Mulțumesc pentri păreri, eu consider că vânzători nu știau de problema, după cum a mai scris și aici și în alte locuri problemă la motor se strică pompa de ulei și nu iți spune nici un senzor nimic .....se mănâncă cuzineți și se strică tot prin bloc motor....vânzători au raspuns la telefon chiar mau sunat și ei "ce am mai aflat ce sa stricat?" și au promis că imi inapoează ceva bănuți pt reparație (după ce ies din carantină) acum eu aștept. Săptămâna asta se va desface motorul să vedem ce sa dus și dacă merită lucrat cu el sau luat altu ...vă voi ține la curent ..... apropo prețul nu a fost cine stie ce atractiv a fost un preț real!
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Cât ghinion să ai ?
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
-
La Mercedes ai fost sa vezi ce spune sistemul despre istoria reală a mașinii, km, etc?
Poți pune seria mașinii aici, chiar sunt curios.
http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34
www.mbretrofit.ro
Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
Comment
-
Originally posted by Straff View PostMulțumesc pentri păreri, eu consider că vânzători nu știau de problemaDoar ca, in Romania, asemenea masini se vand in mare parte doar atunci cand apar primele probleme ale acestui motor
ilitura in filtrul de ulei !!! Cine cunoaste si urmareste acest lucru, poate vinde masina cu o mare precizie!!!
Apoi, e usor de plans pe umarul cumparatorului si spus ca ajuta si el la coliva si prescuri cu ceva banuti..
Cand esti de buna credinta, iti este greu sa crezi ca cineva "a stiut" ce vinde...Stima.
Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl
Comment
-
Bună ziua azi am dat jos baia de ulei și intradevăr un cuzinet întors și mâncat ....vibrochen praf ....sfatul mecanicului este să nu lucrez deloc cu acest motor pt că e plin de pilitură și dacă îl curăță poate rămâne undeva și peste ceva timp o iau de la capăt cu aceleasi probleme pilitura ucide motorul .......
acum în legătură cu au știut sau nu au știut am trecut peste dacă au știut mă vor căuta ei cu dublu banilor numa sa ii scap de blesteme :-)) (glumesc)orcum nu am ce să fac și nu caut vinovații caut soluții ....cred că voi opta pt un motor second hand undeva unde mi se oferă garație cât mai multă
Comment
-
Te ruga un coleg sa pui seria masinii. Poate ne spune ceva interesant.
Mai stiu o poveste cu un prieten care a luat o Octavia 1.6 benzina la repezeala din targ.
Masina a mers perfect vreo 150 km dupa care a inceput sa scoata fum si sa se auda motorul ciudat.
In timpul cercetarilor, a desfacut capacul de la ulei motor si a gasit inauntru o folie de staniol ca aia pe care o indepartezi cand desigilezi un ketchup. De aici a dedus ca samsarul a pus in motor un fel de Duralube, cat sa poata sa dea tzeapa.
Asta ar putea fi culmea nesimtirii, sa pui aditiv sa pacalesti omu, dar sa-ti fie sila sa bagi doua degete si sa scoti sigiliu de la bidon din motor.
Baiatul a pastrat masina. I-a facut segmentare, rectificare chiuloasa, clapeta, sonda ... si multe altele. Aproape a dublat pretul masinii.Last edited by vladmarcu; 11-27-2020, 20:39 PM.
Comment
-
Și eu nu am luat mașina din târg și nici la repezeală vă rog celor care iși dau cu părerea să citească toată povestea de la început altfel nu are farmec, întâmplări am auzit și eu și au auzit și alți am mai spus nu caut vinovatul caut soluția
Comment
-
Solutia a fost data de colegi mai sus.
Cristi iti spunea de pilitura inainte sa desfaci baia si chiar ti-a dat si un link.
Topicul este interesant si incercam sa-l facem cat mai folositor celor care intentioneaza sa cumpere o masina SH.
Comment
-
Diferenta dintre masina samsarita de samsar si de un om care isi vinde masina personala e ca samsarul o vinde sub pretul pietei.
sa fim seriosi, putini sunt oameni de caracter, in Romania putini isi intretin masinile.
In general o vinde de rea.
Comment
-
Cum au spus si colegii , topicul este interesant .
Cat a costat masina , pt ca de multe ori pretul reflecta ( cateodata) starea masinii ?
Mai urmaresc site-urile “clasice” autohtone si sunt cate unele care sar in ochi ( 6600 euro cu 200k km) , dupa care deschid anuntul si vezi , ba presuri de taxi , ba tapiterie specifica tot taxi , ba masina neagra ( care nu e musai sa fie taxi ) dar a mers 24/24 in regim aeroport ....genul ala de masini .
Cand o masina are deja 400-500k km sau peste , parerea mea e ca majoritatea au ( cel putin e-urile negre) si o alergi ca in tinerete ....150-160 km/h sunt sanse mari sa-i pui motorul pe butuci rapid.
Nu mai vorbesc aici de faptul ca avand km aranjati se da peste cap functionarea masinii ( distributie/ cutie / senzori )
Adica sa nu ai pretentii ca o masina de 50-60k noua sa o iei la un sfert sau mai jos din valoarea initiala si sa fie bibelou . Cel putin nu la noi unde legislatia inca permite inselaciunea . Cati samsari si-au facut case si averi prin tarisoara asta ....D-zeu stie.
Sunt curios daca vreun coleg ne poate da mai multe detalii dupa vin-ul postat.
Defectele constatate de colegul nostru sunt specifice :
km multi , dati inapoi , service facut cu ulei neconform , lipsa service-ului , distributie neefectuata la timp .
Comment
-
O mare greseala ,dar in special facuta,de catre fabriantii de autorurisme,schimbul de ulei la 25000 km...foarte mult,pentru orice tip de motor...!
Schimbati uleiul la maxim 10000 km si nu o sa aveti probleme de acest gen!
Toti fabricantii de autoturisme maresc periaoda in care se scimba uleiul,filtre...si parerea mea este ca o fac special,ca anumite piese sa pice!
Nu ai cum sa mergi 25000 km cu un schimb de ulei,este extrem de mult,indiferent de ce tip de ulei pui,multi spun vezi domne ca tehnologia uleiului a avansat si ca rezista 25000 km...da,a avansat ca unele tipuri de ulei este facut din uleiul vechi pe care il dam noi jos din motoare...asta da Tehnologie avansata..
Eu schimb la maxim 10000 km la masinile mele!
Comment
-
Sau la 1 an . Dupa 1 an uleiul isi pierde proprietatile.
Uleiul care este vandut de nou .....este acelasi ulei colectat prin reprezentante sau alte firme de profil , reciclat , aditivat si repus in circulatie.
Cum faceau bunicii .....in acelasi ulei prajeau timp de o saptamana diverse.
Probabil cauza a fost lipsa presiune , ori pompa ulei obosita ( are si aia o durata prestabilita de rotiri gen ) ori carcalacii depusi prin motor care blocheaza uleiul de aici pilitura aparuta ....rezultat motor care merge fara ulei .
Sau mers fara regenerare mult timp sau cu regenerari esuate , uleiul amestecat cu motorina care nu mai ulei nu este.
Ps: Nu mai vorbesc de lipsa unui amarat de senzor care sa te avertizeze ...
Comment
-
Originally posted by ionutog View PostO mare greseala ,dar in special facuta,de catre fabriantii de autorurisme,schimbul de ulei la 25000 km...foarte mult,pentru orice tip de motor...!
Schimbati uleiul la maxim 10000 km si nu o sa aveti probleme de acest gen!
Toti fabricantii de autoturisme maresc periaoda in care se scimba uleiul,filtre...si parerea mea este ca o fac special,ca anumite piese sa pice!
Nu ai cum sa mergi 25000 km cu un schimb de ulei,este extrem de mult,indiferent de ce tip de ulei pui,multi spun vezi domne ca tehnologia uleiului a avansat si ca rezista 25000 km...da,a avansat ca unele tipuri de ulei este facut din uleiul vechi pe care il dam noi jos din motoare...asta da Tehnologie avansata..
Eu schimb la maxim 10000 km la masinile mele!vorba unor colegi, iti pot da 2 contraexemple, din experienta proprie.....pana la urma motorul de Sprinter tot motor de Mercedes e..
La duba mea, a fost facut schimbul de ulei doar dupa 50 000 de km, in reprezentanta Mercedes , din prima zi si pana la 620 000 de km !! La acei km au pocnit segmentii de pe pistonul 6! A fost de vina uleiul sau faptul ca de la 385 000 de km eu am mers saptamanal cu un ansambul de 8,5-9 note pe saptamana?? Bun asta a fost motor de 3litri, celebru V6....
Dar ce spui de un alt motor de Sprinter, 313 cdi cu celebrul Oem 651 la fel ca cel discutat aici, din 2013 care are actual 840 000 de km, motor original si care a facut schimburi de ulei,la Tiriac Auto Bucuresti doar la 50 000 de km si dupa 600 000 au trecut la intervale de 60 000 , chipurile ca au pus o norma de ulei nou?? Masina, circula, facea o cursa pe saptamana Bucuresti-Dortmund, drum intins....Apartine de Clinica Sante din Bucuresti, transporta reactivi medicali....asta ca sa nu vorbim din auzite..Acum a ramas prin oras, fiind inlocuita... A, inca o curiozitate, la acesti km , repet 840 000 , are doar o singura data distributia schimbata !!!
Hai...joaca-o pe asta sa vedem cum....Stima.
PS: raman la parerea ca uleiul este un singur element in drumul spre stricarea motorului, dar mult mai importanti sunt ceilalti factori: modul de utilizare al lui, reviziile si interventiile facute asupra lui "dupa ureche".....Last edited by Cristi Nazarov; 11-29-2020, 13:04 PM.Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl
Comment
-
Mai intreb o chestie, daca uleiul se schimba la 1-2 ani sau 25k, cum apuca vanzatorul sa vada span?
adica mai multe sanse sunt sa se faca motorul praf intre schimburi, cam mici sansele sa prinda spanu incipient chiar la schimb si odata pus in garda o vinde.
Din ce imi amintesc, colegul cl600 a scris ca motoarele respective crapa si de le bibilesti si le schimbi uleiul la 10mii, daca e sa crape.
Pot cauta postul.Last edited by Sharky; 11-29-2020, 14:29 PM.
Comment
-
M-a ingrozeste povestea lui Straff .
Sunt detinatorul unui w211 si de ceva vreme sunt in cautarea unui w212, dar citind topicul asta ma trec fiorii.
Auzisem ca motoarele de w212 "cad" subit, dar cum poate un cumparator sa-si dea seama daca un motor de w212 este pe duca sau nu? Span/pilitura de fier pe filtrul de ulei?
Pompa de ulei originala, adica neschimbata?
Distributia schimbata?
Si care ar fi pret corect al unui w212?
Sunt mai fiabile motoarele de pe W204?
Comment
Comment