Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Cu ce tratam rugina?
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
-
De vopsit dupa ce scapi de rugina i-ti recomand Protecta , e o vopsea care actioneaza ca si grundul : inhibitor de rugina ,protectie contra ruginei si vopsea tot odata . costa cam 25 ron 1/2 L eu am gasit-o in Dedeman si este in diferite culori .Pare destul de rezistenta ,la o trecere cu autogenul peste ea nu s-a ars la fel de repede ca terosonul sau grundul de langa ea
-
proble
Originally posted by florindiesel View PostRog pasionatii de restaurari sa ne divulge si noua cu ce lucreaza ei contra ruginii care se afla din belsug
Eu am incercat cu FERUGINOL(13 lei litrul) dar nu are efect decat la puncte foarte mici de rugina!
La masina mea sunt probleme foarte mari cu rugina si nu stiu cu ce sa o tratez in zonele mai putin accesibile.
Sa nu uit, sunt pasionat de masini vechi gen anii '80 ,am un audi 100 typ43 din '80 si un ford sierra hatchback din '84!
Am auzit de un produs care transforma rugina in ceva tare care se poate chiar si vopsi! dar nu reusesc sa il depistez.
Imi cer scuze daca mai este inca un topic cu asa ceva dar eu nu l-am gasit!
Referitor la problemele de rugina cunosc o firma care are un spray ROST TERMINATOR care mananca rugina si dupa circa 1 sapt se poate face si vopsirea peste.Firma este ineditgrup.ro si au produse din Germania foarte OK
Leave a comment:
-
Originally posted by hobbysat View PostAm curatat mecanic rugina cat am putut de bine. Apoi am dat cu solutia anti-rugina de la Nigrin. Formeaza o pelicula dura si neutralizeaza rugina. Insa numai la suprafata. Am dat cu smirghel dupa cateva zile si aparea praful rosu caracteristic.
Pentru piese mici, am o mica cabina de sablare. Am si corindon. Functioneaza foarte bine insa si aici este o problema de care nu pot sa trec. Am un compresor marisor - trebuie in acest caz- care produce condens. Am pus niste filtre dar nu reusesc sa opresc totul. Din ceea ce am citit pe net instalatiile de tratare pentru aerul aspirat sau refulat sunt mai scumpe decat compresorul. Din acest motiv, dupa un timp, este afectata curgerea corindonului prin pistolul de sablare si este introdusa umiditate in piesa sablata. Dupa sablare, in lipsa de altceva, am incercat sa pasivizez piesa cu feruginol. Curat apoi cu alcool si dau doua straturi de grund. Cam dupa un an mi-au aparut mici puncte de rugina - cat un varf de ac.
In concluzie - parerea mea - tratament antirugina 100% eficient nu exista. Trebuie curatat cat mai temeinic, este foarte important sa se lucreze in mediu uscat si sunt foarte importante grundurile sau terosoanele aplicate ulterior pentru a impiedica oxigenul sa ajunga la tabla. Dar, complet de rugina, nu se poate scapa.
Daca folosesti un filtru special pentru apa e OK, se poate sabla fara probleme. Sunt de acord cu umezeala care mai trece insa pentru asta eu folosesc produse POR 15 si sunt foarte multumit de rezultate. Sunt din USA, cam departe insa vopseaua anti-rugina e foarte buna. In plus au una dintre cele mai bune vopseli negre pentru punte, suspensii etc (altele sar repede...)
Leave a comment:
-
Salut,folositi cu incredere Fertan.Eu am folosit la un Sprinter si sunt ff multumit.Respectati specificatiile si credeti-ma ca nu mai aveti probleme cu rugina in acea zona..
Eu am luat de la o firma din Bucuresti sticlute de 50ml cu 27 de ron, dar este un tip in Targu Mures care vinde orice cantitate.
Aici o mica prezentare..
A Fertan-nal a rozsdát végleg meg lehet szüntetni. Az iparban, a járműveinken, a ház körül, hajókon, és még sok helyen problémát okoz a rozsda. A Fertan err...
Numai bine..
Leave a comment:
-
Originally posted by LEO.SR View PostSalut, eu am dat cu LOCTITE 7505 SUPER ROST KILLER, cumparata de la BADI, transforma rugina in legatura stabila de fier, dupa 24 ore se poate vopsi
Dupa cum a spus si colegul LEO.SR Loctite 7500 mai noul 7505 este un produs de suprafata care trateaza rugina in sensul ca transforma ioni pasivi de rugina in ioni activi de fier (inhibitor de coroziune). Sa nu credeti ca face si cartofi prajiti, nu. Suprafata trebuie curata f. bine si dat la o parte tot ce e putred si degresat. Se aplica produsul care e alb in flacon, ulterior el trece prin mai multe faze si isi schimba si culorile alb-verde-portocaliu-maro inchis. Daca dp curatarea ruginei ramane gaura deja e alta mancare de pisica:}. Peste el se poate aplica chit si apoi vopsit. Eu l-am folosit la loganul de servici cand eram acasa si a functionat. Am vandut aceste produse in speta Loctite si Teroson si nu numai, timp de 3 ani si jumatate. Spor la treaba!
Leave a comment:
-
Super grund
Originally posted by Adry View PostSalutare! Am urmarit intreg topicul si am vazut ca sunt multi colegi priceputi in domeniul thinichigeriei si o sa va rog sa-mi dati un sfat. Detin un C klasse Kombi din 2006 si spre surprindera mea am descoperit sub masina o "dunga" de rugina exact pe cantul ala de la "oala rotii de rezerva" pe o lungime de aproximativ 5 centimetri, care pare a fi superficiala. Fac precizarea ca rugina este pe exterior, adica se vede sub masina si nu in interiorul portbagajului. Mai adaug ca masina nu a fost revopsita/lovita in nici un loc si peste tot arata impecabil. Am facut verificarea pe elevator cu ocazia schimbului de ulei. La o verificare atenta la canturile portierelor, praguri, aripi totul este in regula si mai ales ca masina e recent adusa de mine in tara nu are inca nici ciupitri sau zgarieturi ale vopselei prin zonele amintite. Ce recomandati sa fac avand in vedere ca vreau sa tin masina inca cativa ani si vreau sa o tin intr-o stare cat mai buna? Va multumesc anticipat!
Va spun ca este un super (deruginol), am lucrat cu acest produs acum 8-9 ani
pe unele masini de espresso cu cadru din tabla, este alb ca laptele iar dupa aplicare se formeaza o pelicula negru-violet peste care se poate da cu grund apoi cu vopsea.
Era adus din Italia iar nu demult am aflat de la un prieten ca acelasi produs se gaseste si in Germania, asa ca am sa-l rog sa-mi trimita 1-2 kg cat am strict nevoie din ce-am inteles este destul de scump dar merita si am sa pun poza produsului, nume, pret.... pe forum.
pe curand
Leave a comment:
-
Salutare! Am urmarit intreg topicul si am vazut ca sunt multi colegi priceputi in domeniul thinichigeriei si o sa va rog sa-mi dati un sfat. Detin un C klasse Kombi din 2006 si spre surprindera mea am descoperit sub masina o "dunga" de rugina exact pe cantul ala de la "oala rotii de rezerva" pe o lungime de aproximativ 5 centimetri, care pare a fi superficiala. Fac precizarea ca rugina este pe exterior, adica se vede sub masina si nu in interiorul portbagajului. Mai adaug ca masina nu a fost revopsita/lovita in nici un loc si peste tot arata impecabil. Am facut verificarea pe elevator cu ocazia schimbului de ulei. La o verificare atenta la canturile portierelor, praguri, aripi totul este in regula si mai ales ca masina e recent adusa de mine in tara nu are inca nici ciupitri sau zgarieturi ale vopselei prin zonele amintite. Ce recomandati sa fac avand in vedere ca vreau sa tin masina inca cativa ani si vreau sa o tin intr-o stare cat mai buna? Va multumesc anticipat!
Leave a comment:
-
Originally posted by svobl1 View PostSalut,
iti trebuie
*flex
*aparat sudura MAG si autogen
*timp liber
*tabla de 0,88 mm sau 1 mm grosime
*foarfeca de tabla
*un atelier cu menghina, ciocane...
*vopsea grund
Tabla de la portiera din spate trebuie inlocuita. Ori incerci s-o formezi cumva ori cumperi o foaie de tabla exterioara originala. Sau experimentezi cu popnituri.
Formele masinii nu sunt de loc pretentioasa, in asa fel incit in orice mester african mai priceput s-o poata repara.
Motoare acceptabile ar fi OM617 sau OM602. OM 616 re face sa fi un obstacol in traficul rutier. Daca costurile nu conteaza atunci ramii pe benzina cu 280E sau 300E - consumul va fi pe la 17 litri / 100km.
Bafta!
Edi
Leave a comment:
-
Salut,
iti trebuie
*flex
*aparat sudura MAG si autogen
*timp liber
*tabla de 0,88 mm sau 1 mm grosime
*foarfeca de tabla
*un atelier cu menghina, ciocane...
*vopsea grund
Tabla de la portiera din spate trebuie inlocuita. Ori incerci s-o formezi cumva ori cumperi o foaie de tabla exterioara originala. Sau experimentezi cu popnituri.
Formele masinii nu sunt de loc pretentioasa, in asa fel incit in orice mester african mai priceput s-o poata repara.
Motoare acceptabile ar fi OM617 sau OM602. OM 616 re face sa fi un obstacol in traficul rutier. Daca costurile nu conteaza atunci ramii pe benzina cu 280E sau 300E - consumul va fi pe la 17 litri / 100km.
Bafta!
Leave a comment:
-
Originally posted by dan500se View PostDin pacate la starea avansata in care se gaseste singura "solutie de tratare" este flexul. Se decupeaza zonele compromise si de peticeste. Un meserias priceput il face fara sa-ti dai seama. (eventual comanzi panouri, gen arce de roti,etc, si se inlocuiesc cele existente).
Solutiile despre care se vorbea pe aici poti sa le folosesti la zone mai putin profunde de rugina, bineinteles unde inca nu este trecuta complet prin material si pe suprafete mari.
Bafta.
Dupa reparatii as vrea sa vopsesc caroseria in gri inchis sau maro mat. Ceva care sa arate a plastic. Culoarea e ca cea din poza de mai jos. Se gaseste asa ceva in comert? Sau, reformuland, ce vopsea mata recomandati si de la ce producator?
cu stima,
EdiAttached Files
Leave a comment:
-
Din pacate la starea avansata in care se gaseste singura "solutie de tratare" este flexul. Se decupeaza zonele compromise si de peticeste. Un meserias priceput il face fara sa-ti dai seama. (eventual comanzi panouri, gen arce de roti,etc, si se inlocuiesc cele existente).
Solutiile despre care se vorbea pe aici poti sa le folosesti la zone mai putin profunde de rugina, bineinteles unde inca nu este trecuta complet prin material si pe suprafete mari.
Bafta.
Leave a comment:
-
ce sfaturi imi puteti da?
Salut,
Am si eu un G Class 280GE din 1984. A fost adus din UK, unde a locuit intr-o curte vreo 4 ani fara a fi pornit. Dupa cum multi dintre voi stiti, nivelul umiditatii in Uk e destul de ridicat. Drept urmare rugina a aparut cam peste tot. Am atasat cateva poze ca sa vedeti stadiul in care se afla masina, in speranta ca voi putea primi de la profesionisti niste sfaturi pentru a scapa de rugina. Am ridicat si presurile din masina si am gasit si acolo rugina. In rest las fotografiile sa vorbeasca.
Cu stima,
Edi
LE. As dori sa precizez ca sunt interesat in achizitia unui motor 2800 benzina pentru ca cel de pe masina e cam terminat. Eventual un alt motor care merge transplantat pe G. Mentionez pentru admini ca am incercat sa postez in sectiunea Bazar, dar se cere un min de 20 posturi...Attached Files- IMG_0123.JPG (49.0 KB, 717 views)
- IMG_0124.JPG (86.3 KB, 708 views)
- IMG_0125.JPG (78.9 KB, 702 views)
- IMG_0137.jpg (61.7 KB, 693 views)
- IMG_0138.jpg (92.6 KB, 683 views)
- IMG_0139.jpg (108.3 KB, 257 views)
- IMG_0142_1.jpg (68.4 KB, 242 views)
- IMG_0143.jpg (83.2 KB, 249 views)
- IMG_0147.jpg (69.9 KB, 259 views)
Last edited by traznet; 11-28-2010, 19:53 PM.
Leave a comment:
-
Originally posted by molioa View PostGrundul rosu -Deruginloul, este facut pe baza de minium de plumb! De ce sa te complici sa faci ceva inventat de mult, si care are si aditivi de aderenta si intarire?
Niciodata! Niciodata nu faci o combinatie intre tabla de inox si tabla de otel. In primul rand ca se va ruginii unde este mai slaba -cea veche de care ai sudat inoxul. Plus, ca, la inox, problema la vopsit. Se repara cu tabla decapata, de grosimea celei de fabricatie. Exceptie la subansamble de rezistenta, unde se poate folosi tabla mai groasa, dar tot otel.
Stai linistit ca, daca tabla e peste 4mm nu are nici un bai, treaba testata de mine la o scula improvizata care sta in conditii grele de deteriorare chimica. De 5-6 ani nu are nimic inca, totusi zona sudurii am calit-o termic in ulei prin incalzire si racire brusca si nu a ruginit practic deloc deocamdata....
Leave a comment:
-
Nu stiu unde se gaseste minim de plumb, dar pot sa-ti spun ca se utilizeaza in industrie la fabricarea sticlei-cristal. Deci, daca ai prin zona o fabrica de sticla cristal, ai putea sa-ti procuri. Eu folosesc grund rosu, fabricat la Targoviste, si este f. bun.
Originally posted by dr_krl View PostNu m-as complica nici eu daca mi-ai spune unde se mai gaseste in ziua de azi minium de plumb. Ecologistii au presupus ca acesta polueaza mai mult decat CET-urile, tancurile si avioanele, etc. asa ca au reusit sa obtina interzicerea lui.
Leave a comment:
-
Originally posted by molioa View PostGrundul rosu -Deruginloul, este facut pe baza de minium de plumb! De ce sa te complici sa faci ceva inventat de mult, si care are si aditivi de aderenta si intarire?
Leave a comment:
Leave a comment: