Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fiabilitate W115

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fiabilitate W115

    Hai sa va zic cate ceva despre modelul de Mercedes despre care toata lumea zice ca este un monument de fiabilitate.
    Am de un an si jumatate un W115 2.0 benzina din 1968 care a fost toata viata lui tinut in garaj, ingrijit si menajat. Are cam 110.000km.
    De cand am luat-o am avut urmatoarele probleme:
    -am avut si am probleme cu carburatorul
    -a cedat macaraua de la un geam
    -a cedat electromotorul
    -am avut probleme cu franele
    -am avut si am in continuare probleme cu transmisia
    -am probleme cu directia
    -am probleme cu stabilitatea
    -am avut si am probleme cu chederele
    -am avut si am mici probleme cu tinichigeria
    -are pierderi de ulei si de apa
    -consumul este astronomic pentru care a trebuit sa-i pun GPL cu care evident am probleme
    -diverse alte chestii care nu-mi vin in minte
    Si acum, pepenele de pe tort, franele au cedat complet. Complet inseamna ca lichidul de frana e la locul lui, nu s-a spart si nu s-a rupt nimic, dar pedala aluneca ca stiti voi ce in stiti voi ce pana la fund si masina nu da semne de oprire. Probabil a cedat pompa ...
    Puteti sa-mi ziceti, sa ma contraziceti si sa ma acuzati de orice, eu am scris aici ceea putina lume zice despre masina lor, anume ce NU e bun la ea.
    Masina nu a fost un jaf, ararata in continuare ca o masina de colectie dupa care lumea intoarce capul, dar iata ce stie ea sa faca.
    Daca ar veni la mine un entuziast si ma intreaba daca sa-si cumpere asa ceva ii zic din start sa NU cumpere o astfel de masina.

  • #2
    esti cam suparat si ai motive intemeiate.
    tre' s-o iei mai usor. e o masina destul de veche...
    "statul" pe dreapta al unei masini ii dauneaza mai mult decat s-o ajute in lupta cu anii. rez. problemele one by one si cred ca o sa ai satisfactii cu ea.

    Comment


    • #3
      Ma bucur cand vad si oameni sinceri, care pot recunoaste ca au probleme (multe) cu o masina despre care toti spun ca e mai fiabila decat modelele noi.
      Parerea mea despre cobra si bot de cal (cele doua faimoase fiabile) e ca au fost super tari si super fiabile la vremea lor, si chiar inca vreo 10 ani dupa ce le-a trecut vremea. Dar azi, masini gen Peugeot 207, Ford Focus, si orice alt "plastic" de asta NOU, eu zic ca e cu mult mai fiabil decat cele doua campioane retro. Asta e! Trecerea timpului isi spune cuvantul! Plus ca oricat de confortabile or fi fost ele pentru vremea lor, sunt departe de a se compara la confort cu un W210 de exemplu (si vorbesc in cunostinta de cauza; m-am plimbat cu destule cobre si boturi de cal si cozi de randunica si alte asemeanea). La confort doar "barcile" vechi (w116 si w126) mai fac fatza concurentzei moderne, si asta doar daca sunt bine intretinute. Mai sunt si probleme cu lipsa de piese si de meseriasi. Masini de astea se mai merita sa tii doar daca iti plac foarte mult si daca te si pricepi suficient de bine incat sa nu ai nevoie sa o duci in service. Parerea mea...
      Last edited by Mertzanu; 02-25-2009, 16:18 PM.

      Comment


      • #4
        Eu circul cu botul meu de cal din 71 zi de zi, nu a crapat nimic inca la el, franele sunt ca in prima zi, motorul toarce bine, la fel ca atunci cand am cumparat masina, daca nu te pricepi sa-ti repari masina e greu, o data pusa la punct de-abia atunci putem vorbi de fiabilitate, are totusi 40 de ani!
        W110-2.0 D 1966
        W115-2.0 D 1971
        W123-2.4 D 1982

        Comment


        • #5
          Sa ai o masina veche presupune ca stii la ce te inhami. Orice garnitura de cauciuc sau te miri ce semering poate ceda, mai ales la o masina care in 40+ de ani a facut 110 mii km. Ai pune pe masina niste roti nefolosite niciodata, dar care stii ca au stat intr-o magazie 40 de ani? Nu cred ca ajungi prea departe cu ele.. Timpul lucreaza, vrem nu vrem. Multe manopere care trebuiau facute, nu stie nici han tatar de ele. Exemplu: la frana, la maxim doi ani trebuie golit complet sistemul si pus lichid de frana nou. La unele modele chiar anual. Ma gandesc si eu, manualele astea de intretinere nu sunt facute de unii care se plictiseau acasa.. Suta de mii o fac in 2 ani si cobra mea antica nu m-a lasat never ever in drum.

          Comment


          • #6
            Cred ca prin termenul fiabil mai sus se pare sa se intelege vesnic,este o masina care nu poate ajunge actualele modele la confort,pentru ca in acea vreme nu exista aceiasi tehnologie,nici calculatorul de buzunar neexistand atunci,insa "egaland" timpul masina folosea tehnologii printre cele mai avansate si aici nu ne referim la butoane si altele,ci la siguranta.Fiabilitatea ei consta in faptul ca a ramas in istoria Mercedes prin numarul vandute si se numara printre modelele cele mai rezistente,din cate stiu eu unul aflandu-se cu vreo 2 milioane jumatate de kilometri si fiind la muzeu.Masina mai are probleme,de exemplu cum zicea Shadow cu franele dar dupa cat timp?Dupa 40 de ani.Luam un model actual si sa vedem ca rezista tot atat franele si alte componente,si atunci putem compara fiabilitatea masinilor de atunci si de acuma.Momentan ramane una dintre cele mai fiabile masini.
            Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

            Comment


            • #7
              Originally posted by mibotto View Post
              Luam un model actual si sa vedem ca rezista tot atat franele si alte componente,si atunci putem compara fiabilitatea masinilor de atunci si de acuma.Momentan ramane una dintre cele mai fiabile masini.
              Tu chiar nu intelegi! Nu contesta nimeni ca a fost fiabila pentru vremea ei! Comparatia se face intre bot de cal si un "plastic" de asta, NOU! Nu intre bot de cal in prezent si cum va fi "plasticul" peste 40 de ani!
              Pe o masina din anii '60 totul e copt si rascopt daca nu a fost restaurata. Numai fiabila nu se poate numi! Si ca exemplu de restaurare facuta cu simt de raspundere uitati-va la cobra WUGY. Uitati-va cati bani s-au bagat in ea si cu cat este pusa la vanzare acum (si tot nu o cumpara nimeni).
              In concluzie, NU as recomanda nimanui o masina de asta pentru fiabilitate, ci doar daca o ia din pasiune pt ca ii place modelul.
              Last edited by Mertzanu; 02-25-2009, 17:23 PM.

              Comment


              • #8
                Poate nu inteleg eu,poate is batut in cap.Fiabilitatea reprezinta rezistenta unui mecanism in timp si siguranta in functionare.Nu cred ca inteleg la ce se refera fiabilitate pe acest topic,dar nu cred ca se poate face comparatie intre o masina mai noua si una veche,in cazul de fata w115-le,daca nu sunt aduse la acelasi punct de plecare,adica in stare lor originala,si de aici incepand sa testezi fiabilitatea ambelor modele,trecandu-le prin aceleasi conditii.
                Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                Comment


                • #9
                  Cu tot regretul, dar mashina despre care este vorba in propozitzie a stat vreo 35 de ani in garaj punct... Ingrijita a fost doar la maniera "nu ploua pe ea si nu-i batea soarele in cap". Atita tot.

                  Primul proprietar o avea de noua, i-a procurat in decursul anilor unele piese de schimb, in mare parte originale, pe care insa nu le-a folosit niciodata. Intretzinerea ei curenta s-a facut in totzi aceshti ani cu chestii ieftine romaneshti... Tipic...

                  Cindva in 2003, nu mai retzin exact momentul, am fost sa vad mashina. La sub 90 de mii de kilometri, motorul batea ca moara cu ciocanele, iar intregul aspect al mashinii se rezuma la "original", in sensul in care asha cum ieshise acu' 30 si ceva de ani, asha era si in ziua respectiva. Pretzul era maricel pentru piatza modelului in acei ani, asha ca ideea s-a taiat la fel de subit precum aparuse. Cu un an si ceva mai tirziu, m-am trezit cu unu' la poarta, recomandat de nushtiucine dracu' sa-l pieptene, si obiectul s-a oprit la mine pentru o revizie generala.

                  Unu. Nu am spalat in viatza mea la circiiaci dintr-un sistem de racire cum am spalat la mashina asta... Regim termic la motor la pamint, caldura inauntru nexam, urme recurente ale antigelului prost folosit o viatza. Pina si robinetul de caldura era bocna...

                  Doi. Motorul prezenta la interior o stare de jeg, de parca mersese toata viatza cu ulei ars. Sau cu ulei romanesc, d-ala la bidoane de plastic cu cercuri desenate pe el, comunist, cum multzi ne aducem aminte... Tot sistemul de distributzie afectat, patine-intinzator rupte, consum de ulei la nici 90 de mii... cu asta am zis tot. Iar fiindca proprietarul de atunci, un cacanar si un scirtzar fara pereche, nici nu vroia sa auda de investitzie in piese, destul de scumpe de altfel, a trebuit sa fac o tziganie destul de inteligenta pentru a nu se alege praful si pulberea de motorul asta, tziganie care lucreaza si in ziua de azi. Sa nu uit... a investit totushi intr-un eshapament complet, dar turcesc, care zanganea pe mashina precum clopotzeii, pentru ca ala de 35 de ani era terci si nu se mai putea cirpi fizic...

                  Trei. Rezervorul nu s-a putut spala cit de cit decit demontat. Sonda litrometrica era un cotor, atit ce o mincase rugina dupa atitzia ani de apa in rezervor... Furtune de alimentare nu schimbase nimeni niciodata.

                  Patru. Problemele la timoneria de schimbat vitezele pe care inca le-o mai avea sint nimic... respectivul de o avea atunci ajunsese la mine tocmai din cauza asta, nu mai putea merge cu mashina pe strada, ca altfel nu s-ar fi complicat. Diverse repere s-au inlocuit, dar gradul avansat de uzura a pieselor fixe, care nu avusesera parte de nitzica vaselina niciodata in existentza lor, nu pot face sistemul ala sa mai lucreze ireproshabil niciodata. Din cacat nu iese bici care trosneshte...

                  Cinci. Carburatorul de pe ea la momentul acela era o mare cirpeala. Din ce vechituri imi adusese individul nu aveam ce sa ii pun cap la cap. Si de cumparat altul nu vroia sa auda. Asha ca iar cirpeala... consuma 17 in orash, asta e viatza... Anul ce a trecut i-am schimbat eu setul de garnituri la carburatorul ce il are pe ea acum, dar nici ala nu era stralucit, asha ca din nou, in cautarea carburatorului pierdut...

                  Ar mai fi urmat destule la momentul respectiv. Dar dat fiind faptul ca omu' era atit de pirtzar ca nici piesele si consumabilele nu le platea, l-am trimis la dracu'. Am vazut, mai tirziu, ca shi-a indeplinit visul... saracu'... El nu avea mashina fizic sub cur, dar ma futea la melodie sa-i modific un delco cu impuls, sa aiba aprindere electronica... Asta din ciclul "Mor de frig in ea, dar am scapat de platini..."

                  Dupa ce mashina a scapat de acest sublim proprietar (care imi e si in ziua de azi dator o suma frumushica, si care e un mare norocos ca nu mi-a picat in gheare atitzia anishori...), mashina a bintuit pe la destui inshi. Care au tras-o fiecare prin cur si nu i-au facut nimic, ca e Mercedes.

                  Concluzia. La ce sa te ashteptzi ? Si iata cum am demonstrat, de fapt, ca mashina asta este un monstru de fiabilitate... merge de atitzia ani pe baza de cirpeli, si totushi mishca...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by pneu View Post
                    Eu circul cu botul meu de cal din 71 zi de zi, nu a crapat nimic inca la el, franele sunt ca in prima zi, motorul toarce bine, la fel ca atunci cand am cumparat masina, daca nu te pricepi sa-ti repari masina e greu, o data pusa la punct de-abia atunci putem vorbi de fiabilitate, are totusi 40 de ani!
                    Primul lucru care l-am facut si eu cand am luat masina asta, am curatat pistonasele si schimbat garniturile la etrier, plus placute noi. Cand am desfacut, cel putin 6 pistonase erau blocate. La franare avea mari dezechilibre. Cam atat i-am facut.
                    Last edited by viorelbalmez; 02-26-2009, 08:38 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Ma simt dator cu o reformulare, care suna in felul urmator:
                      In ciuda vorbelor ca astfel de masini tin sute de mii de km, realitatea este ca varsta si cariera indelungata fie pe strada, fie in mainile diversilor ageamii, le face sa devina niste harburi. Daca bate pe cineva gandul sa cumpere o astfel de masina trebuie sa se astepte ca va cumpara un stapan care-i va cere timp, munca, bani si nervi. Si daca totusi impactul acestui model asupra cuiva este atat de mare (cum a fost asupra mea) incat trebuie neaparat sa-l cumpere, atunci sa-si planifice sa-l foloseasca numai pentru plimbari ocazionale si scurte seara sau in week-end. Exceptie se face numai in cazul in care cumparatorul doarme pe o saltea de bani si poate tine masina mereu la punct indiferent de costuri.
                      Eu am fost intr-adevar indus in eroare de aspectul masinii si am presupus ca si mecanica este la fel. Dar daca aspectul masinii nu ar fi fost cel care este, daca nu ar fi stat 35 de ani in garaj, nu as fi cumparat niciodata masina.
                      Este ca tipa aia buna din colt la care toti se uita dar nimeni nu are curaj sa vorbeasca cu ea, iar eu m-am combinat cu ea si mi-a facut o gramada de zile negre

                      Comment


                      • #12
                        Masinile sunt exceptionale, insa trebuie sa te ocupi de ele, daca vrei sa le ai impecabile tot timpul, investitia nu ar fi una mica!
                        W110-2.0 D 1966
                        W115-2.0 D 1971
                        W123-2.4 D 1982

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by shadow View Post
                          Ma simt dator cu o reformulare, care suna in felul urmator:
                          In ciuda vorbelor ca astfel de masini tin sute de mii de km, realitatea este ca varsta si cariera indelungata fie pe strada, fie in mainile diversilor ageamii, le face sa devina niste harburi. Daca bate pe cineva gandul sa cumpere o astfel de masina trebuie sa se astepte ca va cumpara un stapan care-i va cere timp, munca, bani si nervi. Si daca totusi impactul acestui model asupra cuiva este atat de mare (cum a fost asupra mea) incat trebuie neaparat sa-l cumpere, atunci sa-si planifice sa-l foloseasca numai pentru plimbari ocazionale si scurte seara sau in week-end. Exceptie se face numai in cazul in care cumparatorul doarme pe o saltea de bani si poate tine masina mereu la punct indiferent de costuri.
                          Eu am fost intr-adevar indus in eroare de aspectul masinii si am presupus ca si mecanica este la fel. Dar daca aspectul masinii nu ar fi fost cel care este, daca nu ar fi stat 35 de ani in garaj, nu as fi cumparat niciodata masina.
                          Este ca tipa aia buna din colt la care toti se uita dar nimeni nu are curaj sa vorbeasca cu ea, iar eu m-am combinat cu ea si mi-a facut o gramada de zile negre
                          Sunt 100% pe aceeasi lungime de unda cu tine!

                          Comment


                          • #14
                            Eu pot spune ca botul de cal e destul de fiabil,cel putin in comparatie cu alte oldtimere din vremea respectiva e deperte.
                            Cu 220 D al meu am mers 11 ani aproape zilnic ,am facut si drumuri mai lungi prin tara si odata am fost in germania cu el.Mici defecte au mai aparut pe parcurs dar am ajuns intotdeauna cu el acasa.Motorul cu care l-am cumparat consuma mult ulei ,dar l-am refacut complet in 2002 si de atunci merge bine.
                            Mi-a facut putine probleme data s-a infundat sita din rezervorul de motorina si nu mai tragea deloc,am ramas fara acceleratie in mers ca a sarit tija de acceleratie din nuca,am ramas fara incarcare ca s-au terminat carbunii de la alternator,odata s-a rupt suportul de la pompa de servodirectie si a cazut pompa,un etrier a inceput sa curga ca am apasat tare pe frana dar noroc ca nu in mers.
                            M-am bucurat de ea 11 ani ,dar acum sta complet dezmembrata si va fi reconstruita cu piese noi

                            Comment


                            • #15
                              Sper ca masina sa iasa din nou pe strada, as fi extrem de incantat sa vad niste poze cu ea asa desfacuta, e mare pacat sa nu vedem si noi o refacere acolo, indiferent cum se face ea, spre exemplu eu azi am sudat cu aparatul electric, si peticele au iesit superbe, extraordinare, daca vrei cu adevarat scoti bici din cacat!
                              Last edited by pneu; 02-27-2009, 16:20 PM.
                              W110-2.0 D 1966
                              W115-2.0 D 1971
                              W123-2.4 D 1982

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF