O alta problema cu care ma confrunt mai nou de cind am montat o instalatie GPL incepind de la relanti pina la putin peste 2000 de ture imi cam face probleme cu pornirea de pe loc ( adica da rateuri).Daca nu sunt atent si nu plec de pe loc cu ea mai turata si dat drumul usor la ambrejaj ca incepatorii
am neplacuta surpriza sa aud ca imi da rateu si dupa rateu motorul se opreste.Nu imi este doar ca se opreste dar trebuie sa ma dau jos si sa pun la loc si din furtunele de gaze sau de ce ma rog sunt care zboara de sub carburator.Daca nu le pun pot sa dau la cheie pina moare bateria si de abia reusesc sa o pornesc.
Ce ma sfatuiti sa fac?Sa am parte de aceste rateuri din cauza ca instalatia de gaz nu este montata pe partea cu ABS-ul( dupa cum am citit in alte post-uri despre GPL)?Sa fie oare circuitul cam lung sau poate o fi o problema de aprindere?(delcou, fise, bujii-fisele si bujiile au fost schimate noi de curind
)"Meseriasul" autorizat care a pus instalatia m-a asigurat ca la alte masini circuitul este chiar mai lung decit la mine la 124.
Astept opinii si sugestii.Multumesc.

Ce ma sfatuiti sa fac?Sa am parte de aceste rateuri din cauza ca instalatia de gaz nu este montata pe partea cu ABS-ul( dupa cum am citit in alte post-uri despre GPL)?Sa fie oare circuitul cam lung sau poate o fi o problema de aprindere?(delcou, fise, bujii-fisele si bujiile au fost schimate noi de curind
)"Meseriasul" autorizat care a pus instalatia m-a asigurat ca la alte masini circuitul este chiar mai lung decit la mine la 124.
Astept opinii si sugestii.Multumesc.
Comment