Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reconditionare w123 240d

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Verdele nu e ca nuca in perete, si eu am acelasi verde la interior, e interiorul original al masinii, deci in concluzie mult mai valoros decat orice tapitare ulterioara!
    W110-2.0 D 1966
    W115-2.0 D 1971
    W123-2.4 D 1982

    Comment


    • #17
      No offence

      Cu ce nu sunt de acord in general cu combinatiile de culori nu tocmai reusite de interior ale Mercedes-urilor. Eu zic ca se poate mai bine. Am postat tocmai pt ca noul coleg de club vrea sa aduca imbunatatiri majore. Daca nu vroia sa-i faca nimic asta e, las-o asa cum a fost facuta masina din fabrica. Fara aer, fara antifonare la motor, etc.
      Eu de exemplu consider cobra o masina zgomotoasa. Tocmai de aceea recomand sa se faca un antifonaj corect la motor. Solutia simpla ar fi sa imprumuti unul de la 124. Vei simti o mare diferenta.
      Eu personal ce vreau sa-i mai fac sa-i pun o cotiera intre scaune tip clasa E '96 si sa imbrac bord-ul cu piele neagra, inclusiv cotiera.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Gabriel Marian View Post
        Nici o suparare dar verdele din interior da ca nuca'n perete! Poate gasesti utile pozele urmatoare. A mea e '82, tot 240 si tot alba la exterior. Atept raspunsul tau.
        Frumos interiorul rosu-negru... este after market banuiesc?!

        Comment


        • #19
          Mersi Cipa

          Este refacuta tapiteria respectand linia si cusaturile originale. Negru cu irizatii de rosu ar da mai bine. Mai ai cateva poze in completare. Ce ma bucura cel mai mult este ca posesori de Z4 sau clasa S o admira.
          Attached Files

          Comment


          • #20
            Originally posted by Gabriel Marian View Post
            Este refacuta tapiteria respectand linia si cusaturile originale. Negru cu irizatii de rosu ar da mai bine. Mai ai cateva poze in completare. Ce ma bucura cel mai mult este ca posesori de Z4 sau clasa S o admira.
            Unde ai facut tapiteria?Si in ce consta antifonarea de la motor?Pasla aia de sub capota?

            Comment


            • #21
              Slobozia

              Tapiteria este refacuta de fostul proprietar la cineva in Slobozia. Antifonajul consta in pasla capotei, traversa dintre motor si caroserie plus laterale. 190 D e un exemplu mai complex de antifonare. Iar la interior, mai poti lucra usor la usi si plafon si pedalier. Materialele le alegi in functie de buget. Eu i-am pus pasla si sub bancheta spate sa mai atenueze zgomotul de la diferential.

              Comment


              • #22
                Izolarea de capota o fabrica multzi,trebuie comandata la piese auto....am avut o cobra rosie,cu tapitzerie maslina verde,interiorul original.Am gasit la un tip Razvan ce desfacea cobre in Cringasi tapitzerie neagra cu tot ce implica si am schimbat-o....am vindut-o cu volan original de cobra,in piele,chiar-are careva?Profit sa pun o intrebare-cit ma costa sa fac un motor de 240,cobra,inclusiv manopera?
                Last edited by DMIHNEA; 10-11-2008, 16:30 PM.

                Comment


                • #23
                  Pt Mihnea

                  Este ca dadea mai bine pe negru? Asa am si eu impresia. Plus ca dupa vreo 20 de ani tapiteria oricat ar fi de originala se duce. Iar la cobre eu am vazut ca majoritatea fetelor de usi se incretesc. In fine, pana la urma e optiunea fiecaruia s-o faca cum vrea. Daca e de bun gust, toata stima!
                  Anul trecut i-am facut motorul. Nu am schimbat sau rectificat vibrochen-ul si nici pistoanele. Segmenti, cuzineti, etc plus manopera m-au costat undeva la 1500 roni.

                  Comment


                  • #24
                    Baneshte vorbind 1500 ron sunt cam multzi ptr faptul ca nu ai garantzia ca iese cum vrei....as prefera sa iau un motor sh....

                    Comment


                    • #25
                      Motor sh

                      Eu te cred, insa ai garantie la sh? Eu i-am auzit pe multi zicand ca motoarele sunt brici. Am vb cu un nene care are un motor de 240 si-mi zicea ca masina a cazut la 50.000 de km. Pot eu sa-l cred?
                      De unde stii ca nu e la cota 1 sau 2 de reparatie. Ca el o suna bine dar ce e inauntru D-zeu stie.
                      Eu am nimerit 2 meseriasi care au lucrat bine si au respectat toti parametrii si acum dupa rodaj fug cu 140 fara probleme.

                      Comment


                      • #26
                        Eu de cand am urcat in scala nu prea ma mai incanta asa de tare w 123. W124 nu concep, iar bot de cal nu suport, da e chestie de optiuni personale.... Cobra imi place, are linii frumoase, e definitia simplitatii si utilitatii dar deja vreau ceva mai sus. Din cate stiu eu am avut w 123 cu interior pe verde inchis (300d), 200D (crem, care mi se pare cea mai naspa pt. ca dupa 30 de ani e jegarita indiferent cat de mult ai curata-o), plus cea rosie , 280 benzina cu interior NEGRU, care mi se pare cel mai smecher interior de cobra. Ma rog ....
                        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                        Comment


                        • #27
                          Desigur

                          Simpltatea ar caracteriza cel mai bine cobrele. Eu insa, nu vad nimic rau in a aduce imbunatatiri unei masini simple. Nu faci altceva decat sa o aduci in pas cu vremurile si sa-ti creezi un grad mai sporit de confort.

                          Comment


                          • #28
                            As vrea sa dau un raspus general pt toti cei de mai in sus, ideea e ca mam hotarit in legatura cu ce vrea sa fac. Motorul ramine acelasi, va primi o cutie automata, caroseria va fi sablata, iar apoi voi va primi un negru perlat. Cit despre interior nu pot sa zic decit negru respectind intru totul linile originale, adaugind incalzirea in scaune, trapa electrica, geamuri electrice, clima si nu in ultimul rind jenti pe 16'' pline si negre, cu bordura nichelata.
                            Last edited by Kelooxxl; 10-17-2008, 00:20 AM.
                            Exista multe tipuri de masini. Eu prefer Mercedes.

                            Comment


                            • #29
                              S-o vad si pe asta facuta cum zici tu si as fi fericit la gandul ca o cobra a primit ce merita, vom trai si vom vedea nu!?
                              W110-2.0 D 1966
                              W115-2.0 D 1971
                              W123-2.4 D 1982

                              Comment


                              • #30
                                Daca ii tragi la exterior negru, da bine cu alb la interior sau crem, anyway e frumoasa si cea originala.
                                http://www.fightersoft.ro/sigs/sig.p...lbAlbastru.png
                                cum sa nu-ti placa w126

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF