Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Rateuri pe Gas la motor 200 E benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Salut! Sunt posesor de 230 tot cu gpl, instalatie sinistra de dacie si mixer. Cum ati spus mai devreme, gpl nu are legatura cu injectia, am avut si eu probleme cu rateurile si s-a rezolvat din avansul de la distribuitor. Avansul pe gpl nu este acelasi ca la benzina. Eu l-am marit putin, l-am reglat dupa ureche si merge si porneste f bine pe gpl, porneste pe benzina dar nu mai trage asa bine pe benzina. Rateurile sunt periculoase pt ca pot rupe cantarul (asta o stiu din auzite). Consumul e de 15-16 in oras vara si 18-20 iarna (cutie automata).

    Comment


    • #47
      Originally posted by Sorin Priboi View Post
      Bine din toate punctele de vede nu merge, si consuma si ulei(sau pierde-asta ar fi urmatoarea pe lista).Dar intai sa il vad ca merge si ca pot pleca linistit de acasa si la Paris .

      Am descarcat programul WIS EPC de pe net ca sa imi caut codurile pt pisele care trebuiesc inlocuite,dar inca nu am reusit sa il instalez (imi da ceva erori si trebuie sa chem ajutoare ) .
      Piesele nu se gasesc decit pe original, am fost la reprezentanta Mercedes din Craiova, am stat mai mult de o ora sa gasim furtunele de gaze care vin pe rampa de injectoare si chiuloasa si sub nici un chip nu au reusit sa le gaseasca.
      De asemenea incerc sa schimb si "broasca " de la injectie, dar trebuie sa o dau jos a citesc ce cod scire pe ea pt ca aici gasesc ceva dar sa nu imi vina altceva.
      Si povestea continua....
      Salut! Te inteleg perfect! Am si eu tot in Craiova un w124 cu motor exact ca al tau pe gpl! Daca mergi des prin Craiova trebuie sa o cunosti e neagra, e coupe, are roti cat China de mari si are nr-u DJ-84-VLI!
      Vreau sa iti transmit ca eu am furtunele de gaze noi noutze de la magazin luate acum cateve luni! Este un magazin pe strada care duce de la semafoarele de la Bila in spatele Sifului (in loc sa mergi drept pe Severinului,faci umpic dreapta pe langa biserica, lasi biserica in stanga).
      Si magazinul este in curtea unui service care apare pe dreapta!!(singurul service de pe acolo).
      Daca nu te descurci ma suni 0723 675 848(Vali)

      Comment


      • #48
        Originally posted by plutza(mercedes w115) View Post
        Salut!
        Vreau sa iti transmit ca eu am furtunele de gaze noi noutze de la magazin luate acum cateve luni! Este un magazin pe strada care duce de la semafoarele de la Bila in spatele Sifului
        Am reusit sa descard si sa instalez EPC-ul si am comandat furtunele si broasca de la Eurocar.Saptamina viitoare imi ajung.
        Multumesc.
        Sorin Priboi, aproape pieton ....
        Tel 0766/24 83 24
        __________________________________________________ __________________________________________________ __
        Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

        Comment


        • #49
          Salut toti colegii de pe forum.
          Revin la topicul pe care l-am inceput cu ceva timp cu urmatoarele precizari:
          -am inlocuit furtunele de gaze si cauciucul, partea de jos de la broasca.
          -schimbat bujii si fise din nou .
          -examinat si reexaminat motor de n ori.
          Ultima modificare:inlocuit motor si cutie cu altele noi.

          Am rugat pe cineva sa imi aduca un motor de 2000 sin Italia.
          Motorul suna foarte bine, se simte ca acum are sunet de motor pe benzina, am avut ceva probleme cu reglatul relanti-ului, am rezolvat si aceasta problema,dar tot nu sunt multumit de cum reactioneaza nici pe benzina nici pe gas atunci cind o accelerez
          Mentionez ca am luat motorul cu injectie cu tot.
          Cind o accelerez tinde sa moara si parca se gatuie,Mi-e teama sa nu imi dea iar rateu.
          Ce sa ii fac?
          Astept un sfat.

          Inca ceva:am realizat ca nici viscocuplajul nu lucreaza.Ajunge la 100 grade si nu cupleaza.Cum lucreaza si este cumva comandata electric?
          Sorin Priboi, aproape pieton ....
          Tel 0766/24 83 24
          __________________________________________________ __________________________________________________ __
          Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

          Comment


          • #50
            Sorin ,nu cumva ai probleme cu pompa de benzina ?adica sa nu i-ti bage presiunea de care are nevoie injectia si daca tot verifici pompa vezi si filtrul de benzina sa nu fie colmatat

            In ce priveste vasco pune-l pe direct sau foloseste-l pe cel de la motorul vechi



            Vascocuplaj:
            Cuplaj cu frecare de forma unui cilindru etans, care se bazeaza pe proprietatile unui material special de a se inmuia si solidifica rapid (in fractiuni de secunda), functie de incalzirea datorata frecarii ce apare intre niste pachete de discuri metalice astfel intercalate incat un disc sa fie solidar cu arborele de intrare si discul urmator cu arborele de iesire al cuplajului. Cea mai cunoscuta aplicatie a vascocuplajului, in domeniul auto, este accea de realiza o legatura flexibila intre rotile puntii fata si cele a le puntii spate, in cazul tractiunii integrale de tip AWD. Se mai numeste si cuplaj vascos.



            Comment


            • #51
              Originally posted by papini View Post
              Sorin ,nu cumva ai probleme cu pompa de benzina ?adica sa nu i-ti bage presiunea de care are nevoie injectia si daca tot verifici pompa vezi si filtrul de benzina sa nu fie colmatat

              In ce priveste vasco pune-l pe direct sau foloseste-l pe cel de la motorul vechi
              Salut pe toata lumea si Sarbatori Fericite!
              Am fost tot pe drumuri si nu am avut timp sa intru pe net.
              Intrebare:Cum verific pompa de benzina si unde e filtrul de benzina ca eu unul nu am vazut nimic asemanator pe la motor.
              Multumesc pt rabdare!
              Sorin Priboi, aproape pieton ....
              Tel 0766/24 83 24
              __________________________________________________ __________________________________________________ __
              Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

              Comment


              • #52
                Pompa si filtrul de benzina la gasesti ,,agatate " subt masina in partea din spate in zona rezervorului - puntii spate

                P.S . Eu le-am cautat acum multi ani pret de vre-o 2 ore si vre-o 3 beri si la fel ca tine m-am lasat pagubas mi le-au aratat cei de la service MB a lui Tiriac )

                Comment


                • #53
                  Multam frumos.
                  Luni sau Marti ma bag sub ea si sunt curios sa vad ce voi gasii....
                  Sorin Priboi, aproape pieton ....
                  Tel 0766/24 83 24
                  __________________________________________________ __________________________________________________ __
                  Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

                  Comment


                  • #54
                    Salutare,in ce priveste visco cuplajul incearca sa-l pui pe direct asa cum a spus papini anterior.Ca idee el este comandat de unul din senzorii de temperatura si poate senzorul este slabit si nu mai da comanda catre visco.In timp o sa pui la loc visco dupa ce te edifici care e treaba cu senzorul,dar deocamdata pune-l pe direct.Referitor la instalatia GPL n-o sa faci nimic daca nu-i montezi acel "con" pe mixer de care a adus aminte si nelu_patrascu.In principiu acel con trebuie montat in dreptul canalelor pe unde iese gazul din mixer,insa la injectia mecanica nu prea este posibil acest lucru din cauza anti-rateului care este montat deasupra clapetei.Nu sunt expert in GPL deoarece am doar de cateva luni instalatie pe una din masini(cea de 2.8) si am montat instalatia intr-un moment de frustrare,nemaiscotand-o la capat cu K-Jetronicul de pe masina.Cu toate astea am studiat putin problema si masina imi functioneaza destul de bine doar pe gaz,circuitul de benzina fiind anulat.Am avut si eu parte de momente placute pe GPL care implicau rateuri in admisie si alte alea,dar pana la urma m-am prins si mi-am facut masina functionala "in regie proprie".IN concluzie pune visco pe direct si cauta un con pt. mixer.Multa bafta.
                    CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

                    Comment


                    • #55
                      Daca va referiti la vascocuplaj, acesta actioneaza la o anumita temperatura si nu e comandat de nici un senzor.Daca sistemul de ventilatie e comandat de un senzor atunci acesta e un cuplaj magnetic si care intr-adevar se poate pune "pe direct",punand in scurt firele de la senzor.Cu precizarea ca va ramane in functiune si dupa oprirea motorului.
                      Doua masini:
                      W 124 230E 1986 full
                      W 124 250D 1987
                      Si o:
                      Alfa Romeo 155 TS 1998

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by MUFAC View Post
                        Daca va referiti la vascocuplaj, acesta actioneaza la o anumita temperatura si nu e comandat de nici un senzor.Daca sistemul de ventilatie e comandat de un senzor atunci acesta e un cuplaj magnetic si care intr-adevar se poate pune "pe direct",punand in scurt firele de la senzor.Cu precizarea ca va ramane in functiune si dupa oprirea motorului.
                        Depinde cum il pui pe direct ! Daca ,,suntezi " sonda merge atata timp cit merge si motorul ,daca il alimentezi pe direct din alta parte merge non stop

                        Comment


                        • #57
                          Nu contest nimic din cele spuse de dumneavoastra,eu relatez doar operatiunile pe care le-am efectuat asupra motorului meu de 2.6 KE-Jet cu climatronic(are senzor de temp. cu 4 pini).Revin la subiect si insist asupra montarii acelui con pe mixerul de gaz.Pe langa faptul ca el canalizeaza intr-un fel gazul spre galeria de admisie mai si dozeaza cantitatea de aer care intra.
                          CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by cugino View Post
                            Salutare,in ce priveste visco cuplajul incearca sa-l pui pe direct asa cum a spus papini anterior.Ca idee el este comandat de unul din senzorii de temperatura si poate senzorul este slabit si nu mai da comanda catre visco.In timp o sa pui la loc visco dupa ce te edifici care e treaba cu senzorul,dar deocamdata pune-l pe direct.Referitor la instalatia GPL n-o sa faci nimic daca nu-i montezi acel "con" pe mixer de care a adus aminte si nelu_patrascu.Am avut si eu parte de momente placute pe GPL care implicau rateuri in admisie si alte alea,dar pana la urma m-am prins si mi-am facut masina functionala "in regie proprie".IN concluzie pune visco pe direct si cauta un con pt. mixer.Multa bafta.
                            Unde sa caut un con pt mixer si cam la cit ajunge?
                            Maiine am sa fac o poza la visco.Am descoperit o sonda, un senzor in partea de jos linga fulie care nu are mufa.

                            Originally posted by MUFAC View Post
                            Daca sistemul de ventilatie e comandat de un senzor atunci acesta e un cuplaj magnetic si care intr-adevar se poate pune "pe direct",punand in scurt firele de la senzor.Cu precizarea ca va ramane in functiune si dupa oprirea motorului.
                            Unde e sezorul respectiv localizat?Pot fi puse si in scurt firele printr-un buton?
                            Sorin Priboi, aproape pieton ....
                            Tel 0766/24 83 24
                            __________________________________________________ __________________________________________________ __
                            Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

                            Comment


                            • #59
                              Referitor la conul pt. mixer e foarte simplu,mergi la orice atelier care monteaza gaz si cumperi unul.E o simpla bucata de aluminiu,insa conteaza f. mult dimensiunea lui.Daca stii vreun meserias in gaz roaga-l sa-ti calculeze diametrul gaurii de admisie a aerului prin filtru in functie de kW-tii motorului.De ex.eu la motorul de 2.8 si 136 kW am nevoie de o gaura cu diametrul de 28 mm practicata in filtrul de aer.Bineinteles ca acolo unde am montat gazul nu au tinut cont de acest aspect,facand in filtru o gaura cu diametrul de doar 23 mm,insa dupa ce am studiat problema am gasit o solutie de compromis si am reusit sa dozez aerul cumva.Nu cred sa-ti ceara prea mult pe un con,nu-ti fa probleme.
                              CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

                              Comment


                              • #60



                                Sorin ,ai facut rost de mixerul de mai sus ? parca il cautai pt al schimba pe cel vechi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF