Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cu ce tratam rugina?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • LEO.SR
    replied
    Mod de utilizare, se perie rugina/lacul care se desprinde. Se agita produsul si se aplicapana un strat gros. Culoarea alba se transforma in negru. 1.A fost obtinut efectul de protectie. 2.Daca dupa o ora culoarea neagra nu este uniforma se mai aplica inca o data. vopseaua de acoperira se aplica dupa 24 de ore

    Leave a comment:


  • LEO.SR
    replied
    Poti da si peste vopsea, dar nu actioneaza bine, cureti zona de vopsea si adaogi pasta care actioneaza asupra ruginei si o transforma in fier dupa 24 ore poti vopsi zona care a fost tratata

    Leave a comment:


  • Eugen Gaftoneanu
    replied
    Cel mai bine ar fii sa ne faci niste poze cu zonele afectate pe care vrei ,,sa le prelucrezi " asa vom putea macar sa-ti dam sfaturi utile in functie de ceea ce vom vedea ,poate ca nu e cine stie ce ,poate ca e mai grav decat ne inchipuim ...

    Leave a comment:


  • georgesil
    replied
    Originally posted by LEO.SR View Post
    Salut, eu am dat cu LOCTITE 7505 SUPER ROST KILLER, cumparata de la BADI, transforma rugina in legatura stabila de fier, dupa 24 ore se poate vopsi

    Sa dau peste vopsea?

    Leave a comment:


  • LEO.SR
    replied
    Salut, eu am dat cu LOCTITE 7505 SUPER ROST KILLER, cumparata de la BADI, transforma rugina in legatura stabila de fier, dupa 24 ore se poate vopsi
    Attached Files

    Leave a comment:


  • georgesil
    replied
    Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
    In principiu daca tabla nu e gaurita si nu necesita sudura ,problemele de rugina le cam rezolva vopsitorul (parerea mea ) atat la fatada cat si pe dedesubt ,doar ca atunci cind te apuci de astfel de lucruri mereu apar lucruri imprevizibile la suprafata se vede deteriorare de 1cm patrat iar dedesubt sunt 10 ( e doar un exemplu ,nu generalizez ) Cel mai bine e sa ,,investighezi " printre prieteni /colegi care au avut probleme asemanatoare unde le-au rezolvat si daca au fost multumiti de raportul pret /lucrare .eu personal mi-am luat teapa de vre-o 600 E cu vopsitori care s-au batut cu pumnul in piept ca sunt mari meseriasi iar la final au dat rasol ca atare nu ma incumet sa recomand pe nimeni ...


    Mda...imi pare rau pt experienta ta neplacuta sincer n-as vrea sa mi-o iau, tocmai de asta intreb; tabla nu e gaurita si problemele par minore, jos pe usa langa praguri, dar ma gandesc ca in timp se poate agrava. Daca a mai avut cineva asemenea probleme si ati reusit sa le rezolvati, va rog sa impartasiti din experienta voastra.

    Va multumesc!

    Leave a comment:


  • Eugen Gaftoneanu
    replied
    In principiu daca tabla nu e gaurita si nu necesita sudura ,problemele de rugina le cam rezolva vopsitorul (parerea mea ) atat la fatada cat si pe dedesubt ,doar ca atunci cind te apuci de astfel de lucruri mereu apar lucruri imprevizibile la suprafata se vede deteriorare de 1cm patrat iar dedesubt sunt 10 ( e doar un exemplu ,nu generalizez ) Cel mai bine e sa ,,investighezi " printre prieteni /colegi care au avut probleme asemanatoare unde le-au rezolvat si daca au fost multumiti de raportul pret /lucrare .eu personal mi-am luat teapa de vre-o 600 E cu vopsitori care s-au batut cu pumnul in piept ca sunt mari meseriasi iar la final au dat rasol ca atare nu ma incumet sa recomand pe nimeni ...

    Leave a comment:


  • georgesil
    replied
    Originally posted by dan500se View Post
    Pai, suntem toti aici care te-am putea ajuta. Depinde care e problema sau ce te-ar interesa sa faci/facem pentru rezolvarea ei!
    In primul rand multumesc frumos pt raspuns; pai sincer as vrea sa scap de rugina de pe masina; dar eu sunt total pe langa, nu am o locatie unde sa lucrez la masina si nici scule, deci as avea nevoie de cineva care stie ce face si poate rezolva aceasta contra cost normal.


    Va multumesc frumos!
    George

    Leave a comment:


  • dan500se
    replied
    Originally posted by georgesil View Post
    Buna ziua!
    Cunoasteti vreo persoana care ma poate ajuta cu niste puncte de rugina la un c klasse 2002?...avand in vedere ca eu sunt cu totul pe langa. V-as fi ft. recunoscator pt un id de ym, sau un numar de telefon.

    Cu respect,
    George

    Pai, suntem toti aici care te-am putea ajuta. Depinde care e problema sau ce te-ar interesa sa faci/facem pentru rezolvarea ei!

    Leave a comment:


  • georgesil
    replied
    Buna ziua!
    Cunoasteti vreo persoana care ma poate ajuta cu niste puncte de rugina la un c klasse 2002?...avand in vedere ca eu sunt cu totul pe langa. V-as fi ft. recunoscator pt un id de ym, sau un numar de telefon.

    Cu respect,
    George

    Leave a comment:


  • hobbysat
    replied
    Golesc apa din el dupa fiecare folosire. Mai mult, in perioadele in care nu-l folosesc il tin fara dopul de golire. Dupa doua ore de folosire ( in perioada ploioasa )cred ca umple aproape un paharel mic ( cum sunt cele de tzuica ). I-am pus si filtru decantor dar acolo sunt cateva picaturi - mai mult se abureste. M-am interesat - ceva bun costa de la 3000 RON in sus. Asa ca nu-mi ramane decat sa caut zile cat mai uscate.
    Problema este ca uneori mai folosesc si niste scule pneumatice si-mi baga apa in ele.

    Leave a comment:


  • Eugen Gaftoneanu
    replied
    Off topic : golesti(ai golit) butelia de la compresor de apa vreodata ? Poti incerca sa elimini apa din butelie inainte sa te apuci de lucru si eventual sa ii pui un decantor la iesirea furtunului din compresor

    Leave a comment:


  • hobbysat
    replied
    Am curatat mecanic rugina cat am putut de bine. Apoi am dat cu solutia anti-rugina de la Nigrin. Formeaza o pelicula dura si neutralizeaza rugina. Insa numai la suprafata. Am dat cu smirghel dupa cateva zile si aparea praful rosu caracteristic.
    Pentru piese mici, am o mica cabina de sablare. Am si corindon. Functioneaza foarte bine insa si aici este o problema de care nu pot sa trec. Am un compresor marisor - trebuie in acest caz- care produce condens. Am pus niste filtre dar nu reusesc sa opresc totul. Din ceea ce am citit pe net instalatiile de tratare pentru aerul aspirat sau refulat sunt mai scumpe decat compresorul. Din acest motiv, dupa un timp, este afectata curgerea corindonului prin pistolul de sablare si este introdusa umiditate in piesa sablata. Dupa sablare, in lipsa de altceva, am incercat sa pasivizez piesa cu feruginol. Curat apoi cu alcool si dau doua straturi de grund. Cam dupa un an mi-au aparut mici puncte de rugina - cat un varf de ac.
    In concluzie - parerea mea - tratament antirugina 100% eficient nu exista. Trebuie curatat cat mai temeinic, este foarte important sa se lucreze in mediu uscat si sunt foarte importante grundurile sau terosoanele aplicate ulterior pentru a impiedica oxigenul sa ajunga la tabla. Dar, complet de rugina, nu se poate scapa.

    Leave a comment:


  • Orvo
    replied
    Am si eu Neofer si il folosesc. Este bun in unele cazuri ... Eu l-am folosit recent cand am curatat tabla de sub baterie. Am curatat-o cu peria de sarma pe flex, am dat cu Neofer, am lasat la soare 30 minute, am degresat si apoi am vopsit cu spray de zinc. Cand masina ajunge la vopsit, voi vopsi si aceasta tabla din nou in culoarea masinii.


    Tot cu Neofer am tratat dupa curatare si cateva pete mici din tunelul cardanului:

    Leave a comment:


  • dan500se
    replied
    Am cautat sa cumpar din nou METALFIX pentru tratarea catorva zone unde a inceput sa apara rugina dar se pare ca nu se mai fabrica (sau nu se mai aduce din Italia).
    Am primit in schimb o alta solutie care se pare ca este chiar mai buna decat METALFIX-ul. Se numeste NEOFER si este adusa tot din Italia. Avantajul fata de celalalt produs este in principal ca acesta se poate deja vopsi dupa numai circa 15-20 de minute fata de cele 24 de ore necesare METALFIX-ului.

    Odata cu imbunatatirea vremii am sa il testez si postez aici rezultatele.

    P.S. Am uitat sa precizez pretul: 21.99 lei / 250 ml.
    Attached Files
    Last edited by dan500se; 06-04-2010, 14:03 PM.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF