Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

mercedes 190-dragoste sau pacoste? :(

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mercedes 190-dragoste sau pacoste? :(

    Ok, sa incep cu inceputul,sunt convinsa ca cei care ma cunosc stiu deja eterna poveste cu problemele"fetitei" mele..sincera sa fiu nu ma prea omoram dupa mercedes,pana nu i-am cunoscut ,din intamplare,pe cei din club.in momentul de fata nu as da-o pt nimic in lume...dar totusi...merita sa bagi atatia bani in ea?!am auzit tot felul de comentarii ,rautacioase sau adevarate,(se pare ca nu o sa aflu niciodata)cum ca ar fi cel mai prost model de la mercedes... ...care e adevarul,si cum reusesc eu sa o resuscitez??-2 intrebari mari si late al caror raspuns nu l-am aflat nici pana in ziua de azi..daca nu se strica electromotorul se strica alternatorul,motorul probabil are probleme psihice din moment ce se incapataneaza sa fiarba mereu;orice ar fi,eu mai mult de 20 de km maxim nu pot face cu ea,pe zi,pt ca intotdeauna apare ceva nou,care sa ma faca sa trag pe dreapta si sa astept ajutoare...in concluzie:cine are sa-i traiasca,cine nu... sa nu-si doreasca???!Heeelp
    Last edited by kryssa_rja; 09-08-2008, 18:48 PM.
    “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

  • #2
    Doktoru' e solutia. Ai dat-o pe mana la "plapumari", vorba lui ...
    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

    Comment


    • #3
      si eu am tot 190 si nu s-a stricat nici electromotoru' nici alternatoru' si nici motoru' nu fierbe. faptul ca fierbe motorul poate fi din mai multe cauze:
      1. termostatul stricat
      2. sonda de la termocupla stricata (nu mai declanseaza la 100 grade)
      3. termocupla stricata (electromagnetul stricat)
      4. radiator infundat
      5. garnitura de chiuloasa fisurata
      6. chiuloasa fisurata

      dar eu cred ca e una din primele 3, care se schimba toate cu max 100 euro. dar trebuie sa o vada cineva intai

      Comment


      • #4
        ca la orice masina trecuta printr-un numar de km mai trebuie facut un asa zis RK, daca ai putea sa o lasi 1 saptamana si sa investesti in ea ceva banuti ai vedea ca ai sa o pui pe picioare si vei mai avea probleme cu ea.Dok ti-o fi schimbat carbunii de la electromotor dar nu avea de unde sa isi dea seama ca si bendix-ul este amarat. motorul iti fierbe de cand am vazut eu orima oara masina dar te intreb " cineva ti-a dat un pic chiuloasa jos ca sa vada ce anume se intampla pe akolo?"
        Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

        Comment


        • #5
          Parerea mea se shtie, nu are rost sa mai bat toaca de zece ori.

          Comment


          • #6
            Originally posted by doktor4carz View Post
            Parerea mea se shtie, nu are rost sa mai bat toaca de zece ori.
            deci...merita?daca da..,dok,popeye,ma ajutati sa o pun pe picioare(cand se face un pic mai caldutz,sa nu ma injuratzi) ?!voi stiti cam tot ce are...la cat m-ar duce o reparatie capitala?sincera sa fiu nu prea ma incanta sa o dau pt un logan,sau alta "capodopera"...
            “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

            Comment


            • #7
              Mashinii ii trebuie o garnitura de chiulasa si un gepeleu. Atit. Si un shofer rezonabil, daca sint intzeles...

              Comment


              • #8
                Originally posted by kryssa_rja View Post
                deci...merita?daca da..,dok,popeye,ma ajutati sa o pun pe picioare(cand se face un pic mai caldutz,sa nu ma injuratzi) ?!voi stiti cam tot ce are...la cat m-ar duce o reparatie capitala?sincera sa fiu nu prea ma incanta sa o dau pt un logan,sau alta "capodopera"...
                Am avut si eu o asemenea "pacoste" de masina,dar la fel ca si in viata se pare ca de astea ne indragostim pt ca avem multe evenimente cu ele.Astfel de masini au suflet,cele noi care nu se strica sunt simple instrumente de transport.
                Eu mi-am dat seama ce greseli am facut atunci,as vrea sa cred ca nu le vei face si tu acum.
                Problemele tale cu pornirea le-am avut si eu.Daca nu era de vina electromotorul era alternatorul,sau se descarca bateria ca nu o incarca bine bendixul,samd.
                In primul rand,daca tii la masina asta si vrei sa o mai tii ceva timp,trebuie ca piesele care se uzeaza/strica sa i le inlocuiesti cu altele noi si nu sec hand.Solutiile ieftine sunt de moment dar se dovedesc apoi a fi mai costisitoare pt ca risti sa ai nevoie iar de noi reparatii dupa scurt timp.Electromotorul,alternatorul,bendixul,sunt piese care se uzeaza in timp si trebuiesc cumparate noi daca nu vrei sa ai probleme si sa dai si mai multi bani cand vei trage linie apoi;personal cunosc un tip care nevrand sa dea bani pe bendix nou a schimbat vreo 5 bucati sec hand care i se tot stricau cam dupa o saptamana,pana la urma si-a luat nou dar a pierdut cam multi bani.
                Eu cred ca daca ai rabdare si nervi tari si vei rezolva problemele actuale,care nu par f complicate,va fi ok totul.Eu nu zic sa cumperi totul nou,pt ca unele merita altele nu.Chestiile uzabile precum bendixul sau electromotorul trebuiesc neaparat,altele cum ar fi radiatorul sau o aripa sau un far din contra ar fi pacat sa dai bani pe ele noi cand sec hand sunt mult mai ieftine si la fel de bune,dar trebuie facuta diferenta intre piesele uzabile si cele mai putin uzabile.
                Inca ceva,poate il voi supara pe Dok,dar eu te rog tare de tot sa NU iti pui GPL pe masina ta.Nu am auzit nici o parere buna despre GPL a vreunui posesor de astfel de masina dupa mai mult de 1 an.Initial totul merge f bine si toti GPL-isii se felicita pt alegerea facuta dar dupa 1 an-1 an jumatate incep sa apar probleme f grave iar motorul trebuie resegmentat si altele.Mai ales daca nu faci multi km cu masina ta nu te complica cu GPL.Oare de ce nici o marca serioasa nu face masini direct pe GPL din fabrica lor?Singurii care i-am auzit sunt celebrii Dacia Group Renault.
                Succes!
                MÃREAȚA COBRA

                Comment


                • #9
                  gpl din fabrica mai pun(sau puneau)astia de la daewoo pe caterincile alea de cielo.
                  1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                  2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                  Si o panarama de scuter

                  Comment


                  • #10
                    in primul rand multumesc pt sfaturi, tuturor!ionutz:intr-adevar,ai dreptate in legatura cu piesele ,asa am facut si cu flanshele la cardan..una am luat-o noua si una second(era aproape noua!!)la jumate de pretz;si cu multe altele!in privintza gpl-ului,insa t contrazic..mi se pare ok,merge bine si renteaza...eu nu prea fac km pt ca nu imi permit,cu un consum enorm nu cred ca se intelege nimeni,(mai ales cand dai peste o dacie"tunata",sau alta"bijuterie", care se rupe in figuri si ranjeste sfidator la tine-mai ales ca ma vede fata, si parca uneori,uiti ca nu trebuie sa te cobori la nivelul lui-a nu se intelege ca am ceva cu daciile ) si pt ca de cand am masina asta apare cate o problema la ea...acum parerile sunt impartite..stiu pe cineva caruia ii merge super pe gaz,iar pe benzina mai ceva ca un tractor.acum nu te contrazic chiar de tot..depinde si de instalatie.gasesti instalatii din cate stiu eu,si la 13milioane si la 1000 de euro-cum t tine buzunarul!

                    dok:multzam.."sofer rezonabil"...hmmm...yo am intzeles dar altzii isi inchipuie ca sunt vreo capcana
                    “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

                    Comment


                    • #11
                      prima investitie in masina mea a fost instalatie de gpl si acu pot sa o alerg cum vreau fara sa ma mai intereseze consumul. Si in ciuda spuselor tuturor cand au fost -15 grade afara eu am pornit-o tot pe gpl si nu am avut probleme. In legatura cu gpl-ul parerile sunt impartite si nu are rost sa discutam acum ca s-au facut alte topicuri pentru asta. daca vrei sa ai masina buna trebuie sa ai si grija de ea. Eu sunt foarte fixist si imi place ca fiecare plastic sa fie la locul lui si fiecaare buton sa functioneze si pot sa spun ca am adus-o in stadiul de functionare de 99% sa nu zic 100% ca poate o mai fi ceva si nu-mi dau eu seama

                      Comment


                      • #12
                        Si eu am w201 cu gpl de 3 ani pe ea si merge bine iar in afara ca masina e un pic mai rigida fata de alte modele nu ii pot reprosa...Iar pentru o domnisoara si trafic de BUCURESTI cred ca e foarte buna...

                        Comment


                        • #13
                          Lasa, Adriane, ca atunci cind am venit cu Cobra alba la tine, cu scaunele fara arcuri, nu s-a plins. Mashina ei macar are scaune, se mai atenueaza rigiditatea...

                          Comment


                          • #14
                            Daca mai are si pasaje la roti si podea e deja prea mult.

                            Comment


                            • #15
                              Pompa de apa...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF