Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cu ce tratam rugina?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • molioa
    replied
    Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
    Sincer chiar nu mai am incredere si pune-te in situatia mea si o sa-mi dai dreptate: nu l-am cumparat de la coltul strazii ci de la practiker ,dupa ce am muncit sa curat 1 km patrat de caroserie la flex si perie de sarma de am facut-o oglinda ,am dat grund pe ea la pistol -ok ,s-a apucat vopsitorul de a pus chit si l-a frecat -ok ,a dat vopseaua -ok si la o saptamana a inceput sa se exfolieze lasand in urma tabla curata ,aveti cuvantul meu ca-mi venea sa torn benzina pe ea si sa ii dau foc ...

    Acum stau si ma gandesc serios de a ma apuca de curatat din nou toata masina la tabla si sa o iau de la capat cu munca de sisif ,alt grund ,alt chit ,alta vopsea pentru ca nu ma pot risca sa repar ce s-a exfoliat acum si peste 2 luni sa se umfle iar

    P.S. tot de la practiker am folosit un spray grund care pe el scrie ca protejeaza bine impotriva ruginei si formeaza o suprafata buna de vopsit .Am inceput cu capota motor pe care am curatat-o iar la tabla si am folosit 2 spray-uri pe ea si am lasat-o asa sa vad cum reactioneaza ,nu s-a exfoliat ci doar au inflorit puncte de rugina prin grund ...
    Niciodata sa faci o tabla ce urmeaza sa fie vopsita "oglinda"! O tabla ce urmeaza sa fie vopsita in primul strat, trebuie slefuita cu smirghel de 120 (pe panza) cu masina de slefuit, sau manual, dupa care se curata de praf (spalare si stergere/uscare) pe urma ii dai spritz chitul. Se slefuieste cu smirghel de 400 (de apa) se curata din nou, si se aplica stratul se spritz ce precede vopsirea. Slefuirea acestuia se face cu smirghel de la 600 in sus (dupa cum doresti finisajul).

    Leave a comment:


  • molioa
    replied
    Grundul rosu -Deruginloul, este facut pe baza de minium de plumb! De ce sa te complici sa faci ceva inventat de mult, si care are si aditivi de aderenta si intarire?

    Niciodata! Niciodata nu faci o combinatie intre tabla de inox si tabla de otel. In primul rand ca se va ruginii unde este mai slaba -cea veche de care ai sudat inoxul. Plus, ca, la inox, problema la vopsit. Se repara cu tabla decapata, de grosimea celei de fabricatie. Exceptie la subansamble de rezistenta, unde se poate folosi tabla mai groasa, dar tot otel.

    Leave a comment:


  • molioa
    replied
    Am citit multe postari aici, legate de rugina. Precum si chinuiala de a "transforma rugina in fier". Ca unul, care toata viata am lucrat cu metale, va spun ca asa ceva nu exista! Curatarea mecanica ramane solutia de baza. Curatarea chimica se aplica doar acolo unde nu se poate ajunge cu scula mecanica, dar stratul gros (aschios) trebuie indepartat. Feruginolul este foarte bun, dar se aplica doar acolo unde poate urma o buna neutralizare prin spalare cu apa.

    Leave a comment:


  • sauron
    replied
    Am si eu probleme pe la usi, bandouri, si aripi...colegii din Arad, imi puteti recomanda un service bun, cu niste preturi decente?
    Mersi

    Leave a comment:


  • NinjaV12
    replied
    Grundul nu adera practic deloc la suprafete metalice fine.....chiar mai bine adera pe suprafete ruginite dar uscate, si tine si mai mult in timp, si anume pana la 4-5 ani daca a fost aplicat corect. Crede-ma daca o sa gasesti minium de Pb o sa-l recunosti, si merita sa iei si de la tzigani, atata ca nush daca o sa gasesti ieftin.Spre ex eu cat mai am nu l-as da fara minim 100Ron/kg tocmai pt ca stiu cat de greu se poate procura, si imi mai trebuie si mie cat de cat....
    Totusi eu avand o oroare fantastica pt rugina de nu e adevarat iti mai dau o solutie tot scumpa, dar mult mai realista: decupeaza partea ruginita pe o portiune cat mai mare si inlocuieste-o cu tabla de inox de 1mm pe care f usor o poti suda in argon de partea sanatoasa de tabla. Totusi are si inoxul un neajuns si anume acela ca, la fel ca si pe tabla galvanizata, vopseaua adera tot la fel de greu si se scorojeste usor, de aceea eu reomand sa aplici tabla de inox doar acolo unde e necesar si unde bate tot timpul apa si e umezeala si anume la praguri si in special in apropierea rotilor.

    Leave a comment:


  • Eugen Gaftoneanu
    replied
    Sincer chiar nu mai am incredere si pune-te in situatia mea si o sa-mi dai dreptate: nu l-am cumparat de la coltul strazii ci de la practiker ,dupa ce am muncit sa curat 1 km patrat de caroserie la flex si perie de sarma de am facut-o oglinda ,am dat grund pe ea la pistol -ok ,s-a apucat vopsitorul de a pus chit si l-a frecat -ok ,a dat vopseaua -ok si la o saptamana a inceput sa se exfolieze lasand in urma tabla curata ,aveti cuvantul meu ca-mi venea sa torn benzina pe ea si sa ii dau foc ...

    Acum stau si ma gandesc serios de a ma apuca de curatat din nou toata masina la tabla si sa o iau de la capat cu munca de sisif ,alt grund ,alt chit ,alta vopsea pentru ca nu ma pot risca sa repar ce s-a exfoliat acum si peste 2 luni sa se umfle iar

    P.S. tot de la practiker am folosit un spray grund care pe el scrie ca protejeaza bine impotriva ruginei si formeaza o suprafata buna de vopsit .Am inceput cu capota motor pe care am curatat-o iar la tabla si am folosit 2 spray-uri pe ea si am lasat-o asa sa vad cum reactioneaza ,nu s-a exfoliat ci doar au inflorit puncte de rugina prin grund ...
    Last edited by Eugen Gaftoneanu; 08-21-2010, 22:41 PM.

    Leave a comment:


  • NinjaV12
    replied
    Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
    Acel grund pe baza de minium de plumb nu cred ca mai ai sanse sa il gasesti pe piata ,am luat eu un grund rosu de la Practiker care s-a dovedit a fi bataie de joc ,dat pe tabla curata s-a uscat frumos si promitator doar ca dupa stratul de vopsea cam la o saptamana asa ( nu chiar din prima ) a inceput sa se umfle si sa sara vopseaua cu tot cu grund lasand in urma tabla curata..Adica mi-am facut de munca din nou singur
    Dap, e foarte rar......eu am cautat si pe oser ca sa iau cat mai mult pt ca stiu sigur ca nu se mai fabrica si inca nu am gasit inca! Spre norocul meu mai am acasa aprox 10-15kg care imi ajung sigur pt ce mai mesteresc pana plec din tzara. Treaba e ca, totusi de tehnologia reactionarii plumbului cu tabla de fier s-au prins mai nou, mai precis de 5-6 ani incoace pt ca am vazut tot mai multe masini accidentate la care tabla galvanizata cu Pb nu mai rugineste chiar daca sta in ploaie si umezeala luni de zile(fiatu lui varu-mio chiar peste 1 an) si la fel si aripile si usile de la unele BMW-uri, inclusiv usa de la E-klasse model 2002 are astfel de tratament......banuiesc ca si mai multe marci si modele au acest tratament la tabla, dar eu doar exemplele de mai sus le cunosc sigur.

    Leave a comment:


  • hobbysat
    replied
    Va recomand un grund foarte bun , este olandez, se numeste "levis" - primer metal, se dilueaza cu white-spirt si l-am gasit la Mr. Bricolage. Costa cam 100 ron litrul. Este gri.

    Leave a comment:


  • Eugen Gaftoneanu
    replied
    Acel grund pe baza de minium de plumb nu cred ca mai ai sanse sa il gasesti pe piata ,am luat eu un grund rosu de la Practiker care s-a dovedit a fi bataie de joc ,dat pe tabla curata s-a uscat frumos si promitator doar ca dupa stratul de vopsea cam la o saptamana asa ( nu chiar din prima ) a inceput sa se umfle si sa sara vopseaua cu tot cu grund lasand in urma tabla curata..Adica mi-am facut de munca din nou singur

    Leave a comment:


  • NinjaV12
    replied
    unica solutie viabila

    Daca vrei sa te tina 5-10 ani atunci gasesti multe solutii pe piata, dar daca ai ceva masina serioasa pe care vrei sa o mai si faci de epoca de ex si prin urmare sa te tina 20-30 ani minim, atunci unica solutie este miniumul de plumb. Din pacate insa nu se mai gaseste pe piata din cauza ecologistilor prea inteligenti, sau tocmai pt ca era prea bun impotriva ruginii....
    Eventual poti sa gasesti asa ceva prin ateliere pe la tinichigii batrani, da nush daca iti si vor da pt ca, dupa cum ziceam eu nu stiu sa se mai gaseasca in comert; eventual daca ai noroc poate si pe oser daca nu-l ia alt cunoscator.
    Totusi cum il recunosti daca e vero: are greutatea aproape ca plumbul si culoare caramizie, si de obicei e sub forma de bulgari sau de praf. Se dilueaza numai cu ulei de in sau nitro-diluant puternic.
    Ca sa demonstrez cat e de tare vopseaua-tratament asta, pot sa iti spun ca, bunicu meu a vopsit niste tevi de gard subtiri acum 40 de ani, si doar acum au aparut puncte de rugina pe ele si asta numai in partea de nord, si majoritatea din interior(fiind an destul de ploios si atmosfera umeda)

    Leave a comment:


  • sauron
    replied
    Originally posted by dan500se View Post
    Am cautat sa cumpar din nou METALFIX pentru tratarea catorva zone unde a inceput sa apara rugina dar se pare ca nu se mai fabrica (sau nu se mai aduce din Italia).
    Am primit in schimb o alta solutie care se pare ca este chiar mai buna decat METALFIX-ul. Se numeste NEOFER si este adusa tot din Italia. Avantajul fata de celalalt produs este in principal ca acesta se poate deja vopsi dupa numai circa 15-20 de minute fata de cele 24 de ore necesare METALFIX-ului.

    Odata cu imbunatatirea vremii am sa il testez si postez aici rezultatele.

    P.S. Am uitat sa precizez pretul: 21.99 lei / 250 ml.
    Dane cum se comporta Neoferul asta? L-ai folosit? Tot la ARchimina se gaseste?

    Leave a comment:


  • arkan
    replied

    A incercat cineva ''KELFOS'' ?
    Last edited by arkan; 08-13-2010, 16:05 PM.

    Leave a comment:


  • Eugen Gaftoneanu
    replied
    Cauta usi e mai simplu decat sa pui aparatul pe ele si sa le refaci pe ale tale

    E MB nu dacie deci nu o sa ai surprize ca nu se inchid sau luft-uri mari

    Leave a comment:


  • traznet
    replied
    Ce imi recomandati in cazul in care masina e ruginita tare pe la portiere? O reconstructie la tinichigiu sau sa caut portiere de la alta la second hand?

    Leave a comment:


  • Vetak
    replied
    eu am dat cu feruginol, luat din vitan, si sunt foarte multumit

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF