Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cu ce tratam rugina?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu exista solutie minune de indepartare a ruginei. Oxidul de fier este foarte stabil si nu este descompus de nimic.
    Aceste solutii de fapt creeaza un strat care nu mai permite oxigenului din aer sa mai ajunga sa reactioneze cu fierul, adica incetinesc procesul de ruginire. Nu-l opresc.
    Solutiile eficiente sunt polizarea, sablarea, apoi pasivizarea.

    Comment


    • Originally posted by hobbysat View Post
      Nu exista solutie minune de indepartare a ruginei. Oxidul de fier este foarte stabil si nu este descompus de nimic.
      Aceste solutii de fapt creeaza un strat care nu mai permite oxigenului din aer sa mai ajunga sa reactioneze cu fierul, adica incetinesc procesul de ruginire. Nu-l opresc.
      Solutiile eficiente sunt polizarea, sablarea, apoi pasivizarea.
      Ce inseamna pasivizarea? Sau cum se realizeaza ea?
      Cineflorix trans srl

      Comment


      • Pasivizare=oprirea reactiilor chimice(ruginire,oxidare,corodare etc),ale metalelor,cu mediul inconjurator(din cauza umiditatii aerului,a oxigenului,a sarii de pe drum) prin diverse procedee: zincare,cadmiere,grunduire,vopsire etc.
        Cred ca ar mai bine explicat in DEX.

        Comment


        • Originally posted by Dethave View Post
          Pasivizare=oprirea reactiilor chimice(ruginire,oxidare,corodare etc),ale metalelor,cu mediul inconjurator(din cauza umiditatii aerului,a oxigenului,a sarii de pe drum) prin diverse procedee: zincare,cadmiere,grunduire,vopsire etc.
          Cred ca ar mai bine explicat in DEX.
          Multumesc pentru raspuns
          Cineflorix trans srl

          Comment


          • Vopsea / grund / antirugina

            Originally posted by hobbysat View Post
            Nu exista solutie minune de indepartare a ruginei. Oxidul de fier este foarte stabil si nu este descompus de nimic.
            Aceste solutii de fapt creeaza un strat care nu mai permite oxigenului din aer sa mai ajunga sa reactioneze cu fierul, adica incetinesc procesul de ruginire. Nu-l opresc.
            Solutiile eficiente sunt polizarea, sablarea, apoi pasivizarea.

            Salutare tuturor,

            In urma cu cativa ani, am cumparat o freza pentru zapada, care a sosit cu rugina ( multa) in diferite locuri.

            Atunci am inceput ca sa studiez fel de fel de procedee, producatori, sa vizionez ca si voi, filme de prezentare.

            Epuizat si neincrezator, am ajuns la un magazin Dedeman, unde un consultant, mi-a aratat o vopsea ( 3 in 1) produsa la Buzau ( Guzuchim parca...).

            Am cumparat, la fel de neincrezator. Dupa ce am desfacut atat cat am reusit, corpul utilajului, motorizarea, cupa -partea din fata, am folosit peria de sarma, iar apoi, dupa degresare, am aplicat direct cu pensula, doua straturi de vopsea ( operatiune bruta, fara prea mari pretentii).

            Vopseaua s-a asezat foarte bine, s-a uniformizat creind un strat final lucios.

            Aacest utilaj a fost folosit in fiecare an, lasat uneori in ploaie si spre uimirea mea......arata la fel / fara rugina.

            Consider ca aceasta vopsea ieftina si-a 'facut treaba' si pot sa recomand aplicarea ei, prin partile sub caroserie.

            Voi folosi acelasi tip de vopsea pentru pictarea unui gard metalic ( proba mai buna de rezistenta la apa nu exista) si ne mai 'auzim'.

            Toate bune.

            Comment


            • Originally posted by Dany7 View Post
              Salutare tuturor,

              In urma cu cativa ani, am cumparat o freza pentru zapada, care a sosit cu rugina ( multa) in diferite locuri.

              Atunci am inceput ca sa studiez fel de fel de procedee, producatori, sa vizionez ca si voi, filme de prezentare.

              Epuizat si neincrezator, am ajuns la un magazin Dedeman, unde un consultant, mi-a aratat o vopsea ( 3 in 1) produsa la Buzau ( Guzuchim parca...).

              Am cumparat, la fel de neincrezator. Dupa ce am desfacut atat cat am reusit, corpul utilajului, motorizarea, cupa -partea din fata, am folosit peria de sarma, iar apoi, dupa degresare, am aplicat direct cu pensula, doua straturi de vopsea ( operatiune bruta, fara prea mari pretentii).

              Vopseaua s-a asezat foarte bine, s-a uniformizat creind un strat final lucios.

              Aacest utilaj a fost folosit in fiecare an, lasat uneori in ploaie si spre uimirea mea......arata la fel / fara rugina.

              Consider ca aceasta vopsea ieftina si-a 'facut treaba' si pot sa recomand aplicarea ei, prin partile sub caroserie.

              Voi folosi acelasi tip de vopsea pentru pictarea unui gard metalic ( proba mai buna de rezistenta la apa nu exista) si ne mai 'auzim'.

              Toate bune.
              Probabil asta :

              http://www.fabryo.com/ro/marci_si_produse/rost

              Guzu Chim se numeste mai nou Fabryo.
              ML270 CDI 2004

              Comment


              • Exact.

                Deoarece metalul folosit la constructia frezei, a fost 'sanatos' procedura de acoperire a dat rezultate. Am gasit un orificiu mic, pe care l-am acoperit cu un adeziv epoxi si in acest fel, toata lucrarea a iesit mai mult decat satisfacator.
                Atunci cand discutam despre auto, nu este recomandata o astfel de operatiune.

                Am cunoscut un mester experimentat care curata rugina cu un disc abraziv foarte subtire ( flex). Peria de sarma este o joaca de copil, procedeu bun doar pentru rugina superficiala.
                In cazul in care metalul este atacat in profunzime, operatiunile sunt clare :

                1. curatare cu disc pana la indepartare rugina, inclusiv decupare ( nu decapare) metal
                2. sablon nou tabla 2-3 mm grosime
                3. sudura de specialitate (puncte si cordon continuu)
                4. tratamente primer ( zinc), grunduri,vopseluri,antifonare,etc

                Dupa aceasta reparatie, masina nu va mai rula iarna.

                Toate bune.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF