Cand ai de gand sa rezolvi garnitura de chiulasa da-mi un semn de viata...
In ce priveste benzina nearsa ce iese pe toba (n-ai zis daca fenomenul apare la cald sau la rece), ar fi mai multe chestii de verificat: bujiile/fisele de bujii, regulatorul de presiune diferentiala (diferenta de presiune intre camere trebuie sa fie intre 0.4-0.6 bar, uzual se pune pe 0.5), injectoarele, daca sonda lambda mai lucreaza sau nu si injectorul de soc. Ce vreau sa-ti spun este ca - din ce stiu eu - singurul loc din Bucuresti unde se mai gaseste un tester functional "Hermann" pentru injectii K-Jetronic este Casa Auto (in spatele hotelului Flora). Dupa parerea mea nu sunt tari (ca specialisti) in astfel de injectii, dar macar afli daca sonda lambda face ce trebuie sa faca (adica sa stea pe 0.5, cu mici variatii). Sfatul meu e sa-ti rezolvi problema garniturii, sa schimbi bujiile, sa verifici cablul si apoi sa faci un test injectie unde ti-am zis.
Nu uita, 201 este o doamna cu fitze ce merita respect & sacrificii (fie ele si financiare) asa ca ar trebui sa o vezi mai mult ca o dragoste decat ca o pacoste. Poate ca pana la urma asta este farmecul ei, cinic uneori, ne face sa ne (re)descoperim latura masochista.
Numai ganduri de bine,
Bogdan
PS
Mi-ar face mare placere intalnirea de duminica, numai sa pot ajunge in Bucuresti in timp util... Ne mai "auzim" pana atunci.
Tot eu
In ce priveste benzina nearsa ce iese pe toba (n-ai zis daca fenomenul apare la cald sau la rece), ar fi mai multe chestii de verificat: bujiile/fisele de bujii, regulatorul de presiune diferentiala (diferenta de presiune intre camere trebuie sa fie intre 0.4-0.6 bar, uzual se pune pe 0.5), injectoarele, daca sonda lambda mai lucreaza sau nu si injectorul de soc. Ce vreau sa-ti spun este ca - din ce stiu eu - singurul loc din Bucuresti unde se mai gaseste un tester functional "Hermann" pentru injectii K-Jetronic este Casa Auto (in spatele hotelului Flora). Dupa parerea mea nu sunt tari (ca specialisti) in astfel de injectii, dar macar afli daca sonda lambda face ce trebuie sa faca (adica sa stea pe 0.5, cu mici variatii). Sfatul meu e sa-ti rezolvi problema garniturii, sa schimbi bujiile, sa verifici cablul si apoi sa faci un test injectie unde ti-am zis.
Nu uita, 201 este o doamna cu fitze ce merita respect & sacrificii (fie ele si financiare) asa ca ar trebui sa o vezi mai mult ca o dragoste decat ca o pacoste. Poate ca pana la urma asta este farmecul ei, cinic uneori, ne face sa ne (re)descoperim latura masochista.
Numai ganduri de bine,
Bogdan
PS
Mi-ar face mare placere intalnirea de duminica, numai sa pot ajunge in Bucuresti in timp util... Ne mai "auzim" pana atunci.
Tot eu
Comment