Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire iarna

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Niste poze ar fi edificatoare

    Comment


    • #17
      Unele w123 au o rezistenta in blocu motor, undeva deasupra electromotorului, care face acelasi lucru cu "utilajul" lui bulgaru, adica incalzeste lichidul de racire din motor -> pornire usoara. Foarte utila treaba daca stai la casa si de unde sa o alimentezi.
      Exista si un thread pe undeva pe tema asta.
      Exista doua tipuri de masini :
      1. care au fost lovite
      2. care vor fi lovite

      Comment


      • #18
        Poze: in portbagaj pompa + schimbatorul de caldura si in compartimentul motor legatura la instalatie, restul sunt doua tevi care merg de la motor,in portbagaj.
        Attached Files

        Comment


        • #19
          In primul rand merci pt poze. Interesanta instalatia Asta ce ai tu merge sa inteleg doar pe curentul de la baterie? Cea albastra inteleg ca este pompa de recirculare, cea din dreapta este teava in care ai bagat rezistenta de boiler. Incep sa inteleg cum functioneaza termocentrala, dar ce vreau sa te mai intreb este cum o programezi sau cum o pornesti si nu te-a lasat fara baterie pana acum?

          Comment


          • #20
            Super tare ideea. Asta banuiesc ca o folosesti in garaj unde poti sa dai curent. O idee de nota 10... scapi in felul asta si de mersul in gol (pe loc) ca sa ai caldura in masina

            Originally posted by crstn_savu View Post
            Asta ce ai tu merge sa inteleg doar pe curentul de la baterie? Cea albastra inteleg ca este pompa de recirculare, cea din dreapta este teava in care ai bagat rezistenta de boiler. Incep sa inteleg cum functioneaza termocentrala, dar ce vreau sa te mai intreb este cum o programezi sau cum o pornesti si nu te-a lasat fara baterie pana acum?
            Omul a spus ca merge la 220V, banuiesc ca vine cu prelungitor din priza.
            W203 - 2001

            Comment


            • #21
              Din pacate asta creaza un disconfort mare si practic o face pretabila doar celor care stau la casa sau au garaj. Oricum ideea este buna si felicitari pentru idee si faptul ca ai si pus-o in practica pentru ca multi avem idei, putini le punem in practica.

              Comment


              • #22
                Din pacate merge doar la 220v fiindca rezistenta are 2000w (pompa consuma insignifiant - 46w).Eu stau la casa si am o priza chiar langa locul unde parchez masina,la bloc e cam nasol...Poate doar sa gasesti un vecin binevoitor la parter...
                Ce e misto la treaba asta, e ca atunci cand porneste,motorul are sunetul de pornire la cald,adica se elimina uzura tipica pornirii la rece.
                Cat priveste punerea in aplicare propriuzisa,nevoia nu doar te invata ci te si impinge de la spate.
                Last edited by bulgaru; 12-21-2009, 11:28 AM.

                Comment


                • #23
                  Smecherie cu buton...
                  Cu asa ceva, iarna e ca vara...

                  Comment


                  • #24
                    Ca si completare la solutia prezentata, cu aceeasi instalatie sa se incalzeasca filtrul de motorina, conductele pe care circula motorina si de ce nu si motorina din rezervor. Cred ca ar rezolva complet problema. Probabil si un sistem de securitate sa nu supraincalzeasca si treaba ii "oabla ca covrigu'".

                    Comment


                    • #25
                      Acum incep sa ma gandesc si eu daca nu pot mesteri o instalatie de incalzire a apei din circuitul mic constituita dintr-un incalzitor de acvariu si o pompa de acvariu conectate printr-un transformator din 220V in 12V la baterie. Un incalzitor de acvariu necesar pentru volumul de apa dintr-un motor consuma maxim 50W, iar o pompa de acvariu maxim 15W. Incalzitoarele de acvariu vin cu termostat care practic opreste incalzitorul daca temperatura ajunge la valoarea setata (maxim 32-34C). Pompa iarasi nu trebuie sa aiba o putere foarte mare pentru ca daca circulatia apei se realizeaza lent atunci apa se incalzeste mai repede si oricum o pompa mica circula cam 250l/h.

                      Printr-o astfel de treaba http://www.bizoo.ro/firma/invertorau...2V-220V-150W#1 cred ca se pot conecta cele 2 aparate fara nicio problema la instalatia electrica a masinii. Si uite o idee care mi-a venit acuma tot din acvaristica... pot conecta toate astea la o priza programabila si gata-i webastou de 200 lei.

                      Ce parere aveti de ideea mea?

                      Acum legat de masina mea a pus cumnatumeu acumulatorul pe redresor si era moarta de-a binelea... curent 0. Va tin la curent cu ce mai apare nou dupa ce inspecteaza el masina pt ca se pricepe. Tin sa va spun ca nici cobra lui taicameu nu o pornit la -12 azi dimineata tot din cauza motorinei desi nu are probleme cu compresia, are un motor care mege ca ceasu. Mai spre amiaza in schimb a pornit usor cand a ajuns temperatura la -2.
                      Last edited by crstn_savu; 12-21-2009, 17:43 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Gandeste-te ca eu tin 2000w o ora (la -12grade) ca sa ajunga temperatura motorului la 50 grade.Cu 50w nu stiu daca faci mare branza.Ma gandisem si eu la o solutie cu invertor, dar e nevoie de putere mare ca sa incalzesti masa aia de metal si pe langa o cheltuiala in plus (un invertor de putere e substantial mai scump) apare si imposibilitatea bateriei sa duca toata taresenia.

                        Comment


                        • #27
                          Intr-adevar tu ai nevoie de mai mult timp pentru a incalzi tancu, dar tine cont de faptul ca tu ai mult mai mult lichid de incalzit din cauza tevaraielor si toate acele tevi sunt un spatiu de pierdere a caldurii. Totodata eu nu vreau sa aduc apa din radiator la 50 grade, 20-25grade fiind suficiente pentru o pornire usoara zic eu. Oricum s-ar putea sa ai dreptate. Astept in seara asta un prieten sa ma ajute cu calculele fizice in ceea ce priveste posibilitatea unui acumulator de a suporta un incalzitor.

                          Comment


                          • #28
                            Salutare! Am o Cobra 200D de citiva ani buni si merg cu ea aproape zilnic in fiecare iarna. Sincer vorbind, daca acumulatorul (bateria) e incarcat, electromotorul pus la punct (bucsi, carbuni, rotor rectificat daca e cazul si starter-ul OK), bujii functionale, injectoare bune, plus filtru de motorina curat, nu am avut nici un motiv sa imi fac griji cu pornirea. Nu i-am pus decit o singura data aditiv in motorina si atunci nu am simtit o imbunatatire spectaculoasa, asa ca am renuntat. Cu motorina Top Nordic am simtit o pornire un pic mai usoara, dar in schimb mi-o "consuma" ceva mai repede comparativ cu cea Euro 5. Pornire usoara, sarbatori fericite si un an mai bun tuturor!

                            Comment


                            • #29
                              De cand cu temperaturile astea de sub -10, si al meu porneste greu dimineata, desi is bune toate bujiile, electromotoru invarte, bateria e buna si tot dau 10-15 secunde la automat. Dupa ce porneste merge normal si rotund la relanti fara sa tuseasca sau sa impiedice(mentionez ca nu am acel cablu de "soc"). Altfel, daca ii cat de cat cald porneste la sfert. Deocamdata dau vina pe motorina da nu-i sigur ca ea e buba.
                              Exista doua tipuri de masini :
                              1. care au fost lovite
                              2. care vor fi lovite

                              Comment


                              • #30
                                Ce te faci daca esti undeva prin tara, pe un drum judetean, este -26 grade C, trebuie sa alimentezi, iar la PECO nu este decat motorina pentru agricultorii din zona?.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF