Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire iarna

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Mai bine bagi un radiator electric sub motor decat sa te chinui cu apa.
    Exista doua tipuri de masini :
    1. care au fost lovite
    2. care vor fi lovite

    Comment


    • #62
      Originally posted by claub79 View Post
      Mai bine bagi un radiator electric sub motor decat sa te chinui cu apa.
      Dar nu am avut probleme cu pornirea pana acuma.Eu cu tati cred cca injectoarele sau infundat cu parafina si de aia incerc sa pun apa pe ele ca poate isi da drumu.Voi ce ziceti.

      Comment


      • #63
        Parafina.

        Asa cum am mai spus, eu am avut acest fenomen de parafinare a motorinei la -29 grade C; la-9 grade a pornit trasa cu sufa[ ramasesem fara baterie ], in 5 metri fara sa umblu la injectoare. Daca ai o portiune de drum fara ghiata si zapada poti sa incerci varianta cu sufa. Presiunea pe care o creaza pompa de injectie in injectoare, ar trebui sa le desfunde. Cu apa calda nu am incercat niciodata. Asteptam vesti. Succes!.

        Comment


        • #64
          Apa calda pe un motor e buna, dar sa iti porneasca dupa, ca daca nu ai incurcat-o si mai rau. Chiar asa a patit un vecin luni dimineata cand aici la noi la Tg Mures la 9:00 erau -24 de grade. Am iesit, i-am dat o cheie ) a invartit de 3 ori si mucles ) a murit de tot si mp3-u s-a resetat. Problema rezolvata mai tarziu la rombat cu Verificarea bateriei, incarcarii si completarea nivelului de electrolit urmata de o incarcare de 12 ore luni noaptea pe motiv ca bateria ar fi fost cu prea putin electrolit si slabita densitatea. Problema rezolvata de marti pana astazi porneste perfect iar. Si revenind la problema vecinului, inculpata, un ford tranzit din 2008 160.000 de km 2,4 d parca... Il vad cu peturile de apa calda turna... si dadea la automat, masina scotea fum, deci se alimenta si nu invartea suficient de repede. Intre timp il sun pe un prieten, vine imi da curent, pornesc si acum sa merg sa il ajut pe om, ii dau curent, stam ce stam... apa a inghetat deja pe motor, da la automat invartea de manca pamantul, dar a inghetat, merge mai aduce apa calda, da iar la automat, tot nimic , nincs fum.... il trag vreo 500 m , nimic... A doua zi m-am intalnit cu el, a fost dus-o la service, aia au pus bateria la incarcat dar pe cand sa o repare nu mai avea nimic ca s-a dezghetat. Sigur de la apa calda, a facut condens si a inghetat undeva. Deci...NU PUNETI APA CALDA PE MOTOR!!! Parerea mea. El zicea ca asa pornea buldozerele mai demult cu apa calda... La care eu i-am zis... Carati cu petul ? si el ca nu ca de la furtun, apai i-am zis ca da, daca ati avea vreo tona sa incalziti blocul ala nu cu 2-3 sticle de 2 litri.
          Last edited by Dj Sky; 01-29-2010, 15:33 PM.

          Comment


          • #65
            EU imi pregatesc motorul pentru pornire la frig in felul urmator:
            1. Schimb de ulei 5 w 40 sau 10 w 40 dupa ce motor aveti bun sau uzat, in cazul meu bag 10 w 40 ca e batran motorul
            2. Bujiile sa functioneze toate bine
            3. Filtru de motorina nou in toamna si grija la motorina sa fie fara apa sau de la peco de incredere
            4. Electromotorul sa mearga perfect, sa nu "fure" curent din cauza bucselor
            5. Incarcarea, respectiv bateria sa fie bune. Un 14 V la relanti stiu ca e normal la alternatoarele astea de w 124, fara cnsumatori si un 13,7-13,8 cu farurile aprinse.
            Mai ar trebui puse la punct in functie de buget si motor, Injectoarele, Pompa de injectie, supapele.
            P.S. eu ma rup in fiecare an de 150 de lei si ba un Dura Lube, cu timpul chiar am observat un 0,2 in plus la presiune la motor cald si relanti. de la 2 la 2,2, o pornire mai usoara la rece si nu mai consuma chiar atat ulei. La motorul asta chestia cu consumul de ulei nu o pot garanta ca am bagat de la bun inceput in octombrie duralube dar la cel precedent de 2,8 si la cel de cobra mergea chestia.
            Conditia e sa nu investesti degeaba intr-un motor care nu are compresie. Acela are nevoie de doctor sau inlocuire. Nimic nu face minuni in un astfel de motor. Apropo nu cred ca are rost sa bagati aditivi daca motorul consuma mai mult de 1 litru la 1000-1500 de km ca din cate stiu acolo e punctul critic la motoare, dupa numai se mai tarasc. La fel si sub 1 Atm la relanti cu motorul cald. Orcum nu am auzit de motoare care sa consume ulei si sa ii stea presiunea la ulei la 3 cu apa la 80 de grade.
            Last edited by Dj Sky; 01-29-2010, 15:43 PM.

            Comment


            • #66
              Gata l-am pornit.Am pus bateria am pus si statia pe baterie am dat putin la pompa sa nu aiba aer.Si mia pornit la sfert.Problema era ca imi prinsase aer pe undeva dar nu stiam pe unde.Sa vedem maine cum porneste.Va zic maine daca porneste bine.Multumesc mult pt sfaturi

              Comment


              • #67
                Timp frumos.

                Ma uit la meteo si ce vad, Drobeta Turnu Severin +2 Grade C. Normal ca ti-a pornit. Eu cred ca tot de la motorina+ger era problema ta. Cand mai alimentezi si este cald afara, baga si niste gaz [ 1-2 litri la 10 litri de motorina ] in rezervor, face minuni la frig. Bine ca ai pornit-o.

                Comment


                • #68
                  K.mersi pt sfat

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by loki14 View Post
                    K.mersi pt sfat
                    De atunci am bagat numai motorina cu aditiv la 41 si nu am mai avut probleme deloc.Nici cand au fost -12 grade.

                    Comment


                    • #70
                      va salut pe iubitorii de Mercedes Cobra si vreau sa va intreb de unde pot cumpara preincalzitor de apa care se insurubeaza deasupra electromotorului undeva in blocul motor. am gasit piesa cum arata dar nu stiu de unde sa o procur. multumesc anticipat daca stie cineva las adresa sa vedeti cum arata piesa si un nr de telef 0761688434

                      Comment


                      • #71
                        Preincalzitor apa

                        Asa ceva cauti ? Costa 50 dolari si trebuie comandat afara; din pacate nu stiu cum se poate asa ceva . Poate stiu colegii .

                        Comment


                        • #72
                          Un dop si un termoplonjor de la rusi ,il cositoresti /alamesti pe dop si aia e ...

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by loki14 View Post
                            De atunci am bagat numai motorina cu aditiv la 41 si nu am mai avut probleme deloc.Nici cand au fost -12 grade.
                            Ce zici ce culoare are motorina neamtului ?.

                            Comment


                            • #74
                              Zici ca-i limonada )..off..

                              Comment


                              • #75
                                asta e piesa dar nu stiu de unde sa o procur sau daca are un cod ceva

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF