Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vreau sa cumpar un Mercedes W 210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Treaba cu pompa de servo e dubioasa, e un singur lichid care merge si e ala Mobil 1 ATF rosu, nu mai retin acu numele. Ideea e, cand ceri si de la un magazin de piese auto asa ceva , omu te intreaba ce masina ai si ce culoare ai folosit. In principiu merg si alte tipuri, dar asta e recomandat. Nu stiu acu ce intelege el prin a mai face figuri din cand in cand / merge mai greu. Ce anume merge greu ? servo? vireaza greu ?
    Din ce stiu poti inlocui uleiul din pompa fara sa o schimbi, o pompa sa o cumperi te-ar ajunge cam mult, tare.
    Cat despre piele, am cautat luni intregi, am o bucata rupa la bancheta din spate( s-a lipit ceva si cand a tras taicamiu a rupt cu tot cu piele) si nu am gasit pe nimeni, multi mi-au recomandat sa iau alta bancheta de la dezmembrari. Daca scaunul are urme deranjante de folosire, poti cauta si pe la dezmembrari asa ceva. De reconditionat nu prea poti ci doar sa iti inlocuiasca total tapiseria de pe scaun. Si nu e chiar ieftin.

    Comment


    • #47
      Originally posted by Luxian View Post
      Am mai gasit asta:

      Maine seara cred o sa ma duc sa o vad.
      Ce sa faci cu 116 cai putere la caroseria asta?Ca si autobusurile noastre din Timisoara daca pleaca mai in forta te pot ''lua'' de la semafor....Mai cauta...dar ceva cu herghelie mai mare....si in legatura cu 320cdi de la arad...daca o inmatriculezi pe vreun ''sat'' de langa Timisoara e foarte mic impozitu!{cat despre consumul de 7L/100 prin oras e o mare minciuna + ca banuiesc ca are cutie automata}

      sigpic

      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

      Comment


      • #48
        Am fost aseara sa vad masina. Din pacate masina are mai multe probleme. Desi arata relativ ok la exterior (fara rugina, linii drepte), avea multe "bube":
        • pompa de servo (care am inteles ca ar fi vreo 15 milioane)
        • in bord se aprindea becul de SRS (asta nu e de la airbag-uri ?)
        • masina trepida de ziceai ca se dezmembreaza cand o accelera (probabil axul cadranic descentrat)
        • parbriz crapat
        • cheia de contact praf (desfacuta, lipita, si la pornire trebuie sa apesi un buton in timp ce invarteai de ea)


        @Sergio_MB: Nu imi doresc sa fac performante cu ea. Pe mine ma intereseeaza confortul in primul rand. Stiu ca un motor mai mare m-ar face mai fericit, dar nu am atat de multi bani. Momentan am facut rost de 6500 euro, un E270 bun gasesc numai de la 7000 euro in sus. Din cate am vazut, E200 e destul de ok si ca motorizare, e adevarat ca e mai lent la plecare de pe loc, dar pe mine nu ma intereseaza asa mult asta, avand in vedere ca merg 95% din drumurile mele sunt numai in afara orasului, drumuri lungi.

        In legatura cu E320, consumul de 7% era pentru drumul in afara, autostrada & stuff. Daca E320-ul ala era intr-o stare buna, il cumparam, dar nu se merita la starea in care era.

        Momentan negociez cu prietenul care ma finanteaza sa marim suma disponibila cu 500 euro, si la 7000 euro as avea doua varianta destul de ok zic eu: E220-ul asta si E270-ul din Valcea (care are anuntul expirat momentan).

        Si legat de impozit: Cotele de impozit pentru masini nu se stabilesc la nivel national? Eu stiam ca valorile de aici se aplica in toata tara.
        Last edited by Luxian; 11-18-2009, 10:00 AM.
        ...

        Comment


        • #49
          Avem un coleg pe forum care are la semantura o super fraza ceva de genu : cel mai scump de intretinut este un Mercedes ieftin . E220 150 cai impozit mic asigurare ok , tot istoricul masinii , tinuta in garaj , E270 170 cai impozit mai mare asigurare mai mare, masina adusa de afara nu stii istoricul ei cine ce si in ce fel a utilizat masina , aici tu decizi . Cel mai important lucru la o masina este istoricul ei aceasta este parerea mea , mie inainte sa imi cumpar masina imi place sa aflu despre ea cat mai multe si mai ales de cel care a condus-o sa cunosc acea persoana sa imi pot da seama de cum a fost exploatata masina si dupa sa incep verificarea a acesteia . Bafta in continuare si daca vei fii hotarat cu acel Mercedes E220 de aici (care mai mult ca sigur va fii a ta) ne anunti sau ma anunti sa ma duc sa o vad .
          E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

          Comment


          • #50
            @no problem: Daca ar fi dupa mine maine as merge sa o vad (bine, dupa ce te-as ruga pe tine sa o vezi mai intai - inca o data: mersi mult pentru ajutor). Chiar mi-a placut cum arata si pare super ok, mai ales ca se poate verifica usor istoricul. Problema cea mare e ca prietenul care ma imprumuta a zis ca nu e de acord sa dau 7000 euro pe un Mercedes clasa E din 2000, oricat de bun ar fi. In fine, momentan sunt in tratative cu el, si sper ca pana la urma sa-l conving ca merita. Daca nu, o sa-ncerc sa-mi caut un C200 / C220 din 2002 pe la 7000 si ceva de euro sau un 607 tot de prin 2002 (desi ma gandesc cu groaza ca daca nu il nimeresc intretinut o sa ma bage in faliment cu punerea lui la punct).

            PS: Tipul care ma ajuta are acum un E220 din 2007 (cumparat nou), model Avantgarde si inainte de asta a avut 607 full + extra. Deci nu are ceva impotriva Mercedesului si 607-le mi-l recomanda pentru ca el a fost foarte multumit de el si ca ar avea un "look" mai modern.
            ...

            Comment


            • #51
              Adevarul e ca un ochios bun tare greu gasesti de prin 2000-2001. Si eu sunt in cautare de asa ceva, tot diesel. Am vazut zilele trecute unul in C-ta care din poze arata destul de bine dar odata ajuns la fata locului mi`am schimbat parerea. La rpima cheie desi a pornit cma greu mergea frumusel motorul, l`am oprit si l`am mai pornit de cateva ori iar la a 4 pornire surpriza... scotea un fum albastru de ziceai ca`i Raba!!

              Am si eu o mica intrebare: pot verifica km si istoricul masinii la reprezentanta Mercedes daca a fost cumparata din Romania sau din Germania? Multumesc!

              Comment


              • #52
                @cipa: Mult succes cu cautarea! Care masina din Constanta ai vazut-o tu? Nu de alta, dar sa nu ma mai amagesc si eu cu ea.

                La reprezentanta verifici reviziile facute la ei si numarul de km la care au fost facute. Sincer nu stiu daca baza de date cu revizii este internationala (adica sa mergi la reprezentanta aici si vezi ce revizii a facut in Germania).

                Daca tot ajungi cu o masina la reprezentanta poti sa-i faci teste si sa nu te mai intereseze rulajul asa mult. Ii faci teste la motor (compresie + erori in computer) si teste de suspensie (sa vezi daca trebuie sa te apuci sau nu de schimbat bucse & stuff). Daca iese ok la teste nu cred ca mai are rost sa-ti faci griji de km parcursi. Poate sa fie si 400 de mii, daca iese ok pe teste o sa te mai tina mult si bine.

                In plus, rulajul masinii se reflecta de cele mai multe ori in aspectul interiorului. La masinile rulate mult se vad semne de uzura pronuntate pe volan, scaunul soferului, manerele de la usi, schimbator.
                ...

                Comment


                • #53
                  Masina care am vazut`o este un ochios gri de la topcar center C-ta, pe net e la 5900 euro parca, dar masina nu face nici macar 3000.

                  Multumesc Luxian, spor si tie la cautat si mai ales la gasit ceva bun!

                  Comment


                  • #54
                    La reprezentanta aici poti verifica ce probleme a avut si la cati km a facut ultima verificare intr-un centru autorizat Mercedes. Eu am aflat de la ei despre un C din 2002 (despre care se spunea ca are 200 000 km in martie 2008) ca avea 200 000 km la ultima verificare mercedes in Germania in 2005 . Despre un E am aflat ca la baza avea culoarea alba si era echipat taxi la plecarea din fabrica .... si in anunt era argintiu si nu avea semne de taxi la interior. Tot ei pot sa-ti spuna daca a avut probleme majore pana la ultima vizita in service Mercedes.

                    In concluzie ... poti sa-ti faci o parere despre nr de km ( chiar si aproximativ) si despre eventuale bube de dinainte de Romania.

                    Spor la cautat la toti !

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by spidermann View Post
                      La reprezentanta aici poti verifica ce probleme a avut si la cati km a facut ultima verificare intr-un centru autorizat Mercedes. Eu am aflat de la ei despre un C din 2002 (despre care se spunea ca are 200 000 km in martie 2008) ca avea 200 000 km la ultima verificare mercedes in Germania in 2005 . Despre un E am aflat ca la baza avea culoarea alba si era echipat taxi la plecarea din fabrica .... si in anunt era argintiu si nu avea semne de taxi la interior. Tot ei pot sa-ti spuna daca a avut probleme majore pana la ultima vizita in service Mercedes.

                      In concluzie ... poti sa-ti faci o parere despre nr de km ( chiar si aproximativ) si despre eventuale bube de dinainte de Romania.

                      Spor la cautat la toti !
                      Multumesc frumos! Si cam cat costa treaba asta?

                      Comment


                      • #56
                        Cipa ai PM ! Un telefon.... cam atat te costa . Pt ca romanii sunt oameni bine crescuti !

                        Comment


                        • #57
                          Ce stiti despre asta (in special motorizarea): E290? Din cate stiam eu are performante mai slabe decat E220 CDI-ul.

                          Stie cineva ceva de E270-ul asta?
                          ...

                          Comment


                          • #58
                            Te uiti pe www.autoevolution.com si le compari...

                            Comment


                            • #59
                              Pai din cate vezi e de 2900 si are doar 129 cai,de exemplu al meu e de 2200 si are 143 cai si apropo din poze imi pare mai frumos decat 270-ul mai ales la interior e mai superb.Nu stiu de ce are asa bagate in interior spitierele de la faruri,ar trebui sa fie la nivel cu grila de la far,dar daca functioneaza nu-i bai.

                              Comment


                              • #60
                                Cel care vinde E270-ul este posibil sa fie samsar deoarece in vara asta avea de vanzare un BMW 530 si a mai avut de vanzare si un Audi A6(bagi nr de telefon al vanzatorului pe google si afli cam cu ce se ocupa).
                                CL 99 BAN W211 E270cdi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF