Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

mercedes 190-dragoste sau pacoste? :(

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Cand ai de gand sa rezolvi garnitura de chiulasa da-mi un semn de viata...

    In ce priveste benzina nearsa ce iese pe toba (n-ai zis daca fenomenul apare la cald sau la rece), ar fi mai multe chestii de verificat: bujiile/fisele de bujii, regulatorul de presiune diferentiala (diferenta de presiune intre camere trebuie sa fie intre 0.4-0.6 bar, uzual se pune pe 0.5), injectoarele, daca sonda lambda mai lucreaza sau nu si injectorul de soc. Ce vreau sa-ti spun este ca - din ce stiu eu - singurul loc din Bucuresti unde se mai gaseste un tester functional "Hermann" pentru injectii K-Jetronic este Casa Auto (in spatele hotelului Flora). Dupa parerea mea nu sunt tari (ca specialisti) in astfel de injectii, dar macar afli daca sonda lambda face ce trebuie sa faca (adica sa stea pe 0.5, cu mici variatii). Sfatul meu e sa-ti rezolvi problema garniturii, sa schimbi bujiile, sa verifici cablul si apoi sa faci un test injectie unde ti-am zis.

    Nu uita, 201 este o doamna cu fitze ce merita respect & sacrificii (fie ele si financiare) asa ca ar trebui sa o vezi mai mult ca o dragoste decat ca o pacoste. Poate ca pana la urma asta este farmecul ei, cinic uneori, ne face sa ne (re)descoperim latura masochista.

    Numai ganduri de bine,

    Bogdan

    PS

    Mi-ar face mare placere intalnirea de duminica, numai sa pot ajunge in Bucuresti in timp util... Ne mai "auzim" pana atunci.

    Tot eu

    Comment


    • #47
      bujiile sunt ok,le-am schimbat,si fisele la fel...ramane de vazut daca restul sunt ok
      dar totusi...revin cu nelamurirea de mai devreme :"am observat ca atunci cand e in drive si tin piciorul pe frana, acul de la consum nu se duce spre minim,ci ramane aproape de jumatate...adik are consum normal..." e normal?la altele,nu se intampla asta
      Last edited by kryssa_rja; 02-28-2008, 03:04 AM.
      “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

      Comment


      • #48
        Stimata Kryssa,

        E normal ceea ce povestesti tu... Daca esti pe loc, in "drive", cu frana calcata, acul se duce undeva pe la 1/2, ca doar saraca masinuta ar vrea sa plece si tu o fortezi sa stea imobilizata. Acul de care povestesti tu ar trebui sa se duca la zero cand mergi cu viteza constanta. E de bine !!!...

        Din nou numai de bine,

        Bogdan

        Comment


        • #49
          am zis eu ca o sa radetzi de mine,dar ma macina curiozitatea si nu vroiam sa mor proasta
          multumesc,si la fel :numai bine !
          “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

          Comment


          • #50
            Originally posted by kryssa_rja View Post
            ink o chestie:am observat ca atunci cand e in drive si tin piciorul pe frana acul de la consum nu se duce spre minim,ci ramane aproape de jumatate...adik are consum normal...si ink ceva:ramane turata,si ca sa isi revina trebuie sa o accelerez si sa iau piciorul de pe acceleratie brusc..e normal?sa nu radeti de mine,dar ma macina
            Dap asa facea si la mine...Nu cred ca este vreo problema...
            http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

            Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

            Comment


            • #51
              yep..in sfarsit(dupa mult timp)am ajuns si eu la intalnire cu "ranjita"..si nu mi-a fiert motorul. am avut ceva dificultati la plecare,cu pornirea,dar si-a revenit si pana la urma a mers ok..totusi,problemele raman,si am hotarat ca pana luna viitoare sa remediez macar jumatate din ele..pt inceput(ducand lipsa de fonduri )am schimbat mici detalii cum ar fi presuri,antena(aveam una de ultima generatie-iesea cu totul ) si alte prostioare..am frecat la tapiterie pana am innebunit,pt ca stand in garaj atata timp(nu prea avea aerisire) a prins putin mucegai -styu...urat!! dar oricum...acum arata a masina,merge ca o masina,si miroase ca o masina,nu a canalizare!!
              “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

              Comment


              • #52
                Kryssa ma bucur ca nu ai nimic cu daciile . Nu pot fi de acord totusi cu Mezzo cum ca Cielo-urile ar fi caterinci. Dupa parerea mea toate masinile de fabricatie asiatica sint un model de ergonomie a comenzilor spre deosebire de cele de productie europeana. Inainte de mercedes am avut dacie si parca per total a avut mai putine belele decit Mercedesul pe care il am acum. E adevarat ca avea si jumatatea virstei si o cincime din kilometraj. Dar la dacie am patit-o sa mi se arda garnitura de chiulasa la un drum de 500 Km prin tara. Si inchipuiti-va ca am schimbat garnitura de chiulasa in Ploiesti la ora 12 noaptea ajutat de un taximetrist pe marginea strazii la lumina felinarelor stradale. Ca lichid de racire am pus apa luata dintr-o fintina arteziana. Si culmea e ca am putut sa imi continui calatoria si chiar sa traversez carpatii. Cit despre disputa pro si contra GPL eu am parere buna despre GPL, dar oricum parca nu mi-as pune pe Mercedes. Ar fi pacat dupa parerea mea. Dar da...pe dacie am avut GPL

                Comment


                • #53
                  Originally posted by sorin_ncs View Post
                  . Nu pot fi de acord totusi cu Mezzo cum ca Cielo-urile ar fi caterinci.
                  Hai sa o luam logic.un cielo...(nou cu gpl...alarma etc etc) stiam ca e vro 10 mi de euroi....mie nu mi se pare normal sa dai 10mi pe o masina care la 6000km incepe sa`ti pice.a avut o cunostinta de`a mea vr`o 3...una dupa alta....aceleasi probleme...cielo este o masina care e depasita in momentele astea.sa nu uitam ca tehnologia este de acu vr`o 15 ani(daca nu ma insel)..si tot nu au pus pe ea tot ce se putea...desginu` nu mai zic...de consum,iarasi nu mai zic nimic.nu este o masina.A fost in anii 90`si ceva cand au aparut..dar aia era epoca cu televizoare "NEI",video,serialul Dallas..si alte porcarii d`astea post-comuniste.mie nu imi place "imaginea virtuala" care mi`o da masina aia + masina propriu-zisa.
                  1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                  2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                  Si o panarama de scuter

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by PaRaDoX View Post
                    Dap asa facea si la mine...Nu cred ca este vreo problema...
                    Acum nu mai face. In Drive, acul trebuie sa stea cit mai spre negru posibil. Daca sta spre roshu, injectzia are probleme.
                    Doi. Discutziile despre cielo si dacie se termina aici, sint pe linga subiect. Altfel se inchide si basta.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by mezzo View Post
                      Hai sa o luam logic.un cielo...(nou cu gpl...alarma etc etc) stiam ca e vro 10 mi de euroi....mie nu mi se pare normal sa dai 10mi pe o masina care la 6000km incepe sa`ti pice.a avut o cunostinta de`a mea vr`o 3...una dupa alta....aceleasi probleme...cielo este o masina care e depasita in momentele astea.sa nu uitam ca tehnologia este de acu vr`o 15 ani(daca nu ma insel)..si tot nu au pus pe ea tot ce se putea...desginu` nu mai zic...de consum,iarasi nu mai zic nimic.nu este o masina.A fost in anii 90`si ceva cand au aparut..dar aia era epoca cu televizoare "NEI",video,serialul Dallas..si alte porcarii d`astea post-comuniste.mie nu imi place "imaginea virtuala" care mi`o da masina aia + masina propriu-zisa.
                      Cielo e opel kadett cu alte embleme ..
                      Dar aici nu vorbim de cielo.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by doktor4carz View Post
                        Acum nu mai face. In Drive, acul trebuie sa stea cit mai spre negru posibil. Daca sta spre roshu, injectzia are probleme.

                        aha!!stiam eu ca ceva nu e in regula!!
                        “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

                        Comment


                        • #57
                          Si dok , cat de grava era problema cu injectia:|. Adik eu nushtiam de asta:|. De fapt ce sa mai zic, ca nu prea stiam nimic.
                          http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

                          Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

                          Comment


                          • #58
                            Treaba de vacuumuri puse prost. Totul pus la loc cum trebuie. Ar mai trebui un regulator schimbat, dar momentan nu am cu ce. La rece porneshte la o cheie de vro doua secunde, la cald porneshte sfert, singura problema e daca o porneshti dupa o ora-o ora juma dupa ce ai oprit-o. Trebuie cheie mai lunga. Dar nu ca inainte, de trebuia sa te rezemi si in cheie, si in pedala de acceleratzie. Raspunde mult mai frumos la pedala, acum i-am si putut micshora ralantiul pina la valoarea care trebuia (inainte era maricel, dar nu puteam sa il reglez mai jos, datorita pierderilor de vid). Munca de jumatate de zi (datorita pozitziei incomode la 280). Deci nimic grav, doar un cumul de detalii care , cumulate, duceau la o functzionare relativ defectuoasa.

                            Comment


                            • #59
                              mai am inca o problema:imi moare motorul daca o turez putin.de exemplu azi am incercat sa o urc pe o bordura putin mai inalta(nu exagerata) si s-a oprit de vreo 3-4 ori...ce mai are?((
                              “Alaturi de hidrogen, prostia este cea care se gaseste in cantitatea cea mai mare in Univers.” (Thomas Edison)

                              Comment


                              • #60
                                Spume pe ea...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF