Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

mercedes 190-dragoste sau pacoste? :(

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by paunionutz View Post
    si pana la urma cum e? dragoste sau pacoste?
    hmmm...pai dupa ce am aflat de la tine,cat te-au costat reparatiile si toate celelalte,cred ca un cuvant spune totul:dragoste..daca nu era asa ,le-am fi lasat de rapa,nu?
    “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

    Comment


    • #32
      vazui demult topicu cu motorashul,dar aici e superfrig sa ma apuc sa demontez.....

      Comment


      • #33
        pai daca esti un domn, lasi fumeia cu W124-ul tau, si te plimbi tu cu framu pana-nfloresc palmierii.
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #34
          Nu poate sa mearga cu w124,nu pricep de ce.....ca sa nu mai zic ca motorashul de w201 cu aer e dublu,adica altceva decit la modelele fara aer...si daca ma gindesc putzin,ea face 15 km dus-intors la munca,iar eu fac km ca ursu....

          Comment


          • #35
            am revenit cu vaicareli(mai mult sau mai putin)..nu stiu ce s-a intamplat,printr-o minune,dupa ce a dat popeye electromotorul jos,si i-a venit dok de hac,masina mea si-a mai revenit...brusc ,socul automat care intrase la pensie,a reinceput sa lucreze;cu toate ca(asa am inteles) bendixul facea figuri,acum printesa porneste la prima cheie!am rezolvat si problema cu fiertul motorului-acum nu mai vrea sa treaca de 80 grade orice s-ar intampla,radiatorul nu mai curge-cu toate ca era putin ciupit si nu i-a facut nimeni nimic..a mai ramas directia (botul merge putin in stanga ,iar portbagajul in dreapta ,nu am stiut ca se regleaza directia si pe fata si pe spate ),stergatorul-de care,daca a venit primavara,nu o sa mai am nevoie momentan;consumul-o sa pun instalatie de gpl,clar! ;toba finala,cauciucuri,si mici lucruri care tin de aspect-bari, s.a.m.d.in concluzie si prin urmare daca duminica e frumos afara si fac asigurarea ,ne prezentam la intalnire !!
            “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

            Comment


            • #36
              Mira-m-ash...

              Comment


              • #37
                Originally posted by doktor4carz View Post
                Mira-m-ash...
                ma mir ca te miri
                Last edited by kryssa_rja; 03-17-2008, 17:56 PM.
                “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

                Comment


                • #38
                  Sa fim optimisti...eu sunt curios sa vad masinuta.Ce a avut de ridica temperatura?

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by asfalttango View Post
                    Sa fim optimisti...eu sunt curios sa vad masinuta.Ce a avut de ridica temperatura?
                    am inteles ceva de o vizita,in Bucuresti,pe 3 martie?de ce nu pe 2,si participi si la intalnire? problema era termostatul ..din cate am vazut era "no name" si pus acolo doar de mantuiala..
                    “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

                    Comment


                    • #40
                      Cu riscul de ot,are cineva idee motorul de la climatizare w201 e la fel cu w124,ambele cu clima?

                      Comment


                      • #41
                        ink o chestie:am observat ca atunci cand e in drive si tin piciorul pe frana acul de la consum nu se duce spre minim,ci ramane aproape de jumatate...adik are consum normal...si ink ceva:ramane turata,si ca sa isi revina trebuie sa o accelerez si sa iau piciorul de pe acceleratie brusc..e normal?sa nu radeti de mine,dar ma macina
                        “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

                        Comment


                        • #42
                          Apropos de "fiert" ... Iti scade nivelul lichidului de racire? Te-ai uitat dupa urme de ulei in vasul de expansiune al instalatiei de racire? Daca scade si ai vazut si ulei te cam indrepti spre o inlocuire de garnitura de chiulasa. Nu e dracu' asa de negru... Daca e vorba de schimbat, sa iei reperul original MB(garnitura de chiulasa vine si cu setul de garnituri aferente: galerii, capac tacheti etc) si costa super rezonabil chiar la "Casa Auto". Si daca tot umbli la chiulasa, fa-i si toaleta cosmetica specifica in cazuri ca al tau, adica planeaz-o si rectifica supapele. Asa ceva ar trebui sa coste vreo 500 Eur. Oricum motorul se va simti altfel si va merge altfel.

                          Poate ai totusi bafta sa fie termostatul/sonda de temperatura/cuplajul magnetic/pur si simplu noroi in radiator. Atunci te scoti mult mai ieftin. Oricum, ca si Ionutz, te sfatuiesc sa nu pui pe masina facaturi (adica "second handuri" sau 'Stambul... ). Eu am o masina extrem de rara pe aceeasi caroserie ca a ta si nu am abdicat de la principiul pieselor originale nici pentru maruntisuri (oglinda, "piramidonul de pe calandru, etc).

                          Iti tin pumni si sunt tare curios cum o scoti la capat.

                          Bogdan

                          Comment


                          • #43
                            da,am gasit ulei in vasul de expansiune,si fara nici un dubiu e garnitura de chiuloasa,sonda e ok,am schimbat-o de vreo 5ori pana sa dau de una buna,si termostatul l-am schimbat acum cateva zile..cu fiertul nu mai am probleme momentan.au mai ramas mici prostii care ii influenteaza mersul,dar care nu o fac sa stationeze..consum prea mare(pe toba de esapament cam iese benzina ne-arsa),freon,directia pe spate,cauciucuri,pompa de benzina caraie in disperare daca e rezervorul cam gol si alte chestii de genu'
                            multumesc pt sprijin si pt urari,o sa va tin la curent !
                            P.S.:MBS,intalnirea e duminica,nu ne onorati cu prezenta?
                            “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by DMIHNEA View Post
                              Cu riscul de ot,are cineva idee motorul de la climatizare w201 e la fel cu w124,ambele cu clima?
                              Nu.. nu sunt la fel

                              Comment


                              • #45
                                vezi cablul de acceleratie ca are ca un surub de plastic prin care iese cablul (la motor) din acel surub se regleaza cursa la cablu de acceleratie. daca este prea intins masina ramane turata cand iei piciorul de pe acceleratie, deci mai trebuie strans surubul acela. daca nu e de acolo trebuie sa aibe un arc pe undeva, care trage cablul inapoi si s-a intins prea mult si nu mai revine in totalitate

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF