Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire iarna

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire iarna

    Mi am facut Cobra de vreo 2 ani dar nu am circulat pana acum cu ea iarna, si ma intrebam intr o zi, daca e sa nu porneasca la rece bine ce sa i fac. Pentru cei care au circulat pe perioada rece cu Cobra, exista ceva aditivi pentru motor, injectoare etc..?
    Multumesc

  • #2
    Cel mai important lucru pentru a avea o pornire ushoara pe timp de iarna: motorul trebuie sa fie bine comprimat. Dupa aceea, bujiile incandescente sa lucreze toate, de preferat un ulei mai subthire, o motorina de buna calitate shi bineintheles o baterie shi un electromotor in buna functhionare. Ca o soluthie ajutatoare pentru un motor cu o compresie scazuta, se poate monta un preincalzitor gen webasto ce va incalzi antigelul din motor shi implicit motorul aproape de temperatura de functhionare, iar in felul acesta prima pornire a motorului pe timp de iarna, va fi asemanatoare cu o pornire a lui in anotimpurile calde.

    Comment


    • #3
      Cobra mea nu pornea la o temperatura mai mica de +5 grade. Toti au strigat ca e compresia, ca sa masor compresia si sa las alternativele, insa un coleg a sugerat subtil sa verific tachetii. Dupa un reglaj de culbutori a pornit la jumate la -10 grade, cu ulei 20w-40. Ai mei erau blocati. Pe parcurs am aflat de la Fane ca la diesel ar trebui reglati in fiecare an, fiindca diesel-ul nu-i benzina. Consecintelei cica ar fi destul de grave. Poate ne explica el mai bine de ce apare derapajul si care sunt consecintele. Desigur influenteaza starea bateriei, electromotorul, vascozitatea uleiului (sa nu fie cel mul 10w), pompa, filtrul de motorina, bujiile si nu in ultimul rand injectoarele. Acestea trebuie sa pulverizeze si la relanti. Majoritatea pulverizeaza la turatii mari, caz in care diuzele au o problema. Sa speram ca nu vei intampina dificultati!
      Last edited by Demiurgos; 09-13-2009, 21:47 PM.
      http://www.caesaralexandru.wordpress.com

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru sfaturile primite

        Comment


        • #5
          Din pacate din cauza vremii urate de afara nici cobra mea nu mai porneste . Este prima iarna la mine si nu nu stiu de unde sa ma apuc pentru a o face sa porneasca si pe timp rece. La inceput am crezut ca ii de vina bateria pentru ca masina a stat o perioada mai mult pe dreapta si a fost pornita doar de 2 ori pe saptamna poate pentru cateva minute. Am schimbat bateria cu a lui taicameu si se pare ca nu este bateria de vina... tot destul de greu invartea.

          Acum stau sa ma gandesc daca este de vina electromotorul pentru ca nici cu bateria lu taicameu nu mai invartea cum trebuia, sa fie de vina bujiile pentru ca in urma cu aproximativ o saptamana invartea mai bine, dar trebuia sa tin pe bujii mai mult si pornea tot greu (dupa ce ii dadeam la automat) sau sa fie o problema cu compresia?

          V-as ruga daca se poate sa ma lamuriti si pe mine cam care credeti ca ar putea fi problema si de unde ar trebui sa ma apuc, cu ce sa incep? Ce credeti ca as putea face macar sa o pornesc si sa o duc la un mecanic sa se uite la ea?

          Comment


          • #6
            Vezi periile la electromotor ..sa nu dea la masa (furt de curent pe romaneste)
            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

            now - bicicleta !

            0744 239 949

            WEB
            http://garajautodiag.blogspot.com

            Comment


            • #7
              S-ar putea sa ai dreptate pentru ca am observat ca dau la automat si luminile din bord aproape se sting si s-ar putea sa fure curent de undeva. Lucrul asta l-am sesizat si cu bateria lui taicameu si asta nu se intampla inainte.

              Ms pt raspunsul rapid. O sa revin cu informatii de indata ce aflu ceva.

              Comment


              • #8
                Parafina din motorina.

                Voi povesti ce am patit cu ceva ani in urma. Totul era OK, baterie, electromotor, filtre,tacheti reglati,motor cald,veneam de la Cluj si ajung pe inserat la Sibiu. Masina ,un MB 409D,incepe sa dea in nas, sa mearga cu intreruperi si in final sa se opresca. Raman peste noapte in oras, si a doua zi constat ca o multime de soferi se invarteau pe langa diesele,injurand cu foc. Afara -29grade C si parafina din motorina blocase injectoarele. Am pus spirt in rezervor,benzina,gaz, Liquy Molly, nimic. Pana nu a scazut temp. nu s-a urnit din loc. Ulterior am aflat ca motorina trebuie prgatita din timp cu diverse solutii antiparafinare. Si avut mare grija de la ce pompa se alimenteaza, mai ales iarna.
                Last edited by nstoe; 12-18-2009, 20:03 PM.

                Comment


                • #9
                  Spre uimirea mea , desi e iarna si zapada si nu am mai pornit masina de 1 saptamana a pornit la sfert :-X
                  Perfection is everything , Perfection is Mercedes-Benz` !!!

                  Comment


                  • #10
                    Una este benzina si alta motorina. Oricum felicitari,ai masina buna. Sarbatori fericite!.

                    Comment


                    • #11
                      Intr-adevar motorina nu este Shell, fiind procurata in sistem made in Romania (daca intelegeti ce spun)... este plina de rahat si asta spun pentru ca filtrul lui taicameu (cel de plastic) se infunda o data la doua saptamani cel mult desi rezervorul a fost curatat nu de mult. Nstoe te-as ruga sa ne spui si noua care ii treaba cu treaba asta cu antiparafinarea? Ce informatii poti sa ne dai din ce ai studiat pana acum?

                      Eu am fost mai inainte pana la garaj sa aduc electromotorul de rezerva si urmeaza ca maine sa il pun pe masina. Ard de nerabdare sa vad cum se comporta masina cu noul electromotor.

                      Comment


                      • #12
                        Parafina in motorina

                        Din cate stiu in motorina exista si parafina. Eu spun doar ce am patit, si impreuna cu mine o gramada de soferi, in noaptea aceea. Datorita gerului foarte mare, -29 grade C, motorina devine ceva mai vascoasa, de culoare albicioasa, si blocheaza injectoarele. Cand a repornit masina,dupa cateva zile,afara erau -10 grade C. Eu eram la prima iarna cu un diesel, dar multi au omorat acumulatorii si electromotoarele atunci.
                        Am invatat de la soferii de cursa lunga si cu vechime,sa pun gaz in rezervor,circa 5-6l la 80l de motorina, acesta avand rolul de o mai subtia. Acest amestec se face pana a se instala gerul.
                        Cu toate ca mereu am pus motorina numai de la pompa,totusi am patit necazul.
                        De atunci nu mai fac plinul de la o singura statie;nu se stie de unde se aprovizioneaza diversi patroni de benzinarii,aparuti peste tot pe drumurile patriei.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by crstn_savu View Post
                          Din pacate din cauza vremii urate de afara nici cobra mea nu mai porneste . Este prima iarna la mine si nu nu stiu de unde sa ma apuc pentru a o face sa porneasca si pe timp rece. La inceput am crezut ca ii de vina bateria pentru ca masina a stat o perioada mai mult pe dreapta si a fost pornita doar de 2 ori pe saptamna poate pentru cateva minute. Am schimbat bateria cu a lui taicameu si se pare ca nu este bateria de vina... tot destul de greu invartea.

                          Acum stau sa ma gandesc daca este de vina electromotorul pentru ca nici cu bateria lu taicameu nu mai invartea cum trebuia, sa fie de vina bujiile pentru ca in urma cu aproximativ o saptamana invartea mai bine, dar trebuia sa tin pe bujii mai mult si pornea tot greu (dupa ce ii dadeam la automat) sau sa fie o problema cu compresia?

                          V-as ruga daca se poate sa ma lamuriti si pe mine cam care credeti ca ar putea fi problema si de unde ar trebui sa ma apuc, cu ce sa incep? Ce credeti ca as putea face macar sa o pornesc si sa o duc la un mecanic sa se uite la ea?


                          Cand electromotorul se invarte greu ,desi bateria e incarcata, inseamna ca s-au dus bucsile.In rest asa cum s-a scris pe aici:compresie,reglaj tacheti,bujii,electromotor,baterie,motorina aditivita,ulei mai "subtire".
                          Eu am 400.000 km si deja pe la +2 grade, desi toate celelalte indeplineau conditia pentru pornire,compresia nu mi-a dat voie.Asa ca mi-am confectionat singur un "webasto", dintr-o rezistenta de boiler si o pompa de recirculare,totul la 220v.Acum,dupa ce o las 30-60 de minute (in functie de temperatura de afara),porneste la sfert.
                          Last edited by bulgaru; 12-19-2009, 10:52 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Inca nu am cum sa testez compresia, dar deja incep sa se lege treburile. Motorina pare sa fie principala cauza a pornirii dificile. Este de o calitate atat de proasta incat nu trece nici prin sita de la palnie de la frigul asta. Asta alaturi de o baterie care era cam slaba mi-a aranjat se pare si electromotorul. Asadar nu am ce sa fac decat sa astept o incalzire a vremii sa ma pot baga macar sub masina pentru ca acum imi ingheata mainile pe cheie.

                            Bulgaru te-as ruga daca se poate sa ne dai mai multe detalii despre Webastoul tau DIY cred ca aceasta poate fi solutia pentru multi dintre noi. Reparatiile capitale la motor iti asigura o compresie buna la motor o perioada scurta din cauza pieselor made in Turcia si nu vad in aceasta investitie masiva, una pe termen lung.

                            Comment


                            • #15
                              O rezistenta de boiler de 1500-2000w,bagata intr-o teava de 2 toli,in care se sudeaza doua tevi de 1/2 si apoi capace,se leaga in serie cu o pompa de recirculare.Doua conducte de cupru moale (la colac) se leaga la furtunele care ies din calorifer (pe partea pasagerului) si merg prin habitaclu pana la portbagaj,la ansamblul pompa - schimbator de cladura.
                              Maine poate fac niste poze,ca sa fie mai clar.Mie mi-a luat o zi toata treaba.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF