Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire iarna

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Legat de preincalzitor am intrebat la magazin in Iasi si mi-a zis ca face 6.5milioane.
    Piesa avea alt cod decit cel mentionat mai sus.
    Daca pun piesa asta pe masina, ii dublez valoarea masinii.
    Intrebarea mea este: Unde se mai gaseste petrol lampant?

    Comment


    • #92
      Pozele se afiseaza si pentru a se vedea ca exista solutii .
      Personal sunt adeptul reviziilor tehnice sezoniere ( RTS ) , care cuprind cam tot ce au prezentat colegii in acest topic .
      Daca sau efectuat si ai compresie + motorina buna , gerul nu mai este o problema .

      PS : In Buc. , petrol lampant ( gaz ), se gaseste la magazinele care vand materiale de constructii sau vopseluri . Este buna si benzina , dar este mai scumpa .

      Comment


      • #93
        Originally posted by tovarasultau View Post
        Legat de motorina ,stiu ca cineva baga 2-3 litrii de benzina la 60 litri de motorina ,pentru a o subtia pe timp de iarna.Ideea nu e foarte rea si ajuta mult pornirea la rece.
        La Cobra si Bot pe timp de iarna pana la30% din rezervor se poate completa cu benzina. Asa zice cartea.

        Comment


        • #94
          Ma indoiesc. Motorina are rol de ungere al instalatiei de injectie. Benzina spala.

          Comment


          • #95
            Din cauza parafinei pe care o contine,motorina devine prea vascoasa la frig iar pornire devine greoaie.Un pic de benzina in ea nu ii face rau

            Comment


            • #96
              Motorina nu prea mai conţine parafină, din păcate. De asta la motoarele vechi, gândite să funcţioneze cu motorină clasică, odată cu introducerea motorinei EURO 5, a crescut consumul. Ea este aproape complet deparafinată. Spun din păcate pentru că parafina este un carburant, ea arde, şi prezenţa ei în motorină făcea ca să se obţină aceiaşi putere dintr-o cantitate mai mică de carburant.
              Fluidizarea motorinei cu o cantitate de benzină sau chiar petrol, ajută pornirea la temperaturi scăzute.

              Comment


              • #97
                Am inteles ca ajuta pornirea daca adaugi benzina dar, nu se fac exploziile prea agresive incat sa distruga motorul? Eu am pornit cobra si la -20 fara probleme (am impresionat oamenii din parcare)

                Comment


                • #98
                  Păi nu te-apuci să pui fifty-fifty. La un rezervor de 80 litri, pui 10 litri de benzină peste 70 de motorină. Este de ajuns. N-are nimic motorul, dimpotrivă, o să simţi că accelereză mai uşor.

                  Comment


                  • #99
                    Probabil ca aveti dreptate cu adaugarea de benzina in motorina. Dar parerea mea este ca proportiile ar trebui calculate destul de precis.
                    Asa cum am mai scris, prima problema este cea de ungere. Pistoanele pompei de injectie au un joc extrem de mic trebuie sa fie capabile sa produca presiuni foarte mari - peste 1000 de bari - iar ungerea lor se face exclusiv cu motorina. La fel si ansamblul ac-duza injector.
                    A doua problema este rezistenta la detonatie. Motorina se autoaprinde la presiunea de 20 de bari ( aproximativ ) care se formeaza spre sfarsitul cursei de comprimare. Benzinele au o cifra octanica ( la motorina este cifra cetanica - care este altceva ), care reprezinta exact rezistenta la detonatie. O benzina cu o cifra octanica ridicata, este mai rezistenta la detonatie, motorul poate fi construit cu un raport de comprimare mai ridicat 1:10, de exemplu, dar nu mai mult ( cu mici exceptii ). In schimp la dieseluri raportul de comprimare se invarte pe la 1:20. Asa ca, benzina se va autoaprinde mult mai repede decat este necesar, va aprinde si motorina si vor rezulta pierderi de putere si supraincalzirea motorului.
                    Un motor bun din punct de vedere tehnic este cea mai sanatoasa treaba. Si pleaca pana la - 35 de grade.

                    Comment


                    • Funcţionarea celor două motoare (diesel şi otto) este complet diferită. La otto se comprimă amestecul aer-benzină şi de aceea este necesară cifra octanică ridicată, pentru ca acest amestec să fie aprins de bujie la sfârşitul timpului III, în timp ce dieselul comprimă aer, doar aer şi deci n-are ce face autoaprindere. Abia când a ajuns pistonul sus se injectează motorina,
                      Prea puţini dintre noi ajung să deţină maşini cu motoare la prima lor tinereţe. După 200 de mii km, motorul are un oarecare grad de uzură. Cum nici motorina pe-aici nu-i de cea mai bună calitate, aceste motoare trebuie ajutate să pornească la temperaturi scăzute. Când filtrabilitatea motorinei scade sub un anumit prag, ea devine semifluidă, de asta se amestecă cu benzină.
                      Acum câţiva ani, când încă nu se folosea motorină EURO 5, la -25 de grade, chiar şi acea motorină denumită de iarnă, ieşea din filtru sub formă de pastă, aşa ca din tubul de pastă de dinţi. Vreo 3-4 zile n-am reuşit să-mi pornesc maşina.

                      Comment


                      • Ungerea mecanismelor din pompa de injectie , Bosch in linie , care echipeaza motoarele de pe w115-w123, se face cu ulei de motor din baia de ulei a pompei de injectie .

                        Comment


                        • cine vrea incalzitor de iarna gaseste la DEFA.COM

                          Comment


                          • Originally posted by hobbysat View Post
                            Ma indoiesc. Motorina are rol de ungere al instalatiei de injectie. Benzina spala.
                            Asa zic nemtii in carte.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Si textul din carte.
                              Attached Files

                              Comment


                              • Originally posted by bulgaru View Post
                                Poze: in portbagaj pompa + schimbatorul de caldura si in compartimentul motor legatura la instalatie, restul sunt doua tevi care merg de la motor,in portbagaj.
                                Sau in loc de schimbatorul de caldura, un mic boiler electric de vreo 10 litri max. Dupa ce termina de incalzit se cupleaza pompa pentru vreo inca 10 minute, cred ca e suficient.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF