Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fiabilitate W115

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Mertzanu View Post
    Parerea mea despre cobra si bot de cal (cele doua faimoase fiabile) e ca au fost super tari si super fiabile la vremea lor, si chiar inca vreo 10 ani dupa ce le-a trecut vremea. Dar azi, masini gen Peugeot 207, Ford Focus, si orice alt "plastic" de asta NOU, eu zic ca e cu mult mai fiabil decat cele doua campioane retro. Asta e! Trecerea timpului isi spune cuvantul! Plus ca oricat de confortabile or fi fost ele pentru vremea lor, sunt departe de a se compara la confort cu un W210 de exemplu (si vorbesc in cunostinta de cauza; m-am plimbat cu destule cobre si boturi de cal si cozi de randunica si alte asemeanea). La confort doar "barcile" vechi (w116 si w126) mai fac fatza concurentzei moderne, si asta doar daca sunt bine intretinute. Mai sunt si probleme cu lipsa de piese si de meseriasi. Masini de astea se mai merita sa tii doar daca iti plac foarte mult si daca te si pricepi suficient de bine incat sa nu ai nevoie sa o duci in service. Parerea mea...
    Originally posted by TomJones View Post
    Sa ai o masina veche presupune ca stii la ce te inhami. Orice garnitura de cauciuc sau te miri ce semering poate ceda, mai ales la o masina care in 40+ de ani a facut 110 mii km. Ai pune pe masina niste roti nefolosite niciodata, dar care stii ca au stat intr-o magazie 40 de ani? Nu cred ca ajungi prea departe cu ele.. Timpul lucreaza, vrem nu vrem. Multe manopere care trebuiau facute, nu stie nici han tatar de ele. Exemplu: la frana, la maxim doi ani trebuie golit complet sistemul si pus lichid de frana nou. La unele modele chiar anual. Ma gandesc si eu, manualele astea de intretinere nu sunt facute de unii care se plictiseau acasa.. Suta de mii o fac in 2 ani si cobra mea antica nu m-a lasat never ever in drum.
    Da nenica,asa patesc daca citesc doar doua posturi din tot topicul.Pe cuvant de pioner ca citindu-le pe astea 2 de mai sus, mi-am facut clar ideea ca aici se discuta despre fiabilitatea mercedesurilor vechi in general si a botului de cal in special.De asta mi-am permis sa aduc in discutie de batranul w126.Hai nu mai fi suparat ca nu e bine,toate rele sa se spele si alea bune sa se adune!
    MÃREAȚA COBRA

    Comment


    • #32
      Originally posted by doktor4carz View Post
      1. Tocmai de aia am si precizat mai jos chestia cu "baiatul priceput si finutz la bani"... Banuiesc ca e clar din start ca atunci cind ai o mashina de genul asta, nu o dai pe mina oricui. Ce dracu'... cunosc o tirla de oameni care shtiu cu ce se maninca W114/115 si care inca lucreaza, daca doare pe cineva gura sa intrebe, asta nu mai este problema mea.

      2. Nici nu ai sa vezi. Mashinile mele stau parcate pe strada, nu in garaje, nu in curte, iar o mashina glantz constituie durere de cap, mai ales cind o gaseshti pachet in parcare. Si capul meu are voie sa ma doara din motive serioase, nu din cauza unei fieratanii. Am, mai zis odata, ma repet, mi se rupe de cum arata, conteaza sa mearga perfect. Bis, pe topicul asta nu e vorba de mashinile mele, ci despre mashina asta a colegului, la care aspectul este unul in care nu intra nici un leu.

      3. Drept urmare, la mashina de care discutam, costul initzial era fix ce am zis eu. Caroseria asteia mai are de mers ani buni pe strada pina sa se puna problema de o reconditzionare. Mashina lui Augustin era un cazan borit cind a luat-o, si a costat trei lei in consecintza, nu miile de euro pe care le-a platit colegu' pe dihania lui... De fapt, tocmai asta a si platit... o coaja beton plus anexe in stare rezonabila. Sa nu incurcam borcanele... nu compari o gloaba de reconditzionat total cu una intreaga la structura, pe care inlocuieshti cauciucaraie statuta si coapta de ani si ce am mai precizat mai devreme, plus mici alte detalii, fara de care mashina nu se poate spune ca sta in loc si nu lucreaza din cauza lor...

      Off-topic, Augustin o vinde pentru ca e timpit. Asta ca intermezzo... La cit s-a muncit la gloaba aia, mi-o faceam copirsheu si ma inmormintam cu ea, numai de al dracu'... sa nu futa altul munca mea.

      4. De acord. Acum mai depinde si cui ii pica gradul sa dea un ochi de ele la 5 mii de kilometri (sau sa puna pe priceputul satului s-o faca...). Dar... la una noua, la fiecare 15 mii te scarpini de o poala de bani (si sa nu-mi zica nimeni ca nu-i asha, am doua gunoaie noi pe batatura...) in timp ce o mashina de genul W115, W123, W126, un ochi avizat aruncat pe toata mashina odata la 5 mii de kilometri previne complicatziile unor costuri maricele. Cine are mashina veche, ishi asuma aceste revizii periodice, pe care un om care circula normal cu mashina sacrifica o simbata pe luna. Cine nu, trage de ea pina o dau totzi dracii in ea si sa fie sanatos... Dar revizii mai dese nu inseamna fiabilitate scazuta.

      5. Lipsa de piese nu exista. Se gaseshte absolut orice. Si asta o spune expertul. Exista si meseriashi, e adevarat ca sint putzini dar, cum spuneam mai devreme, cine intreaba sau cauta, gaseshte. Si are mashina pe care se poate baza oricind.

      6. Bineintzeles. Atita timp cit intzelege si respecta ce am scris mai sus, chestii pe care i le explic daca ma intreaba pe mine. Daca nu, mai bine ishi ia dracu' un cotetz nou, merge 3 ani fara sa-i schimbe nici macar uleiul, si tot il vinde cu juma de pretz... adica trece la categoria "hingher"...

      7. La asta sa raspunda aia cu passaturile...

      Romica a zis bine cu piesele "mai scumpe". Exista un prag de rezonabilitate la piese, pe care numai experientza il dicteaza. Si invetzi calitate-pretz... Exemplu, nu ash plati pivotzi originali de la Mercedes pentru panaramele de drumuri pe care le avem... Dar trebuie sa shtii ce producator are marfa buna... Eee... d-aia e bun un doktor la casa omului... Iar ultimul paragraf e edificator... la cit a zacut mashina asta e de mirare ca se mai invirt rotzile...

      Restul e la gura sobei...
      De vandut nu o mai vand.Am rusit sa scap de bmw si de restul scovergilor si raman cu Wugy in curte.
      De tampit ..m-am tampit atat de mult cat te-ai tampit si tu in toata perioada asta de cand suntem prieteni .Eu zic ca e varsta ..alti zic ca viata.
      Aici ii dau dreptate lui Dok.Eu am cumparat o masina care arata bine si era nelucrata ..dar plina de rugina.
      Iar in legatura cu fiabilitatea si rezistenta unui w114 sau w115 inclusiv Titel are un respect deosebit fata de modelul asta.
      A avut pana in 91-92 o taraga din asta .A avut un accidet frontal cu un autobuz si o caruta de tamponati mai mari sau mai mici .Si traieste datorita masini .E o chestie de o recunoaste chair el .
      Mereu spune despre astea ca sunt masini adevarate.Eu am mers doar de 2 ori si de fiecare data in dreapta. Ultima plimbare a fost cu cosciugu lui Dok , una alba cu motor pe benzina.Recunosc ca am plecat vorbind singur....

      Comment


      • #33
        Originally posted by doktor4carz View Post
        O masina care mi-a facut o vizita in urma cu ceva ani buni, si care a stat ceva pe la mine atunci. S-a pastrat intr-o conditzie de invidiat si banuiesc ca va pastra aceasta conditzie si de acu incolo.
        Uite d-asta ramine W114/115 febletzea mea...
        Rezulta ca masina e buna, conditie de invidiat......


        Originally posted by doktor4carz View Post
        Cu tot regretul, dar mashina despre care este vorba in propozitzie a stat vreo 35 de ani in garaj punct... Ingrijita a fost doar la maniera "nu ploua pe ea si nu-i batea soarele in cap". Atita tot.

        Primul proprietar o avea de noua, i-a procurat in decursul anilor unele piese de schimb, in mare parte originale, pe care insa nu le-a folosit niciodata. Intretzinerea ei curenta s-a facut in totzi aceshti ani cu chestii ieftine romaneshti... Tipic...

        Cindva in 2003, nu mai retzin exact momentul, am fost sa vad mashina. La sub 90 de mii de kilometri, motorul batea ca moara cu ciocanele, iar intregul aspect al mashinii se rezuma la "original", in sensul in care asha cum ieshise acu' 30 si ceva de ani, asha era si in ziua respectiva. Pretzul era maricel pentru piatza modelului in acei ani, asha ca ideea s-a taiat la fel de subit precum aparuse. Cu un an si ceva mai tirziu, m-am trezit cu unu' la poarta, recomandat de nushtiucine dracu' sa-l pieptene, si obiectul s-a oprit la mine pentru o revizie generala.

        Unu. Nu am spalat in viatza mea la circiiaci dintr-un sistem de racire cum am spalat la mashina asta... Regim termic la motor la pamint, caldura inauntru nexam, urme recurente ale antigelului prost folosit o viatza. Pina si robinetul de caldura era bocna...

        Doi. Motorul prezenta la interior o stare de jeg, de parca mersese toata viatza cu ulei ars. Sau cu ulei romanesc, d-ala la bidoane de plastic cu cercuri desenate pe el, comunist, cum multzi ne aducem aminte... Tot sistemul de distributzie afectat, patine-intinzator rupte, consum de ulei la nici 90 de mii... cu asta am zis tot. Iar fiindca proprietarul de atunci, un cacanar si un scirtzar fara pereche, nici nu vroia sa auda de investitzie in piese, destul de scumpe de altfel, a trebuit sa fac o tziganie destul de inteligenta pentru a nu se alege praful si pulberea de motorul asta, tziganie care lucreaza si in ziua de azi. Sa nu uit... a investit totushi intr-un eshapament complet, dar turcesc, care zanganea pe mashina precum clopotzeii, pentru ca ala de 35 de ani era terci si nu se mai putea cirpi fizic...

        Trei. Rezervorul nu s-a putut spala cit de cit decit demontat. Sonda litrometrica era un cotor, atit ce o mincase rugina dupa atitzia ani de apa in rezervor... Furtune de alimentare nu schimbase nimeni niciodata.

        Patru. Problemele la timoneria de schimbat vitezele pe care inca le-o mai avea sint nimic... respectivul de o avea atunci ajunsese la mine tocmai din cauza asta, nu mai putea merge cu mashina pe strada, ca altfel nu s-ar fi complicat. Diverse repere s-au inlocuit, dar gradul avansat de uzura a pieselor fixe, care nu avusesera parte de nitzica vaselina niciodata in existentza lor, nu pot face sistemul ala sa mai lucreze ireproshabil niciodata. Din cacat nu iese bici care trosneshte...

        Cinci. Carburatorul de pe ea la momentul acela era o mare cirpeala. Din ce vechituri imi adusese individul nu aveam ce sa ii pun cap la cap. Si de cumparat altul nu vroia sa auda. Asha ca iar cirpeala... consuma 17 in orash, asta e viatza... Anul ce a trecut i-am schimbat eu setul de garnituri la carburatorul ce il are pe ea acum, dar nici ala nu era stralucit, asha ca din nou, in cautarea carburatorului pierdut...

        Ar mai fi urmat destule la momentul respectiv. Dar dat fiind faptul ca omu' era atit de pirtzar ca nici piesele si consumabilele nu le platea, l-am trimis la dracu'. Am vazut, mai tirziu, ca shi-a indeplinit visul... saracu'... El nu avea mashina fizic sub cur, dar ma futea la melodie sa-i modific un delco cu impuls, sa aiba aprindere electronica... Asta din ciclul "Mor de frig in ea, dar am scapat de platini..."

        Dupa ce mashina a scapat de acest sublim proprietar (care imi e si in ziua de azi dator o suma frumushica, si care e un mare norocos ca nu mi-a picat in gheare atitzia anishori...), mashina a bintuit pe la destui inshi. Care au tras-o fiecare prin cur si nu i-au facut nimic, ca e Mercedes.

        Concluzia. La ce sa te ashteptzi ? Si iata cum am demonstrat, de fapt, ca mashina asta este un monstru de fiabilitate... merge de atitzia ani pe baza de cirpeli, si totushi mishca...
        Masina e varza. tocmai s-a executat manevra a intors-o ca la Pitesti.


        Oricum, de fiabila ce-a fost omu' a vandut-o satul de atatia bani bagati si probleme (ca si proprietarul faimosului w 126 300 SE luat din Moldova pitoreasca), acum altu' o vinde, crede el ca si in castig.
        Azi, intamplator, am dat de plictiseala cu un bord de cobra de pamant. Incredibil in ce hal poate sa lucreze timpul asupra unor piese de plastic de 30 de ani. Bordul s-a spart in sute de bucatele mici, plasticul s-a dezintegrat asemenea politistului cyborg din Terminator. A devenit sfaramicios ca nisipul. Acelasi tratament si la cauciucaraie.

        Originally posted by doktor4carz
        ... taci dracu' in pula mea.
        Clar!
        Last edited by Carmine; 11-17-2009, 22:07 PM.
        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

        Comment


        • #34
          Originally posted by shadow View Post
          Hai sa va zic cate ceva despre modelul de Mercedes despre care toata lumea zice ca este un monument de fiabilitate.
          Am de un an si jumatate un W115 2.0 benzina din 1968 care a fost toata viata lui tinut in garaj, ingrijit si menajat. Are cam 110.000km.
          De cand am luat-o am avut urmatoarele probleme:
          -am avut si am probleme cu carburatorul
          -a cedat macaraua de la un geam
          -a cedat electromotorul
          -am avut probleme cu franele
          -am avut si am in continuare probleme cu transmisia
          -am probleme cu directia
          -am probleme cu stabilitatea
          -am avut si am probleme cu chederele
          -am avut si am mici probleme cu tinichigeria
          -are pierderi de ulei si de apa
          -consumul este astronomic pentru care a trebuit sa-i pun GPL cu care evident am probleme
          -diverse alte chestii care nu-mi vin in minte
          Si acum, pepenele de pe tort, franele au cedat complet. Complet inseamna ca lichidul de frana e la locul lui, nu s-a spart si nu s-a rupt nimic, dar pedala aluneca ca stiti voi ce in stiti voi ce pana la fund si masina nu da semne de oprire. Probabil a cedat pompa ...
          Puteti sa-mi ziceti, sa ma contraziceti si sa ma acuzati de orice, eu am scris aici ceea putina lume zice despre masina lor, anume ce NU e bun la ea.
          Masina nu a fost un jaf, ararata in continuare ca o masina de colectie dupa care lumea intoarce capul, dar iata ce stie ea sa faca.
          Daca ar veni la mine un entuziast si ma intreaba daca sa-si cumpere asa ceva ii zic din start sa NU cumpere o astfel de masina.
          Tu te plangi? Sa vezi tu ce rabla mi-am luat eu cu 2100 ron din Tg Mures in urma cu aprox o luna. E drept ca motorul suna ceas, dar nu stiu ce e cu adrevarat de capul lui pt ca transmisia huruie ca un tanc, rotile se tot blocheaza de la frane, interior praf, caroseria distrusa bine (nici macar trapa nu se inchide ca lumea), iar de fleacuri gen chedere si faptul ca-i pica farurile din aripi nici nu mai vorbesc. Pe langa toate astea mai trebuie sa ma si cert cu sotia din cauza masinii cu orice cat de mica ocazie pt ca ea nu suporta W115 in general d'apoi un harb. Am luat-o pe nevazute pe internet. Dar stii care e treaba frumoasa? Sotia are un Opel Astra 1.7 din 2008 dar eu cel putin de cate ori conduc masina ei nu-mi creeaza nici un fel de emotie. Eu mai am un W115 cumparat de vreo 4 ani cu care umblu zilnic, dar "feeling"-ul pe care mi-l ofera aceasta masina inca nu a putut fi egalat de nici o alta masina, si crede-ma ca am incercat "vreo doua" la viata mea. Cand ma urc in masina mea eu ma simt rege si imi trece orice durere de cap (la propriu) pur si simplu ma relaxeaza.
          La W115 in zilele noastre nu vorbesti despre performante, ci pur si simplu iti place sau nu. Fara nici un fel de comparatii.
          Prin natura meseriei mele eu merg cu destul de multe tipuri de masini si toate puternice, fara restrictii de viteza, legal, toate turbo si noi. Deci stiu ce zic.

          Comment


          • #35
            Ca tot veni vorba de fiabilitatea lui W115.
            Ghicitoare: Cine-mi poate spune ce alta masina mai poate fi vazuta pe strazile patriei care sa aiba aceeasi vechime si sa se gaseasca si acum piese de catalog in magazine pt ea cum e la W115? Dacia cu motor Renault nu se pune pt. ca e la mama ei acasa, dar din cele straine nu mai prea vezi.

            Comment


            • #36
              Una langa alta, w115 e o masina deosebita demna de luat in seama daca apare una de vanzare, mi-ar place sa mi mai iau un bot insa original, sau restaurat cu simtz de raspundere, e o masina extraordinara, cine a avut stie!
              W110-2.0 D 1966
              W115-2.0 D 1971
              W123-2.4 D 1982

              Comment


              • #37
                Originally posted by dr_krl View Post
                Ca tot veni vorba de fiabilitatea lui W115.
                Ghicitoare: Cine-mi poate spune ce alta masina mai poate fi vazuta pe strazile patriei care sa aiba aceeasi vechime si sa se gaseasca si acum piese de catalog in magazine pt ea cum e la W115? Dacia cu motor Renault nu se pune pt. ca e la mama ei acasa, dar din cele straine nu mai prea vezi.
                Trabantul. Cunosc cel putin 10 din Bucuresti. Anii1967-1974. Cert este ca masinile vechi se tin destul de greu in functiune. Te poti astepta oricand sa crape ceva. Nu as avea curaj sa plec la drumuri foarte lungi fara un portbagaj de piese.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by dr_krl View Post
                  Ca tot veni vorba de fiabilitatea lui W115.
                  Ghicitoare: Cine-mi poate spune ce alta masina mai poate fi vazuta pe strazile patriei care sa aiba aceeasi vechime si sa se gaseasca si acum piese de catalog in magazine pt ea cum e la W115? Dacia cu motor Renault nu se pune pt. ca e la mama ei acasa, dar din cele straine nu mai prea vezi.
                  Trabant, Skoda. Sunt inca foarte multe in circulatie. Vad des mult mai multe trabanturi din anii'70 decat Mercedes W115. Cert este ca masinile vechi se tin destul de greu in functiune. Te poti astepta oricand sa crape ceva. Nu as avea curaj sa plec la drumuri foarte lungi fara un portbagaj de piese. Cert este ca un W 115D, desi nu poti merge cu mai mult de 70 km la drum lung (nu trebuie incercat un traseu pe Valea Oltului), ramane o masina de mare clasa.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by viorelbalmez View Post
                    Cert este ca masinile vechi se tin destul de greu in functiune. Te poti astepta oricand sa crape ceva. Nu as avea curaj sa plec la drumuri foarte lungi fara un portbagaj de piese. Cert este ca un W 115D, desi nu poti merge cu mai mult de 70 km la drum lung (nu trebuie incercat un traseu pe Valea Oltului), ramane o masina de mare clasa.
                    Am un w115, 200D, de ani buni si dupa multe drumuri la mare si la munte cu el pot spune ca nu am ramas nici o data cu el in drum, deci locul pentru piese din portbagaj poate fi inlocuit cu bagaje fara teama
                    Cu 70 km/h mergi daca vrei sa fi admirat. Ca viteza de drum lung poti merge linistit cu 85-90 km/h fara sa il obosesti.
                    Ce spun e din propria experienta. Astept si parerea altor colegi cu "botosi" sa ne impartaseasca in acest sens.

                    Comment


                    • #40
                      Asa este. Dar ma refeream la un drum mai lung, ex. pana in Franta sau Spania. In tara fara probleme oriunde. Acum , ce se zic, cu mercedesul care l-am avut W115, 200D,1971, daca mergeam mai mult de 80 Km/ora, se simtea ca este destul de turat.

                      Comment


                      • #41
                        Da, asa e, nu-i prea placea viteza, maxim i-am dat 80 si aia la vale, pompa de injectie era de vina, coada de randunica pe care o am cu aceeasi cilindree deci aproape acelasi motor, este mult mai vioaie!
                        Last edited by VLADD; 12-16-2009, 17:32 PM.
                        W110-2.0 D 1966
                        W115-2.0 D 1971
                        W123-2.4 D 1982

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by viorelbalmez View Post
                          Asa este. Dar ma refeream la un drum mai lung, ex. pana in Franta sau Spania. In tara fara probleme oriunde. Acum , ce se zic, cu mercedesul care l-am avut W115, 200D,1971, daca mergeam mai mult de 80 Km/ora, se simtea ca este destul de turat.
                          Originally posted by pneu View Post
                          Da, asa e, nu-i prea placea viteza, maxim i-am dat 80 si aia la vale, pompa de injectie era de vina, coada de randunica pe care o am cu aceeasi cilindree deci aproape acelasi motor, este mult mai vioaie!
                          Ce-mi place de voi doi...vorbiti de actualul meu 200D, care a fost in trecut, al vostru. Am sa ma duc neaparat la un mecanic sa imi dea un pic de avans la pompa de injectie, ptr ca e rusinos de puturoasa si la semafor imi e cam jena ca ii afum pe toti care stau cu aerotermele pornite... Oricum nu m-a claxonat nimeni, toti au fost intelegatori... acum ca au trecut 20 de ani de cand roamnii isi pot cumpara altfel de masini, un W115 e o aparitie intre gramada de plastice. Si fiindca vorbim de fiabilitate, azi mi-a pornit la a dou cheie la -9grade. Insa tot nu reusesc sa trec de 80, cateodata nici nu ajung acolo...
                          exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
                          Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
                          Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
                          Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by mihnote View Post
                            Am un w115, 200D, de ani buni si dupa multe drumuri la mare si la munte cu el pot spune ca nu am ramas nici o data cu el in drum, deci locul pentru piese din portbagaj poate fi inlocuit cu bagaje fara teama
                            Cu 70 km/h mergi daca vrei sa fi admirat. Ca viteza de drum lung poti merge linistit cu 85-90 km/h fara sa il obosesti.
                            Ce spun e din propria experienta. Astept si parerea altor colegi cu "botosi" sa ne impartaseasca in acest sens.
                            De 15 ani conduc bot de cal ,si ata aproape zilnic.In timpul asta m-a lasat de 2 in drum ,dar din fericire in apropierea casei,si cu defecte minore care le-am remediat rapid.
                            Ca viteza, la drum la un 200D sau 220D,asi spune ca-i place la 95 100kmh.
                            Am mers foarte des cu 140 si chiar 145kmh ,fara sa se intimple nimic anormal .
                            Cu 200 D am facut un drum de germania dus intors ,si pe autostrada ,adica aproape tot drumul l-am tinut 130 kmh constant.
                            Cu benzinare am facut mai multe drumuri de germania la viteze mai mari ,dar e normal ca si caii sunt mai multi.
                            viteza maxima atinsa de mine a fost cu un 280 CE bot de cal coupe cu 185 de cai,a fost de 205Kmh.Coupeul pe care i-l am acum nu merge mai mult de 160 Kmh dar are ceva probleme ca normal ar trebui sa mearga 200Kmh lejer.
                            Pot spune ca W115 -W114 ie o masina cu care se poate pleca la drum lung fara probleme ,daca e pusa cat de cat la punct nu te lasa in drum.
                            Fiabilitatea botului de cal m-a convins ,nu mai vreau altceva.

                            Comment


                            • #44
                              Fiabilitate W115-W123.

                              Oare nu ar trebui sa vorbim, in special, despre fiabilitatea motorului ce echipeaza un W115?. Spun asta deoarece si pe W123 au fost montate motoare 200D, 220D, 240D,si atunci care-i diferenta. Poate stie cineva care a avut ambele variante. Multumesc.

                              Comment


                              • #45
                                Eu am variantele 200d si 220d. Pot sa spun ca 220D porneste mai usor..Nu ma refer la motoare proaste si/sau bune, ci pur si simplu, la motoare uzate unde 220d porneste mai bine. Nu stiu care-i treaba dar am mai auzit printre proprietarii de bot treaba asta.
                                Oricum vis-a-vis de fiabilitate, pot sa spun ca daca urmatoarele deviceuri functioneaza bine, un diesel de w115 nu se opreste niciodata: pompa de motorina si pompa de injectie.
                                Cand pornesc 200D , la -9 grade, in momentul cand aud explozii consecutive la cele 4 pistoane, pot sa dau drumul la demaror, alles in ordnung...ramane torcand frumos pe relanti. Intotdeauna mi s-a parut frapant la motoarele astea ca nu au soc...
                                exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
                                Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
                                Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
                                Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF