Chestia cu sacul de bani e eronata din start. Investitzia primara in asemenea obiect, care inseamna un set de amortizori, pivotzi, bucsharaie, directzie, frinaraie, ar insemna:
- 8 milioane amortizorii
- 4 milioane jumate absolut toata bucsharaia plus 3 milioane cei 4 pivotzi noi
- 4 milioane toata directzia
- 5 milioane toata frinaraia noua plus 3 milioane frina de ajutor, totul nou
Mai adaugam 1 milion reglajul de unghiuri si un 200-250 de euro manopera la un baiat priceput si finutz la bani pentru toata operatziunea. Suma nu cred ca depasheshte 1000 de euro... Pai, fratzilor, daca o mie de euro sint un sac de bani, atunci discutzia se incheie aici...
Daca se adopta varianta cu piese SH, suma scade drastic. Iar sacul de bani devine pungutza cu (si de...) doi bani. Dar cine nu e priceput la fiare mai bine sta acasa in cazul asta... sau cere consultantza unui priceput sa ii aleaga piesele.
Ca incheiere, am tras de automaticul meu ani buni de zile, nu m-a lasat nicodata in drum si nu a trebuit sa ii salt capota in strada decit ca sa ii completez ulei, pe care il consuma in dracii aia mari. Atit. Si nu a fost singurul bot de cal pe care l-am tras prin cur... Nu m-a tzinut nici unul un sac de bani investitzi. Doar timp, rabdare, pasiune si multe cunoshtintze in domeniu, ca sa imi facilitez accesul la piese.
Mashinile astea merg pe strada cu costuri de exploatare incredibil de mici. Exceptzie facind combustibilul, daca e benzinar... al meu a consumat totul peste 18 in orash o viatza, dar datorita faptului ca restul era ieftin si zdravan, nu dadeam doi bani pe consum... Dar trebuie sa shtii ce ai de facut si sa le dai ce le trebuie inainte sa strige ele dupa tine...
- 8 milioane amortizorii
- 4 milioane jumate absolut toata bucsharaia plus 3 milioane cei 4 pivotzi noi
- 4 milioane toata directzia
- 5 milioane toata frinaraia noua plus 3 milioane frina de ajutor, totul nou
Mai adaugam 1 milion reglajul de unghiuri si un 200-250 de euro manopera la un baiat priceput si finutz la bani pentru toata operatziunea. Suma nu cred ca depasheshte 1000 de euro... Pai, fratzilor, daca o mie de euro sint un sac de bani, atunci discutzia se incheie aici...
Daca se adopta varianta cu piese SH, suma scade drastic. Iar sacul de bani devine pungutza cu (si de...) doi bani. Dar cine nu e priceput la fiare mai bine sta acasa in cazul asta... sau cere consultantza unui priceput sa ii aleaga piesele.
Ca incheiere, am tras de automaticul meu ani buni de zile, nu m-a lasat nicodata in drum si nu a trebuit sa ii salt capota in strada decit ca sa ii completez ulei, pe care il consuma in dracii aia mari. Atit. Si nu a fost singurul bot de cal pe care l-am tras prin cur... Nu m-a tzinut nici unul un sac de bani investitzi. Doar timp, rabdare, pasiune si multe cunoshtintze in domeniu, ca sa imi facilitez accesul la piese.
Mashinile astea merg pe strada cu costuri de exploatare incredibil de mici. Exceptzie facind combustibilul, daca e benzinar... al meu a consumat totul peste 18 in orash o viatza, dar datorita faptului ca restul era ieftin si zdravan, nu dadeam doi bani pe consum... Dar trebuie sa shtii ce ai de facut si sa le dai ce le trebuie inainte sa strige ele dupa tine...
Comment