Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vreau sa cumpar un Mercedes W 210

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    [QUOTE=mircea600sel;99012]Diferente cred eu ca mai sunt....jantele sunt altele la avantgarde,geamurile sunt in tenta albastra{aici va spun sigur-doar avantgard are geam. cu tenta albastra},grila fata este un pic diferita{asa mi se pare},la avantgarde xenonul vine din fabrica,tetierele ''pica'' de la buton,barile si pragurile cica sunt m
    ai sport si diferenta cea mai mare este Pretul.....[/QUO
    Avangarde are geamuri albastre,Elegance are verzi,iar Clasic le are albe transparent adica fara culoare,tetierele pica si la al meu Mircea(model elegance)din buton si la cai are ceva in plus parca fata de celelalte.

    Comment


    • #32

      Iata si parerea altora....De curiozitate am sa merg maine pana la Casa auto Timisoara si am sa-i intreb...

      sigpic

      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

      Comment


      • #33
        Eu am facut o nota scrisa acum o ora si astept raspuns de la ei i-am rugat sa imi trimita si mie diferentele intre modelele Avangarde si Elegance an de fab 2000-2002 pentru modelul w 210 , si am sa postez aici dupa ce primesc raspunsul .
        E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

        Comment


        • #34
          Nu vreau sa nasc polemici pe tema diferentelor de dotari intre variante. Am intrebat despre dotari ca sa stiu ce anume mi-ar lipsi pe fiecare varianta.

          Plus ca la Mercedes optionale sunt la fel pentru fiecare varianta din cate am inteles. Adica poti sa ai o groaza de optiuni si pe varianta Classic, nu trebuie sa ai neaparat Avangarde sau Elegance.

          Pana acum nu am gasit nici un Avangarde de vanzare si care sa fie aproape de ce vreau eu.

          In legatura cu cautatul masini, momentan m-am oprit la astea 3:

          Astea sunt cele care vreau sa le verific momentan. Optiunea 1 are avantajul pretului, dar s-ar putea sa nu mai fie valabila.

          Intre optiunile 2 si 3 e foarte greu sa aleg.
          • Optiunea 2 e adusa de 2 ani in tara (deci e posibil sa fie umblata la km), si singurul minus ar fi ca ii lipseste climatronic (dar are AC bi-zona). In schimb are motor mai mare si mai puternic.
          • Optiunea 3 e cumparata din tara, are un singur proprietar si din cate am inteles se poate verifica istoricul de service la reprezentanta. Are in plus trapa, dublu-climatronic (singura la care scrie dublu climatronic pe bune) si cica ar fi tinuta in garaj. Ii lipseste tapiteria de piele si are pachetul lumini.


          Astazi o sa incerc sa-mi re-calculez bugetul, sa vad cum pot marii suma disponibila la 7000 euro. In week-end probabil o sa fiu in targul auto de aici sa vad cum se prezinta cele 2 masini (1,2), dar ma indoiesc ca o sa fie ok.

          O sa va tin la curent cand mai aflu ceva. Pana atunci multumesc tuturor pentru incurajari si sprijinul acordat.
          ...

          Comment


          • #35
            Poate cineva sa-mi explice diferenta dintre "webasto" si "sirocol" / "sirocou"? Din cate stiam eu fac acelasi lucru, sau... ?
            ...

            Comment


            • #36
              Poate fi diferenta mare intre Classic si Avantgarde.
              Daca iei 2 masini stock , una Classic si una Avantgarde, diferentele sunt destul de importante. Sunt oameni care au luat Classic si au plusat la dotari, nu e exclus sa gasesti gadget-uri la un Classic care vin si pe Avantgarde. Ideea e Classic-versiunea de baza, Avantgarde - versiunea de top. Cand o cumperi poti opta pt mai multe la Avantgarde.
              Cauta sa iti gasesti masina optima pt tine, nu ce ne place noua. Sa arate bine, sa te multumeasca dpdvd al motorizarii si accesoriilor, sa poti sa-i faci cat mai multi KM in RO.
              Bafta!
              Din ce stiu eu Webasto e o marca sau si o marca care face sirrocou-uri pt masini. Nu sunt sigur deci nu sariti cu bata la mine

              Comment


              • #37
                Intre E270 cdi (optiunea 2) si E220 cdi (optiunea 3) nu as mai sta pe ganduri si as alege clar E270-ul... Am avut si E220 cdi si E270 cdi si crede-ma ca e o diferenta imensa de putere intre ele. (ce-i drept E220-ul pe care l-am avut eu a fost cam omorat, dar oricum...).

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Luxian View Post
                  Nu vreau sa nasc polemici pe tema diferentelor de dotari intre variante. Am intrebat despre dotari ca sa stiu ce anume mi-ar lipsi pe fiecare varianta.

                  Plus ca la Mercedes optionale sunt la fel pentru fiecare varianta din cate am inteles. Adica poti sa ai o groaza de optiuni si pe varianta Classic, nu trebuie sa ai neaparat Avangarde sau Elegance.

                  Pana acum nu am gasit nici un Avangarde de vanzare si care sa fie aproape de ce vreau eu.

                  In legatura cu cautatul masini, momentan m-am oprit la astea 3:

                  Astea sunt cele care vreau sa le verific momentan. Optiunea 1 are avantajul pretului, dar s-ar putea sa nu mai fie valabila.

                  Intre optiunile 2 si 3 e foarte greu sa aleg.
                  • Optiunea 2 e adusa de 2 ani in tara (deci e posibil sa fie umblata la km), si singurul minus ar fi ca ii lipseste climatronic (dar are AC bi-zona). In schimb are motor mai mare si mai puternic.
                  • Optiunea 3 e cumparata din tara, are un singur proprietar si din cate am inteles se poate verifica istoricul de service la reprezentanta. Are in plus trapa, dublu-climatronic (singura la care scrie dublu climatronic pe bune) si cica ar fi tinuta in garaj. Ii lipseste tapiteria de piele si are pachetul lumini.


                  Astazi o sa incerc sa-mi re-calculez bugetul, sa vad cum pot marii suma disponibila la 7000 euro. In week-end probabil o sa fiu in targul auto de aici sa vad cum se prezinta cele 2 masini (1,2), dar ma indoiesc ca o sa fie ok.

                  O sa va tin la curent cand mai aflu ceva. Pana atunci multumesc tuturor pentru incurajari si sprijinul acordat.
                  Atentie la optiunea a2a !!! Masina are bara fata schimbata (probabil de aceea nici nu are poze facute din fata)! Nu mai are insertiile de crom care sunt standard la varianta elegance, bara fiind una de classic. Ca dotari e super ok, chiar daca nu are climatronic, dar mare grija ca daca a fost lovita tare... numai masina nu mai e; daca a fost doar usor atinsa sa zicem ca mai merge... oricu mare atentie cand o vezi live!

                  Comment


                  • #39
                    Chiar daca tind sa nu mai fiu in ton cu directia in care merge topicul, o sa spun si parerea mea: Eu cred ca OPTIUNILE ar trebui sa fie grija ta secundara. Grija PRINCIPALA ar trebui sa fie MOTORUL + CAROSERIA. Degeaba aia optiuni pe ea de 10 000 euro daca motorul e obosit si o s-o tii parcata in fata blocului/casei. Am prieteni care au fost orbiti de multitudinea de optiuni si si-au dat seama dupa cateva sute de km ca motorul e terminat.

                    In alta ordine de idei..... eu sunt din Valcea. Masina n-am prea vazut-o ce-i drept prin trafic ca sa pot sa-ti spun daca a fost condusa mai mult sau mai putin sportiv ... dar pot sa-ti spun ca sunt mari sanse ca proprietarul sa fi umblat la KM. Daca aflu ceva mai multe despre ea iti zic.

                    Comment


                    • #40


                      Ai si un motor foarte potent,e si avantgarde,ai si banuti ptr. el,nu arata rau din poze,cu impozitul e un pic problema dar te poate ai si tu pe cineva prin giroc,chisoda{satele astea lipite de Timisoara}si o inmatriculezi acolo si taxele vor fii muuult mai mici.....si te-ai facut cu masina{avion la cei 197 de cai...mananci beamveurile prin Timisoara}...numai sa nu te superi sa-i bagi ceva cai in plus la motor ca atunci e de ''jale''....Succes

                      P.S. Uite si datele tehnice despre:
                      E320cdi vs E220cdi http://www.autoevolution.com/carcomp...-1999-220-cdi/
                      E320cdi vs E270cdi http://www.autoevolution.com/carcomp...-1999-270-cdi/
                      E270cdi vs E220cdi http://www.autoevolution.com/carcomp...-1999-220-cdi/
                      Last edited by mircea600sel; 11-13-2009, 03:08 AM.

                      sigpic

                      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                      Comment


                      • #41
                        @cipa: Foarte bună observaţia, chiar nu sesizasem. Mulţam!

                        @spidermann: CAROSERIA şi MOTORUL sunt şi priorităţile mele. Dar încerc să ţin cont de sfaturile voastre şi încerc să nu mă grăbesc, aşa că ma mai uit şi STAREA INTERIORULUI (să fie bine întreţinut) şi abia apoi mă uit şi la dotări.

                        @mircea600sel: Frumoasă maşina. O să încerc să mă duc să o văd, dar sincer te jupoaie ăştia de la stat cu impozitul şi nu ştiu cât de mult o să-mi convină. Pentru 3.2l motor plătesc vreo 2000 lei la stat. Deci motorul maxim pe care aş vrea să-l cumpăr e cel pe E270 (1000 lei impozit), care e cel mai ok din punct de vedere al raportului satisfacţie / costuri.

                        Week-end-ul ăsta sper să ajung şi la târgul auto din Arad, poate îl găsesc pe proprietar cu maşina pe acolo.
                        ...

                        Comment


                        • #42
                          Updates:

                          Am vizitat targul auto din Timisoara, concluziile sunt urmatoarele:
                          • masina 1: interiorul se afla intr-o stare deplorabila (scaunul soferului ros pana la burete, deci clar masina e spre sfarsitul carierei)
                          • masina 2: lovita grav fata si interior foarte murdar


                          Am mai vazut in schimb inca una care era 6800 euro, gri metalizat cu mici imperfectiuni la vopsea (urme de pietricele zic eu, si fara rugina) cu interior putin uzat, dar cu putina rabdare merge reconditionat. O sa ma mai duc saptamana viitoare daca e, si o sa-ncerc sa aflu mai multe despre el.

                          Urmeaza sa mai vad una in saptamana ce vine, numai ca nu stiu sigur cand.


                          La ARAD am ajuns, din pacate, destul de tarziu (12:30), nu am vazut decat vreo cateva, toate demoralizate.

                          Si daca tot am fost prin zona, am trecut sa vad si E320 gasit de mircea600sel. Din pacate masina arata ok numai de la distanta. Ruginita la aripi si la portbagaj (umflaturi destul de urate) si suspensia cam nesigura (cel putin mie asa mi s-a parut, probabil trebuiau schimbate bucsele). Am facut o proba de drum cu ea si intradevar, e incredibila:a prins 180 imediat si confort de parca pluteai. Consumul cica ar fi 7 litri / 100 km cu conditia sa nu depasesti 140.

                          Daca nu era atacata de rugina si nu era atat de costisitoare (impozit + consum) era o optiune valabila.

                          Ramane de vazut ce mai gasesc. Daca mai gasiti ceva anunturi sau stiti pe cineva care vinde, va raman dator
                          ...

                          Comment


                          • #43
                            Sper sa nu se considere "blasfemie", dar as dori sa va intreb ce parere aveti despre Peugeot 607.

                            Pana acum am auzit ca ar fi mai scump de intretinut decat w210 (piese si revizii mai scumpe la reprezentanta).

                            Poate cineva sa faca o comparatie la tinuta de drum si confort intre un 607 si w210?
                            ...

                            Comment


                            • #44
                              Stiu sa-ti spun sigur ca motorizarea o au la fel,insa comparativ cu tinuta la drum te las pe tine sa decizi care e mai bun, cat despre piese plangi langa ele cand le schimbi la peugeot,doar e sub liceenta franceza nu?intr-un thread se vorbea ceva de genu ca semibieleta la Logan e la fel de scumpa ca cea de la CLS,deci dedu singur preturile.

                              Comment


                              • #45
                                Am mai gasit asta:

                                Maine seara cred o sa ma duc sa o vad.

                                Din cate am vorbit cu proprietarul la telefon masina se prezinta in stare buna cu urmatoarele exceptii:
                                • pompa de servo face figuri cateodata - merge mai greu (a schimbat caseta de directie si a bagat lichid necorespunzator, cica ar fi bagat de culoare rosie si trebuia altceva)
                                • spoilerul din fata este putin ciupit sub proiector (l-a atins de o bordura) - proiectorul nu are nimic
                                • scaunul de la sofer e putin mai uzat (tipul a zis ca are 120kg - deci e lesne de inteles de ce)


                                Am intrebat de rugina si a zis ca inca nu a aparut asa ceva, deci nu e ca
                                E320-ul din jud Arad.

                                Acum intrebarea ar fi: Cam cat costa sa repar problema de la pompa de servo? Scap doar cu inlocuirea lichidului din toata instalatia sau trebuie sa schimb si pompa de servo?

                                Si tot legat de w210: Se poate reconditiona / inlocui tapiteria de piele? Cam cat ar costa?
                                ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF