Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Rateuri pe Gas la motor 200 E benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Instalatia am pus-o noua,nu este secventiala, mi-a spus ca nu este nevoie, cel la care am montat lucreaza de pe timpul comunismului cu instalatii GPL . Nu imi poate face mari reglaje pt ca intii trebuie sa mearga bine pe benzina si dupa aceea va merge bine si pe gas.
    Cind plec de pe loc trebuie sa accelerez foarte usor si cu atentie ca odata face poc sau bum ( da rateu) si se opreste.Sare un furtun de pe sub tulumba de aer si fff greu mai porneste.
    In mers ramine turata, de la 2000 2500 de ture si trebuie sa o accelerez mai mult ca sa isi revina la normal.
    Referitor la forum gpl, nu am stiut de existenta lui si am sa intru sa mai invat cite ceva ca nu strica.Multumesc.
    Sorin Priboi, aproape pieton ....
    Tel 0766/24 83 24
    __________________________________________________ __________________________________________________ __
    Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

    Comment


    • #17
      Salut! Am citit ca ai fost cu masina la niste mecanici ,si care nu au putut sa te ajute.Sunt putini oameni care se pricep la o injectie mecanica,stiu pe spatele meu ca asemenea probleme le-am avut si eu cu masina,adica, rateuri dupa rateuri ,ca bombardamentele din al 2-lea razboi au fost zero,inclusiv clapeta de aer mi s-a ovalizat,ce sa mai zic de furtune sarite.Nici un mecanic din Cluj nu a putut sa faca nimic.Cand le ziceam de injectia mecanica sa scarpinau in c... Daca ai zis ca ai furtunele de aer coapte ,incearca sa-ti faci tu niste furtune o improvizatie pana una alta.Eu asa am facut si de doi ani n-am mai avut probleme cu rateurile.Tie cred ca iti trage aer fals pe undeva ,verifica si partea dorsala a injectiei ca ii facuta din cauciuc,ca poate fi crepata si sa traga aer fals.Si la mine a fost crepata si am lipit-o cu poxipol.Cand mergeam pe benzina masina mergea bine,dar cand treceam pe gaz incepea distractia.Nu renunta asa usor!Succes.
      CJ-20-AMN.

      Comment


      • #18
        Cand esti pe GPL injectia nu mai are nici un rol ... daca cu clapeta de acceleratie inchisa depresiunea in galerie este cea corecta masina trebuie sa mearga ceas pe GPL.

        Ca sa o treci pe carburator ai nevoie de o pompa de benzina de joasa presiune care sa stie cand se umple CNC ul. Oricum asta e o solutie de macelarire a masinii nu o reparatie.

        Daca aveam timp de plimabri veneam eu la Craiova o reglam si dupa aia mergeam impreuna la meseriasii aia ai tai sa le sugeram sa inchida pravaliile =))
        1991 R129 300SL-24
        1991 w124 300CE-24
        1993 w202 C280
        1978 w116 450SEL 6.9
        1987 w201 190E 2.0
        1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

        Comment


        • #19
          Nu ma pricep la injectia mecanica si din motivul asta m-am oprit din postare ( am crezut ca lucreaza cu ceva senzori de aer sonde lambda etc) .Verifica etanseitatea mixerului de gaz pe masina ! LA mine l-au ,,etansat "cu silicon de gura carburatorului ,cind am curatat carburatorul ,l-am etansat eu facand-ui o garnitura mai groasa de carton ,e drept nu aveam rateuri ,dar aveam mers neregulat in ralanti si nu reuseam sa o reglez deloc ...

          1.cotul mixerului atingea in corpul carburatorului si il distantza cam cu 1 mm
          2.i-am facut garnitura de carton mai groasa ca sa pot departa indeajuns mixerul de carburator pt al etansa perfect

          Comment


          • #20
            Originally posted by pintea paul View Post
            Salut,incearca sa-ti faci tu niste furtune o improvizatie pana una alta.Eu asa am facut si de doi ani n-am mai avut probleme cu rateurile.Tie cred ca iti trage aer fals pe undeva ,verifica si partea dorsala a injectiei ca ii facuta din cauciuc,ca poate fi crepata si sa traga aer fals.Si la mine a fost crepata si am lipit-o cu poxipol.Cand mergeam pe benzina masina mergea bine,dar cand treceam pe gaz incepea distractia.Nu renunta asa usor!Succes.
            Am verificat,am incercat sa le improvizez dar nu merge.Am avut si partea dorsala de cauciuc fisurata si am lipit-o dar tot nu da rezultate.
            Indiferent ca e rece sau cald motorul,pe benzina porneste foarte greu.Pe gas dupa ce se incalzeste.Dat tor relativ greu.Nu stiu ce e aia sa porneasca la sfert de cheie.

            Originally posted by Ford_V6 View Post
            Ca sa o treci pe carburator ai nevoie de o pompa de benzina de joasa presiune care sa stie cand se umple CNC ul. Oricum asta e o solutie de macelarire a masinii nu o reparatie.
            Deci voi avea nevoie si de o pompa de benzina?Se gasesc usor sh si cam pe la ce pret?
            Ce sa zic nu prea ma incanta nici pe mine varianta dar sper sa fie o solutie de compromis pana mai spre vara daca va da rezultate.
            Originally posted by papini View Post
            .Verifica etanseitatea mixerului de gaz pe masina !
            Miine am sa fac niste poze cu asezarea si montarea mixerului.Sper sa fie relevante.
            Si multumesc pt incurajari si sugestii.
            Sorin Priboi, aproape pieton ....
            Tel 0766/24 83 24
            __________________________________________________ __________________________________________________ __
            Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

            Comment


            • #21
              Daca ai drum pe la Bucuresti uite nr asta 0788337867 il cheama Nelu si il gasesti in crangasi la Grant taxi. Am cumparat si io un mercedes 124 cu motor de 3000 benzina si nu-i dadea nimeni de cap ,dar spre norocul meu am dat de omul asta care mi-a reglat injectia .Toata lumea ma sfatuia sa cumpar alta galeria de admisie de la dezmembrari la cere sa nu fie umblat la clapeta de acceleratie dar omul mi-a reglat-o de acuma tine si socul si porneste la sfert.Vezi ca nu se regleaza la ureche ci cu aparatul de masura si trebuie sa aiba nu stiu ce valoare ca masina sa stie sa citeasca temperatura+turatie+amestec. Pe mine m-a costat 500 ron reglajul ,dar am rezolvat-o

              Comment


              • #22
                Salut! De la atatea rateuri sigur ti s-a dereglat clapeta de aer din corpul injectiei si de aceea iti porneste greu.Verifica daca discul de tabla culiseaza usor in corpul injectiei,ideea ii, sa nu frece deloc pe peretii corpului.Cu o tubulara de 10 poti desface surubul care o tine prinsa si sa verifici daca nu este stramba.Daca nu este stramba incearca sa o reglezi,cu rabdare.
                CJ-20-AMN.

                Comment


                • #23
                  Si inca ceva nu te lua dupa lume sa dai bani la testere ca la modelul asta nu are ce sa-ti faca cu el

                  Comment


                  • #24
                    Off topic

                    Originally posted by Victor@Daniel View Post
                    Si inca ceva nu te lua dupa lume sa dai bani la testere ca la modelul asta nu are ce sa-ti faca cu el
                    Daca ai facut cumva referire la sfatul meu de a-si testa noxele pt a-si regla Gpl-ul poate ca ai dreptate ,doar ca atunci cind te duci la doctor pt a avea parte de un diagnostic respectiv tratament corect prima data faci analizele .Avind o problema de alimentare benzina gpl nu crezi ca punand ,masina pe tester ii va spune exact ce si cit gaz /benzina /aer ii vine ,si plecind de la aceste valori sa incerce un mecanic priceput sa o aduca in parametrii ei de fabrica (sau cit mai aproape de ei ) ?

                    Prin '95 am condus un W126 SEL 380 4000cc V8 injectie mecanica adus din italia ,avea in torpedou o diagrama exact ca si cardiograma cu functionarea pistoanelor (8 buc ! ) o fi fost desenata de mana sau scoasa pe vre-un tester ?

                    Comment


                    • #25
                      Din cate am inteles eu ,nu exista tester pentru tipul acesta de injectie,ce se poate face ii un manometru pentru masurarea presiunii pompei de benzina si un multimetru pentru a se masura diversi senzori.Iar dupa ce isi va rezolva problemele legate de mersul pe benzina,atunci poate sa mearga cu masina la un analizor de gaze pentru a se regla amestecul aer/benzina.Trebuie sa mearga bine pe benzina ca cineva sa-i regleze GPL-ul.Parerea mea.Succes.
                      CJ-20-AMN.

                      Comment


                      • #26
                        Nu m-am referit la tine ci la lume in general ,oricum 124 nu are ceea ce ai avut tu pe 126, si de la mecanic stiu ca n-ai ce face cu testerul la el

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by pintea paul View Post
                          Iar dupa ce isi va rezolva problemele legate de mersul pe benzina,atunci poate sa mearga cu masina la un analizor de gaze pentru a se regla amestecul aer/benzina.Trebuie sa mearga bine pe benzina ca cineva sa-i regleze GPL-ul.
                          Corect,asta am inteles si eu.
                          Apropo de ce a spus Vitor, nu te contrazic dar crezi ca se merita sa fac drumul la Bucuresti si acolo sa imi spuna acelasi lucru care mi-a fost spus aici?
                          Intr-adevar poate ca sunt sanse sa mai fie reglata.Dar pina atunci prefer sa o fac sa mearga pe carburator si pe parcurs sa o aduc in parametrii ei din fabrica.Sincer sa fiu avind in vedere ca imi si consuma ceva ulei as schimba mai tirziu motorul cu totul si as pune unul de generatie mai noua cu 130 si ceva CP.
                          Cit dau pe reglaje cit dau pe furtune cit dau pe ce o mai fi stricat sau sau rupt sau etc, cit as mai da pe un set motor si manopera schimb tot motorul si gata.

                          Pun mai jos poze cu instalatia de gas, amplasament, si furtunele de gaze cu probleme.Tot ce este cu rosu este dat cu banda pt a fi izolat si etansat.
                          Attached Files
                          Sorin Priboi, aproape pieton ....
                          Tel 0766/24 83 24
                          __________________________________________________ __________________________________________________ __
                          Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

                          Comment


                          • #28
                            Deci mai mult ca sigur omul ti-o face sa mearga pe benzina dar suna-l inainte sa nu te duci degeaba, la mine a fost retul ala ca omul mi-a desfacut si calculatoarele, releu abs(alea de langa baterie) si mi-a reparat ce era stricat. Crede-ma eram mai disperat ca tine, ii luase-m pe toti la rand si un milion acolo, unul dincolo si nimic.Daca vii la Buc si o faci pe benzina inainte sa pleci te opresti la Eugen in damaroaia sa o reglezi si pe gaz, uite nr lui Eugen 0745066059

                            Comment


                            • #29



                              La mine : 1 strans la maxim
                              2 tinand-o din acceeleratie turata ( daca nu sta in ralanti ) trebuie sa ii gasesti un pct unde sta in ralanti rotund
                              3 din el (teoretic ) ii reglezi consumul de gaz cu cit e mai strins cu atat urca mai greu in turatie si e mai lenesa cu cit il slabesti ajungi la performantele benzinei (demaraj/pret consum) e un reglaj mai ,,grosier" al surubului 2

                              pt ca sa reusesti reglajul de la pct-ul 2 ar trebuii ( poate ma repet) sa ai in ordine : tachetii,fisele de la bujii ,bujii,delco in stare buna (adica aprinderea + tachetii)

                              eu la -9 -10 grade am pornit-o direct pe gaz e drept ca am turnat o sticla de apa calda pe plaman ,dar a pornit nu la 1/4 ci la 1/2 ...

                              Gpl-ul e aspirat in galerie odata cu aerul(traseu comum cu acesta) inainte de injectia mecanica ,la un amestec corect nu ar trebuii sa ai probleme ,nu are circuit comun cu benzina si este controlat doar de clapeta de acceleratie (deci teoretic dupa capul meu chiar daca injectia mecanica nu functioneaza in parametrii ar trebuii sa mearga pe gaz




                              incearca ca in loc de banda izolatoare sa ii faci o garnitura de carton,clingherit ,prespan ,silicon termic, ceva care sa etanseze perfect ( banda la caldura se usuca si nu ai facut nimic cu ea ) ,orice surplus de aer fals intre mixer si galeria de admisie i-ti da reglajul gpl peste cap ,verifica supapa de la servofrana + furtunele sa fie etanse ...

                              Comment


                              • #30
                                Sorine, sper că nu te vei supăra (prea tare) pe mine dacă-mi voi spune părerea sinceră despre halul nu modul, în care ţi s-a montat instalaţia de GPL. Dacă nu ţi-ai omologat maşina la RAR, cred că şi acolo vei avea mari probleme. Sunt uluit! Nu ştiu ce "calificare" au acei meseriaşi, dar din ceea ce văd în imaginile postate de tine, cred că au foarte puţine lucruri în comun cu mecanica. Nu mi-a venit să cred când am văzut filtrul de aer tăiat, şi carcasa lui mutilată pentru trecerea acelui furtun care duce la mixer. Şi acea "restricţie" de pe gura de aspiraţie a filtrului, lipită cu bandă. Mă întreb, şi te întreb, ce rol mai are acel filtru de aer secţionat când tot acel aer ce merge la motor, trece prin gaura aia şi ajunge complet nefiltrat. În foarte scurt timp o să ai o uzură la motor de n-o să-ţi vină să crezi. Toate particulele de praf ajung în cilindri şi le zgârie pereţii. De asemenea, cum să meargă bine un motor, dacă-i iei aerul necesar arderii?
                                Am avut Mercedes care a funcţionat impecabil pe GPL. În 8 ani n-am avut niciun rateu, am mai spus-o pe acest forum.
                                Cred că problemele tale pleacă de la acel "plămân", din ceea ce văd, nu cred că gazul este bine încălzit cu acea ramificaţie T care bănuiesc că are toate cele trei ştuţuri egale ca diametru interior. La mine apa care mergea la caloriferul maşinii, era condusă direct prin plămân fără T-ul acela. Apa încălzea întâi gazul şi ulterior era preluată de la ieşirea plămânului, urmând traseul vechi spre calorifer. La tine practic nu ştii care traseu este favorizat, apa curge pe traseu preferenţial, pe unde sunt mai puţine obstacole.
                                În legătură cu mixerul, diametrul interior al acestuia face ca o anumită zonă, cea centrală, să conţină mai puţin gaz decât cea de pe circumferinţă. Aleator, unul sau mai mulţi cilindri primesc acest amestec sărac, care nu va arde, producând rateuri. Mixerul care l-am avut, avea în centru un con, care obliga aerul să trecă razant cu găurile prin care ieşea gazul din mixer, făcând un amestec foarte omogen. Îţi sugerez să verifici dacă acel cot de plastic care intră în mixer, nu este prea adânc înşurubat şi marginea lui nu este prea aproape de fundul canalului circular prin care circulă gazul, afectând circulaţia gazului spre toate găurile mixerului.
                                Fă cumva ca acel "gât" al carcasei filtrului de aer să preia aer dintr-o zonă neperturbată de curenţii de aer produşi de elicea de ventilator sau de cei care se produc în mersul maşinii. Altfel, când maşina inaintează şi este scoasă din viteză (apropierea de semafor, de exemplu) motorul va avea tendinţe de oprire sau chiar se va opri.
                                Last edited by Nelu Patrascu; 01-06-2010, 09:39 AM.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF