Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cu ce tratam rugina?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dr_krl
    replied
    Intamplator am vazut pe Discovery cum o fabrica de sicrie din SUA pune cate o banda de magneziu pe fundul sicrielor de metal pt a preveni degradarea prematura a acestora. Dupa ce am cautat pe net cate ceva in legatura cu aceasta tema, se pare ca e adevarat.
    De ex: http://answers.yahoo.com/question/in...0012232AAHg7si doar ca exista doua inconveniente
    -magneziul pur e greu de procurat
    -din cand in cand trebuie schimbat (ceea ce in praguri de exemplu ar putea fi dificil dar totusi macar la podele si aripi ar merge)

    Leave a comment:


  • aerox replica
    replied
    rugina

    Originally posted by grigorean View Post
    Poti cauta Metallfix , si Rust converter de la NIGRIN.Cea din urma o gasesti si la Praktiker.Sunt acelasi lucru cu substanta pe care o descrie colegul amg_0001 , si anume , inhibitor de rugina , care intra in reactie cu rugina si formeaza compusul fier-tanin.
    Ai folosit produsul?
    Cum l-ai aplicat si cat timp l-ai lasat sa isi faca efectul?

    Leave a comment:


  • Orvo
    replied
    Cea mai corecta varianta de a trata rugina este cu flex-ul. Apoi grund si vopsea, dupa caz.
    Pentru conservare: Mike Sanders sau Fluidfilm.




    Fluid Film: fluid-film.com
    Mike Sanders: mike.british-cars.de

    Attached Files
    Last edited by Orvo; 05-06-2010, 10:30 AM.

    Leave a comment:


  • grigorean
    replied
    Poti cauta Metallfix , si Rust converter de la NIGRIN.Cea din urma o gasesti si la Praktiker.Sunt acelasi lucru cu substanta pe care o descrie colegul amg_0001 , si anume , inhibitor de rugina , care intra in reactie cu rugina si formeaza compusul fier-tanin.

    Leave a comment:


  • aerox replica
    replied
    Salut!

    Originally posted by amg_0001 View Post
    Salut Florin Am observat ,ca esti interesat de o solutie ,care sa opreasca evolutia rruginii. Aici la noi se gaseste o solutie ,care transforma rugina intro pelicula metalorganica ,care se poate vopsii dupå aceea cu vopsea contra ruginii sau se poate da un strat de antifoniu ,daca petele sint sub masina.Eu am folosit acel produs, si am fost foarte multumit de rezultatele obtinute. Solutia se numeste RUST MASTER----CORROSTABIL---RUST PROTECTION. Este o solutie asemanatoare ca laptele, cind se aplica pe pata de rugina ,iar dupå citeva minute primeste o culoare neagra , si rugina este petrificata. Este foarte eficienta ,in zonele unde este greu de curatat cu peria de sirma rotativa.
    Eu nu am gasit aici solutia respectiva ,ma poti ajuta sa imi trimiti si mie ,platesc tot ce implica a intra in posesia ei.

    Leave a comment:


  • hobbysat
    replied
    Ceva panouri care se apropie am gasit pe www.aspad.ro/. Daca mai sunt alte idei ar fi foarte bine. Ramane problema terosonului.

    Leave a comment:


  • Eugen Gaftoneanu
    replied
    La reconditionarea celeilalte masini din dotare ( un rekord caravan din 82 ) am folosit atat terosonul generatie noua (acela de culoare gri la conserva) cit si pe cel vechi romanesc pe care le-am dat cu pistolul ,problema e ca nu am reusit sa obtin cu nici unul din produse acel ,,strat elastic si omogen" pe care il avea masina din fabrica Nu stiu ce dracu de zeama au folosit nemtii in anii aia pentru terosonare pe dedesubt dar in nici un caz nu semana cu ce am obtinut eu .Nici chiar vopseaua cu clorcauciuc nu are aceeasi consistenta ;toate dupa uscare devin dure

    Leave a comment:


  • grigorean
    replied
    Cum zici tu de acele panouri bituminoase , am gasit un produs special , ca un antifon , de la marca Sinto.Scria pe flacon ca pentru cele mai bune rezultate se pulverizeaza in mai multe straturi cu pistolul de vopsea.

    Leave a comment:


  • hobbysat
    replied
    Ce teroson este folosit in pozele puse de svobl1 ? Este si teroson si insonorizant - gros si cauciucat. Cum se numeste ?
    Poate stiti, de asemenea, unde pot gasi panourile bituminoase cu care vine masina din fabrica si care sunt aplicate in interior pe podele - par mai groase decat ce am gasit eu.

    Leave a comment:


  • Eugen Gaftoneanu
    replied
    O alta substanta cu care am reusit sa ,,scap de rugina este Tyruginol-ul produs de S.C. Tyro Product srl , o firma din Bucuresti.Metodele sunt identice cu cele de mai sus : curatata rugina cu peria de sarma ( atat cit se poate) aplicarea substantei pe suprafata curatata ,lasarea ei un timp de ... pentru a intra in reactie ,Tabla unde rugina este putina se curata si devine lucioasa iar unde are rugina mai multa devine neagra

    Leave a comment:


  • svobl1
    replied
    sablare cu gheata - exemplul unui W108

    macar nu mai trebuie curatata caroseria ulterior...si se pot aplica straturile necesare de protectie/conservare...
    Attached Files

    Leave a comment:


  • aerox replica
    replied
    Originally posted by iulian r View Post
    Nu stiu in comert ce gasesti, dar daca sti vreun agent de la Wurth, vorbeste cu el. Au ei o solutie, alba la culoare si care dupa tratarea zonei cu pricina se poate vopsi. L-am incercat pe cobra mea si a dat rezultate. Bine, rezultatele nu sint vesnice, dar vreo 4 - 5 ani nu am mai vazut rugina in locurile respective. Depinde si de cat de bine protejezi anticoroziv locul dupa ce-l cureti. Inca ceva: nu reparati tabla cu flacara oxiacetilenica. In mod sigur, unde e arsa, tabla va rugini. In ceea ce priveste curatarea ruginei si nu neutralizarea procesului de oxidare, o metoda f buna e sablarea. Dar e mai dificil dpdv tehnic: iti trebuie un pistol de sablat mai bun, un material de sablare de calitate (cu toate ca merge si cu nisip) si un compresor cu un debit de aer destul de mare, pt ca un pistol de sablat e cam gurmand cu aerul comprimat...
    Salut, legat de tot ce s-a scris mai sus in acest topic, pot da un sfat care l-am si probat de altfel, sablarea partii cu pricina , este cea mai buna treaba facuta profesional , la restul variantelor nu as recurge (parea mea personala) iar un pistol de sablat nu costa chiar mult (200ron) iar cu el poti curat-a cele mai uinaccesibile zone .

    Leave a comment:


  • andrei f
    replied
    NIGRIN Rust Converter Art.-Nr. 74032


    Am folosit cu succes pe o caroserie ruginita (tabla romaneasca de Aro), se gaseste la orice Praktiker si costa in jur de 30 lei flaconul de 250ml.

    Leave a comment:


  • dan500se
    replied
    Originally posted by sauron View Post
    Excelent, e in zona...
    Multam fain!
    Cu placere! Au acolo multe "chestii" interesante! Noi cumparam des de la ei pentru firma!

    Intre timp am revopsit suprafetele tratate cu solutia contra ruginii. A iesit bine , am facut si poze ,dar cumva nu s-au salvat in memorie asa ca nu am ce sa arat!

    Cu solutia ce mi-a mai ramas, aproximativ jumatate de flacon, am sa mai tratez unele locuri de sub masina,sasiu si unde mai vad ca ar putea aparea probleme!

    ATENTIE sauron ! Daca cumperi aceasta solutie, ai grija ca atunci cand o aplici , sa scoti o cantitate oarecare din flacon si sa-l pui in altceva si sa aplici de acolo. Daca aplici direct din flaconul original si nu folosesti toata cantitatea este foarte posibil ca solutia ramasa sa se contamineze de la rugina de pe pensula si sa intre in reactie , astfel deteriorandu-se si nu se mai poate utiliza alta data!

    Acestea mi-au fost spuse de cei din magazin (probabil iti vor spune si tie/daca nu-ti-am spus eu) .Pe flacon nu scrie "o boaba" romaneste !

    Leave a comment:


  • sauron
    replied
    Excelent, e in zona...
    Multam fain!

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF