Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cu ce tratam rugina?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Salutare! Am urmarit intreg topicul si am vazut ca sunt multi colegi priceputi in domeniul thinichigeriei si o sa va rog sa-mi dati un sfat. Detin un C klasse Kombi din 2006 si spre surprindera mea am descoperit sub masina o "dunga" de rugina exact pe cantul ala de la "oala rotii de rezerva" pe o lungime de aproximativ 5 centimetri, care pare a fi superficiala. Fac precizarea ca rugina este pe exterior, adica se vede sub masina si nu in interiorul portbagajului. Mai adaug ca masina nu a fost revopsita/lovita in nici un loc si peste tot arata impecabil. Am facut verificarea pe elevator cu ocazia schimbului de ulei. La o verificare atenta la canturile portierelor, praguri, aripi totul este in regula si mai ales ca masina e recent adusa de mine in tara nu are inca nici ciupitri sau zgarieturi ale vopselei prin zonele amintite. Ce recomandati sa fac avand in vedere ca vreau sa tin masina inca cativa ani si vreau sa o tin intr-o stare cat mai buna? Va multumesc anticipat!

    Comment


    • #77
      Super grund

      Originally posted by Adry View Post
      Salutare! Am urmarit intreg topicul si am vazut ca sunt multi colegi priceputi in domeniul thinichigeriei si o sa va rog sa-mi dati un sfat. Detin un C klasse Kombi din 2006 si spre surprindera mea am descoperit sub masina o "dunga" de rugina exact pe cantul ala de la "oala rotii de rezerva" pe o lungime de aproximativ 5 centimetri, care pare a fi superficiala. Fac precizarea ca rugina este pe exterior, adica se vede sub masina si nu in interiorul portbagajului. Mai adaug ca masina nu a fost revopsita/lovita in nici un loc si peste tot arata impecabil. Am facut verificarea pe elevator cu ocazia schimbului de ulei. La o verificare atenta la canturile portierelor, praguri, aripi totul este in regula si mai ales ca masina e recent adusa de mine in tara nu are inca nici ciupitri sau zgarieturi ale vopselei prin zonele amintite. Ce recomandati sa fac avand in vedere ca vreau sa tin masina inca cativa ani si vreau sa o tin intr-o stare cat mai buna? Va multumesc anticipat!
      In zilele urmatoare o sa aflu cum se numeste produsul si unde-l gasiti
      Va spun ca este un super (deruginol), am lucrat cu acest produs acum 8-9 ani
      pe unele masini de espresso cu cadru din tabla, este alb ca laptele iar dupa aplicare se formeaza o pelicula negru-violet peste care se poate da cu grund apoi cu vopsea.
      Era adus din Italia iar nu demult am aflat de la un prieten ca acelasi produs se gaseste si in Germania, asa ca am sa-l rog sa-mi trimita 1-2 kg cat am strict nevoie din ce-am inteles este destul de scump dar merita si am sa pun poza produsului, nume, pret.... pe forum.
      pe curand

      Comment


      • #78
        Originally posted by LEO.SR View Post
        Salut, eu am dat cu LOCTITE 7505 SUPER ROST KILLER, cumparata de la BADI, transforma rugina in legatura stabila de fier, dupa 24 ore se poate vopsi


        Dupa cum a spus si colegul LEO.SR Loctite 7500 mai noul 7505 este un produs de suprafata care trateaza rugina in sensul ca transforma ioni pasivi de rugina in ioni activi de fier (inhibitor de coroziune). Sa nu credeti ca face si cartofi prajiti, nu. Suprafata trebuie curata f. bine si dat la o parte tot ce e putred si degresat. Se aplica produsul care e alb in flacon, ulterior el trece prin mai multe faze si isi schimba si culorile alb-verde-portocaliu-maro inchis. Daca dp curatarea ruginei ramane gaura deja e alta mancare de pisica:}. Peste el se poate aplica chit si apoi vopsit. Eu l-am folosit la loganul de servici cand eram acasa si a functionat. Am vandut aceste produse in speta Loctite si Teroson si nu numai, timp de 3 ani si jumatate. Spor la treaba!
        Vazuti de sus cu totii suntem mici!

        Comment


        • #79
          Salut,folositi cu incredere Fertan.Eu am folosit la un Sprinter si sunt ff multumit.Respectati specificatiile si credeti-ma ca nu mai aveti probleme cu rugina in acea zona..
          Eu am luat de la o firma din Bucuresti sticlute de 50ml cu 27 de ron, dar este un tip in Targu Mures care vinde orice cantitate.

          http://targumures.olx.ro/fertan-rust...r-iid-50690966

          Aici o mica prezentare..

          http://www.youtube.com/watch?v=z0D1oVT7mYI


          Numai bine..
          ''Pur si simplu Mercedes W126 a reprezentat si inca reprezinta cel mai bun automobil de lux din lume daca ne gandim la capitolul fiabilitate.

          Pana in prezent nici un Mercedes, nici un Lexus sau Rolls Royce nu a reusit sa se impuna in fata marelui din Stuttgart.

          Sa parcurgi peste 1.000.000 de km fara probleme tehnice nu inseamna mare lucru pentru un W126 insa este imposibil de atins de orice alta masina din lume''
          Sursa: Autolatest & AB

          Comment


          • #80
            Originally posted by hobbysat View Post
            Am curatat mecanic rugina cat am putut de bine. Apoi am dat cu solutia anti-rugina de la Nigrin. Formeaza o pelicula dura si neutralizeaza rugina. Insa numai la suprafata. Am dat cu smirghel dupa cateva zile si aparea praful rosu caracteristic.
            Pentru piese mici, am o mica cabina de sablare. Am si corindon. Functioneaza foarte bine insa si aici este o problema de care nu pot sa trec. Am un compresor marisor - trebuie in acest caz- care produce condens. Am pus niste filtre dar nu reusesc sa opresc totul. Din ceea ce am citit pe net instalatiile de tratare pentru aerul aspirat sau refulat sunt mai scumpe decat compresorul. Din acest motiv, dupa un timp, este afectata curgerea corindonului prin pistolul de sablare si este introdusa umiditate in piesa sablata. Dupa sablare, in lipsa de altceva, am incercat sa pasivizez piesa cu feruginol. Curat apoi cu alcool si dau doua straturi de grund. Cam dupa un an mi-au aparut mici puncte de rugina - cat un varf de ac.
            In concluzie - parerea mea - tratament antirugina 100% eficient nu exista. Trebuie curatat cat mai temeinic, este foarte important sa se lucreze in mediu uscat si sunt foarte importante grundurile sau terosoanele aplicate ulterior pentru a impiedica oxigenul sa ajunga la tabla. Dar, complet de rugina, nu se poate scapa.

            Daca folosesti un filtru special pentru apa e OK, se poate sabla fara probleme. Sunt de acord cu umezeala care mai trece insa pentru asta eu folosesc produse POR 15 si sunt foarte multumit de rezultate. Sunt din USA, cam departe insa vopseaua anti-rugina e foarte buna. In plus au una dintre cele mai bune vopseli negre pentru punte, suspensii etc (altele sar repede...)

            http://www.por15.com/

            Comment


            • #81
              proble

              Originally posted by florindiesel View Post
              Rog pasionatii de restaurari sa ne divulge si noua cu ce lucreaza ei contra ruginii care se afla din belsug
              Eu am incercat cu FERUGINOL(13 lei litrul) dar nu are efect decat la puncte foarte mici de rugina!
              La masina mea sunt probleme foarte mari cu rugina si nu stiu cu ce sa o tratez in zonele mai putin accesibile.
              Sa nu uit, sunt pasionat de masini vechi gen anii '80 ,am un audi 100 typ43 din '80 si un ford sierra hatchback din '84!

              Am auzit de un produs care transforma rugina in ceva tare care se poate chiar si vopsi! dar nu reusesc sa il depistez.

              Imi cer scuze daca mai este inca un topic cu asa ceva dar eu nu l-am gasit!
              Buna,

              Referitor la problemele de rugina cunosc o firma care are un spray ROST TERMINATOR care mananca rugina si dupa circa 1 sapt se poate face si vopsirea peste.Firma este ineditgrup.ro si au produse din Germania foarte OK

              Comment


              • #82
                De vopsit dupa ce scapi de rugina i-ti recomand Protecta , e o vopsea care actioneaza ca si grundul : inhibitor de rugina ,protectie contra ruginei si vopsea tot odata . costa cam 25 ron 1/2 L eu am gasit-o in Dedeman si este in diferite culori .Pare destul de rezistenta ,la o trecere cu autogenul peste ea nu s-a ars la fel de repede ca terosonul sau grundul de langa ea

                Comment


                • #83
                  Buna ziua
                  Am gasit ceva contra ruginii precum si tratamentul pentru prevenire si tratare rugina.Eu am fo;osit in parte,cam toate produsele si ma declar multumit.
                  http://www.erivan.bizoo.ro/vanzare/c...iv/start-0/10/

                  Comment


                  • #84
                    Salut tuturor!

                    Pentru cei ce au probleme cu rugina ii sfatuiesc sa foloseasca convertor pentru rugina, eu detin o astfel de solutie, am primit produsul din Italia. Produsul este activ si reactioneaza in contact cu rugina, locul tratat se schimba in culoarea negru sticlos, se poate acoperi cu orice tip de vopsea. Produsul nu are un nume, am primit doar un prospect in limba Romana tradus de cel care l-a rimis.
                    Sper sa urc si cateva poze cu un fier pe jumatate tratat.

                    Bafta!

                    Comment


                    • #85
                      poza.JPG

                      poza2.JPG

                      Fierul nu a fost in niciun fel pregatit inainte de tratare, solutia a fost aplicata cu pensula direct pe rugina.
                      Puteti observa culoarea solutiei in stare lichida (vezi paharul cu lichidul crem), dupa reactia de omogenizare cu rugina devine negru.

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by m_myhay View Post
                        [ATTACH]72570[/ATTACH]

                        [ATTACH]72571[/ATTACH]

                        Fierul nu a fost in niciun fel pregatit inainte de tratare, solutia a fost aplicata cu pensula direct pe rugina.
                        Puteti observa culoarea solutiei in stare lichida (vezi paharul cu lichidul crem), dupa reactia de omogenizare cu rugina devine negru.
                        Sigur rogina nu v-a mai lucra in continuare sub vopseaua aplicata chiar si integral dupa o vreme?
                        Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                        Comment


                        • #87
                          Cel putin asa scrie in prospect "protejeaza mai bine decat orice grund "
                          Acum vreu sa-l testez umezind-ul zilnic cu apa si verificand priza pe care o are chitul auto (soft si fibra de sticla) pe pelicula formata.
                          O sa revin cu amanunte despre acest produs.

                          Comment


                          • #88
                            Ceva noutati domnu m_myhay ?

                            Comment


                            • #89
                              Prefer sa curat foarte bine,sa slefuiesc si sa folosesesc Feruginol sau alte solutii care scot rugina pana cand tabla este alba si apoi sa o grunduiesc si sa vopsesc,decat sa folosesc un produs care pietrifica rugina ,o inegreste,o stopeza,dar tot acolo ramane................!

                              Comment


                              • #90
                                Convertorul pentru rugina este un compus lichid care atunci când este aplicat pe suprafața oxidata transforma rugina intr-un compus metalorganic formând un stat care protejează suprafața metalică de coroziuni ulterioare.
                                De fapt evita contactul oxigenului cu materialul ruginit, prevenind astfel formarea de noi rugini.
                                E vorba de o reactie chimica, se transforma rugina intr-un compus stabil peste care se poate vopsi fara probleme.
                                Evident, aceasta solutie are limitarie ei su nu se poate abuza de convertorul de rugina. Clar cea mai buna metoda este indepartarea totala a ruginei prin metode fizice ( eu folosesc cu succes sablarea ) insa la masini nu este mereu posibil datorita lipsei de spatiu, unghiuri dificile pentru flex sau perie de sarma etc. in aceste cazuri fiind recomandat convertorul. Nu este un produs miraculos asa ca piesa trebue pregatita cat de bine posibil si degresata in prealabil. Daca se foloseste bine, este un produs foarte ok pe care eu l-am folosit cu succes in multe situatii, spre exemplu pe anumite parti care desi au fost curatate cu peria de sarma prezinta anumite pete care cu siguranta ar putea duce la formarea ruginii in timp; inainte de a vopsi, ma asigur aplicand si o mana de convertor, peste se aplica primer iar apoi vopsea etc. Il folosesc mau mult la caroserie in locuri unde se ajunge mai greu.
                                Pentru piesele metalice mai mici sau chiar suruburi etc. folosesc sablarea iar apoi le trimit la zincat, unele le fac culoare gri (zinc normal) iar altele aurie cum sunt multe piese la mercedesurile mai vechi. Dupa acest proces piesele ies ca noi.
                                Exista si alte solutii chimice, ceva mai scumpe insa bune, eu am un lichid folosit la barci care inlatura total rugina. Problema este ca e destul de scump asa ca il folosesc pentru piese relativ mici (le scufund in lichidul asta si le scot fara rugina deloc. Unde rugina a stat mult timp, piesa prezinta denivelari, se vede unde rugina a mancat din piesa....)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF