonele compromise si de peticeste. Un meserias priceput il face fara sa-ti dai seama. (eventual comanzi panouri, gen arce de roti,etc, si se inlocuiesc cele existente).

                          Solutiile despre care se vorbea pe aici poti sa le folosesti la zone mai putin profunde de rugina, bineinteles unde inca nu este trecuta complet prin material si pe suprafete mari.


                          Bafta.
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 500SE Lapis Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by dan500se View Post
                            Din pacate la starea avansata in care se gaseste singura "solutie de tratare" este flexul. Se decupeaza zonele compromise si de peticeste. Un meserias priceput il face fara sa-ti dai seama. (eventual comanzi panouri, gen arce de roti,etc, si se inlocuiesc cele existente).

                            Solutiile despre care se vorbea pe aici poti sa le folosesti la zone mai putin profunde de rugina, bineinteles unde inca nu este trecuta complet prin material si pe suprafete mari.


                            Bafta.
                            Multumesc pentru raspunsul prompt si sincer. Nu stiu cum arata arcele de roti. Sunt foile de arc de la suspensii, sau fac o confuzie? Ce inseamna " se peticeste"? Sudura sau popnituri? Cam ce grosime de tabla recomandati?
                            Dupa reparatii as vrea sa vopsesc caroseria in gri inchis sau maro mat. Ceva care sa arate a plastic. Culoarea e ca cea din poza de mai jos. Se gaseste asa ceva in comert? Sau, reformuland, ce vopsea mata recomandati si de la ce producator?
                            cu stima,
                            Edi
                            Attached Files
                            1984 280GE G-Klasse

                            Comment


                            • #74
                              Salut,

                              iti trebuie

                              *flex
                              *aparat sudura MAG si autogen
                              *timp liber
                              *tabla de 0,88 mm sau 1 mm grosime
                              *foarfeca de tabla
                              *un atelier cu menghina, ciocane...
                              *vopsea grund

                              Tabla de la portiera din spate trebuie inlocuita. Ori incerci s-o formezi cumva ori cumperi o foaie de tabla exterioara originala. Sau experimentezi cu popnituri.

                              Formele masinii nu sunt de loc pretentioasa, in asa fel incit in orice mester african mai priceput s-o poata repara.

                              Motoare acceptabile ar fi OM617 sau OM602. OM 616 re face sa fi un obstacol in traficul rutier. Daca costurile nu conteaza atunci ramii pe benzina cu 280E sau 300E - consumul va fi pe la 17 litri / 100km.

                              Bafta!

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by svobl1 View Post
                                Salut,

                                iti trebuie

                                *flex
                                *aparat sudura MAG si autogen
                                *timp liber
                                *tabla de 0,88 mm sau 1 mm grosime
                                *foarfeca de tabla
                                *un atelier cu menghina, ciocane...
                                *vopsea grund

                                Tabla de la portiera din spate trebuie inlocuita. Ori incerci s-o formezi cumva ori cumperi o foaie de tabla exterioara originala. Sau experimentezi cu popnituri.

                                Formele masinii nu sunt de loc pretentioasa, in asa fel incit in orice mester african mai priceput s-o poata repara.

                                Motoare acceptabile ar fi OM617 sau OM602. OM 616 re face sa fi un obstacol in traficul rutier. Daca costurile nu conteaza atunci ramii pe benzina cu 280E sau 300E - consumul va fi pe la 17 litri / 100km.

                                Bafta!
                                Multumesc. Te-am contactat pe YM. In caz de refuz, am sa revin pe forum. Am vrut doar sa nu poluez topicul cu G-ul meu.
                                Edi
                                1984 280GE G-Klasse

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF