Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fiabilitate W115

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Fiabilitate.

    Eu am facut referire la titlul topicului, pentru ca discutia se poarta numai la nivel de motor, nu si despre celelalte componente. Repet, daca au motoare la fel ,ce separa ca fiabilitate pe modelul W115 de W123.
    Last edited by nstoe; 12-20-2009, 03:31 AM.

    Comment


    • #47
      N-am fost destul de atent ...
      La intrebarea ta poate ne raspunde Pneu, ptr ca are 3 generatii de MB: cobra, bot si randunica, toate Diesel.
      exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
      Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
      Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
      Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

      Comment


      • #48
        W115-ul pe care l-am avut intradevar era cam puturos insa maxim i-am dat 110 km/h pe autostrada cu 2 oameni in ea....a durat ceva pana a prins 110.
        W123 era mult mai sprinten si consuma si mai putin insa ca viteza maxima abia am putut prinde 105 km/h. Personal W123 e peste W115 ca si confort insa W115 are un feeling aparte, pozitia la volan imi placea mai mult poate si unde eu sunt mai scund.

        Comment


        • #49
          Fiabilitate.

          Problemele enumerate la inceput de colegul Shadow,sunt specifice pentru toate masinile vechi, lasate in parasire ani intregi,chiar daca a fost tinuta in garaj. Nu cred ca sunt defecte de fabricatie; daca nu era testata bine de fabricant,ceea ce nu este cazul, atunci vorbeam de fiabilitate.

          Comment


          • #50
            Originally posted by oldtimer
            Am sa ma duc neaparat la un mecanic sa imi dea un pic de avans la pompa de injectie, ptr ca e rusinos de puturoasa si la semafor imi e cam jena ca ii afum pe toti care stau cu aerotermele pornite... Oricum nu m-a claxonat nimeni, toti au fost intelegatori... acum ca au trecut 20 de ani de cand roamnii isi pot cumpara altfel de masini, un W115 e o aparitie intre gramada de plastice. Si fiindca vorbim de fiabilitate, azi mi-a pornit la a dou cheie la -9grade. Insa tot nu reusesc sa trec de 80, cateodata nici nu ajung acolo...
            Du-te neaparat si rezolva cu pompa. 80-90 km/h e viteza de croaziera la ele, unde e consumul scazut, motorul nici prea turat, nici subturat. Daca ti-o pui la punct, si motorul e bunicel, poate sa depaseasca 100 km/h fara probleme, si nu mai afumi masinile din spate la semafor cand pleci. )

            Comment


            • #51
              La coada de randunica filingul la condus e ceva de vis, la fel si in ce priveste botul doar ca mai slab, cobra e subt bot clar, consola de bord de la bot e mult mai frumoasa decat la cobra si coada, cobra e insa o masina moderna as putea spune, nu musai mai sprintena ci din potriva avand in vedere pompa de injectie modelul nou!
              Last edited by pneu; 12-21-2009, 13:31 PM.
              W110-2.0 D 1966
              W115-2.0 D 1971
              W123-2.4 D 1982

              Comment


              • #52
                Originally posted by oldtimer View Post
                .......azi mi-a pornit la a dou cheie la -9grade. Insa tot nu reusesc sa trec de 80, cateodata nici nu ajung acolo...
                Eu i-am dat 110 cand am venit de la Suceava cu ea....bine...110 km/h la vale)

                Comment


                • #53
                  Originally posted by xcs View Post
                  Eu i-am dat 110 cand am venit de la Suceava cu ea....bine...110 km/h la vale)
                  Cred ca mie mi-ar trebui o vale mai lunga...
                  Abia astept sa imi bag putin mainile in ea. Deocamdata am aventuri extreme cu cei de la RAR. -off topic...
                  exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
                  Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
                  Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
                  Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

                  Comment


                  • #54
                    Cred ca viteza unui W115 depinde mult si de diferential. Cele care au fost benzinare si au devenit diesel de obicei au ramas cu diferentialul de la benzinar, deci sunt mai lenese si trebuie turate pt. viteza. Eu am 220D si 200D, dar amandoua fug foarte bine. Cel de 220D a prins si 130 km/h in linie dreapta, poate ar fi mers si mai mult dar mi-a fost mila sa mai turez. Cel de 200D, culmea, parca e mai vioi, dar nu stiu inca cat prinde pt. ca nu am facut un test de viteza si nu e foarte in regula restul masinii (nu motorul).

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by dr_krl View Post
                      Cred ca viteza unui W115 depinde mult si de diferential. Cele care au fost benzinare si au devenit diesel de obicei au ramas cu diferentialul de la benzinar, deci sunt mai lenese si trebuie turate pt. viteza. Eu am 220D si 200D, dar amandoua fug foarte bine. Cel de 220D a prins si 130 km/h in linie dreapta, poate ar fi mers si mai mult dar mi-a fost mila sa mai turez. Cel de 200D, culmea, parca e mai vioi, dar nu stiu inca cat prinde pt. ca nu am facut un test de viteza si nu e foarte in regula restul masinii (nu motorul).
                      Nu stiu ce diferential are...Poate ne spune Pneu, daca stie. Trebuie sa fac ceva in problema asta ca ma fac de ras prin oras, nu pot urca o panta cu mai mult de 40km/h, iar la semafor ii umplu pe toti de fum.
                      Curios este ca nu scoate tot timpul fum ci numai cand e rece si cand e cald motorul, intre 40 si 60 de grade nu prea scoate fum. In plus, cand o acceleres simt ca in prima parte a acceleratiei trage rezonabil dupa care ai senzatia ca ramane fara aer. O sa incerc sa ii dau putin avans sa vad care e efectul...- cred ca sunt cam offtopic..
                      exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
                      Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
                      Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
                      Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by oldtimer View Post
                        Cred ca mie mi-ar trebui o vale mai lunga...
                        Abia astept sa imi bag putin mainile in ea. Deocamdata am aventuri extreme cu cei de la RAR. -off topic...
                        Off topic: Ce probleme ai la RAR? Eu in Bucuresti am repansonat seria de sasiu la RAR pe stalpul din stanga fata. Vechea serie ziceau ca nu mai este buna (ca se poate schimba cu alta de la alta masina). Asa ca ce mai vor?

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by viorelbalmez View Post
                          Off topic: Ce probleme ai la RAR? Eu in Bucuresti am repansonat seria de sasiu la RAR pe stalpul din stanga fata. Vechea serie ziceau ca nu mai este buna (ca se poate schimba cu alta de la alta masina). Asa ca ce mai vor?
                          Cartea de identitate e plina si ca sa imi faca una noua trebuie sa ceara un nou numar de omologare de la Bucuresti...
                          Partea proasta e ca nu si-au dat seama de chestia asta, prima oara cand au bagat masina ci abia cand m-au trimis sa-mi iau actele...
                          In plus mi-au cerut fisa de inmatriculare vizata la primarie ca sa imi dea cartea noua, dar cei de la primarie nu au vrut sa imi dea viza ptr ca nu am cartea(cartea era deja "casata" la RAR)...
                          made in romania- off topic!
                          exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
                          Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
                          Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
                          Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by oldtimer View Post
                            Cartea de identitate e plina si ca sa imi faca una noua trebuie sa ceara un nou numar de omologare de la Bucuresti...
                            Partea proasta e ca nu si-au dat seama de chestia asta, prima oara cand au bagat masina ci abia cand m-au trimis sa-mi iau actele...
                            In plus mi-au cerut fisa de inmatriculare vizata la primarie ca sa imi dea cartea noua, dar cei de la primarie nu au vrut sa imi dea viza ptr ca nu am cartea(cartea era deja "casata" la RAR)...
                            made in romania- off topic!
                            Iti trebuie curaj, ambitie si sa stii sa pui problema in fata fraierilor. Cum adica nu si-au dat seama. Pe tine te costa timp si drumuri iar cineva trebuie sa plateasca. Orice doresti asterne intr-o cerere si insista sa iti dea nr. de inregistrare... Se mai sperie fiindca e instrumentul tau de lupta. Nu uita sa le amintesti de art. 15 din legea 554/2004, functioneaza!!! Succes!
                            http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by oldtimer View Post
                              Cartea de identitate e plina si ca sa imi faca una noua trebuie sa ceara un nou numar de omologare de la Bucuresti...
                              Partea proasta e ca nu si-au dat seama de chestia asta, prima oara cand au bagat masina ci abia cand m-au trimis sa-mi iau actele...
                              In plus mi-au cerut fisa de inmatriculare vizata la primarie ca sa imi dea cartea noua, dar cei de la primarie nu au vrut sa imi dea viza ptr ca nu am cartea(cartea era deja "casata" la RAR)...
                              made in romania- off topic!
                              La RAR ul din Ploiesti nu am avut nici o problema cu seriile; cert este ca ma asteptam sa ti dea un duplicat la carte(fiindca era plina).
                              Dar stii reclama cu timbrul) asha este in Romania...si mie mi s-a intamplat la fel la noua masina....." dar timbru fiscal de 1 leu aveti?"-offtopic

                              Comment


                              • #60
                                Rar mai poti vedea un 115 original aflat in stare impecabila. Pentru cine se pricepe mai bine am o intrebare: s-au fabricat w115 in culori metalizate ? Cat despre fiabilitate si rezistenta sunt masini tip tanc dar foarte elegante. Comparativ consider ca e mult mai costisitoare o masina noua, actuala, deoarece reviziile sunt relativ dese si foarte scumpe. Cu banii aceia se poate intretine o batranica din asta permanent in stare noua si mai raman si ceva bani. Numai cand aud treaba cu 'reciclabila' 95% .... . La capitolul siguranta eu am o parere mai conservatoare. Degeaba ai 10 airbaguri daca n-ai tabla .
                                Suntem cei mai buni : in aer , pe apa si pe pamant !!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF