Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire iarna

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by andreib View Post
    NU. Absolut totul schimbat. Din pacate nu stiu sursa pieselor pt ca s-a ocupat mecanicul de tot.

    Asa mai da.

    Comment


    • #47
      De la ultima postare am mai lasat bateria pe redresor inca 24 de ore si dupa verificare densitatii electrolitului pare totul ok. A trecut o saptamana cu bateria pe masina de cand nu a mai fost pornita si bateria este in stare foarte buna. Nu s-a slabit deloc. Asadar bateria cade din calcul. Electromotorul invarte si el brici deci si el cade de pe lista.

      Nu imi dau seama totusi din ce cauza dau la automat, invarte incredibil de bine, dar porneste destul de greu. Iti lasa chiar impresia ca a pornit asa de bine invarte, dar dupa ce nu mai dai la automat, moare instantaneu. Asta pe mine ca si neexperimentat in domeniu m-ar orienta spre bujii/injectoare. Am observat totodata ca daca nu apas pe acceleratie cand dau la automat, presiunea la ulei nu urca. LE. Ce am mai observat este ca nu prea mai scoate fum cand dau la automat, iarasi o chestie care pe mine ma duce cu gandul la faptul ca nu se produce aprinderea motorinei din diverse cauze.

      Voi ce parere aveti de treaba asta?

      Comment


      • #48
        crstn_savu vezi filtrul de motorina daca nu e imbacsit sau de la motorina sa fie incarcat cu parafina ar mai fi releul de bujii sau chiar bujiile.
        Last edited by sovieticool; 01-02-2010, 18:10 PM.
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #49
          Filtrele le-am schimbat recent si nici nu am circulat foarte mult de atunci. O sa incerc maine cu motorul rece sa curat filtrele si voi reporni masina. Imi poti spune unde gasesc releul de la bujii si cum il pot recunoaste?

          Multumesc pt sfaturi.

          Comment


          • #50
            Daca ai schimbat filtrele recent nu mai umbla la ele,decat daca sti ca ai bagat motorina dubioasa. Nu ne-ai spus daca se aprinde becul martor pentru bujii din bord. Desfa pe rand tevile de alimentare care duc la injectoare, si da la automat; pompa de injectie trebuie sa bage motorina. Daca nu iese motorina verifica pompa de alimentare cu combustibil, care se afla pe pompa de injectie.Da un semn sa ne spui ce sa mai intaplat.

            Comment


            • #51
              Motorina este dubioasa. Din cate v-am spus la -10 nu mai trecea prin sita de la palnie care va dati seama ca ii din sarma si filtreaza numai ce ii mare. Legat de becul de la bujii se aprinde si se stinge, in schimb eu am constatat ca in compartimentul motor se aude sunetul de decuplare al bujiilor la ceva timp dupa ce becul s-a stins. O sa incerc si treaba cu pompa de injectie luni.

              Comment


              • #52
                Daca stii sigur ca motorina este dubioasa, atunci umple o sticla cu motorina de la pompa, schimba filtru, amorseaza-l tot cu motorina curata, si alimenteaza pompa de injectie din sticla. Trebuie sa pornesca la sfert.
                Daca vrei sa verifici bujiile,trebuie sa scoti injectoarele afara,pui contact si te uiti prin orificiile ramase goale daca se aprind si se sting.
                Last edited by nstoe; 01-02-2010, 21:47 PM.

                Comment


                • #53
                  In cele din urma de ce mi-a fost mai frica n-am scapat... a dus taicameu masina sa testeze compresia... nu prea am inteles valorile, eu stiam ca sunt altele, dar mi-a zis ca ii 1,5 - 1,7 (nu stiu daca de fapt mecanicu nu se referea la 15-17). De asemenea o bujie a fost defecta si a fost inlocuita. La cei 60 lei ceruti pt bujie doar si manopera de montare sper ca macar un NKG sa fi pus. Asa-i cand nu te ocupi tu de ceva.

                  Comment


                  • #54
                    Pai daca este 1,5-1,7 ii destul de dezastru (parerea mea ca nu are cum sa fie atat),; si pe la 15-17 ii rau; din cate am inteles eu de pe la mecanic cam 18 ii limita bunului simt.Sper sa nu ma insel.
                    Exista doua tipuri de masini :
                    1. care au fost lovite
                    2. care vor fi lovite

                    Comment


                    • #55
                      Compresie

                      "Revue Technique diesel" spune despre compresie:
                      -minim 15 bari.
                      -maxim 22-24 bari.
                      Bineanteles cu motorina dubioasa, compresie minima si fara o bujie, iarna pe ger nu ai nicio sansa.

                      Comment


                      • #56
                        Salut.Astazi cand sa pornesc masina nu a mai vrut.Pana acuma mia pornit si la -10 si mai mult.Motor e facut nou.Ma costat 1000euro.Dar pur si simplu nu pot sa imi dau seama dece nu porneste.Astept un raspuns.Multumesc.

                        Comment


                        • #57
                          Motorina.

                          Nu cumva ai pus, recent, motorina mai "dubioasa'?. Mai multi colegi au constatat ca nu le-au pornit motoarele zilele acestea, cu toate ca pana acum nu au avut problame si la temp mai scazute. Daca ai motor bun, filtre in regula , vezi cei cu motorina. Asteptam sa ne spui ce ai rezolvat. Bafta!.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by nstoe View Post
                            Nu cumva ai pus, recent, motorina mai "dubioasa'?. Mai multi colegi au constatat ca nu le-au pornit motoarele zilele acestea, cu toate ca pana acum nu au avut problame si la temp mai scazute. Daca ai motor bun, filtre in regula , vezi cei cn u motorina. Asteptam sa ne spui ce ai rezolvat. Bafta!.
                            Motorina am bagat numai din peco.Crezi ca se poate sa aiba si aia de peco ceva.Acum eu am bateria la incarcat.Daca nici asa ii dau jos electromotorul.Sa vad atunci ca poate imi fura curent pe undeva.Mersi si va tin la curent.

                            Comment


                            • #59
                              Depinde de unde a cumparat seful statiei peco motorina. Este posibil orice. Daca ai baterie,compresie, filtre si motorina in regula,trebuie sa pornesca fara probleme Bafta!.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by nstoe View Post
                                Depinde de unde a cumparat seful statiei peco motorina. Este posibil orice. Daca ai baterie,compresie, filtre si motorina in regula,trebuie sa pornesca fara probleme Bafta!.
                                Stii ce ma gandeam sa pun niste apa calda pe injectoare ca poate sunt infundate cu parafina.Tu ce zici astept parerile voastre.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF