Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fiabilitate W115

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Chestia cu sacul de bani e eronata din start. Investitzia primara in asemenea obiect, care inseamna un set de amortizori, pivotzi, bucsharaie, directzie, frinaraie, ar insemna:

    - 8 milioane amortizorii
    - 4 milioane jumate absolut toata bucsharaia plus 3 milioane cei 4 pivotzi noi
    - 4 milioane toata directzia
    - 5 milioane toata frinaraia noua plus 3 milioane frina de ajutor, totul nou

    Mai adaugam 1 milion reglajul de unghiuri si un 200-250 de euro manopera la un baiat priceput si finutz la bani pentru toata operatziunea. Suma nu cred ca depasheshte 1000 de euro... Pai, fratzilor, daca o mie de euro sint un sac de bani, atunci discutzia se incheie aici...

    Daca se adopta varianta cu piese SH, suma scade drastic. Iar sacul de bani devine pungutza cu (si de...) doi bani. Dar cine nu e priceput la fiare mai bine sta acasa in cazul asta... sau cere consultantza unui priceput sa ii aleaga piesele.

    Ca incheiere, am tras de automaticul meu ani buni de zile, nu m-a lasat nicodata in drum si nu a trebuit sa ii salt capota in strada decit ca sa ii completez ulei, pe care il consuma in dracii aia mari. Atit. Si nu a fost singurul bot de cal pe care l-am tras prin cur... Nu m-a tzinut nici unul un sac de bani investitzi. Doar timp, rabdare, pasiune si multe cunoshtintze in domeniu, ca sa imi facilitez accesul la piese.

    Mashinile astea merg pe strada cu costuri de exploatare incredibil de mici. Exceptzie facind combustibilul, daca e benzinar... al meu a consumat totul peste 18 in orash o viatza, dar datorita faptului ca restul era ieftin si zdravan, nu dadeam doi bani pe consum... Dar trebuie sa shtii ce ai de facut si sa le dai ce le trebuie inainte sa strige ele dupa tine...

    Comment


    • #17
      @ doktor4carz

      1. nu multi se pricep asa bine ca tine la fiarele astea vechi
      2. nu am vazut nicio masina de-a ta care sa arate macar acceptabil, nu mai zic bine [nu contest functionalitatea lor (a celora de care te ocupi) ci doar aspectul - de aici o scadere drastica de costuri]
      3. costul initial nu se rezuma la mia de euro de care zici tu, daca vrei cu adevarat masina. Exemple pentru care am tot respectul:
      - cobra WUGY (dar nu inteleg de ce o vinde, dupa cat a investit in ea si la cat se vede ca ii place)
      - PKC-ul (w116) in curs de restaurare - sunt convins ca va iesi ceva de exceptie (daca PKC-ul va fi gata cu 1000 euro ii dau eu 2000 pe ea).
      4. masinile astea vechi, chiar atunci cand erau noi, necesitau intretinere mai deasa si mai atenta decat necesita masinile din ziua de azi.
      5. prin lipsa de fiabilitate - in sensul mai cuprinzator al cuvantului - inteleg si lipsa de piese si de meseriasi, lucruri care fac utilizarea mai dificila. Nu te poti baza pe ea. Daca se strica ceva, ai nevoie de timp sa rezolvi problema.
      6. Tu ai recomanda un bot ce cal cuiva care are nevoie de masina pentru a se duce zilnic la servici cu ea?
      7. De multe ori am auzit lume "laudandu-se" cu "performante" de genul:
      "Eu cu cobra mea (sau bot de cal) am mers din Bucuresti pana in Moldova si nu am avut nicio problema cu ea (sau am avut doar o problema minora)" - Ei bine, asta e ceva banal pentru o masina moderna, nu simti nevoia sa te lauzi ca ai reusit sa faci un drum de cateva sute de kilometri cu un Passat, de exemplu.

      Comment


      • #18
        Simt nevoia sa intervin cu toate ca in ultimul timp am un inger pazitor de ma corecteaza tot timpu.- Mertzanu -. Si bine face.
        Despre ce masina se mai discuta ca ar merge si in ziua de azi din anii 60-70-80? Poate broasca.
        Boturile si cobrele IN ROMANIA 90% din ele au incaput pe mana la pietzari, arabi, sau oameni care au ca motto '' imi fac treaba cu ea ''
        Nici o masina nu merge indiferent de an, pret sau tara daca nu se intretin cu minimele consumabile. Se pare ca e o masina care nu e pretentioasa si merge, saraca, si in ziua de azi.MERCEDESUL.
        Am avut si eu o cobra (300d-82') cu care am ajuns pe la 5000 de euro. Asta acum 2 ani.
        Am vandut-o acum un an cu 3000 de euro unui amic care nu a mai bagat nici macar 1 leu in ea. Se poate, dar slabe sanse, sa fi schimbat uleiul. Acea masina in max 6-7 luni v-a ajunge la stadiul la care am luat-o eu si sunt sigur ca v-a avea aceeasi reactie, propietrul, ca a colegului suparat. Asta a fost cel mai bun exemplu care il stiu eu.Eu dupa ce am refacut cam tot ce se putea face la ea, am facut intr-o singura zi 1000 de km si pana sa o vand am mers zi de zi si am facut peste 40.000 km (stiu dupa schimburile de ulei) si credeti-ma ca am bagat-o prin toate coclaurile pe la munte unde unii colegi de pe alt forum se lauda ca au facut offroad semiextrem. Pe autostrada soarelui merge linistita si acum cu 150 fara nici cea mai mica trepidatie sau instabilitate.
        Ca sa mergi cu o cobra sau un bot de cal zi de zi '' sa iti faci treaba cu el '' trebuie sa ii faci o singura data o revizie serioasa si sunt 100% sigur ca o poti folosi fara nici cea mai mica problema cu o conditie.- A se cumpara piese ''mai scumpe''. Degeaba stai toata ziua pe sub masina daca nu pui piese noi sau in loc de coliere pui sarme sau am un amic care ia ramas niste piese. NIMENI NU DA O PIESA BUNA JOS DE PE MASINA iar la dezmembrari au ajuns masini neintretinute sau abandonate. NU tinute de un pasionat.
        Nici o masina nu iti ofera placerea si mai ales confortul scaunelor de pe cobra sau mirosul acela specific de zegrass. Trebuie sa iti placa masina in genere, nu sa o privesti ca pe un mijloc de deplasare, ca sa poti tine o masina veche.
        Poate preturile lui Dok nu se potrivesc cu cele de la mecanicii sau magazinele noastre dar tinand cont de cat costa piesele la oricare alta masina, repet ORICARE, nu e deloc scump. Uitate la Logan, Passat, BMW,. Intamplator chiar azi am aflat ca i s-a rupt planetara unei cunostinte la un BMW X5 din 2008 pe strada in drum drept, 2 ocupanti in masina, omu a intretinut masina la Bavaria. La reprezentanta a aflat ca asta ar fi una din bubele lor.
        La cate Mercedesuri ati auzit voi , vechi si noi, ca li s-a rupt planetara si e vorba de BMW nu de Renault sau Citroen. Cate BMW din anii 70 mai vedeti pe strada?
        In mare i-l inteleg pe colegu ca a ajuns la capatul rabdarii dar nici o alta masina dupa atata timp de stat in garaj nici macar nu o aducea la stadiul de pornire, iar de mers pe starada cu ea, exclus. Un om dupa 40 de ani incepe sa ii mai moara din ''putere'' da la un fier !

        Comment


        • #19
          @ rommy20005

          Un punct de vedere bine expus si argumentat. Si spre deosebire de colegii mai entuziasti care nu scot mertzurile vechi din superlative, punctul tau de vedere este mai moderat si mai realist.
          Mare dreptate aveai cand ziceai ca 90% din ele au incaput pe mana unora complet dezinteresati in a intretine masina, si care au vrut doar sa isi faca treaba cu ea.
          Cele mai multe au probleme, nu numai cu motorul, dar si cu tablaria, interiorul, electrica, etc. Rezulta: este necesara RESTAURARE, nu doar o revizie. (scump dom'le, scump)
          O alta buba la multe dintre ele este ca au motorul schimbat. Si de la o masina cu motorul schimbat, in general te astepti la probleme, sau la nefunctinarea diverselor chestii, pentru ca si schimbarile astea de motor s-au facut tot in stiul caracteristic: cost minim, sau chiar zero daca se poate.

          Idea de baza este urmatoarea: Sustin ca astea nu mai sunt masini fiabile, din cauza starii in care se afla aproape toate in ziua de azi. Daca stam sa ne imaginam ca ar fi noi sau ca ar fi toate impecabile, si abia atunci sa incepem sa le testam fiabilitatea, cum zicea un coleg, atunci povestim povesti fantastice... Iar ca sa adunci una in stare ca noua, trebuie sa bagi bani ca lumea, si nu numai bani... iti trebuie si timp, si un minim de pricepere...

          Comment


          • #20
            Off topic
            Salutare,
            Dupa ce am citit tot threadul acesta, incep sa fiu mandru ca detin un Mercedes,
            Un W202,C200, benzinar,de 14 ani, care are 300.000 Km,din care mai mult de jumatate facutzi in Romania de soferi sub 25 ani ,facuti fara nici o interventie la motor si mici interventzi la bucsaraie, capete de bara, etc, "consumabile"
            Eu sunt foarte multumit de ea
            Toate cele bune,
            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

            Comment


            • #21
              Originally posted by Mertzanu View Post
              @ doktor4carz

              1. nu multi se pricep asa bine ca tine la fiarele astea vechi
              2. nu am vazut nicio masina de-a ta care sa arate macar acceptabil, nu mai zic bine [nu contest functionalitatea lor (a celora de care te ocupi) ci doar aspectul - de aici o scadere drastica de costuri]
              3. costul initial nu se rezuma la mia de euro de care zici tu, daca vrei cu adevarat masina. Exemple pentru care am tot respectul:
              - cobra WUGY (dar nu inteleg de ce o vinde, dupa cat a investit in ea si la cat se vede ca ii place)
              - PKC-ul (w116) in curs de restaurare - sunt convins ca va iesi ceva de exceptie (daca PKC-ul va fi gata cu 1000 euro ii dau eu 2000 pe ea).
              4. masinile astea vechi, chiar atunci cand erau noi, necesitau intretinere mai deasa si mai atenta decat necesita masinile din ziua de azi.
              5. prin lipsa de fiabilitate - in sensul mai cuprinzator al cuvantului - inteleg si lipsa de piese si de meseriasi, lucruri care fac utilizarea mai dificila. Nu te poti baza pe ea. Daca se strica ceva, ai nevoie de timp sa rezolvi problema.
              6. Tu ai recomanda un bot ce cal cuiva care are nevoie de masina pentru a se duce zilnic la servici cu ea?
              7. De multe ori am auzit lume "laudandu-se" cu "performante" de genul:
              "Eu cu cobra mea (sau bot de cal) am mers din Bucuresti pana in Moldova si nu am avut nicio problema cu ea (sau am avut doar o problema minora)" - Ei bine, asta e ceva banal pentru o masina moderna, nu simti nevoia sa te lauzi ca ai reusit sa faci un drum de cateva sute de kilometri cu un Passat, de exemplu.
              1. Tocmai de aia am si precizat mai jos chestia cu "baiatul priceput si finutz la bani"... Banuiesc ca e clar din start ca atunci cind ai o mashina de genul asta, nu o dai pe mina oricui. Ce dracu'... cunosc o tirla de oameni care shtiu cu ce se maninca W114/115 si care inca lucreaza, daca doare pe cineva gura sa intrebe, asta nu mai este problema mea.

              2. Nici nu ai sa vezi. Mashinile mele stau parcate pe strada, nu in garaje, nu in curte, iar o mashina glantz constituie durere de cap, mai ales cind o gaseshti pachet in parcare. Si capul meu are voie sa ma doara din motive serioase, nu din cauza unei fieratanii. Am, mai zis odata, ma repet, mi se rupe de cum arata, conteaza sa mearga perfect. Bis, pe topicul asta nu e vorba de mashinile mele, ci despre mashina asta a colegului, la care aspectul este unul in care nu intra nici un leu.

              3. Drept urmare, la mashina de care discutam, costul initzial era fix ce am zis eu. Caroseria asteia mai are de mers ani buni pe strada pina sa se puna problema de o reconditzionare. Mashina lui Augustin era un cazan borit cind a luat-o, si a costat trei lei in consecintza, nu miile de euro pe care le-a platit colegu' pe dihania lui... De fapt, tocmai asta a si platit... o coaja beton plus anexe in stare rezonabila. Sa nu incurcam borcanele... nu compari o gloaba de reconditzionat total cu una intreaga la structura, pe care inlocuieshti cauciucaraie statuta si coapta de ani si ce am mai precizat mai devreme, plus mici alte detalii, fara de care mashina nu se poate spune ca sta in loc si nu lucreaza din cauza lor...

              Off-topic, Augustin o vinde pentru ca e timpit. Asta ca intermezzo... La cit s-a muncit la gloaba aia, mi-o faceam copirsheu si ma inmormintam cu ea, numai de al dracu'... sa nu futa altul munca mea.

              4. De acord. Acum mai depinde si cui ii pica gradul sa dea un ochi de ele la 5 mii de kilometri (sau sa puna pe priceputul satului s-o faca...). Dar... la una noua, la fiecare 15 mii te scarpini de o poala de bani (si sa nu-mi zica nimeni ca nu-i asha, am doua gunoaie noi pe batatura...) in timp ce o mashina de genul W115, W123, W126, un ochi avizat aruncat pe toata mashina odata la 5 mii de kilometri previne complicatziile unor costuri maricele. Cine are mashina veche, ishi asuma aceste revizii periodice, pe care un om care circula normal cu mashina sacrifica o simbata pe luna. Cine nu, trage de ea pina o dau totzi dracii in ea si sa fie sanatos... Dar revizii mai dese nu inseamna fiabilitate scazuta.

              5. Lipsa de piese nu exista. Se gaseshte absolut orice. Si asta o spune expertul. Exista si meseriashi, e adevarat ca sint putzini dar, cum spuneam mai devreme, cine intreaba sau cauta, gaseshte. Si are mashina pe care se poate baza oricind.

              6. Bineintzeles. Atita timp cit intzelege si respecta ce am scris mai sus, chestii pe care i le explic daca ma intreaba pe mine. Daca nu, mai bine ishi ia dracu' un cotetz nou, merge 3 ani fara sa-i schimbe nici macar uleiul, si tot il vinde cu juma de pretz... adica trece la categoria "hingher"...

              7. La asta sa raspunda aia cu passaturile...

              Romica a zis bine cu piesele "mai scumpe". Exista un prag de rezonabilitate la piese, pe care numai experientza il dicteaza. Si invetzi calitate-pretz... Exemplu, nu ash plati pivotzi originali de la Mercedes pentru panaramele de drumuri pe care le avem... Dar trebuie sa shtii ce producator are marfa buna... Eee... d-aia e bun un doktor la casa omului... Iar ultimul paragraf e edificator... la cit a zacut mashina asta e de mirare ca se mai invirt rotzile...

              Restul e la gura sobei...

              Comment


              • #22
                Eu nu sunt "partar" ca fostii proprietari ai masinii. Tot ce s-a stricat pe ea am reparat cu piese noi. De cand a vazut-o ultima oara Dok s-au mai schimbat cateva chestii. Bucsaraia pe fata e schimbata inclusiv cele 4 tampoane de punte, transmisia nu mai face probleme dupa ce s-au completat 2 litri de ulei lipsa din cutie, electromotorul a fost reconditionat cu tot ce-i trebuie, am schimbat garniturile la pompa de ambreiaj, placute de frana, etc. etc. etc, deci nu am hartanit-o fara sa o intretin. Dar cateodata ma apuca dracii. Probabil ca si eu am niste pretentii exagerate, sa mearga fara probleme o masina de 41 de ani care nu a fost intretinuta la timp ...
                Bun, pun punct si o iau de la capat.
                Daca se cer urmatoarele interventii:
                -service motor :garnitura chiuloasa, simeringuri supape, distributia si ce-o mai fi (segmentii nu ii calculez deocamdata pentru ca am un set original de pistoane standard care s-ar putea sa mearga)
                -placa de ambreiaj, rulment, disc
                -arcuri si amortizoare pe spate
                -pompa de frana ... SH dar in stare buna
                Ma poate ajuta si pe mine cu o estimare aproximativa la cat m-ar costa piesele si manopera?
                Si o intrebare destul de foarte importanta: Daca fac motorul, se schimba consumul?
                Raman la 25% in oras si 16% afara sau scade? Nu va incarcati cu gandul ca consumul vine de la carburator, pentru ca pe GPL consuma la fel.
                Si la ce consum real calculat la traficul de Bucuresti as putea sa sper?

                P.S. Iese un pic off-topic din tema "fiabilitate 115" dar daca tot am inceput discutia m-am gandit sa o termin intr-o concluzie concreta.
                Last edited by shadow; 02-28-2009, 20:07 PM.

                Comment


                • #23
                  LA treaba cu acest consum enorm... eu zic ca se va schimba si va fi mult mai mic... dar cred ca cel mai in masura sa dea un raspuns corect e Mesteru` in fieratanii... domnia sa Doktoru`...

                  Comment


                  • #24
                    Raspunsul se da la "probleme tehnice", nu aici... Avem nishte reguli... Continuatzi la subiect.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by doktor4carz View Post
                      Raspunsul se da la "probleme tehnice", nu aici... Avem nishte reguli... Continuatzi la subiect.
                      Sa traiti sefu` !

                      Comment


                      • #26
                        Sunt nou p acest forum dar ca detinator de Mercedes Bot de cal folosit ca masina de zi cu zi, de 15 ani d cand il am eu cel putin, nu pot sa fiu de acord cu ideea ca sunt masini depasite. Daca au fost facute reparatiile si inlocuite piesele necesare masina nu are cum sa nu mearga. Poate fiind si d meserie am stiut sa repar toate problemele aparute la momentul potrivit, dar masina merge chiar si acum la o varsta de 35 d ani.

                        Comment


                        • #27
                          Una e sa mearga, alta e sa fie depasita.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by shadow View Post
                            Una e sa mearga, alta e sa fie depasita.
                            Daca te astepti sa nu fie depasita ....dupa atatia ani....totusi sunt 38 de ani de tehnologie....punct.
                            Normal , cand ai o masina de genu asta te gandesti la faptul ca merge=este bine; doar nu vrei sa ai ABS,ESP airbag-uri sau alte "minuni de genu asta"
                            Last edited by xcs; 08-26-2009, 10:04 AM.

                            Comment


                            • #29
                              Eu am un w126 vechi din 82,deci are cam 27 de ani si merge fara nici o problema.Porneste,franeaza,accelereaza..e tanc masina.Dar a si fost bine intretinuta.Pana anul trecut a fost pe undeva prin Bistrita,iar in ultimul an a fost al lui Sile care a tratat-o corespunzator.Cheia unei bune intretineri a masinii este curios,tocmai exploatarea ei regulata.O masina trasa pe dreapta mult timp se degradeaza mai repede decat una care e folosita zi de zi.
                              MÃREAȚA COBRA

                              Comment


                              • #30
                                LOl, Doktore ai spus finut ce trebuia)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF