Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mi-am luat un 300 SE

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Nelu Patrascu View Post
    Ciao!
    Stau şi mă întreb ce pot avea maşinile unora dintre voi (GPL-işti) că dau rateuri. Nu mi s-a întâmplat niciodată.
    1)Ce numeşti tu membrana de la admisie?
    2) Dacă ai dubii legate de avansul vacuumatic scoate capacul de la delcou, scoate din galeria de admisie furtunaşul care duce vacuumul la membrană şi trage aer cu gura din el.
    Dacă mecanismul pe care sunt fixate bobinele delcoului se mişcă, poţi monta totul la loc pentru că acolo totul este ok. Dacă nu este ok şi membrana este spartă vei observa că nu poţi produce vacuum prin sucţiune (simţi că-ţi vine aer în gură prin capilar) Verifică şi starea capilarului!
    3) Am aprindere electronică!
    1)Ce numesc eu membrana de la admisie, este cauciucul de sub capacul capului de injectie, care vine peste admisia in galerie.E prinsa cu o rama de aluminiu care urmareste conturul capacului si e prinsa cu (n) suruburi de 6. (cam incurcata formulare dar iti dai tu seama)
    2)Avansul vacumatic nu e in aprinderea electronica?Daca nu, atunci ce face vacumul din aprindere?

    Originally posted by Traveler View Post

    De curiozitate , daca nu te superi, cat ai dat pe masina? Se cerea 5000 parca.
    4500 + 500 pana acum
    Last edited by doktor4carz; 01-15-2008, 14:18 PM.

    Comment


    • #47
      Originally posted by Traveler View Post
      dar sa fie harbuita rau (ieftina) si sa o refac eu in juma de an.
      Mergi "puţin" contra curentului! Cu toţii căutăm maşini în stare cât mai bună. Să faci "lifting" la rable e costisitor şi nici nu obţii mare lucru.

      Comment


      • #48
        Avansul vacuumatic funcţionează cu vacuumul existent în galeria de admisie. Acesta este produs de motor, prin mişcarea pistoanelor între PMI şi PMS, n-are nimic comun cu funcţia îndeplinită de aprinderea electronică, aceea de a asigura tensiune înaltă la fişa centrală. Delcoul distribuie aceasă tensiune prin sistemul de fişe, la bujiile maşinii. Avansul vacuumatic ajustează momentul in care este livrată scânteia la bujii, în funcţie de turaţie şi sarcină.
        La maşina mea, sub capul distribuitor al injecţiei este carcasa debitmetrului de aer, care are într-adevăr o mulţime de şuruburi pe contur, dar n-are nici o membrană. Totul arată aşa:
        Attached Files

        Comment


        • #49
          Draga Nelu, iti admir stilul didactic,dar nu de principii de functionare ale diverselor componente ale motorului duc lipsa.Eu ti-am spus ca pe aprinderea elctronica am un vacum,normal ca orice vacum vine din admisie,ca de-aia e vacum si normal ca la miscarea pistonului in jos (deci intre PMS si PMI, nu invers cum ai scris tu)face vacum dar nu asta e problema.Intrebarea era, ce face vacumul ala de pe aprindere, daca nu regleaza avansul?Probabil ca 280-ul are alta configuratie pentru ca din delcoul meu nu iese nici un vacum.

          Pozele puse de tine nu se maresc, asa ca nu imi dau seama daca si capul tau de injectie (sau distribuitor - cum am vazut ca-i spui tu) are in partea inferioara o membrana de cauciuc, ca al meu.Deci ansamblul ala (din poza), se "rupe" in doua, longitudinal: in partea superioara, ramane capul injector, cu admisia,cantarul,etc., iar cea inferioara este membrana de care vorbesc,care la mine e fisurata,probabil din cauza rateurilor,si "manjita" cu silicon rosu.La tine pare a fi tot din aluminiu.
          Last edited by Danny_bb; 01-15-2008, 13:18 PM.

          Comment


          • #50
            Hai sa clarificam nitzel situatzia. La 126 model vechi, delcoul are rol de ruptor-distribuitor, deci avansul aprinderii il modifici din delco, avansul vacuumatic lucreaza cu un vacuum de deasupra clapetei de admisie. Aprinderea electronica este simpla, elementara.
            La modelul nou, adica motoarele 260, 300, 420, 500 si 560, an dupa 86, se schimba calimera. Au cititor de avans pe volanta, delcoul este doar distribuitor de scinteie, aprinderea electronica se complica, avansul vacuumatic este pe aprindere, nu mai vine la delco. De aia si costa o galagie de bani aprinderea...

            Doi. La 280, capul de injectzie nu are membrana de cauciuc. Mai pe scurt, are quru metalic. Modelul nou are cauciuc, ca sa aiba ce sa se strice...

            Comment


            • #51
              Văd că ţii foarte mult la acurateţe, ceea ce -fundamental-nu este rău! Cum la un motor -cu 4 pistoane, să zicem- nu toate pistoanele urcă şi pe urmă toate coboară, ci două câte două, ia te rog în considerare că m-am referit la cele care urcă (şi nu produc vacuum) în timp ce celelalte coboară şi produc vacuum. Pot să sper la puţină clemenţă din parte-ţi?
              Referitor la maşina ta, postul doctorului (să-l ţină Dumnezeu sănătos!) limpezeşte lucrurile şi pentru tine şi pentru mine.

              Comment


              • #52
                Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                Pot să sper la puţină clemenţă din parte-ţi?

                Nu a fost in intentia mea nimic malitios,daca asa a iesit imi cer scuze.Am citit posturile tale legate de 126 si mi s-au parut competente,chiar asteptam raspunsul tau, fiindca ma interesa,avand in vedere experienta ta cu masina asta.

                Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                Referitor la maşina ta, postul doctorului (să-l ţină Dumnezeu sănătos!) limpezeşte lucrurile şi pentru tine şi pentru mine.
                Cum spuneam... omul potrivit la locul potrivit.

                Azi am observat, ca rateurile le da cand motorul e usor rece, (pe la 40gr) cand vreau sa plec de pe loc.De la ce-o fi frate?
                Last edited by Danny_bb; 01-16-2008, 11:20 AM.

                Comment


                • #53
                  În condiţiile în care nu vei reuşi să scapi de rateuri, fenomen căruia eu nu-i găsesc explicaţii care să mă convingă în primul rând pe mine, tu vei avea multe probleme cu toate piesele din cauciuc aflate pe traseul de aspiraţie. Uită-te cu atenţie, deşi ştiu că-i greu de observat zona aia de sub galeria de admisie unde sunt incredibil de multe furtune subţiri, în imediata vecinătate a blocului motor care se "coc" devenind aproape casante. Suspectez o lipsă de etanşeitate pe undeva, un alt traseu de aer care alterează calitatea amestecului sărăcindu-l temporar şi făcându-l neinflamabil.
                  N-ar fi mai simplu să încerci să adaptezi un debitmetru de 280 care are corpul din aluminiu? Din ce am înţeles de la doctor, ce ai tu acolo nu prea "seamănă" cu ce am eu.
                  Numai pe GPL apar rateurile?
                  Mai e o chestie care ar putea avea aceleaşi consecinţe (rateurile). Doctorul spune că tacheţii hidraulici de pe maşina ta sunt "terminaţi". Întârzierea deschiderii supapelor de admisie, afectează umplerea cilindrilor. O parte din amestecul carburant rămâne în poarta supapelor!
                  Last edited by Nelu Patrascu; 01-16-2008, 16:50 PM.

                  Comment


                  • #54
                    Singura explicatzie pe care o gasesc este ca, nesesizind nii o mishcare la vacuumul de pe aprindere, motorul merge cu avans mic, ceea ce genereaza rateuri la admisie si ezitari cind e pe benzina. La tot ce am avut pina acum pe gaz, am mers cu avansul la aprindere marit. Pe benzina, la repriza se auzea post-aprindere, dar pe gaz mergea meserie. Si nu am avut niciodata un rateu. La motorul negru, nefunctzionarea avansului vacuumatic de pe aprindere nu poate fi corectat din delco. Deci...

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by doktor4carz View Post
                      La motorul negru, nefunctzionarea avansului vacuumatic de pe aprindere nu poate fi corectat din delco. Deci...
                      N-ai putea să-i schimbi delcoul cu unul de 280 şi cu o aprindere clasică?

                      Comment


                      • #56
                        Nope. Delcoul la motorul negru vine fix in capul axei cu came. Capacul e lat ca placinta tziganeasca. N-am poze la indemina, da se gasesc pe net, banuiesc.

                        Comment


                        • #57
                          Dar gaura în bloc există? Bănuiesc că n-au umblat şi la axa care-l punea în mişcare. I-au schimbat doar locul.

                          Comment


                          • #58
                            Nope. Motorul negru 260-300 n-are nici o legatura cu ce a fost 280-ul. Nu seamana de neam, nici sa le pici cu ceara. Din motoarele vechi, aduce cel mai bine cu 230-ul cu injectzie de pe Cobra. De fapt, 300 este motorul de 2000 de pe Mercedes 190, de exemplu, cu inca doua pistoane in plus.

                            Comment


                            • #59
                              Stiu pe cineva care a cumparat un motor clasic 280 cu 100 de euro. Poate e mai rentabil sa schimbi motorul cu totul. Sau sa mergi numai pe gaz pana moare de tot si sa-l schimbi dupa aia.
                              Ca idee de ansamblu, nu se merita sa bibilesti un motor uzat pentru ca costa foarte mult si oricum nu-l faci ca nou.

                              Comment


                              • #60
                                motorul este una anexele sale sunt cu totul altceva ... de unde concluzia k e motoru basit daca omu are probleme la admisie ?

                                app... nu dadea fum .. nici gaze si nici nu consuma ulei ... vine intrebarea din nou de unde concluzia k motoru trebuie schimbat sau facut ?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF