Hai sa va zic cate ceva despre modelul de Mercedes despre care toata lumea zice ca este un monument de fiabilitate.
Am de un an si jumatate un W115 2.0 benzina din 1968 care a fost toata viata lui tinut in garaj, ingrijit si menajat. Are cam 110.000km.
De cand am luat-o am avut urmatoarele probleme:
-am avut si am probleme cu carburatorul
-a cedat macaraua de la un geam
-a cedat electromotorul
-am avut probleme cu franele
-am avut si am in continuare probleme cu transmisia
-am probleme cu directia
-am probleme cu stabilitatea
-am avut si am probleme cu chederele
-am avut si am mici probleme cu tinichigeria
-are pierderi de ulei si de apa
-consumul este astronomic pentru care a trebuit sa-i pun GPL cu care evident am probleme
-diverse alte chestii care nu-mi vin in minte
Si acum, pepenele de pe tort, franele au cedat complet. Complet inseamna ca lichidul de frana e la locul lui, nu s-a spart si nu s-a rupt nimic, dar pedala aluneca ca stiti voi ce in stiti voi ce pana la fund si masina nu da semne de oprire. Probabil a cedat pompa ...
Puteti sa-mi ziceti, sa ma contraziceti si sa ma acuzati de orice, eu am scris aici ceea putina lume zice despre masina lor, anume ce NU e bun la ea.
Masina nu a fost un jaf, ararata in continuare ca o masina de colectie dupa care lumea intoarce capul, dar iata ce stie ea sa faca.
Daca ar veni la mine un entuziast si ma intreaba daca sa-si cumpere asa ceva ii zic din start sa NU cumpere o astfel de masina.
Am de un an si jumatate un W115 2.0 benzina din 1968 care a fost toata viata lui tinut in garaj, ingrijit si menajat. Are cam 110.000km.
De cand am luat-o am avut urmatoarele probleme:
-am avut si am probleme cu carburatorul
-a cedat macaraua de la un geam
-a cedat electromotorul
-am avut probleme cu franele
-am avut si am in continuare probleme cu transmisia
-am probleme cu directia
-am probleme cu stabilitatea
-am avut si am probleme cu chederele
-am avut si am mici probleme cu tinichigeria
-are pierderi de ulei si de apa
-consumul este astronomic pentru care a trebuit sa-i pun GPL cu care evident am probleme
-diverse alte chestii care nu-mi vin in minte
Si acum, pepenele de pe tort, franele au cedat complet. Complet inseamna ca lichidul de frana e la locul lui, nu s-a spart si nu s-a rupt nimic, dar pedala aluneca ca stiti voi ce in stiti voi ce pana la fund si masina nu da semne de oprire. Probabil a cedat pompa ...
Puteti sa-mi ziceti, sa ma contraziceti si sa ma acuzati de orice, eu am scris aici ceea putina lume zice despre masina lor, anume ce NU e bun la ea.
Masina nu a fost un jaf, ararata in continuare ca o masina de colectie dupa care lumea intoarce capul, dar iata ce stie ea sa faca.
Daca ar veni la mine un entuziast si ma intreaba daca sa-si cumpere asa ceva ii zic din start sa NU cumpere o astfel de masina.
Comment