Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Rateuri pe Gas la motor 200 E benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rateuri pe Gas la motor 200 E benzina

    O alta problema cu care ma confrunt mai nou de cind am montat o instalatie GPL incepind de la relanti pina la putin peste 2000 de ture imi cam face probleme cu pornirea de pe loc ( adica da rateuri).Daca nu sunt atent si nu plec de pe loc cu ea mai turata si dat drumul usor la ambrejaj ca incepatorii am neplacuta surpriza sa aud ca imi da rateu si dupa rateu motorul se opreste.Nu imi este doar ca se opreste dar trebuie sa ma dau jos si sa pun la loc si din furtunele de gaze sau de ce ma rog sunt care zboara de sub carburator.Daca nu le pun pot sa dau la cheie pina moare bateria si de abia reusesc sa o pornesc.
    Ce ma sfatuiti sa fac?Sa am parte de aceste rateuri din cauza ca instalatia de gaz nu este montata pe partea cu ABS-ul( dupa cum am citit in alte post-uri despre GPL)?Sa fie oare circuitul cam lung sau poate o fi o problema de aprindere?(delcou, fise, bujii-fisele si bujiile au fost schimate noi de curind
    )"Meseriasul" autorizat care a pus instalatia m-a asigurat ca la alte masini circuitul este chiar mai lung decit la mine la 124.
    Astept opinii si sugestii.Multumesc.
    Sorin Priboi, aproape pieton ....
    Tel 0766/24 83 24
    __________________________________________________ __________________________________________________ __
    Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

  • #2
    Salut! Rateurile in general se produc din cauza aprinderii,adica aprinderea proasta,sau din cauza amestecului prea sarac.Mai desfa robinetul de la debitul de gaz si vezi ce se intampla.Ai mare grija sa nu traga aer fals pe undeva.
    CJ-20-AMN.

    Comment


    • #3
      Am banuit ca din aprindere dar nu stiu ce probleme ar fi la aprindere.La robinet am umblat,dar degeaba, urmatorul lucru ar fi pierderile de aer .Furtunele sunt destul de coapte si am intrebat la un magazin de piese de furtunele de gaze care vin pe linga injectoare, dar mi s-a spus ca vin numai pe original, sa ii dau nr de identificare al masinii si vor face o cerere de pret si mi se va comunica pretul si timpul de livrare.
      Sorin Priboi, aproape pieton ....
      Tel 0766/24 83 24
      __________________________________________________ __________________________________________________ __
      Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

      Comment


      • #4
        Poti sa incerci sa pui bujii cat de cat bune,eu is foarte multumit de Beru ultra X (is cu 4 electrozi),masoara cu un aparat multimetru rezistenta fiselor ,trebuie sa aiba 1kohm,si mai vezi sa fie intr-o stare buna.Sunt multe de verificat.Aceleasi probleme le-am avut si eu cu masina cand am cumparat-o,si crede-ma plangem langa ea ca nu ii dadeam de cap.Tot cu anumiti colegi de pe forum le-am rezolvat.Bafta.
        CJ-20-AMN.

        Comment


        • #5
          Daca motorul d.p.d.v. mecanic este OK (mecanism de distributie, etanseitate supape) rateurile in admisie sunt generate intotdeauna de un amestec aer/carburant sarac. Cauzele acestei saraciri a amestecului pot fi doua - problema de alimentare sau o cantitate de aer care patrunde cumva fraudulos sub clapeta de acceleratie.
          1991 R129 300SL-24
          1991 w124 300CE-24
          1993 w202 C280
          1978 w116 450SEL 6.9
          1987 w201 190E 2.0
          1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

          Comment


          • #6
            Se pare ca eu am injectia varza.Sper sa o rezolv undeva prin Ianuarie prin inlocuirea(anularea injectiei) cu trecerea pe carburator si atunci sa mearga corect si pe benzina dar si pe gaz.
            Sorin Priboi, aproape pieton ....
            Tel 0766/24 83 24
            __________________________________________________ __________________________________________________ __
            Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

            Comment


            • #7
              Cauta sa afi ce e varza din injectie,poate te costa mai ieftin o broasca buna decit trecerea pe carburator...cu toate ca pe carbelitor cu mixerul potrivit ai mai putine batai de cap...

              Comment


              • #8
                Salut! De ce crezi ca ar fi injectia de vina? Ce-i dus la ea?
                CJ-20-AMN.

                Comment


                • #9
                  Eu am invatat asa la ora de mecanica : rateuri in carburator : amestec sarac ,rateuri in toba: amestec bogat ,la gaz parerea mea e ca e prea strans ,mai da-i drumul din surubul de pe plaman de reglaj ,ii vine prea putin gaz de aici lipsa de putere si rateuri ,la mine plamanul e pus pe partea cu carburatorul adica stinga

                  reglaj ,,copiat " de pe forumul gpl :

                  -Gazul intra de la butelie,intalneste electrovalva cu filtru,ajunge la urmatoarea electrovalva(3). Ambele actionate electric, deschid drumul gazului, catre supapa, care o gaseste inchisa, pentru ca, surubul din lateral, impinge in arc, si in parghia care apasa pe supapa.Aceasta supapa se va deschide( asa trebuie) numai la apasarea acceleratiei, cand se creeaza vaacum mare la iesirea spre carburator, cand membrana este atrasa,si apasa pe parghie.La relanti, nu trebuie sa se poata deschide, c-ar fi exces de gaz, si n-ar porni.Daca-n ralanti sta deschisa, la o apasare usoara, se va deschide lejer, si va trece o cantitate maxima de gaz, motorul nu trage, dar mananca.Traseul de ralanti este , dupa electrovalva 3 , prin diuza surubului de reglaj al mersului in gol,, teava care urca si iese direct in traseul spre carburator, ocolind membrana regulatorului, pentru ca odata deglat acel surub (care sigur multi il aveti rupt si strans la maxim),relantiul este asigurat constant, indiferent de tempera tura motorului. Reglat bine, din acest surub, celalalt (1) de mers in sarcina, strangandu-l nu trebuie sa mai aiba nicio influienta asupra ralantiului, si va fi atat de strans, pana cand, la accelerarea constanta(~3000 de ture) se simte reducerea turatiei, dupa care se desface un sfert de tura.Traseul scurt (cel de ralanti sau mers in gol ) este identic cu cel de la benzina(reglajul combustiei). Acolo ralantiul, nu este constant? Odata reglat, asa ramane. Asa si la gaz, odata reglat, asa ramane, numai ca asta trebuie reglat intai cu motorul rece, ajustandu-se foarte putin la cald. Repet, motorul tine relantiul, imediat cum ai pus cheia (e drept, ceva mai redus).
                  La apasarea acceleratiei, intre T-eul de reglaj si carburator, se creeaza vaacum,iar reglajul T-eului dicteaza cursa membranei si forta de apasare pe parghie, pentru a deschide supapa.Dac T-ul e strans mult, dincolo de el(catre membrana), depresiunea este mica si nu poate deschide supapa, neputand atrage membrana, si moare motorul la apasarea acceleratiei.Daca slabim t-eul si strangem surubul de sarcina cat mai mult, e acelasi lucru. E depresiune dincolo deT-eu dar arcul fiind comprimat mult, membrana se va deschide foarte greu.
                  In final: se strange la maxim surubul de mers in gol, se porneste motorul si se tine din acceleratie pana cand regland acelasi surub, se stabileste relantiul (cu motorul rece). Daca nu porneste , se incearca diferite pozitii ale acestuia, pana porneste.Dupa reglarea ralantiului, se tureaza la 2500 si se strange cel de sarcina, pana se simte reducerea turatiei,dupa care se intoarce un sfert de tura. Se repeta faza , si cu T-eul, dar la o turatie putin mai mare(3000)

                  Comment


                  • #10

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by DMIHNEA View Post
                      Cauta sa afi ce e varza din injectie,poate te costa mai ieftin o broasca buna decit trecerea pe carburator...cu toate ca pe carbelitor cu mixerul potrivit ai mai putine batai de cap...
                      Salut Mihnea,
                      Am fost la meseriasii de Mercedes din Craiova si unul dintre ei a fost sincer:Te cunosc si stiu si masina.Masina asta are probleme de ani de zile cu injectia.(plus toate furtunele de cauciuc de pe rampa cu injectoare rupte, coapte si ca vai de capul lor.am incercat sa le cirpesc dar nu prea mai am ce).Nimeni nu se va baga sa incerce sa o repare si cel mai simplu este fie alta injectie fie alt motor.Mi-a spus ca nici nu are rost sa se uite la ea si imi va lua banii degeaba pt ca nu are ce sa repare.
                      Am vorbit de curind cu un alt membru de pe forum si m-a asigurat ca imi va pune la dispozitie un carburator Stromberg(parca asa se numeste) cu galerii cu tot si vom vedea dupa aceea daca voi mai avea probleme.Prefer cea mai ieftina si mai sigura varianta deocamdata.Pe parcurs sper sa string ceva bani si sa o aduc din nou in parametrii originali si sa pun motorul la punct asa cum trebuie.
                      Sorin Priboi, aproape pieton ....
                      Tel 0766/24 83 24
                      __________________________________________________ __________________________________________________ __
                      Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by papini View Post
                        Eu am invatat asa la ora de mecanica : rateuri in carburator : amestec sarac ,rateuri in toba: amestec bogat ,la gaz parerea mea e ca e prea strans ,mai da-i drumul din surubul de pe plaman de reglaj ,ii vine prea putin gaz de aici lipsa de putere si rateuri ,la mine plamanul e pus pe partea cu carburatorul adica stinga
                        Crede-ma ca dupa ce am verificat in mai multe ocazii momentul in care motorul incepe sa de lipsa de putere atunci cind o tin turata, nu i-am dat un sfert de tura inapoi i-am dat poate si 2 ture.Nu ma intereseaza sa consume cit un Tico.Ma intereseaza sa mearga.
                        Am sa incerc sa mut si plaminul pe partea stinga dar nu vad care ar fi diferenta.Am sa ii schimb si bujiile cu unele cu 3 sau 4 picioare, poate va influenta cu ceva.
                        Foarte utila schema si si explicatia,am mai avut gas si pe un Opel si pe 2 Dacii si pot sa spun ca stiu cam care sunt problemele la gpl, dar la masina asta cred ca nu am reusit sa o "gadil"acolo unde trebuie sau o avea"picior de lemn" si nu simte nimic.
                        E destul de frustrant sa ai Mercedes si sa stai toata ziua cu miinile prin el.Inca nu ma dau batut dar mai dureaza pina o voi aduce in niste parametrii de functionare normali.
                        Sorin Priboi, aproape pieton ....
                        Tel 0766/24 83 24
                        __________________________________________________ __________________________________________________ __
                        Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

                        Comment


                        • #13
                          Cam cit consuma ( pe gaz ) in stadiul asta acum cu rateuri si pornire de pe loc puturoasa ? , la mine merge cam in 18L / 100 in oras ,mai am un prieten care cam tot asa merge cu ea ( logic cam atat ar trebuii sa ia dupa mintea mea pt ca daca dacia la 50 cai mananca 10 l apoi motorul de 100 cai ar cam trebuii sa ia dublu) .La consumul asta la mine merge bine ( motor de 2000) si 11L afara la 80km/H.

                          Comment


                          • #14
                            Ultimul consum facut la drum,cind am reusit sa ma mai aventurez si apoi intrat in oras la stanga aprox 16.5 l/100 km.
                            Sorin Priboi, aproape pieton ....
                            Tel 0766/24 83 24
                            __________________________________________________ __________________________________________________ __
                            Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

                            Comment


                            • #15


                              E forumul gpl arunca un ochi si pe la ei eventual pune-le o intrebare cine stie ...

                              eu cind am instalat gpl am luat la rand forumul lor + cel de aici referitor la gpl pt a descoperii de ce nu i-mi merge bine masina ,de la ei un pic de aici un pic incet incet am pus-o pe roate

                              Cei care au montat instalatia ce zic ? sau ai preluat masina cu instalatia pe ea ...

                              am recitit primul tau post ,normal ar fi ca sa-ti faca noxele la atelierul gpl si sa-ti regleze instalatia dupa aparat si nu dupa ,,ureche",daca ei nu sunt in stare ( nu au aparat ) incearca la alt service gpl
                              Last edited by Eugen Gaftoneanu; 12-29-2009, 20:04 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF