Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Rateuri pe Gas la motor 200 E benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Eu spun ca la el e esential sa mearga pe benzina prima data, apoi poate sa vada ce-i cu gazul. Daca nu merge nici pe benzina nu prea vad cum o poate regla pe gaz bine

    Comment


    • #32
      Salutare la toata lumea si La Multi Ani ! Referitor la problema colegului Sorin Priboi cred ca de vina este mixerul care trebuie schimbat . Spun asta deoarece acelasi tip de mixer l-am avut eu montat pe o cobra motor 2.3 injectie k-jetronic si care mi-a pricinuit o gramada de necazuri de la pornire grea si pana la rateuri care-mi deregla injectia si nu mai mergea bine nici pe benzina, drept pentru care am renuntat la instalatia gpl . Un an mai tarziu am mai cumparat un 190 motor 2.3 injectie ke-jetronic si la care bineinteles i-am montat istalatie gpl ,numai ca de data asta i-am pus mixer din aluminiu. Unica problema care am avut-o la instalatia gpl de pe 190 a fost dupa un an jumatate de la montare si anume s-a blocat electrovalva de pe butelie si nu mai venea gaz. Tin sa mentionez ca la un moment dat am avut probleme cu injectia si nu mai pornea bine pe benzina (pornea foarte greu ) si aproape o luna de zile am mers numai pe gaz , inclusiv pornirea se facea tot pe gaz. Am mai bine de doi ani de cand e montata instalatia gpl pe 190 dar rateuri n-am avut.
      Uite aici modelul de mixer pe care-l am pe masina : [URL="http://www.clubmercedes.ro/gpl-auto-tipuri-de-instalatzii-si-eficientza-lor-t1163p7.html"]
      Bafta !

      Comment


      • #33
        Originally posted by Nelu Patrascu View Post
        Nu mi-a venit să cred când am văzut filtrul de aer tăiat, şi carcasa lui mutilată pentru trecerea acelui furtun care duce la mixer. Şi acea "restricţie" de pe gura de aspiraţie a filtrului, lipită cu bandă. De asemenea, cum să meargă bine un motor, dacă-i iei aerul necesar arderii?

        Cred că problemele tale pleacă de la acel "plămân", din ceea ce văd, nu cred că gazul este bine încălzit cu acea ramificaţie T care bănuiesc că are toate cele trei ştuţuri egale ca diametru interior. La mine apa care mergea la caloriferul maşinii, era condusă direct prin plămân fără T-ul acela.

        ÃŽn legătură cu mixerul, diametrul interior al acestuia face ca o anumită zonă, cea centrală, să conţină mai puţin gaz decât cea de pe circumferinţă.

        Fă cumva ca acel "gât" al carcasei filtrului de aer să preia aer dintr-o zonă neperturbată de curenţii de aer produşi de elicea de ventilator sau de cei care se produc în mersul maşinii.
        Altfel, când maşina inaintează şi este scoasă din viteză (apropierea de semafor, de exemplu) motorul va avea tendinţe de oprire sau chiar se va opri.


        D-le Nelu, nu este nici o suparare.
        Sunt multe care trebuie puse la punct si sincer sa fiu nu stiu cu ce sa incep mai intai.
        Banda aceea pusa sus pe filtru a fost pusa de mine.
        Mixerul, voi incerca sa il schimb.
        De rezolvat circuitul apei in plamin.As vrea sa imi aratati cu o poza daca se poate cum aveti alimentarea cu apa calda la instalatia de gpl pusa pe masina dumneavastra.
        De rezolvat mutilarea de la carcasa filtrului.Asta cred ca poate fi rezolvata numai prin o alta carcasa si de redirectionat racordul flexibil al filtrului.Am observat ca pe capacul superior pe interiorul filtrului este un fel de burete care se macina si ar fi si pe filtru dar tot ce este posibil sa intre si in motor.

        De asemenea si Victor are dreptate, trebuie intai sa mearga bine masina pe benzina si dupa pe gpl.



        Originally posted by danioan75 View Post
        Am mai bine de doi ani de cand e montata instalatia gpl pe 190 dar rateuri n-am avut.
        Uite aici modelul de mixer pe care-l am pe masina : [URL="http://www.clubmercedes.ro/gpl-auto-tipuri-de-instalatzii-si-eficientza-lor-t1163p7.html"]
        Bafta !
        La aceasta faceti referire?

        L-ati comandat separat sau a fost montat de catre cine a pus instalatia gpl?
        Sorin Priboi, aproape pieton ....
        Tel 0766/24 83 24
        __________________________________________________ __________________________________________________ __
        Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

        Comment


        • #34
          Da! Acesta este mixerul . A fost montat de la bun inceput . Cel care mi-a montat instalatia stia ca injectiile mecanice sunt pretentioase . Initial la el am montat o instalatie pe un Opel Rekord , apoi mi-am luat cobra si tot la el am fost sa-mi monteze instalatia si atunci el mi-a spus ca nu are ce-i trebuie si nu-mi monteaza pe cobra gpl ca nu o sa functioneze. Eu m-am incapatanat si am sunat la Autogaz la Bucuresti si am montat instalatia acolo . La Autogaz la Bucuresti mi-a montat acelasi tip de mixer care ai tu pe masina si care mi-a macinat nervii. In schimb la 190 am fost din nou aici la Ploiesti am discutat cu omul de aici , i-am povestit prin cate am trecut cu cobra si ca renuntasem la gaz pe cobra si mi-a spus ca-i trebuie cel putin o saptamana sa caute ce-i trebuie (mixerul ii trebuia) si ma rezolva. Asa a fost ! Si ca sa ma conving inca odata ca defapt mixerul fusese problema am probat pe 190 mixerul pe care il avusesem pe cobra . Imediat dupa ce a trecut de pe benzina pe gaz a si inceput sa dea rateuri. Am montat din nou mixerul de aluminiu si n-am mai avut probleme.
          Incearca si cauta la cineva sa-ti imprumute pentru o proba un mixer de aluminiu si vezi care-i treaba . Daca capacul de delco , bujiile si fisele esti sigur ca sunt ok, este imposibil sa nu functioneze. Ti-am spus si mai sus am mers aproape o luna numai pe gaz inclusiv pornirea o faceam tot pe gaz. Bafta multa!

          Comment


          • #35
            Multumesc Dan,
            Am sa incerc dar mai am citeva lucruri de pus la punct la masina si dupa aceea sa fac identificarea si omolgarea la RAR.
            Am sa va tin la curent cu ce mai intervine nou.
            Sorin Priboi, aproape pieton ....
            Tel 0766/24 83 24
            __________________________________________________ __________________________________________________ __
            Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

            Comment


            • #36
              Sorin ( iarta-ma ce te apelez la per tu dar suntem ,,decretzei " amandoi ) il sustin pe danioan75 ! daca reglezi gazul si tii cont de toate ,,chichitele" nu are nici o treaba cu benzina ! Eu de cind i-am pus Gpl nu am mai pornit-o pe benzina ,stiu ca era indicat sa o fac mai ales iarna ( dar am auzit discutii pro si contra ) si repet : la -10 grade a pornit direct pe gaz bine merci cu o sticla de apa calda turnata in prealabil pe plaman , sta turata atata timp cit o tine socul electric dupa aia scade in 700 rot/min

              Comment


              • #37
                Originally posted by papini View Post
                daca reglezi gazul si tii cont de toate ,,chichitele" nu are nici o treaba cu benzina ! Eu de cind i-am pus Gpl nu am mai pornit-o pe benzina ,stiu ca era indicat sa o fac mai ales iarna
                Nu imi place sa se spuna ca sunt "Toma necredinciosul" ,dar am sa imi dau toata silinta sa refac tot ce este de refacut pt a functiona pe gaz in parametrii normali.Interesul meu oricum este ca pe gaz sa mearga si sa mearga bine , de aceea am si cumparat instalatia de gaz.
                Sorin Priboi, aproape pieton ....
                Tel 0766/24 83 24
                __________________________________________________ __________________________________________________ __
                Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

                Comment


                • #38
                  Nu ar fi problema sa i-ti ,,filmez " sa postesz si sa vezi pe viu cum merge ,problema e ca o sa te enervezi si mai tare )

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Sorin Priboi View Post
                    Am verificat,am incercat sa le improvizez dar nu merge.Am avut si partea dorsala de cauciuc fisurata si am lipit-o dar tot nu da rezultate.
                    Indiferent ca e rece sau cald motorul,pe benzina porneste foarte greu.Pe gas dupa ce se incalzeste.Dat tor relativ greu.Nu stiu ce e aia sa porneasca la sfert de cheie.


                    Deci voi avea nevoie si de o pompa de benzina?Se gasesc usor sh si cam pe la ce pret?
                    Ce sa zic nu prea ma incanta nici pe mine varianta dar sper sa fie o solutie de compromis pana mai spre vara daca va da rezultate.


                    Miine am sa fac niste poze cu asezarea si montarea mixerului.Sper sa fie relevante.
                    Si multumesc pt incurajari si sugestii.

                    Pe benzina, motorul merge bine din toate punctele de vedere?
                    Daca da, atunci ai probleme cu gazul,
                    -daca si pe benzina merge prost, nu ii neaparat sa dea rateuri ci sa merga pur si simplu prost, atunci trebuie rezolvat sa mearga pe benzina super ok, si abia atunci treci la reglaje pentru gaz,
                    Sper sa rezolvi problemele cat mai ieftin si repede, stiu si eu cum este cand esti in situatii de astea...

                    Se pare ca ai mai fost sfatuit in privinta asta, imi cer scuze, insa asta este secretul, degeaba incerci sa faci o improvizatie sa mearga bine, daca originalul este "varza"

                    Toate cele bune,
                    Last edited by marele_alb; 01-06-2010, 22:47 PM.
                    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                    Comment


                    • #40
                      Atata timp cat nu sunt si alte probleme decat strict la injectie , motorul trebuie sa functioneze perfect chiar si numai pe gaz . Daca distributia , aprinderea , compresia sunt ok , atunci chiar daca sunt probleme la injectie motorul trebuie sa porneasca si sa functioneze corect. Trebuie verificata etanseitatea traseului de admisie ( incepand de la mixer pana in cilindru ) si atat. I-mi pare rau ca o spun dar sunt multi colegi care cred ca n-au inteles defapt ca , chiar daca motorul este dotat cu un sistem de injectie mecanica , electronica , mono sau multipunct , in momentul trecerii pe gaz motorul practic functioneaza ca un motor pe carburator(excluzand instalatiile gpl secventiale care intr-adevar functioneaza exact ca un sistem de injectie fiind dotate cu unitati ecu (cea a masinii +cea a instalatiei), injectoare pe fiecare cilindru , senzori etc.)

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by marele_alb View Post
                        Pe benzina, motorul merge bine din toate punctele de vedere?
                        Daca da, atunci ai probleme cu gazul,

                        Se pare ca ai mai fost sfatuit in privinta asta, imi cer scuze, insa asta este secretul, degeaba incerci sa faci o improvizatie sa mearga bine, daca originalul este "varza"
                        Bine din toate punctele de vede nu merge, si consuma si ulei(sau pierde-asta ar fi urmatoarea pe lista).Dar intai sa il vad ca merge si ca pot pleca linistit de acasa si la Paris .

                        Am descarcat programul WIS EPC de pe net ca sa imi caut codurile pt pisele care trebuiesc inlocuite,dar inca nu am reusit sa il instalez (imi da ceva erori si trebuie sa chem ajutoare ) .
                        Piesele nu se gasesc decit pe original, am fost la reprezentanta Mercedes din Craiova, am stat mai mult de o ora sa gasim furtunele de gaze care vin pe rampa de injectoare si chiuloasa si sub nici un chip nu au reusit sa le gaseasca.
                        De asemenea incerc sa schimb si "broasca " de la injectie, dar trebuie sa o dau jos a citesc ce cod scire pe ea pt ca aici gasesc ceva dar sa nu imi vina altceva.
                        Si povestea continua....
                        Sorin Priboi, aproape pieton ....
                        Tel 0766/24 83 24
                        __________________________________________________ __________________________________________________ __
                        Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

                        Comment


                        • #42
                          Vezi ca am vazut pe aici pe forum parca ca exista la Craiova un parc de dezmembrari. Da-le jos si du-te cu ele in brate acolo ca poate gasesti piese SH , te uiti sa aiba acelasi cod

                          Comment


                          • #43
                            Uite : Masinile se afla in Craiova,pentru cei din afara Craiovei,piesele se pot trimite prin curier rapid,anuntul este cat se poate de serios,rog pe cei care au mai cumparat sa isi dea cu parerea despre calitatea pieselor.
                            Contact:0728165165-Pavel

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Victor@Daniel View Post
                              Uite : Masinile se afla in Craiova,pentru cei din afara Craiovei,piesele se pot trimite prin curier rapid,anuntul este cat se poate de serios,rog pe cei care au mai cumparat sa isi dea cu parerea despre calitatea pieselor.
                              Contact:0728165165-Pavel
                              Am fost, am luat un cirlig pt remorcare de acolo, dar nu avea motor de 2000 benzina si preturile sunt cam marisoare...
                              Sorin Priboi, aproape pieton ....
                              Tel 0766/24 83 24
                              __________________________________________________ __________________________________________________ __
                              Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Sorin Priboi View Post
                                Bine din toate punctele de vede nu merge, si consuma si ulei(sau pierde-asta ar fi urmatoarea pe lista).Dar intai sa il vad ca merge si ca pot pleca linistit de acasa si la Paris .

                                Am descarcat programul WIS EPC de pe net ca sa imi caut codurile pt pisele care trebuiesc inlocuite,dar inca nu am reusit sa il instalez (imi da ceva erori si trebuie sa chem ajutoare ) .
                                Piesele nu se gasesc decit pe original, am fost la reprezentanta Mercedes din Craiova, am stat mai mult de o ora sa gasim furtunele de gaze care vin pe rampa de injectoare si chiuloasa si sub nici un chip nu au reusit sa le gaseasca.
                                De asemenea incerc sa schimb si "broasca " de la injectie, dar trebuie sa o dau jos a citesc ce cod scire pe ea pt ca aici gasesc ceva dar sa nu imi vina altceva.
                                Si povestea continua....


                                gaftoneanu_eugen : idd skype /mess
                                i-ti pot trimite instructiunile de instalare de la MB EPC WIS ( inclusiv totate cele 5 dvd-uri

                                instructiunile sunt pdf si sunt cam 2 Mb ( cele 5 dvd-uri au cam 25 G ) + crack-ul ( mai are si ala ceva - 1.5 Mb

                                rabdare sa ai sa le tragi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF